Doe mij die 2 uit de bovenste maar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:13 schreef kwiwi het volgende:
niet stoer, lekker vooral
dame nr. 2 (uit OP) is trouwens best knap.. jammer van die piercing en het haar.
Zwarte koffiequote:Op dinsdag 21 april 2009 01:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die geen koffie lusten
Mensen die koffie met suiker drinken
Mensen die koffie zwart drinken [ afbeelding ]
DUDE D'R MSN :quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:21 schreef kingmob het volgende:
Volgens mij is die bovenste mijn oude buurmeisje(serieus)
Ik vond d'r eerder lekkerder.quote:
Hoe jong?quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:33 schreef kingmob het volgende:
Volgens mij is d'r Hyves openbaar, dus succes(ik denk dat het zal tegenvallen, ze is nogal uitgezet de laatste tijd).
Verder is ze wat aan de jonge kant
Die foto stond meteen op de voorpagina van die hyve. Geplaatst door:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
Zo jong en dan al koffie drinkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:33 schreef kingmob het volgende:
Volgens mij is d'r Hyves openbaar, dus succes(ik denk dat het zal tegenvallen, ze is nogal uitgezet de laatste tijd).
Verder is ze wat aan de jonge kant
quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die foto stond meteen op de voorpagina van die hyve. Geplaatst door:Lekker wiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pimpen omdat je iemand kent die knap is?quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:35 schreef kingmob het volgende:
Ja hallo, ik ga d'r niet aan je pimpen, ik wilde alleen even pimpen dat ik het lekkere ding kende
Rickokun, enlighten me, ik geloof dat ik die hype even gemist heb?quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:38 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Pimpen omdat je iemand kent die knap is?Beetje jammer natuurlijk. Ik had andere verhalen verwacht, maak er een rickokun-verhaal van
Die gast met een imaginary leven.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Rickokun, enlighten me, ik geloof dat ik die hype even gemist heb?
quote:Pseudologia phantastica:
een psychische ziekte waarbij herinneringsvervalsingen zodanig een eigen leven gaan leiden, dat ze duidelijk niet meer overeenkomen met de waarheid. Voor de lijder is het echter wel waarheid, hij gelooft erin en zal heftig zijn eigen onwaarheden bevestigen en verdedigen.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Mij boeit dat Starbucks precies niet. Ik lust niet eens koffie.
Bij starbucks kan je ook gewoon koffie halen hoor!quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:04 schreef heiden6 het volgende:
Wat een nare mensen. Ik heb van velen gehoord dat ze bij starbucks nepkoffie met allerlei vuige dingen er doorheen serveren, klopt dit?
Ik zal nog een keer de ingrediënten van een kop koffie opnoemen:
-koffie;
-water/stoom.
Al het overige hoort niet in koffie.
Ik ga het wel een keer proberen als ik op Schiphol ben over een paar weken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Bij starbucks kan je ook gewoon koffie halen hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |