Als je denkt 3000 euro nodig te hebben en dat in 2 jaar wilt afbetalen, heb jij het over een aflossing van 150 euro per maand. In bovengenoemde quote zeg je dat je binnen maximaal 2 jaar een andere auto wilt hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:52 schreef simmu het volgende:
[..]
le-zen. er staat helemaal niet dat we dat gaan doen. ik open het topic nu juist omdat ik me afvraag wat handig is. btw, onze familie woont allemaal op minstens 200 km ver weg en daar willen we nog wel eens naartoe. dus binnen nu en 2 jaar (denk ik) zullen we toch wel een andere auto moeten.
Ja, een hond heeft de OP getypt.quote:
De groei van het aantal auto's is in verhouding vele malen groter geweest afgelopen decennia dan de groei in km's asfalt.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen? Anders heb ik nog wel een grafiekje voor je
[ afbeelding ]
In 1970 waren er 3500 dodelijke slachtoffers en in 2007 791.
Met meer auto's, he?
Ik heb echt geen idee, is dat Belgisch of zo?quote:gaan we proberen een brusje voor selene te kweken.
ff verder lezen, daar wordt het gezegd.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:19 schreef Karina het volgende:
Wat betekent
[..]
Ik heb echt geen idee, is dat Belgisch of zo?
OT: ik zou echt nooit geld voor een auto lenen, als het maar om 3000 euro gaat, kun je beter sparen. Ik weet niet of jullie allebei werken, maar als je niet op vakantie gaat en het vakantiegeld van jullie beiden gebruiken, dan kom je al een heel eind.
Ik hoef niet eens in je history te kijken om te weten dat je een typische kansloze OUD-poster bent.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:30 schreef simmu het volgende:
zonder auto is niks. we wonen in een durp in drenthe.
@kreator: simmu ben ik. sangdrax is mijn geregistreerd partner. selene ons dochtertje en een brusje is een term om een broertje of zusje te combineren. en we hebben een grotere auto nodig om een brusje te kweken
Ze zouden ook wel een zoertje kunnen maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:19 schreef Karina het volgende:
Wat betekent
[..]
Ik heb echt geen idee, is dat Belgisch of zo?
als dat waar zou zijn zou ikquote:Op woensdag 22 april 2009 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens in je history te kijken om te weten dat je een typische kansloze OUD-poster bent.
een zuertje dan hequote:Op woensdag 22 april 2009 14:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze zouden ook wel een zoertje kunnen maken.
Het is ook moeilijk om jezelf dood te rijden tegenwoordig. Je komt haast nergens meer boven de 30km/u uitquote:Op woensdag 22 april 2009 09:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen? Anders heb ik nog wel een grafiekje voor je
[ afbeelding ]
In 1970 waren er 3500 dodelijke slachtoffers en in 2007 791.
Met meer auto's, he?
Het is dat en geen oude zeuren forum indexatie bestaat anders zou jij bovenaan staan.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/57759![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is dat en geen oude zeuren forum indexatie bestaat anders zou jij bovenaan staan.![]()
Ik ken simmu alleen van zinvolle onderbouwde bijdrages in aex.
21 jaar geleden was de maximum snelheid in Nederland nog 100.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:09 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
De groei van het aantal auto's is in verhouding vele malen groter geweest afgelopen decennia dan de groei in km's asfalt.
Dus rij je gemiddeld langzamer als een 20 jaar terug vanwege file's opstoppingen en nog meer file's.
Buiten dat zijn de auto's gemiddeld genomen veiliger geworden (En de bestuurders rijden aanzienlijk slechter).
Maar goed dat resulteert in vele lak schade's weinig lichamelijk letsel.
Bemoei je er niet mee. Jij bent net van je brommer af.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:10 schreef Louis1988 het volgende:![]()
![]()
![]()
geld lenen voor een WAT?????
![]()
lenen voor een "auto?????
![]()
![]()
![]()
NOOIT
![]()
http://forum.fok.nl/user/history/7719quote:Op woensdag 22 april 2009 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/57759![]()
![]()
.
ik heb mijn fiets nog!! dat is voldoende!!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Jij bent net van je brommer af.
hier in drenthe zijn geen files hoor. in onze gemeente hebben we zelfs geen enkel verkeerslichtquote:Op donderdag 23 april 2009 01:44 schreef Louis1988 het volgende:
[..]
ik heb mijn fiets nog!! dat is voldoende!!
ga jij maar in de file's staan te stressen
![]()
met 1 sprong vlieg ik met mijn fiets overal heen waar ik wezen moet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |