Die draag ik gewoon bij mequote:Op woensdag 22 april 2009 18:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*boks*Succes! May the beergod be with you!
waar dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt wel een terras op het water hoor, een soort van terras boot (een platfor in de gracht)!
Ik voel wel wat pijntjes trouwensquote:Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Prepare to dieeeee, NeentjeLes 8 is best pittig!
Ja, misschien kan ik beter thuis blijvenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet om je af te schrikken, hoor neen.
Oh, volgens mij heb ik er dan zoeen op mijn hoofdquote:Op woensdag 22 april 2009 18:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een paar van ongeveer een centimeter doorsnede, maar sommige kleintjes zijn niet groter dan een mm of 4.
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heb ik er dan zoeen op mijn hoofdOnder mijn haar.
Ik was er eigenlijk al jaren van overtuigd dat het mijn wiskundeknobbel was
was het er maar eenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heb ik er dan zoeen op mijn hoofdOnder mijn haar.
Ik was er eigenlijk al jaren van overtuigd dat het mijn wiskundeknobbel was
Aan de groentemarkt ergens. Dan niet dat grachtje waar fiftysix enzo zitten, maar eentje verder. Daar zit een restaurantje in de keldersquote:Op woensdag 22 april 2009 18:22 schreef neen het volgende:
[..]
Die draag ik gewoon bij me
[..]
waar dan?
[..]
Ik voel wel wat pijntjes trouwens
[..]
Ja, misschien kan ik beter thuis blijven
Als je een bult voelt?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga m'n hoofd ook even checken op vetbulten. Hoe weet je dat je er één hebt?
Geen denken aan, Neenerd! Je gaat gewoon. Knoop die veters vast en ren zoals je nog nooit hebt gerendquote:Op woensdag 22 april 2009 18:22 schreef neen het volgende:
Ik voel wel wat pijntjes trouwens
Ja, misschien kan ik beter thuis blijven
Ja, dat is de bierkelders toch? Dat is gewoon solid ground you know, niet iets wat drijft.... ik werkte er tegenover in het restaurant naar de Christine Le Duc (dan weet je waar het is)quote:Op woensdag 22 april 2009 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aan de groentemarkt ergens. Dan niet dat grachtje waar fiftysix enzo zitten, maar eentje verder. Daar zit een restaurantje in de keldersEn die hebben een terras op 't water.
Als je haarborstel op een gegeven moment stopt terwijl dat niet je bedoeling was!quote:Op woensdag 22 april 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga m'n hoofd ook even checken op vetbulten. Hoe weet je dat je er één hebt?
Dat kan ook komen van klitten.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je haarborstel op een gegeven moment stopt terwijl dat niet je bedoeling was!
Oh jah!quote:
In het centrum staan wel veel mooie oude gebouwen maar ze zijn nu wel druk bezig, het lelijkste plein van Nederland (is nog in Leeuwarden) wordt helemaal verbouwd en het Fries Museum gaat daarheen verhuizen, kun je beter dan komen want het is er nu een bendequote:Op woensdag 22 april 2009 18:26 schreef Laureline het volgende:
TerrasbootmeetIk kan onze bierkade aanbevelen
![]()
Leeuwarden ben ik wel benieuwd naar, het is toch heel mooi? Ik kan me trouwens niet herinneren ooit in Friesland te zijn geweest. Genant eigenlijk. Als ik onze nieuwe auto op gas heb gekocht is een goed voornemen veel meer tochtjes in eigen land te gaan maken
Gewoon je man laten koken, ik zit hier ook te wachten tot het eten klaar is. Dat duurt maar, verdorie! * krabt aan bierbuik, zet voetbalprogramma harder en legt zwaar zuchtend en steunend benen in trainingspak gehuld nu bovenop op de krat die voor de tv staat*quote:Op woensdag 22 april 2009 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
Run Neen, Run..
koken, geen zin, ik ga iets bedenken om er onder uit te komen...
Oke dat geloof ik wel, maar er WAS er wel altijd een terrasboot. Dat weet ik, omdat ik iemand ken die daar gewerkt heeft.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:25 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, dat is de bierkelders toch? Dat is gewoon solid ground you know, niet iets wat drijft.... ik werkte er tegenover in het restaurant naar de Christine Le Duc (dan weet je waar het is)
Zaailand. Heet niet voor niets zoquote:Op woensdag 22 april 2009 18:29 schreef neen het volgende:
[..]
In het centrum staan wel veel mooie oude gebouwen maar ze zijn nu wel druk bezig, het lelijkste plein van Nederland (is nog in Leeuwarden) wordt helemaal verbouwd en het Fries Museum gaat daarheen verhuizen, kun je beter dan komen want het is er nu een bende
Les 8 aan het downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |