Alleen dat beseffen weinig mensen. Apple heeft last van hetzelfde. Of nouja last, volgens mij doen zij het erom.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:06 schreef NiTiN het volgende:
mn giga new york skyline starbucks mok is helemaal de bom want het megagroot.
Verder is het gewoon een winkel, niet de fakking lifestyleshop.
In de vs was het wel wat betaalbaarder.
Loller, zelf heb ik btw ook een foto met titel koffie waarop ik toevallig met 2 bekers in de hand gek sta te doen op straat. Maar ik doe er dan ook niet tof meequote:Op dinsdag 21 april 2009 18:06 schreef NiTiN het volgende:
mn giga new york skyline starbucks mok is helemaal de bom want het megagroot.
Verder is het gewoon een winkel, niet de fakking lifestyleshop.
In de vs was het wel wat betaalbaarder.
Je bedoelt: je metroseksualiteit aantonen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen dat beseffen weinig mensen. Apple heeft last van hetzelfde. Of nouja last, volgens mij doen zij het erom.
Ik ben trouwens helemaal vergeten een foto te maken toen ik in Praag aan de Starbucks zat, anders had ik die mooi op m'n Hyves kunnen zetten. Chicks diggen dat volgens mij.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:41 schreef Morrigan het volgende:
Toen ik laatst op Schiphol was, viel het me wel op dat het erg druk was bij de Starbucks, maar dat mensen daarvoor speciaal naar Schiphol gaan is nieuw voor me. Om eerlijk te zijn kan ik me ook niet voorstellen dat iemand een half uur met de trein gaat reizen voor een bakje koffie.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:19 schreef Canisfire het volgende:
Is dat te zuipen ja?
Gaat zo lekker hier in Nederland.
Voor Burgers een snack gaat iedereen naar de MAC of de Burger king de FEBO
Voor het fresh broodje naar Subway Bakker Bart
PIzza bestellen we bij New York pizza's of Domino's de plaatselijke italiaan
En de Koffie nu dus bij Starbucks DE Cafe
Nederland redt zo Amerika nog uit de crisis
Omdat het KLB is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:42 schreef LOCALMOTION het volgende:
Helaas zijn er vele stomme fokkers hier. Waarom zo lastig zijn en over Starbucks zeiken.Wil jij je geld niet aan hun geven,blijf dan gewoon weg. Ik drink geen koffie en kan mij nou schelen of anderen wel Starbuck
koffie drinken/kopen.Koop en drink waar jij van houdt.
iddquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Sowieso schop ik hippe mensen altijd voor de enkels als ze me voor de voeten lopen.
Maarja, het blijft hardleers kneutervolk he?
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:55 schreef Urquhart het volgende:
Maar wat is er eigenlijk zo bijzonder aan dat Starbucks dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |