Pannekoeken! Of wat frietjes.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet ook niet wat ik moet eten vanavond. Ik wil iig iets met spinazie eten, maar wat zal ik erbij doen? (niet te moeilijk aub
).
Kikkererwtensoep met spinazie?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet ook niet wat ik moet eten vanavond. Ik wil iig iets met spinazie eten, maar wat zal ik erbij doen? (niet te moeilijk aub
).
Kun jij niet mijn persoonlijke kokkin worden met je originele recepten?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kikkererwtensoep met spinazie?Canneloni met spinazie?
bij je kroketten?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef Viking84 het volgende:
Ja hoi, ik probeer hier af te vallen. Ik denk dat ik er kip en pasta bij doe. ofzo
Doe je eerst de gewone BH die lekker zit en daaroverheen de sportBH die niet lekker zit, maar die voel je dan misschien minder? Of zittie gewoon te strak?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aarghs ik kan mn sportbh niet vinden![]()
Twee dingen die ik kan doen:
- oude aantrekken die nooit lekker heeft gezeten
- 'gewone' bh proberen die de boel normaliter redelijk goed op de plek houdt
Hmpf.
Ik heb nog wel een bakkie van die soep in de vriezer staan?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun jij niet mijn persoonlijke kokkin worden met je originele recepten?.
Doe er een strikje omheen dan istie nieuwquote:Op woensdag 22 april 2009 14:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, hij zit strakIk dacht dat dat zo hoorde, want hoe ging het anders zorgen dat mijn voorgevel niet over mn schouders heen bounceden
Maar mn nieuwe zit superlekker. Maar die is ergens tussen mn normale kleren verdwaald nu denk ik, nadat ie uit de was kwam. En ik kan em dus niet vinden.
CF:ik had er één zonder kussentjes in gedachten, maar idd, ik heb geen zin om alles alle kanten op te laten hossenIk denk dat ik maar ga voor de nare oude sportbh
zou ik m'n ouders kunnen vragen om kroketten mee te nemen? maar ik heb geen frituurpan....lastig lastig.quote:
maar 't kan vast ook in zonnebloemolie?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zou ik m'n ouders kunnen vragen om kroketten mee te nemen? maar ik heb geen frituurpan....lastig lastig.
Ik ren altijd in een (te kleine) sportbh en een veel te klein strak shirt. Ziet er niet charmant uit, maar ze komen niet van hun plaats.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aarghs ik kan mn sportbh niet vinden![]()
Twee dingen die ik kan doen:
- oude aantrekken die nooit lekker heeft gezeten
- 'gewone' bh proberen die de boel normaliter redelijk goed op de plek houdt
Hmpf.
Juist lekker om die te eten als je in NL bentquote:Op woensdag 22 april 2009 15:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zou ik m'n ouders kunnen vragen om kroketten mee te nemen? maar ik heb geen frituurpan....lastig lastig.
Ik vind die van het huismerk van de AH nog het lekkerst!!quote:
Zonnebloemolie komt niet uit de categorie 'gezond', helaas.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar 't kan vast ook in zonnebloemolie?
dat maakt dan toch niet meer uit, als je toch een lekker hollands kroketje wilt eten?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Zonnebloemolie komt niet uit de categorie 'gezond', helaas.
Dat lijkt me beter dan een sportbeha die te groot isquote:Op woensdag 22 april 2009 15:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ren altijd in een (te kleine) sportbh en een veel te klein strak shirt. Ziet er niet charmant uit, maar ze komen niet van hun plaats.
En heb een bescheiden cup, dat scheelt ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |