Onzin, jij wilt zelf autoriteit hebben. Omdat je dit niet hebt ga je maar afzetten tegen mensen met autoriteit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:32 schreef Klopkoek het volgende:
Wat ben jij een conservatief ventje geworden zeg.![]()
Van het woord 'autoriteit' krijg ik altijd meteen kriebels
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:30 schreef sneakypete het volgende:
Nee, het lost niet abdrupt alles op natuurlijk, maar meer algemeen vind ik dat we terug moeten naar een ouderwetser onderwijs. Meer autoriteit in en om de klas, de handen ineen met ouders (ipv elkaar beschuldigen van de problemen met jongeren) en meer les/minder zelfstandigheid.
Nog afgezien van of het de overheid iets aangaat, ben ik persoonlijk dus in elk geval een voorstander.
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Fast forward 2,5 jaar
PVV : Geen je of jij meer tegen leraren![]()
wat is politiek toch mooi... proefballonnetjes regeren nogsteeds
Of de mensen die zo tekeer gingen over het voorstel van de PVV slikken hun woorden in. Kan ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
Waarschijnlijk komt de PVV onmiddellijk terug op hun woorden, nu blijkt dat de PvdA, het CDA en de ChristenUnie dit twee jaar geleden al riepen...
noem het tita tovernaar beleid, dan doe ik dit.....quote:Op woensdag 30 november 2011 16:12 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed dat er partijen als de PvdA en de PVV zijn die wel weter wat er mis is in het onderwijs.
Spreek leraren weer aan met u en hopsieflopie, alle problemen opgelost.
Wellicht is deze "overeenkomst" de eerste stap naar een mooie en stabiele coalitie in de nabije toekomst?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:12 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed dat er partijen als de PvdA en de PVV zijn die wel weten wat er mis is in het onderwijs.
Daar zeg je zo wat. Beide partijen kwamen al eerder met bijzonder goed doordachte en visionaire plannen waardoor alles goed zal komenquote:Op woensdag 30 november 2011 16:25 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Wellicht is deze "overeenkomst" de eerste stap naar een mooie en stabiele coalitie in de nabije toekomst?
2009.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet is blij dat klopkoek weer terug is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het wel typisch PvdA (ik had eigenlijk meer verwacht van de PVV), zo was de oplossing van de PvdA voor het allochtonen probleem in den Haag heel simpel:quote:Op woensdag 30 november 2011 16:12 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed dat er partijen als de PvdA en de PVV zijn die wel weten wat er mis is in het onderwijs.
Jup vandaag de PVV 2,5 jaar geleden de PvdAquote:Op woensdag 30 november 2011 17:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..].
Topic uit 2009...
Is de PVV hiermee aan de wandel gegaan zeker?
Echt?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:06 schreef Cerbie het volgende:
En geheel verrassend is de PvdA nu tegen
Dat zou het wel af makenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:06 schreef Cerbie het volgende:
ALS dat al het geval zou zijn, zal het waarschijnlijk zijn tegen het verplicht opleggen door middel van een wet, aan leerlingen om 'u' te moeten zeggen, op straffe van... Ja, van wat, eigenlijk? Zoals uit de OP al blijkt was er in dit geval namelijk geen sprake van opleggen door de overheid. De PvdA signaleert een cultureel probleem en pleit voor een cultuuromslag. Er is geen sprake van moties of wetsvoorstellen, dus van overheidsdwang, wat natuurlijk terecht is.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:06 schreef Cerbie het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |