quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Mij boeit dat Starbucks precies niet. Ik lust niet eens koffie.
Komt goed uit, die mierzoete meuk die ze daar schenken verdient niet eens het label "koffie"quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja maar als je spannende dingen wilt doen, wil ze vast een van de duurdere variantenquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:48 schreef Inverted_World het volgende:
Geen verkeerde breezah, die eerste
Doe mij die 2 uit de bovenste maar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:13 schreef kwiwi het volgende:
niet stoer, lekker vooral
dame nr. 2 (uit OP) is trouwens best knap.. jammer van die piercing en het haar.
Zwarte koffiequote:Op dinsdag 21 april 2009 01:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die geen koffie lusten
Mensen die koffie met suiker drinken
Mensen die koffie zwart drinken [ afbeelding ]
DUDE D'R MSN :quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:21 schreef kingmob het volgende:
Volgens mij is die bovenste mijn oude buurmeisje(serieus)
Ik vond d'r eerder lekkerder.quote:
Hoe jong?quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:33 schreef kingmob het volgende:
Volgens mij is d'r Hyves openbaar, dus succes(ik denk dat het zal tegenvallen, ze is nogal uitgezet de laatste tijd).
Verder is ze wat aan de jonge kant
Die foto stond meteen op de voorpagina van die hyve. Geplaatst door:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
Zo jong en dan al koffie drinkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:33 schreef kingmob het volgende:
Volgens mij is d'r Hyves openbaar, dus succes(ik denk dat het zal tegenvallen, ze is nogal uitgezet de laatste tijd).
Verder is ze wat aan de jonge kant
quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die foto stond meteen op de voorpagina van die hyve. Geplaatst door:Lekker wiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pimpen omdat je iemand kent die knap is?quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:35 schreef kingmob het volgende:
Ja hallo, ik ga d'r niet aan je pimpen, ik wilde alleen even pimpen dat ik het lekkere ding kende
Rickokun, enlighten me, ik geloof dat ik die hype even gemist heb?quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:38 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Pimpen omdat je iemand kent die knap is?Beetje jammer natuurlijk. Ik had andere verhalen verwacht, maak er een rickokun-verhaal van
Die gast met een imaginary leven.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Rickokun, enlighten me, ik geloof dat ik die hype even gemist heb?
quote:Pseudologia phantastica:
een psychische ziekte waarbij herinneringsvervalsingen zodanig een eigen leven gaan leiden, dat ze duidelijk niet meer overeenkomen met de waarheid. Voor de lijder is het echter wel waarheid, hij gelooft erin en zal heftig zijn eigen onwaarheden bevestigen en verdedigen.
Bij starbucks kan je ook gewoon koffie halen hoor!quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:04 schreef heiden6 het volgende:
Wat een nare mensen. Ik heb van velen gehoord dat ze bij starbucks nepkoffie met allerlei vuige dingen er doorheen serveren, klopt dit?
Ik zal nog een keer de ingrediënten van een kop koffie opnoemen:
-koffie;
-water/stoom.
Al het overige hoort niet in koffie.
Ik ga het wel een keer proberen als ik op Schiphol ben over een paar weken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Bij starbucks kan je ook gewoon koffie halen hoor!
En voor brood ga je naar de Bakker Bartquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:19 schreef Canisfire het volgende:
Is dat te zuipen ja?
Gaat zo lekker hier in Nederland.
Voor Burgers gaat iedereen naar de MAC of de Burger king.
Voor het fresh broodje naar Subway.
PIzza bestellen we bij New York pizza's of Domino's
En de Koffie nu dus bij Starbucks ,
Nederland redt zo Amerika nog uit de crisis
duidelijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:38 schreef Jonkowise het volgende:
Irriteer me ook wel aan al die mensen die hip komen doen met starbucks idd, zelfde als Hard RoCK CAf³ 0fz0......... en dan allemaal hip met tshirtje aan hopppaaa nee mij niet gezien !!!!
Daarbij, terechte klacht, dure overwaarde koffiequote:Op dinsdag 21 april 2009 00:48 schreef Inverted_World het volgende:
Subwayquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:19 schreef Canisfire het volgende:
Is dat te zuipen ja?
It's hip to be squarequote:Op dinsdag 21 april 2009 09:46 schreef Bananenman het volgende:
Kom elke dag bij de Starbucks hier, haal er alleen nooit koffie, want die rotzooi moet ik niet. Maar hulde voor de Starbucks, zulke lekkere ijsthee verkopen ze nergens anders. En in tegenstelling tot op Schiphol kost het hier ook geen fluit, voor het grootste formaat ijsthee betaal je $2 ofzo
Het moge duidelijk zijn dat jij muziek van zulke hoge kwaliteit niet kan waarderen. Evenals een van de briljantste scenes in de historie van de filmquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Evenals een van de briljantste scenes in de historie van de film
American Psychoquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat jij muziek van zulke hoge kwaliteit niet kan waarderen. Evenals een van de briljantste scenes in de historie van de film
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:48 schreef Inverted_World het volgende:
Net zoals nog tig dozijn vergelijkbare jongerenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:52 schreef Ireyon het volgende:
Niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen in een random topic op het grote internet, maar;
LOL, ik ken de dames in die eerste foto![]()
In tegenstelling tot die eerdere ruknicht, zal ik dan weer wel met jullie delen dat ze elk vrijwel weekend in El Corazon in Roosendaal te vinden zijn![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:46 schreef Bananenman het volgende:
Kom elke dag bij de Starbucks hier, haal er alleen nooit koffie, want die rotzooi moet ik niet.
Idd. Vrouwen die van hun stoel af soppen bij het horen van Ben & Jerry's en tijdens het uitgaan alleen cosmopolitan's drinken, omdat dat ook zo lekker hip is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:03 schreef fraQture het volgende:
Geweldig, met Starbucks koffie op de foto omdat je dan zo lekker modern stedelijk Amerikaans overkomt. Opvallend genoeg zijn het altijd vrouwen
Zelfde als mensen (ja ik ken ze echt, helaas) die hele blogs in Sex and the City stijl gaan maken. Koninklijke Triestheid indeed.
Hamburgers eet ik niet, broodjes en koffie maak ik thuis wel en pizza haal ik bij de locale ITALIAANSE pizzeria.quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:19 schreef Canisfire het volgende:
Is dat te zuipen ja?
Ook tof hoe ze net dat logo naar de camera draait. Je wilt wel dat mensen weten dat het bij Starbucks was, en niet dat ze denken het een of andere milkshake is. Kansloos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen dat beseffen weinig mensen. Apple heeft last van hetzelfde. Of nouja last, volgens mij doen zij het erom.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:06 schreef NiTiN het volgende:
mn giga new york skyline starbucks mok is helemaal de bom want het megagroot.
Verder is het gewoon een winkel, niet de fakking lifestyleshop.
In de vs was het wel wat betaalbaarder.
Loller, zelf heb ik btw ook een foto met titel koffie waarop ik toevallig met 2 bekers in de hand gek sta te doen op straat. Maar ik doe er dan ook niet tof meequote:Op dinsdag 21 april 2009 18:06 schreef NiTiN het volgende:
mn giga new york skyline starbucks mok is helemaal de bom want het megagroot.
Verder is het gewoon een winkel, niet de fakking lifestyleshop.
In de vs was het wel wat betaalbaarder.
Je bedoelt: je metroseksualiteit aantonen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen dat beseffen weinig mensen. Apple heeft last van hetzelfde. Of nouja last, volgens mij doen zij het erom.
Ik ben trouwens helemaal vergeten een foto te maken toen ik in Praag aan de Starbucks zat, anders had ik die mooi op m'n Hyves kunnen zetten. Chicks diggen dat volgens mij.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:41 schreef Morrigan het volgende:
Toen ik laatst op Schiphol was, viel het me wel op dat het erg druk was bij de Starbucks, maar dat mensen daarvoor speciaal naar Schiphol gaan is nieuw voor me. Om eerlijk te zijn kan ik me ook niet voorstellen dat iemand een half uur met de trein gaat reizen voor een bakje koffie.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:19 schreef Canisfire het volgende:
Is dat te zuipen ja?
Voor Burgers een snack gaat iedereen naar de MAC of de Burger king de FEBO
Voor het fresh broodje naar Subway Bakker Bart
PIzza bestellen we bij New York pizza's of Domino's de plaatselijke italiaan
En de Koffie nu dus bij Starbucks DE Cafe
Omdat het KLB is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:42 schreef LOCALMOTION het volgende:
Helaas zijn er vele stomme fokkers hier. Waarom zo lastig zijn en over Starbucks zeiken.Wil jij je geld niet aan hun geven,blijf dan gewoon weg. Ik drink geen koffie en kan mij nou schelen of anderen wel Starbuck
koffie drinken/kopen.Koop en drink waar jij van houdt.
iddquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Sowieso schop ik hippe mensen altijd voor de enkels als ze me voor de voeten lopen.
Maarja, het blijft hardleers kneutervolk he?
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:55 schreef Urquhart het volgende:
Maar wat is er eigenlijk zo bijzonder aan dat Starbucks dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |