Als je denkt 3000 euro nodig te hebben en dat in 2 jaar wilt afbetalen, heb jij het over een aflossing van 150 euro per maand. In bovengenoemde quote zeg je dat je binnen maximaal 2 jaar een andere auto wilt hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:52 schreef simmu het volgende:
[..]
le-zen. er staat helemaal niet dat we dat gaan doen. ik open het topic nu juist omdat ik me afvraag wat handig is. btw, onze familie woont allemaal op minstens 200 km ver weg en daar willen we nog wel eens naartoe. dus binnen nu en 2 jaar (denk ik) zullen we toch wel een andere auto moeten.
Ja, een hond heeft de OP getypt.quote:
De groei van het aantal auto's is in verhouding vele malen groter geweest afgelopen decennia dan de groei in km's asfalt.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen? Anders heb ik nog wel een grafiekje voor je
[ afbeelding ]
In 1970 waren er 3500 dodelijke slachtoffers en in 2007 791.
Met meer auto's, he?
Ik heb echt geen idee, is dat Belgisch of zo?quote:gaan we proberen een brusje voor selene te kweken.
ff verder lezen, daar wordt het gezegd.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:19 schreef Karina het volgende:
Wat betekent
[..]
Ik heb echt geen idee, is dat Belgisch of zo?
OT: ik zou echt nooit geld voor een auto lenen, als het maar om 3000 euro gaat, kun je beter sparen. Ik weet niet of jullie allebei werken, maar als je niet op vakantie gaat en het vakantiegeld van jullie beiden gebruiken, dan kom je al een heel eind.
Ik hoef niet eens in je history te kijken om te weten dat je een typische kansloze OUD-poster bent.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:30 schreef simmu het volgende:
zonder auto is niks. we wonen in een durp in drenthe.
@kreator: simmu ben ik. sangdrax is mijn geregistreerd partner. selene ons dochtertje en een brusje is een term om een broertje of zusje te combineren. en we hebben een grotere auto nodig om een brusje te kweken
Ze zouden ook wel een zoertje kunnen maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:19 schreef Karina het volgende:
Wat betekent
[..]
Ik heb echt geen idee, is dat Belgisch of zo?
als dat waar zou zijn zou ikquote:Op woensdag 22 april 2009 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens in je history te kijken om te weten dat je een typische kansloze OUD-poster bent.
een zuertje dan hequote:Op woensdag 22 april 2009 14:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze zouden ook wel een zoertje kunnen maken.
Het is ook moeilijk om jezelf dood te rijden tegenwoordig. Je komt haast nergens meer boven de 30km/u uitquote:Op woensdag 22 april 2009 09:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen? Anders heb ik nog wel een grafiekje voor je
[ afbeelding ]
In 1970 waren er 3500 dodelijke slachtoffers en in 2007 791.
Met meer auto's, he?
Het is dat en geen oude zeuren forum indexatie bestaat anders zou jij bovenaan staan.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/57759![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is dat en geen oude zeuren forum indexatie bestaat anders zou jij bovenaan staan.![]()
Ik ken simmu alleen van zinvolle onderbouwde bijdrages in aex.
21 jaar geleden was de maximum snelheid in Nederland nog 100.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:09 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
De groei van het aantal auto's is in verhouding vele malen groter geweest afgelopen decennia dan de groei in km's asfalt.
Dus rij je gemiddeld langzamer als een 20 jaar terug vanwege file's opstoppingen en nog meer file's.
Buiten dat zijn de auto's gemiddeld genomen veiliger geworden (En de bestuurders rijden aanzienlijk slechter).
Maar goed dat resulteert in vele lak schade's weinig lichamelijk letsel.
Bemoei je er niet mee. Jij bent net van je brommer af.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:10 schreef Louis1988 het volgende:![]()
![]()
![]()
geld lenen voor een WAT?????
![]()
lenen voor een "auto?????
![]()
![]()
![]()
NOOIT
![]()
http://forum.fok.nl/user/history/7719quote:Op woensdag 22 april 2009 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/57759![]()
![]()
.
ik heb mijn fiets nog!! dat is voldoende!!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Jij bent net van je brommer af.
hier in drenthe zijn geen files hoor. in onze gemeente hebben we zelfs geen enkel verkeerslichtquote:Op donderdag 23 april 2009 01:44 schreef Louis1988 het volgende:
[..]
ik heb mijn fiets nog!! dat is voldoende!!
ga jij maar in de file's staan te stressen
![]()
met 1 sprong vlieg ik met mijn fiets overal heen waar ik wezen moet
De provincie drenthe profileert zich toch wel als fietsprovincie, waarbij achter elke boom een hunebed verscholen is waar je bij regen onder kan schuilen.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:05 schreef simmu het volgende:
[..]
hier in drenthe zijn geen files hoor. in onze gemeente hebben we zelfs geen enkel verkeerslicht
geen idee. vandaar dat het topic in rustig gebabbel ontaard is, want ik wacht lekker even rustig af. de sloopregeling is er nog niet definitief door, en tot wanneer die dan geldig is, is dus ook maar de vraag. in juni krijgen we weer een homp geld dus wellicht dat lenen gewoon helemaal niet hoeft. het was ook enkel een orienterend topic. we houden niet van lenen en ik had geen idee van de mogelijkheden en waar ik allemaal op moet letten danquote:Op donderdag 23 april 2009 09:22 schreef Maanvis het volgende:
tot wanneer loopt die sloopregeling eigenlijk?
da's niet waar. ik heb het doorgerekend. er staat op de vorige pagina een berekening. over 2 jaar is de rente dan zo'n 750 pleuri terwijl de premie 1000 is (een berekening over 2 jaar ga ik niet verdisconteren hoor....)quote:Op woensdag 22 april 2009 20:27 schreef MaGNeT het volgende:
- slooppremie is leuk maar weegt niet op tegen rente die je kwijt bent als je gaat lenen, omdat je een nieuwere en duurdere auto moet terugkopen
wtf is een brusje?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:46 schreef simmu het volgende:
de situatie: we rijden nu rond met een 3-deurs auto uit 1992. er mankeren kleinigheden aan (het slot bestuurszijde is stuk en wat roest hier en daar). simmu, sangdrax en selene (8 maanden) passen er prima in. vanaf juli gaan we proberen een brusje voor selene te kweken. dan zou meer ruimte in de auto dus iig wel fijn zijn.
ik woon, werk en doe ongeveer alles in/om Amsterdam oud-west en in /om Amsterdam centrum,quote:Op donderdag 23 april 2009 09:05 schreef simmu het volgende:
[..]
hier in drenthe zijn geen files hoor. in onze gemeente hebben we zelfs geen enkel verkeerslicht
als je nou eens eerst het topic leest voordat je begint te zeiken. tis al zeker 2 x uitgelegd. muts.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:45 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
wtf is een brusje?
ABN please!
ppfffff zoveel geld alleen voor een auto???quote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Bassfly het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden ¤ 20.000,- geleend voor een auto en zou het zo weer doen.![]()
Lening was 2e hypotheek, dus maar 4,5 % rente. Uiteindelijk de lening binnen 1,5 jaar weten af te lossen.
wat moet ik nou met zo'n stomme auto doen????quote:
Haha, Louis1988 heeft geen rijbewijs. Ben je niet stiekem Fusionfreak?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:36 schreef Louis1988 het volgende:
ohja, ik heb geen rijbewijs maar die heb ik natuurlijk niet nodig!! en wat hier boven geschreven ook niet!!
zo kun je ook een verhaaltje schrijven over jou ongeloofelijke mobiliteit met het ovquote:Op donderdag 23 april 2009 16:13 schreef Louis1988 het volgende:
[..]
wat moet ik nou met zo'n stomme auto doen????
ik zie die rare stomme dingen elke dag op de A10 in 1 grote lange rij staan naar alle kanten op!!!!
als ik er met mijn fiets supersnel voorbij vlieg hahahaha.....
noem jij me maar raar DOMBO!!
noem me lekker wat je wilt, maar al die shit van auto's heb ik echt niet nodig!!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:16 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Haha, Louis1988 heeft geen rijbewijs. Ben je niet stiekem Fusionfreak?
de laatste vakantie hoorde ik op de radio iemand roepen over 850 tot 900 kmquote:Op donderdag 23 april 2009 16:19 schreef ASroma het volgende:
[..]
zo kun je ook een verhaaltje schrijven over jou ongeloofelijke mobiliteit met het ovchill man, auto s zijn relaxt voor vakanties en weekendjes weg enzo je weetog
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:44 schreef Lurf het volgende:
Bij occasions zal die slooppremie vast wel weer op de een of andere manier in een (hogere) verkoopprijs tot uitdrukking komen. Als je pas in juli gaat beginnen met het opstarten van de productie duurt het nog wel een jaartje voor het brusje er is en je een grotere auto nodig hebt, en tegen die tijd koop je een occasion uit 2001 ook wel voor 1000 euro minder dan vandaag. Ik zou er in elk geval niet voor gaan lenen vanwege de tijdelijke slooppremie, niet als je nu acuut geen andere auto nodig hebt.
nou, tsja. of we nu acuut een andere auto nodig hebben he, daar zijn de meningen over verdeeld. er zit een klein gaatje in de voorruit, er moeten andere banden onder en de sloten moeten ook vernieuwd (chauffeurskant is stuk). in mijn optiek is het te duur om alles te laten maken. en welke gek jat nou onze auto? met zo'n auto hebbie geen slot nodig hequote:Op donderdag 23 april 2009 16:44 schreef Lurf het volgende:
Bij occasions zal die slooppremie vast wel weer op de een of andere manier in een (hogere) verkoopprijs tot uitdrukking komen. Als je pas in juli gaat beginnen met het opstarten van de productie duurt het nog wel een jaartje voor het brusje er is en je een grotere auto nodig hebt, en tegen die tijd koop je een occasion uit 2001 ook wel voor 1000 euro minder dan vandaag. Ik zou er in elk geval niet voor gaan lenen vanwege de tijdelijke slooppremie, niet als je nu acuut geen andere auto nodig hebt.
Omdat jij het niet wilt mag een ander het toch wel?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:27 schreef Louis1988 het volgende:
noem me lekker wat je wilt, maar al die shit van auto's heb ik echt niet nodig!!
quote:Op donderdag 23 april 2009 01:44 schreef Louis1988 het volgende:
met 1 sprong vlieg ik met mijn fiets overal heen waar ik wezen moet
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:13 schreef Louis1988 het volgende:
wat moet ik nou met zo'n stomme auto doen????
ik zie die rare stomme dingen elke dag .....
als ik er met mijn fiets supersnel voorbij vlieg hahahaha.....
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:31 schreef Louis1988 het volgende:
have a relaxed journy men!!
treintje naar Shiphol, drankje in het vliegtuig en in een klein ochtendje arrievee in zuid Spanje of Italie!!
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:31 schreef JumpingJacky het volgende:
Een vliegfiets-fanaat die de nederlandse, engelse en fransr taal niet machtig is
Bedankt voor de update.. enne, stond die auto toevallig bij de domeinen? Daar zijn ze doorgaans zeer goedkoop.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:51 schreef simmu het volgende:
zo, ik geef het topic een afscheidskickje
1) de sloopregeling gaat gelden vanaf 1 juni, onze auto komt ervoor in aanmerking tot half september
2) we hoeven dan dus heul niks te lenen, we kunnen onze (tot nu toe bestemmingsloze) belastingcentjes die we voor 1 juli terugkrijgen ervoor gebruiken
zo, nu ff een topic starten over waar ik op dien te letten als ik een occasion koop. ik heb al wat zitten kijken, maar een ford mondeo uit 2009 voor 1900 vind ik wel erg weinig. daar word ik wat wantrouwig van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |