quote:Op woensdag 22 april 2009 13:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je kunt ook op www.cheaptickets.nl zoeken naar wat de goedkoopste is, en dan NIET daar boeken (je betaalt hoge dossierkosten) maar op de site van de maatschappij zelf boeken.
op www.schiphol.nl kun je ook gewoon naar alle maatschappijen die vanaf daar vliegen zoeken, en zelfs boeken.
Sperziebonen met mosterd/mayo/yoghurt/oid dip!quote:Op woensdag 22 april 2009 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
En: lijst! om maar even OT te blijven.
O: 2 eitjes
T: vies zoet yoghurtjeplus paar dropjes
L: leftover pasta (veel!)
T: 2 stukjes boterkoek
T: wat amandelen, paar dropjes
T: 2 kiwi's
S: spinnen
D: nog bedenken!
Wie bedenkt er een leuke D voor me? Meestal heb ik na het spinnen weinig trek. Ik heb vandaag al stevig geluncht, een diner van 3/400 kcal is echt plenty. Maar het moet wel licht zijn...
Ja, dat is lekker! Alleen heb ik dat maandag na spinning al gegeten.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sperziebonen met mosterd/mayo/yoghurt/oid dip!
hulde!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:10 schreef conleche het volgende:
Ik heb gewonnen met tennis weer!! Echt leuk om te doen!!
8 uur.quote:
Ja, kan ik me dan voorstellen.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
8 uur.
Ik werk vanavond laat door (want als ik probeer voor de les al gegeten te hebben, kom ik niet meer van de bank af). Maar dan ben ik dus pas om half 10 ofzo thuis, en dan wil ik gewoon een supersnelle, lichte hap.
Vis uit de magnetron?? Groenten in stukken in een schaal met deksel doen. Vis in stukken erop leggen. Saus maken van (slank)room, limoen, kruiden en peper/zout en dille als je dat hebt. Over het vissie+groenten gieten. Deksel erop en 8 à 10 minuten later: fertig. (Kan je een oosters tintje geven door oosterse kruiden te gebruiken en kokosmelk en koriander ipv dille)quote:Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
8 uur.
Ik werk vanavond laat door (want als ik probeer voor de les al gegeten te hebben, kom ik niet meer van de bank af). Maar dan ben ik dus pas om half 10 ofzo thuis, en dan wil ik gewoon een supersnelle, lichte hap.
Ja fijn, maar niet de aandacht van je andere post afleiden!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:10 schreef conleche het volgende:
Ik heb gewonnen met tennis weer!! Echt leuk om te doen!!
Ik vind het altijd net lijken alsof je gigantische sloffen aan hebt op die fotoquote:Op woensdag 22 april 2009 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Dit model jurk of rok draag ik meestal... Wijduitlopend onderin, tot net op of net ietsjes onder de knie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
*Kuch ... Ik heb geen magnetronquote:Op woensdag 22 april 2009 14:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Vis uit de magnetron?? Groenten in stukken in een schaal met deksel doen. Vis in stukken erop leggen. Saus maken van (slank)room, limoen, kruiden en peper/zout en dille als je dat hebt. Over het vissie+groenten gieten. Deksel erop en 8 à 10 minuten later: fertig. (Kan je een oosters tintje geven door oosterse kruiden te gebruiken en kokosmelk en koriander ipv dille)
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:21 schreef mspoez het volgende:
Doe s eten CF!Neem aan dat je Co bedoelt? Ik eet prima door, namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe dat echt elke keer he? *domdomdom*quote:Op woensdag 22 april 2009 14:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neem aan dat je Co bedoelt? Ik eet prima door, namelijk
Ik had wel begrepen, dat je mij bedoelde hoor!!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:24 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik doe dat echt elke keer he? *domdomdom*
*kwijltquote:Op woensdag 22 april 2009 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Conleche:
Een clubsandwich van volkorenbrood met avocado, pijnboompitjes, zalm, dillemayonaise, sla, tomaat, komkommer met daarbij een smoothie van vers fruit (o.a. banaan en ananas) met volle biologische yoghurt?
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Conleche:
Een clubsandwich van volkorenbrood met avocado, pijnboompitjes, zalm, dillemayonaise, sla, tomaat, komkommer met daarbij een smoothie van vers fruit (o.a. banaan en ananas) met volle biologische yoghurt?
Kijk even of je nog een extra plekje in je koffer kan boeken voor Co. Je weet wel, die ene puppel!!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
Die clubsandwich, arghhhhhhh![]()
Co kan hem ook wel hebben met kip en spek
Kwakkie, als je dit straks leest: ook onwijs bedankt voor het meedenken!
Ik ga vanavond lekker alles uitvogelen qua vlucht, eens kijken of het lukt!
Muizeliefje, eet jij dan ook voldoende vandaag?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja fijn, maar niet de aandacht van je andere post afleiden!
Doe eens normaal![]()
Yummiequote:Op woensdag 22 april 2009 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Conleche:
Tuuluk! Hebbie mijn lijstje gezien?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Muizeliefje, eet jij dan ook voldoende vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |