Overmorgen Greysie van me! Be patient!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Muis!!! Vanavond!!!!!!!!!!!!
Oh fuckeduck, het is pas woensdagNo new Greys Anatomy
Maar ik heb al zo lang moeten wahahahahachtennnnnnnnnnn!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Overmorgen Greysie van me! Be patient!
Je moet me ook zeker schoppenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hou je nog netjes elke dag eetlijstjes bij? Kijk, één keertje lunchen bij de subway, daar word je niet meteen dik van. Maar Volgens mij heb ik de afgelopen week wel meer ongezond bij je langs zien komen. Te weinig en ongezond...
Je zegt zélf dat je weer wilt afvallen, accepteer dan ook de schop onder je hol
Sorryquote:Op woensdag 22 april 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb al zo lang moeten wahahahahachtennnnnnnnnnn!*jengel*
Oh trouwens!
Mag ik even de aandacht.....?
Wie oh wie die dit weekend moet werken heeft stiekem een regendansje gedaan?![]()
![]()
Want zo was het gister, zie de zaterdag en zondag:
[ afbeelding ]
EN ZO IS HET NU!!!???![]()
[ afbeelding ]
Biechten maar! Wie was het???
Jij neemt je BBQ mee naar je werk?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
*bbq door het raam smijt*
(Oh nee wacht, ik was nog op mijn werk)
Evy les 9, dats wats keburt!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Watskeburt Mariaaaaaaaaaaaaaaaaa? *galm*
Kom je ook gezellig langs?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
IK WIST HET!
Jij... jij... met je beurs!
Ik heb hem gemist.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:55 schreef loveli het volgende:
Ik haal 'em zo weer weg, ik heb zin in de zomer (haar kwam net uit de krullers, maar dat mag de pret niet drukken):
[ afbeelding ]
Ik kan er ook heel anders uitzien hoor, vooral als ik aan het werk ben. De jurk links op de foto moet gerepareerd worden, een schouderbandje is kapot.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
loveli, je ziet er heel anders uit dan ik dacht! Mooi!! Trek die jurk links op de foto eens aan?.
Ik ook!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist.![]()
Ik heb nog nooit een foto van jou gezien en nu ben ik nieuwsgierig?
PM?
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jij goeierd!!!Ik ben trots op je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |