Pannekoeken! Of wat frietjes.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet ook niet wat ik moet eten vanavond. Ik wil iig iets met spinazie eten, maar wat zal ik erbij doen? (niet te moeilijk aub
).
Kikkererwtensoep met spinazie?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet ook niet wat ik moet eten vanavond. Ik wil iig iets met spinazie eten, maar wat zal ik erbij doen? (niet te moeilijk aub
).
Kun jij niet mijn persoonlijke kokkin worden met je originele recepten?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kikkererwtensoep met spinazie?Canneloni met spinazie?
bij je kroketten?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef Viking84 het volgende:
Ja hoi, ik probeer hier af te vallen. Ik denk dat ik er kip en pasta bij doe. ofzo
Doe je eerst de gewone BH die lekker zit en daaroverheen de sportBH die niet lekker zit, maar die voel je dan misschien minder? Of zittie gewoon te strak?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aarghs ik kan mn sportbh niet vinden![]()
Twee dingen die ik kan doen:
- oude aantrekken die nooit lekker heeft gezeten
- 'gewone' bh proberen die de boel normaliter redelijk goed op de plek houdt
Hmpf.
Ik heb nog wel een bakkie van die soep in de vriezer staan?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun jij niet mijn persoonlijke kokkin worden met je originele recepten?.
Doe er een strikje omheen dan istie nieuwquote:Op woensdag 22 april 2009 14:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, hij zit strakIk dacht dat dat zo hoorde, want hoe ging het anders zorgen dat mijn voorgevel niet over mn schouders heen bounceden
Maar mn nieuwe zit superlekker. Maar die is ergens tussen mn normale kleren verdwaald nu denk ik, nadat ie uit de was kwam. En ik kan em dus niet vinden.
CF:ik had er één zonder kussentjes in gedachten, maar idd, ik heb geen zin om alles alle kanten op te laten hossenIk denk dat ik maar ga voor de nare oude sportbh
zou ik m'n ouders kunnen vragen om kroketten mee te nemen? maar ik heb geen frituurpan....lastig lastig.quote:
maar 't kan vast ook in zonnebloemolie?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zou ik m'n ouders kunnen vragen om kroketten mee te nemen? maar ik heb geen frituurpan....lastig lastig.
Ik ren altijd in een (te kleine) sportbh en een veel te klein strak shirt. Ziet er niet charmant uit, maar ze komen niet van hun plaats.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aarghs ik kan mn sportbh niet vinden![]()
Twee dingen die ik kan doen:
- oude aantrekken die nooit lekker heeft gezeten
- 'gewone' bh proberen die de boel normaliter redelijk goed op de plek houdt
Hmpf.
Juist lekker om die te eten als je in NL bentquote:Op woensdag 22 april 2009 15:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zou ik m'n ouders kunnen vragen om kroketten mee te nemen? maar ik heb geen frituurpan....lastig lastig.
Ik vind die van het huismerk van de AH nog het lekkerst!!quote:
Zonnebloemolie komt niet uit de categorie 'gezond', helaas.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar 't kan vast ook in zonnebloemolie?
dat maakt dan toch niet meer uit, als je toch een lekker hollands kroketje wilt eten?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Zonnebloemolie komt niet uit de categorie 'gezond', helaas.
Dat lijkt me beter dan een sportbeha die te groot isquote:Op woensdag 22 april 2009 15:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ren altijd in een (te kleine) sportbh en een veel te klein strak shirt. Ziet er niet charmant uit, maar ze komen niet van hun plaats.
En heb een bescheiden cup, dat scheelt ook.
Valt toch wel mee?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Zonnebloemolie komt niet uit de categorie 'gezond', helaas.
Niet het beste, niet het slechtste. Vooral veel kcal (en veel 'loze', ook).quote:Op woensdag 22 april 2009 15:07 schreef Miss_S het volgende:
Hoe slecht is een broodje van de subway?Dat was mijn lunch
Huh meestal eet ik toch gewoon brood hoor en normaal avondeten.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet het beste, niet het slechtste. Vooral veel kcal (en veel 'loze', ook).
Jij zou eens op moeten houden met al die kant en klaar en gewoon goed ontbijt en lunch moeten maken voor jezelf! Niet eens alleen vanwege de kcal.
Zonnebloemolie bevat veel omega-6. Het is beter dan hard vet, maar te veel omega-6 zorgt weer voor ontstekingen van de vaatwanden. Niet dat ik me er iets van aantrek als ik ergens iets gefrituurds koop, though.quote:
niet stom bedoeld, heul niet, maar je doet dit soort dingen best vaak en zegt dan vervolgens, als je vraagt of 't slecht is en het antwoord is 'je had beter wat anders kunnen doen', altijd een hele mooie reden op waarom 't wél goed zou zijn.....quote:Op woensdag 22 april 2009 15:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Huh meestal eet ik toch gewoon brood hoor en normaal avondeten.
Dat subway broodje was nu omdat ik aan het winkelen waswel voor de kalkoenfilet gekozen, sesambroodje en een flesje spa blauw
Daar heb je wel gelijk in, maar het was niet de bedoeling om het goed te praten.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet stom bedoeld, heul niet, maar je doet dit soort dingen best vaak en zegt dan vervolgens, als je vraagt of 't slecht is en het antwoord is 'je had beter wat anders kunnen doen', altijd een hele mooie reden op waarom 't wél goed zou zijn.....je weet dat 't niet goed/beter is dan zelf je boterhammetjes bewust smeren/meenemen en verzint dan excuses waarom 't wel (een beetje) goed zou zijn. Als je weer echt aan de slag wilt (las je plan van vanmorgen, klinkt prima
) dan moet je ook stoppen met het goed praten van dit soort dingen, vooral als het met regelmaat gebeurt
Nogmaals, no offence, maar vraag dan niet naar 'de bekende weg' door te vragen of iets slecht is waarvan je weet dat er áltijd een beter alternatief voor is
Ja hoi, pic van jou in je jurk sil vous plait. En ik werd net in de winkel aangehouden door iemand die me ergens lid van wilde maken, maar ik heb toch 'nee' gezegdquote:Op woensdag 22 april 2009 15:07 schreef Miss_S het volgende:
Hoe slecht is een broodje van de subway?Dat was mijn lunch
Dan mag jij mijn big mac als ik jouw broodje van de subway krijgquote:Op woensdag 22 april 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoi, pic van jou in je jurk sil vous plait. En ik werd net in de winkel aangehouden door iemand die me ergens lid van wilde maken, maar ik heb toch 'nee' gezegd. En hij rook nog wel zo lekker
.
Ik vind de broodjes van Subway niet lekker. Dan liever een big mac
.
En nu hollen we allemaal naar Hyves.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Co wat is je foto tof op Hyves!![]()
(Ik roep het hier gewoon nog een keer! Zo tof vind ik hem!)
Doet het hier wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wil iemand voor mij checken of googlemaps het doet? Ik kan adressen intypen wat ik wil, maar daarna gebeurt er niets.. We gaan volgende week naar Utrecht en nu heb ik een taartdecoratiewinkel gevonden waarvan ik even wil weten of die in de buurt is van waar de broer van m'n vriend woont.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |