quote:Op woensdag 22 april 2009 13:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je kunt ook op www.cheaptickets.nl zoeken naar wat de goedkoopste is, en dan NIET daar boeken (je betaalt hoge dossierkosten) maar op de site van de maatschappij zelf boeken.
op www.schiphol.nl kun je ook gewoon naar alle maatschappijen die vanaf daar vliegen zoeken, en zelfs boeken.
Sperziebonen met mosterd/mayo/yoghurt/oid dip!quote:Op woensdag 22 april 2009 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
En: lijst! om maar even OT te blijven.
O: 2 eitjes
T: vies zoet yoghurtjeplus paar dropjes
L: leftover pasta (veel!)
T: 2 stukjes boterkoek
T: wat amandelen, paar dropjes
T: 2 kiwi's
S: spinnen
D: nog bedenken!
Wie bedenkt er een leuke D voor me? Meestal heb ik na het spinnen weinig trek. Ik heb vandaag al stevig geluncht, een diner van 3/400 kcal is echt plenty. Maar het moet wel licht zijn...
Ja, dat is lekker! Alleen heb ik dat maandag na spinning al gegeten.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sperziebonen met mosterd/mayo/yoghurt/oid dip!
hulde!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:10 schreef conleche het volgende:
Ik heb gewonnen met tennis weer!! Echt leuk om te doen!!
8 uur.quote:
Ja, kan ik me dan voorstellen.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
8 uur.
Ik werk vanavond laat door (want als ik probeer voor de les al gegeten te hebben, kom ik niet meer van de bank af). Maar dan ben ik dus pas om half 10 ofzo thuis, en dan wil ik gewoon een supersnelle, lichte hap.
Vis uit de magnetron?? Groenten in stukken in een schaal met deksel doen. Vis in stukken erop leggen. Saus maken van (slank)room, limoen, kruiden en peper/zout en dille als je dat hebt. Over het vissie+groenten gieten. Deksel erop en 8 à 10 minuten later: fertig. (Kan je een oosters tintje geven door oosterse kruiden te gebruiken en kokosmelk en koriander ipv dille)quote:Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
8 uur.
Ik werk vanavond laat door (want als ik probeer voor de les al gegeten te hebben, kom ik niet meer van de bank af). Maar dan ben ik dus pas om half 10 ofzo thuis, en dan wil ik gewoon een supersnelle, lichte hap.
Ja fijn, maar niet de aandacht van je andere post afleiden!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:10 schreef conleche het volgende:
Ik heb gewonnen met tennis weer!! Echt leuk om te doen!!
Ik vind het altijd net lijken alsof je gigantische sloffen aan hebt op die fotoquote:Op woensdag 22 april 2009 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Dit model jurk of rok draag ik meestal... Wijduitlopend onderin, tot net op of net ietsjes onder de knie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
*Kuch ... Ik heb geen magnetronquote:Op woensdag 22 april 2009 14:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Vis uit de magnetron?? Groenten in stukken in een schaal met deksel doen. Vis in stukken erop leggen. Saus maken van (slank)room, limoen, kruiden en peper/zout en dille als je dat hebt. Over het vissie+groenten gieten. Deksel erop en 8 à 10 minuten later: fertig. (Kan je een oosters tintje geven door oosterse kruiden te gebruiken en kokosmelk en koriander ipv dille)
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:21 schreef mspoez het volgende:
Doe s eten CF!Neem aan dat je Co bedoelt? Ik eet prima door, namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe dat echt elke keer he? *domdomdom*quote:Op woensdag 22 april 2009 14:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neem aan dat je Co bedoelt? Ik eet prima door, namelijk
Ik had wel begrepen, dat je mij bedoelde hoor!!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:24 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik doe dat echt elke keer he? *domdomdom*
*kwijltquote:Op woensdag 22 april 2009 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Conleche:
Een clubsandwich van volkorenbrood met avocado, pijnboompitjes, zalm, dillemayonaise, sla, tomaat, komkommer met daarbij een smoothie van vers fruit (o.a. banaan en ananas) met volle biologische yoghurt?
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Conleche:
Een clubsandwich van volkorenbrood met avocado, pijnboompitjes, zalm, dillemayonaise, sla, tomaat, komkommer met daarbij een smoothie van vers fruit (o.a. banaan en ananas) met volle biologische yoghurt?
Kijk even of je nog een extra plekje in je koffer kan boeken voor Co. Je weet wel, die ene puppel!!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
Die clubsandwich, arghhhhhhh![]()
Co kan hem ook wel hebben met kip en spek
Kwakkie, als je dit straks leest: ook onwijs bedankt voor het meedenken!
Ik ga vanavond lekker alles uitvogelen qua vlucht, eens kijken of het lukt!
Muizeliefje, eet jij dan ook voldoende vandaag?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja fijn, maar niet de aandacht van je andere post afleiden!
Doe eens normaal![]()
Yummiequote:Op woensdag 22 april 2009 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Conleche:
Tuuluk! Hebbie mijn lijstje gezien?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Muizeliefje, eet jij dan ook voldoende vandaag?
Pannekoeken! Of wat frietjes.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet ook niet wat ik moet eten vanavond. Ik wil iig iets met spinazie eten, maar wat zal ik erbij doen? (niet te moeilijk aub
).
Kikkererwtensoep met spinazie?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet ook niet wat ik moet eten vanavond. Ik wil iig iets met spinazie eten, maar wat zal ik erbij doen? (niet te moeilijk aub
).
Kun jij niet mijn persoonlijke kokkin worden met je originele recepten?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kikkererwtensoep met spinazie?Canneloni met spinazie?
bij je kroketten?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef Viking84 het volgende:
Ja hoi, ik probeer hier af te vallen. Ik denk dat ik er kip en pasta bij doe. ofzo
Doe je eerst de gewone BH die lekker zit en daaroverheen de sportBH die niet lekker zit, maar die voel je dan misschien minder? Of zittie gewoon te strak?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aarghs ik kan mn sportbh niet vinden![]()
Twee dingen die ik kan doen:
- oude aantrekken die nooit lekker heeft gezeten
- 'gewone' bh proberen die de boel normaliter redelijk goed op de plek houdt
Hmpf.
Ik heb nog wel een bakkie van die soep in de vriezer staan?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun jij niet mijn persoonlijke kokkin worden met je originele recepten?.
Doe er een strikje omheen dan istie nieuwquote:Op woensdag 22 april 2009 14:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, hij zit strakIk dacht dat dat zo hoorde, want hoe ging het anders zorgen dat mijn voorgevel niet over mn schouders heen bounceden
Maar mn nieuwe zit superlekker. Maar die is ergens tussen mn normale kleren verdwaald nu denk ik, nadat ie uit de was kwam. En ik kan em dus niet vinden.
CF:ik had er één zonder kussentjes in gedachten, maar idd, ik heb geen zin om alles alle kanten op te laten hossenIk denk dat ik maar ga voor de nare oude sportbh
zou ik m'n ouders kunnen vragen om kroketten mee te nemen? maar ik heb geen frituurpan....lastig lastig.quote:
maar 't kan vast ook in zonnebloemolie?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zou ik m'n ouders kunnen vragen om kroketten mee te nemen? maar ik heb geen frituurpan....lastig lastig.
Ik ren altijd in een (te kleine) sportbh en een veel te klein strak shirt. Ziet er niet charmant uit, maar ze komen niet van hun plaats.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aarghs ik kan mn sportbh niet vinden![]()
Twee dingen die ik kan doen:
- oude aantrekken die nooit lekker heeft gezeten
- 'gewone' bh proberen die de boel normaliter redelijk goed op de plek houdt
Hmpf.
Juist lekker om die te eten als je in NL bentquote:Op woensdag 22 april 2009 15:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zou ik m'n ouders kunnen vragen om kroketten mee te nemen? maar ik heb geen frituurpan....lastig lastig.
Ik vind die van het huismerk van de AH nog het lekkerst!!quote:
Zonnebloemolie komt niet uit de categorie 'gezond', helaas.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar 't kan vast ook in zonnebloemolie?
dat maakt dan toch niet meer uit, als je toch een lekker hollands kroketje wilt eten?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Zonnebloemolie komt niet uit de categorie 'gezond', helaas.
Dat lijkt me beter dan een sportbeha die te groot isquote:Op woensdag 22 april 2009 15:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ren altijd in een (te kleine) sportbh en een veel te klein strak shirt. Ziet er niet charmant uit, maar ze komen niet van hun plaats.
En heb een bescheiden cup, dat scheelt ook.
Valt toch wel mee?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Zonnebloemolie komt niet uit de categorie 'gezond', helaas.
Niet het beste, niet het slechtste. Vooral veel kcal (en veel 'loze', ook).quote:Op woensdag 22 april 2009 15:07 schreef Miss_S het volgende:
Hoe slecht is een broodje van de subway?Dat was mijn lunch
Huh meestal eet ik toch gewoon brood hoor en normaal avondeten.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet het beste, niet het slechtste. Vooral veel kcal (en veel 'loze', ook).
Jij zou eens op moeten houden met al die kant en klaar en gewoon goed ontbijt en lunch moeten maken voor jezelf! Niet eens alleen vanwege de kcal.
Zonnebloemolie bevat veel omega-6. Het is beter dan hard vet, maar te veel omega-6 zorgt weer voor ontstekingen van de vaatwanden. Niet dat ik me er iets van aantrek als ik ergens iets gefrituurds koop, though.quote:
niet stom bedoeld, heul niet, maar je doet dit soort dingen best vaak en zegt dan vervolgens, als je vraagt of 't slecht is en het antwoord is 'je had beter wat anders kunnen doen', altijd een hele mooie reden op waarom 't wél goed zou zijn.....quote:Op woensdag 22 april 2009 15:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Huh meestal eet ik toch gewoon brood hoor en normaal avondeten.
Dat subway broodje was nu omdat ik aan het winkelen waswel voor de kalkoenfilet gekozen, sesambroodje en een flesje spa blauw
Daar heb je wel gelijk in, maar het was niet de bedoeling om het goed te praten.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet stom bedoeld, heul niet, maar je doet dit soort dingen best vaak en zegt dan vervolgens, als je vraagt of 't slecht is en het antwoord is 'je had beter wat anders kunnen doen', altijd een hele mooie reden op waarom 't wél goed zou zijn.....je weet dat 't niet goed/beter is dan zelf je boterhammetjes bewust smeren/meenemen en verzint dan excuses waarom 't wel (een beetje) goed zou zijn. Als je weer echt aan de slag wilt (las je plan van vanmorgen, klinkt prima
) dan moet je ook stoppen met het goed praten van dit soort dingen, vooral als het met regelmaat gebeurt
Nogmaals, no offence, maar vraag dan niet naar 'de bekende weg' door te vragen of iets slecht is waarvan je weet dat er áltijd een beter alternatief voor is
Ja hoi, pic van jou in je jurk sil vous plait. En ik werd net in de winkel aangehouden door iemand die me ergens lid van wilde maken, maar ik heb toch 'nee' gezegdquote:Op woensdag 22 april 2009 15:07 schreef Miss_S het volgende:
Hoe slecht is een broodje van de subway?Dat was mijn lunch
Dan mag jij mijn big mac als ik jouw broodje van de subway krijgquote:Op woensdag 22 april 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoi, pic van jou in je jurk sil vous plait. En ik werd net in de winkel aangehouden door iemand die me ergens lid van wilde maken, maar ik heb toch 'nee' gezegd. En hij rook nog wel zo lekker
.
Ik vind de broodjes van Subway niet lekker. Dan liever een big mac
.
En nu hollen we allemaal naar Hyves.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Co wat is je foto tof op Hyves!![]()
(Ik roep het hier gewoon nog een keer! Zo tof vind ik hem!)
Doet het hier wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wil iemand voor mij checken of googlemaps het doet? Ik kan adressen intypen wat ik wil, maar daarna gebeurt er niets.. We gaan volgende week naar Utrecht en nu heb ik een taartdecoratiewinkel gevonden waarvan ik even wil weten of die in de buurt is van waar de broer van m'n vriend woont.
.
Hoe vaak mag je college missen? En ben je al bijna aan het einde van een periode? Als je nog niks gemist hebt en je bent aan het eind van de periode, dan zou ik gaan sportenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Dilemma:
college straks wat verplicht is maar wat ik A) vorig jaar al heb gevolgd (LaTeX) en B) een deel over een excursie waar ik bij mee moet, en ook écht wel ga, maar waar ik vorig jaar ook al aan mee heb gedaan
die kick-ass-sport doen van vorige week om 4 uur![]()
ik wil sporten, wil beuken, agressie eruit gooien en rammen
Oh noes! Zitten er nog van die roze of gele kokosdingen in?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn collega heeft een zak aangebroken Engelse drop op mijn bureau achtergelaten
Gelukkig ga ik vanavond sporten
I pulled a TJquote:Op woensdag 22 april 2009 15:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nu hollen we allemaal naar Hyves.
Ik wel iig.
Hihiquote:Op woensdag 22 april 2009 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan wel naar m'n Hyves hollen, maar daar zitten heulemaal geen slankies
Greys en Vivi, letten jullie wel op met het inpakken van de koffer?
[ afbeelding ]
er worden geen colleges geteld ofzo, hoe vaak je er bent, we zitten halverwege en heb vooral de dingen gemist die ik vorig jaar al gehad heb. De rest was dan ook niet 'verplicht'... dit ineens wel, en heb zoiets van: ik ga mee, LaTeX kan ik al gebruiken en wát ga ik daar dan allemaal doen?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe vaak mag je college missen? En ben je al bijna aan het einde van een periode? Als je nog niks gemist hebt en je bent aan het eind van de periode, dan zou ik gaan sporten. En ook als de docent niet zo moeilijk doet over gemiste colleges
.
Ik ben er intussen op een andere manier achter gekomen waar het is! Op 4,4 km van z'n huis, dat heb ik er wel voor over.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doet het hier wel.
Moet ik even voor je kijken? Moet je me maar even pm'en.
O en ik heb net een Bounty weerstaan in de supermarkt. Ik ben zo geweldig.
Grappig: als ik slecht bezig ben, dan blijf ik slecht bezig en als ik supergoed bezig ben, dan probeer ik slechte dingen ook zoveel mogelijk te vermijden (en niet over m'n malibu cola beginnen nu).
Njammie, die zijn zo lekkerquote:Op woensdag 22 april 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh noes! Zitten er nog van die roze of gele kokosdingen in?![]()
![]()
![]()
Een wat?quote:I pulled a TJ
Zie PM!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan wel naar m'n Hyves hollen, maar daar zitten heulemaal geen slankies
Greys en Vivi, letten jullie wel op met het inpakken van de koffer?
[ afbeelding ]
Nee, it's worse. Deze zak bestaat alleen maar uit die zwart met wit gevulde staafjes-achtigen. En dan in allerlei kleurtjesquote:Op woensdag 22 april 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh noes! Zitten er nog van die roze of gele kokosdingen in?![]()
![]()
![]()
[..]
Dat is geen Engelse dropquote:Op woensdag 22 april 2009 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, it's worse. Deze zak bestaat alleen maar uit die zwart met wit gevulde staafjes-achtigen. En dan in allerlei kleurtjes
TJDoornbos doet dat toch vaak, van die dingen roepen dat je dan geacht wordt naar Hyves te gaan kijken of iets te vragen ofzo?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Njammie, die zijn zo lekker!
[..]
Een wat?
Hou je nog netjes elke dag eetlijstjes bij? Kijk, één keertje lunchen bij de subway, daar word je niet meteen dik van. Maar Volgens mij heb ik de afgelopen week wel meer ongezond bij je langs zien komen. Te weinig en ongezond...quote:Op woensdag 22 april 2009 15:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Huh meestal eet ik toch gewoon brood hoor en normaal avondeten.
Dat subway broodje was nu omdat ik aan het winkelen waswel voor de kalkoenfilet gekozen, sesambroodje en een flesje spa blauw
Wat zei je? Ik lette even niet op want ik was pannenkoeken bakkenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doet het hier wel.
Moet ik even voor je kijken? Moet je me maar even pm'en.
O en ik heb net een Bounty weerstaan in de supermarkt. Ik ben zo geweldig.
Grappig: als ik slecht bezig ben, dan blijf ik slecht bezig en als ik supergoed bezig ben, dan probeer ik slechte dingen ook zoveel mogelijk te vermijden (en niet over m'n malibu cola beginnen nu).
O zoquote:Op woensdag 22 april 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
[sub]TJDoornbos doet dat toch vaak, van die dingen roepen dat je dan geacht wordt naar Hyves te gaan kijken of iets te vragen ofzo?Hai TJ
Nee hoor, dat weet ie zelf ook, hebben we hier al eens om gelachen.
Een grap uit moeten leggen is echt zó... zó....![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik lette even niet op want ik was pannenkoeken bakken![]()
Staat anders wel op de verpakkingquote:
Die meet die er nooit zal komen?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wacht maar. Op de meet steek ik je de ogen uit met m'n goddelijke lijf.
Is dit een poging tot initiatief?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die meet die er nooit zal komen?.
Ja maar ja gofter, ze moest net weg!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, hoe kom je trouwens bij het nummer voor dit deel? We zijn toch bij 677?.
Zeg, doe je optimistische sokjes eens aan!?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die meet die er nooit zal komen?.
Ik enthousiasmeer als de beste, niet waar?quote:
Overmorgen Greysie van me! Be patient!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Muis!!! Vanavond!!!!!!!!!!!!
Oh fuckeduck, het is pas woensdagNo new Greys Anatomy
Maar ik heb al zo lang moeten wahahahahachtennnnnnnnnnn!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Overmorgen Greysie van me! Be patient!
Je moet me ook zeker schoppenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hou je nog netjes elke dag eetlijstjes bij? Kijk, één keertje lunchen bij de subway, daar word je niet meteen dik van. Maar Volgens mij heb ik de afgelopen week wel meer ongezond bij je langs zien komen. Te weinig en ongezond...
Je zegt zélf dat je weer wilt afvallen, accepteer dan ook de schop onder je hol
Sorryquote:Op woensdag 22 april 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb al zo lang moeten wahahahahachtennnnnnnnnnn!*jengel*
Oh trouwens!
Mag ik even de aandacht.....?
Wie oh wie die dit weekend moet werken heeft stiekem een regendansje gedaan?![]()
![]()
Want zo was het gister, zie de zaterdag en zondag:
[ afbeelding ]
EN ZO IS HET NU!!!???![]()
[ afbeelding ]
Biechten maar! Wie was het???
Jij neemt je BBQ mee naar je werk?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
*bbq door het raam smijt*
(Oh nee wacht, ik was nog op mijn werk)
Evy les 9, dats wats keburt!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Watskeburt Mariaaaaaaaaaaaaaaaaa? *galm*
Kom je ook gezellig langs?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
IK WIST HET!
Jij... jij... met je beurs!
Ik heb hem gemist.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:55 schreef loveli het volgende:
Ik haal 'em zo weer weg, ik heb zin in de zomer (haar kwam net uit de krullers, maar dat mag de pret niet drukken):
[ afbeelding ]
Ik kan er ook heel anders uitzien hoor, vooral als ik aan het werk ben. De jurk links op de foto moet gerepareerd worden, een schouderbandje is kapot.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
loveli, je ziet er heel anders uit dan ik dacht! Mooi!! Trek die jurk links op de foto eens aan?.
Ik ook!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist.![]()
Ik heb nog nooit een foto van jou gezien en nu ben ik nieuwsgierig?
PM?
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jij goeierd!!!Ik ben trots op je!
Ik ben op alles voorbereid met dat weer in dit land.quote:
damn, net te laat.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef loveli het volgende:
Ben nu even de deur uit, nieuwe verzoekjes om een PM zullen niet direct gehonoreerd worden
Van álles wat je daar typt ga ik watertanden gewoon!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:22 schreef conleche het volgende:
oooo ik ook PM graag van loveli!!
Ik heb net allemaal lekker dingen gehaald, waaronder zoete aardappels. Dat heb ik nog nooit gemaakt, ga d'r maar eens op googelen.......of weet iemand hier een recept? Ik dacht zelf aan: die aardappels in stukken en dan in de oven samen met rode ui, voorgekookte sperziebonen, oranje zoete paprika en shoarmavlees of kipfilet. Erbij maak ik dan pindasaus met sambal. en ernaast rauwkost. Klinkt me als een 1000 calorieenplan in de oren!!
Voor morgen ook alle ingredienten in huis gehaald voor een clubsandwich. en volle griekse yoghurt met honing........
Mariaatje! Hoe snel wandel je ongeveer? Langzaam, medium, snel?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cootje! Jij weet dat vast! Hoe sloom ben ik?
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:
En Co: zoete aardappels hebben best wat tijd nodig in de oven... ik zou de sperziebonen er apart bijdoengewoon weglaten.
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cootje! Jij weet dat vast! Hoe sloom ben ik?
Stel dat je 5 k per uur normaal wandelt dan zit je aan de 0,83 km. Blijft er zo'n 2,53 over voor het rennen, wat je deed in 16 minuten en dat is dus ongeveer 9,5 km per uur.quote:Ik heb gedaan: les 9 = 26 minuten, waarvan 16 minuten lopen en 10 minuten wandelen. Ik heb ongeveer 3.36 km gedaan (mapmyrun ftw, wel een beetje vanwege traag tempo), maar da's dus incluus wandelen. Vraag me af of ik op dit tempo aan de 5 km per half uur zou komen! Net niet of net wel denk ik.
GMTAquote:Op woensdag 22 april 2009 16:37 schreef conleche het volgende:
[..]
[..]
Stel dat je 5 k per uur normaal wandelt dan zit je aan de 0,83 km. Blijft er zo'n 2,53 over voor het rennen, wat je deed in 16 minuten en dat is dus ongeveer 9,5 km per uur.
Dat is best heel goedquote:Op woensdag 22 april 2009 16:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
9,5 km per uur! Da's niet zo heel sloom dan denk ik!Da's iig bijna wat het moet worden aan het eind dan
![]()
Bedankt beide, voor het denken/rekenen!
Nouja zoveel ren ik dus ook nog nie he! Plus ik hoop nu maar heel erg dat ik dat mapmyrun geval goed heb gedaan, want voor mn gevoel ben ik zo sloom als de neten en kan het niet echt langzamerquote:Op woensdag 22 april 2009 17:07 schreef Phaidra het volgende:
Maria, jij loopt in ieder geval sneller dan ik! Ik kon ternauwernood 4x5 rennen met een tempo van 7km/h rennen en 5.2 km/h lopen. Met in- en uitlopen erbij had ik 2,85 km afgelegd volgens meneer loopband.
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
Je hebt hier nu trouwens ook Start to SwimMaar zonder iPod, denk ik
Doe jij ze dan onbevroren erin? Bij mij explodeert de buitenkant nml altijd en dan is de binnenkant nog keihardquote:Op woensdag 22 april 2009 15:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind die van het huismerk van de AH nog het lekkerst!!
En ik heb ook geen frituurpan. Ik heb een pannetje met zonnebloemolie en dat voldoet prima.
Ik doe ze er bevroren in. Ik denk dat als ze exploderen, je dan je gas te hoog hebt staan. Dus zodra de olie heet is, gas iets terugdraaien, dat geeft het beste resultaat.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Doe jij ze dan onbevroren erin? Bij mij explodeert de buitenkant nml altijd en dan is de binnenkant nog keihard.
Neuh, volgens mij zijn het groepslessen in het zwembad... Geen zin inquote:Op woensdag 22 april 2009 17:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ga je dat doen, dat start to swim?
Ik bedacht me net trouwens dat les 8 hetzelfde is als les 11, en 9 hetzelfde als 12. Ik kan, aangezien ik dus laatst weer ben gestart bij 8, ook ervoor kiezen om verder te gaan met les 13 de volgende keer, of voor de zekerheid nog een keer 12. Of is dat stom en fout geredeneerd?
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij zijn het groepslessen in het zwembad... Geen zin in
Oh wacht, het is een trainingsschema!
Maar er staat niet bij welke slag... Zou het crawl zijn?
Ik zou gewoon verdergaan bij les 10 ipv les 13. Niet té snel willen opbouwen, dat gaat maar ten koste van je snelheid (ook omdat de eerste keer les 8 best pittig was voor je).
naaisquote:Op woensdag 22 april 2009 16:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
9,5 km per uur! Da's niet zo heel sloom dan denk ik!Da's iig bijna wat het moet worden aan het eind dan
![]()
Bedankt beide, voor het denken/rekenen!
Whehe. Ik was vanmiddag ook bij de dokter en daar ben ik ook echt al váák geweest dit jaar. Dus hij zei al: "Je begint een frequente bezoeker te worden". Ik: "Ja ik heb wat in te halen" (ging vroeger ook bijna nooitquote:Op woensdag 22 april 2009 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
heb gesport! was fijn! maar mag me nu in de knie-kreupel-groep scharenknie verdraaid
nog een item voor op de dokterlijst..![]()
Ben al in geen 4 jaar naar de dokter geweest, ruim.. zo niet meeren nu kom ik met:
vetbult op mn hoofd
brandende ogen
verdraaide knie
constant kwakkelen van energie-level/gezondheidze zal denken dat ik 't speciaal voor haar heb opgespaard
![]()
Stiekem zou je dat vanaf de 4x8-minutenles moeten kunnen, ja... Nou ja. Ik bikkel dappel door, morgen 2x15quote:Op woensdag 22 april 2009 17:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik herken het wel een beetje, Maria (goed dat je gegaan bent trouwens!!). Nu ik nog maar 3 lessen moet voor ik officieel de eerste serie heb afgerond zit ik ook stiekem een paar keer per week te denken om gewoon eens de laatste les te lopen. Als ik dit al kan, dan kan ik de 5km ook! Maar ik ben braaf
.
Tuurlijk kan dat! Doe ik ook altijd. Ik denk dat de huisarts liever heeft dat je dat doet dan dat je voor elk wissewasje komt. Dat kost jou ook meer tijd dan wanneer je alles in 1 keer doet. Dat je dan de 10 minuten overschrijdt is niet jouw probleemquote:Op woensdag 22 april 2009 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan dat, voor meerdere dingen tegelijk naar de huisarts? Ik dacht altijd dat je dan voor alles weer een nieuw consult moest aanvragen. Ik heb ook nog wel wat dingen namelijk..
kloptquote:Op woensdag 22 april 2009 18:01 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, ijs erop en een week rust? Verdraaid hoeft nog niet meteen het einde van je sportcarrière te betekenen
ik hoop hetquote:Op woensdag 22 april 2009 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan dat, voor meerdere dingen tegelijk naar de huisarts? Ik dacht altijd dat je dan voor alles weer een nieuw consult moest aanvragen. Ik heb ook nog wel wat dingen namelijk..
Ja, sinds begin april zag ik!quote:Op woensdag 22 april 2009 18:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jij bent supergoed bezig, Schaap-my-conscienceJe bent er bijjjjjjnaaaa!
Mo: doe je niet goed! Opsparen voor de dokter weet ik alles vanGa je wel snel nu? En danksjoe
*glunderheid*
Heh, Goodbye, doen ze Zumba in de sportschool?Da's toch dat salsa-aerobics-dinges? Geen ervaring mee, maar klonk wel grappig! Ga jij het proberen?
Maar dat moet je dan wel even aangeven als je de afspraak maakt, neem ik aan? Ze vragen hier altijd waar het om gaat.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat! Doe ik ook altijd. Ik denk dat de huisarts liever heeft dat je dat doet dan dat je voor elk wissewasje komt. Dat kost jou ook meer tijd dan wanneer je alles in 1 keer doet. Dat je dan de 10 minuten overschrijdt is niet jouw probleem.
Oké, dat klinkt wel positief. Niet dat ze nu staan te hupsen zonder de passen enigzins uit te leggenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ze geven het hier als ticketuur, Goodbye. Dat betekent dat je elke week kiest of je komt. Weet niet of het bij jou hetzelfde is, maar het lijkt me dus dat je je nog steeds kunt opgeven.
quote:
Of ben ik nu een beetje vergezocht?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste is dat ik die verdomde bulten eens weg laat snijden. Durfde ik maar..
Vragen ze hier niet altijd, maar je kunt wel even zeggen dat je voor meerdere dingen komt, want dan kunnen ze evt wat extra tijd inruimenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar dat moet je dan wel even aangeven als je de afspraak maakt, neem ik aan? Ze vragen hier altijd waar het om gaat.
Maar het belangrijkste is dat ik die verdomde bulten eens weg laat snijden. Durfde ik maar..
Ietsjes.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
[..]
Of ben ik nu een beetje vergezocht?.
gaan we 'samen', ik moet ook écht gaan, maar durf ook niet, maargoed, met niet durven kom je d'r niet vanafquote:Op woensdag 22 april 2009 18:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer 10-10-12 gedaan (da's les 21 of 22), morgen dan 2x15. Ik ben zeer benieuwd. Maar het lukt vast wel (sprak zij hoopvol).quote:Op woensdag 22 april 2009 18:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nouja, ik loop al een tijdje meer dan 5 km. Alleen niet achter elkaar. Merk dat ik nog steeds wel veel waarde hecht aan de minuutjes pauze tussendoor. Welke les doe jij nu? Die heb ik onlangs nog gehad
. Was redelijk makkelijk!
Ha neen! Hoe gaat het met je arrogante blik? Heb je al succes? En hebben jullie in het noorden ook terrasboten in de gracht? Daarop voel je je veel sneller aangeschoten, dat scheelt echt.quote:
In het idyllische Leeuwarden is er geen terrasboot, wel een terras dichtbij het water zoals je in Utrecht ook wel ziet. Dat is bij de bierkelders, ik werkte er tegenover.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha neen! Hoe gaat het met je arrogante blik? Heb je al succes? En hebben jullie in het noorden ook terrasboten in de gracht? Daarop voel je je veel sneller aangeschoten, dat scheelt echt.
Nee hoor, totally harmless. Alleen een beetje vervelend als ze op plekken zitten waar je er last van hebt (bijvoorbeeld bij het liggen). Ik heb er intussen 11: 5 op m'n hoofd, 3 op m'n rechterarm, en 3 op m'n rechterbeen, variërend in grootte.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vragen ze hier niet altijd, maar je kunt wel even zeggen dat je voor meerdere dingen komt, want dan kunnen ze evt wat extra tijd inruimen.
En die bulten blijf ik een raar verhaal vinden. Ik heb ze nog nooit gezien bij iemand. Zijn ze gevaarlijk?
Hoeveel moet jij er?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gaan we 'samen', ik moet ook écht gaan, maar durf ook niet, maargoed, met niet durven kom je d'r niet vanaf
*boks*quote:Op woensdag 22 april 2009 18:16 schreef neen het volgende:
[..]
En een boks voor Maria, ik ga vanavond ook even checken hoe hard ik loop bij Evy 8 (die ga ik gewoon doen jatoch)
Prepare to dieeeee, Neentjequote:Op woensdag 22 april 2009 18:16 schreef neen het volgende:
En een boks voor Maria, ik ga vanavond ook even checken hoe hard ik loop bij Evy 8 (die ga ik gewoon doen jatoch)
Hoe groot, dan? Ongeveer?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee hoor, totally harmless. Alleen een beetje vervelend als ze op plekken zitten waar je er last van hebt (bijvoorbeeld bij het liggen). Ik heb er intussen 11: 5 op m'n hoofd, 3 op m'n rechterarm, en 3 op m'n rechterbeen, variërend in grootte.
maar één (ok, twee: er zit nog een beginnende aan de zijkant)quote:
Je hebt wel een terras op het water hoor, een soort van terras boot (een platfor in de gracht)!quote:Op woensdag 22 april 2009 18:16 schreef neen het volgende:
[..]
In het idyllische Leeuwarden is er geen terrasboot, wel een terras dichtbij het water zoals je in Utrecht ook wel ziet. Dat is bij de bierkelders, ik werkte er tegenover.
Ik kan niet zo goed arrogant kijken omdat ik gewoon mister sympathiek bendus ja, het is maar zo zo zegmaar.
Uhuhquote:Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Les 8 is toch steeds 2 minuten? Daarbij ging ik echt zo keihard dood!
Ik heb een paar van ongeveer een centimeter doorsnede, maar sommige kleintjes zijn niet groter dan een mm of 4.quote:
Die draag ik gewoon bij mequote:Op woensdag 22 april 2009 18:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*boks*Succes! May the beergod be with you!
waar dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt wel een terras op het water hoor, een soort van terras boot (een platfor in de gracht)!
Ik voel wel wat pijntjes trouwensquote:Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Prepare to dieeeee, NeentjeLes 8 is best pittig!
Ja, misschien kan ik beter thuis blijvenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet om je af te schrikken, hoor neen.
Oh, volgens mij heb ik er dan zoeen op mijn hoofdquote:Op woensdag 22 april 2009 18:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een paar van ongeveer een centimeter doorsnede, maar sommige kleintjes zijn niet groter dan een mm of 4.
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heb ik er dan zoeen op mijn hoofdOnder mijn haar.
Ik was er eigenlijk al jaren van overtuigd dat het mijn wiskundeknobbel was
was het er maar eenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heb ik er dan zoeen op mijn hoofdOnder mijn haar.
Ik was er eigenlijk al jaren van overtuigd dat het mijn wiskundeknobbel was
Aan de groentemarkt ergens. Dan niet dat grachtje waar fiftysix enzo zitten, maar eentje verder. Daar zit een restaurantje in de keldersquote:Op woensdag 22 april 2009 18:22 schreef neen het volgende:
[..]
Die draag ik gewoon bij me
[..]
waar dan?
[..]
Ik voel wel wat pijntjes trouwens
[..]
Ja, misschien kan ik beter thuis blijven
Als je een bult voelt?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga m'n hoofd ook even checken op vetbulten. Hoe weet je dat je er één hebt?
Geen denken aan, Neenerd! Je gaat gewoon. Knoop die veters vast en ren zoals je nog nooit hebt gerendquote:Op woensdag 22 april 2009 18:22 schreef neen het volgende:
Ik voel wel wat pijntjes trouwens
Ja, misschien kan ik beter thuis blijven
Ja, dat is de bierkelders toch? Dat is gewoon solid ground you know, niet iets wat drijft.... ik werkte er tegenover in het restaurant naar de Christine Le Duc (dan weet je waar het is)quote:Op woensdag 22 april 2009 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aan de groentemarkt ergens. Dan niet dat grachtje waar fiftysix enzo zitten, maar eentje verder. Daar zit een restaurantje in de keldersEn die hebben een terras op 't water.
Als je haarborstel op een gegeven moment stopt terwijl dat niet je bedoeling was!quote:Op woensdag 22 april 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga m'n hoofd ook even checken op vetbulten. Hoe weet je dat je er één hebt?
Dat kan ook komen van klitten.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je haarborstel op een gegeven moment stopt terwijl dat niet je bedoeling was!
Oh jah!quote:
In het centrum staan wel veel mooie oude gebouwen maar ze zijn nu wel druk bezig, het lelijkste plein van Nederland (is nog in Leeuwarden) wordt helemaal verbouwd en het Fries Museum gaat daarheen verhuizen, kun je beter dan komen want het is er nu een bendequote:Op woensdag 22 april 2009 18:26 schreef Laureline het volgende:
TerrasbootmeetIk kan onze bierkade aanbevelen
![]()
Leeuwarden ben ik wel benieuwd naar, het is toch heel mooi? Ik kan me trouwens niet herinneren ooit in Friesland te zijn geweest. Genant eigenlijk. Als ik onze nieuwe auto op gas heb gekocht is een goed voornemen veel meer tochtjes in eigen land te gaan maken
Gewoon je man laten koken, ik zit hier ook te wachten tot het eten klaar is. Dat duurt maar, verdorie! * krabt aan bierbuik, zet voetbalprogramma harder en legt zwaar zuchtend en steunend benen in trainingspak gehuld nu bovenop op de krat die voor de tv staat*quote:Op woensdag 22 april 2009 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
Run Neen, Run..
koken, geen zin, ik ga iets bedenken om er onder uit te komen...
Oke dat geloof ik wel, maar er WAS er wel altijd een terrasboot. Dat weet ik, omdat ik iemand ken die daar gewerkt heeft.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:25 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, dat is de bierkelders toch? Dat is gewoon solid ground you know, niet iets wat drijft.... ik werkte er tegenover in het restaurant naar de Christine Le Duc (dan weet je waar het is)
Zaailand. Heet niet voor niets zoquote:Op woensdag 22 april 2009 18:29 schreef neen het volgende:
[..]
In het centrum staan wel veel mooie oude gebouwen maar ze zijn nu wel druk bezig, het lelijkste plein van Nederland (is nog in Leeuwarden) wordt helemaal verbouwd en het Fries Museum gaat daarheen verhuizen, kun je beter dan komen want het is er nu een bende
Les 8 aan het downloaden
Bij ons kan dat dus echt nietquote:Op woensdag 22 april 2009 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een kleine goedaardige tumor, vaak gewoon een hoopje bindweefsel.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:45 schreef Ewelina het volgende:
Wat is een fibroom? Ik ben te lui om even te googlen.
Ik heb een moedervlek bij m'n HA laten wegsnijden.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:44 schreef Muis006 het volgende:
Moedervlekken/plekjes wegsnijden moet je bij de plastisch chirurg laten doen! Heb ik ook gedaan (ik had een fibroom op mijn borstbeen) en dat was keigezellig. Plaatselijke verdoving en kletsen maar
Oh en het resultaat is mooier dan bij de HA
Ja als ie terugkomt moet je weer terug hequote:Op woensdag 22 april 2009 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een moedervlek bij m'n HA laten wegsnijden.
en nu is 'ie weer terugmaar ik stoor me er niet meer aan
Hij zit er al jaren en hij is nooit echt weggeweest. En ook niet van kleur veranderd of gegroeid. Hij valt wel minder op als m'n hoofd bruin is.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja als ie terugkomt moet je weer terug hedat is niet normaal.
Ik zit er nu toch op te googlen en het sommige plaatjes lijken echt verdacht veel op de bultjes in mijn nek. Ik moet er ook niet naar gaan kijkenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een kleine goedaardige tumor, vaak gewoon een hoopje bindweefsel.
Je kan er altijd naar laten kijken. Het weghalen deed absoluut geen pijn bij mij. En het enige wat je er nu nog van ziet is een klein wit streepje. Als je het weg laat halen doen ze wel een biopsie op het verwijderde weefsel, dat is standaard geloof ik. Maar dan weet je ook meteen dat het iets onschuldigs is.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zit er nu toch op te googlen en het sommige plaatjes lijken echt verdacht veel op de bultjes in mijn nek. Ik moet er ook niet naar gaan kijken
Luck!quote:Op woensdag 22 april 2009 18:50 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga naar die Zumba les, wish me luck!
[Phoebe mode]quote:Op woensdag 22 april 2009 18:50 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga naar die Zumba les, wish me luck!
Nou, weet je, het zijn echt hele kleine bultjes, die echt op mijn huid lijken te liggen. Ze hebben ook geen afwijkende kleur. Alleen worden het er steeds meerquote:Op woensdag 22 april 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan er altijd naar laten kijken. Het weghalen deed absoluut geen pijn bij mij. En het enige wat je er nu nog van ziet is een klein wit streepje. Als je het weg laat halen doen ze wel een biopsie op het verwijderde weefsel, dat is standaard geloof ik. Maar dan weet je ook meteen dat het iets onschuldigs is.
Mijn bultjes hadden ook gewoon een huidskleur, alleen wat meer beharing. Als je je zorgen maakt zou ik echt even langs de HA gaan, vooral omdat het er meer worden. Better safe than sorry!quote:Op woensdag 22 april 2009 18:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, weet je, het zijn echt hele kleine bultjes, die echt op mijn huid lijken te liggen. Ze hebben ook geen afwijkende kleur. Alleen worden het er steeds meer
Ik heb er ook eentje die weer terug is. Gedeeltelijk terug, dat dan weer wel. De helft precies, zeg maar!quote:Op woensdag 22 april 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja als ie terugkomt moet je weer terug hedat is niet normaal.
Wauw!quote:Op woensdag 22 april 2009 18:54 schreef sigme het volgende:
Nou ben ik ook nieuwsgierig naar de loveli loveli
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 22 april 2009 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Wauw!
En wat een mooi feeëriek jurkje!
Ik heb twee bulten die ik ook laat zitten, die kunnen ook geen kwaad. Integendeel, als ik ze op de juiste manier gebruik kunnen ze erg handig zijn zo nu en danquote:Op woensdag 22 april 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje die weer terug is. Gedeeltelijk terug, dat dan weer wel. De helft precies, zeg maar!
En ik heb een bult (lipoom volgens de dokter) die ik maar gewoon laat zitten want het kon geen kwaad.
Jah.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:03 schreef ColdFeet het volgende:
Sigme, 2 kokosmakronen? Van die grote?
Ik ben niet zo van het mezelf op i'net neerzetten, vandaar dat ik 'em weer weghaalde. Ik PM 'em nog wel een keer en dan ben ik er weer vandoor voor vandaag.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:03 schreef karoltje het volgende:
Doe is gewoon die foto plaatsen dan ofzo. Ik word rete-benieuwd zo.
Ahh gezelligquote:Op woensdag 22 april 2009 18:44 schreef Muis006 het volgende:
Moedervlekken/plekjes wegsnijden moet je bij de plastisch chirurg laten doen! Heb ik ook gedaan (ik had een fibroom op mijn borstbeen) en dat was keigezellig. Plaatselijke verdoving en kletsen maar
Oh en het resultaat is mooier dan bij de HA
Ik moest juist naar een dermatoloog voor zoiets, dat is dus ook nog een mogelijkheid! Waarschijnlijk verwijzen ze daarnaar als ze het nog verder willen onderzoeken.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahh gezellig
Maar hoe kom je bij een platisch chirurg...
Ja....ik zal maar eerst gewoon naar de HA gaan (maar na de zomer)quote:Op woensdag 22 april 2009 19:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik moest juist naar een dermatoloog voor zoiets, dat is dus ook nog een mogelijkheid! Waarschijnlijk verwijzen ze daarnaar als ze het nog verder willen onderzoeken.
ik heb gewoon net een voorgerecht gemaakt en we gaan zo aan het hoofgerecht beginnenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:30 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gewoon je man laten koken, ik zit hier ook te wachten tot het eten klaar is. Dat duurt maar, verdorie! * krabt aan bierbuik, zet voetbalprogramma harder en legt zwaar zuchtend en steunend benen in trainingspak gehuld nu bovenop op de krat die voor de tv staat*
Ik drukte op posten terwijl mn post nog niet klaar was en ik niet wist of dat wel wilde postenquote:
Is wel een beetje weinig hoor! Zeker zonder dat broodje op het terras. Heb je weleens de kcal ingevoerd?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:12 schreef karoltje het volgende:
Je hebt er er maar druk mee:D. Ziet er lekker zomers uit!
Mijn lijstje:
O: 2 cracottes pindakaas
T: Appel
L: 2 boterhammen met slankie en filet
T: Broodje kruidenroomkaas(Zat niet in de planning, verlokkingen van het terras)
D: Salade met gerookte kip en perzik.
oh oeps... euhm kan een blauwe hem nog veranderen of doen jullie zelf de volgende wel goed?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, hoe kom je trouwens bij het nummer voor dit deel? We zijn toch bij 677?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |