quote:Op maandag 20 april 2009 21:29 schreef marcodej het volgende:
Met uitzondering van het item met Nygaard () een zeer saaie uitzending.
Klinkt interessantquote:
Zeker erg mooi.quote:
Inderdaad, maar Boonen is toch al eens in de uitzending geweest? Was toch die aflevering met Knaven waarin hij verteld werd dat hij Hans Teeuwen zo leuk vond.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:46 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Klinkt als een potentieel interessante uitzending.
Ja, exact.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Boonen is toch al eens in de uitzending geweest? Was toch die aflevering met Knaven waarin hij verteld werd dat hij Hans Teeuwen zo leuk vond.
Wat wil je met zulke troetel Feyenoorders?quote:Op maandag 27 april 2009 20:40 schreef golfer het volgende:
Wilfried blijft een fervent feijenoorder.
moet haast wel een broer zijn jaquote:Op maandag 27 april 2009 20:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zit Van Persie nou in het publiek?![]()
Tussen Wijnaldum en Fer.
lekker contrast met -ehhh muh truitje- Drenthequote:Op maandag 27 april 2009 20:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
sympathieke gast die Wijnaldum. echt een Sparta-jongen
quote:Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef Jasza het volgende:
Winne is wel fine, al ben ik Amsterdammer.
Ik vind er geen moer aan, hiphop van de vorige eeuw was nog leuk, maar die meuk van tegenwoordigquote:
Niet zo moeilijk met Suarez erbijquote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
Er moet veel gebeuren om deze aflevering nog naar een voldoende te tillen.
ik moest lachen, maar ben het wel eensquote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef golfer het volgende:
Rot op met die herrie.
Dit is een sportprogramma en geen plaatselijke getto-uitzending.
Je bent te oud voor deze wereldquote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef golfer het volgende:
Rot op met die herrie.
Jawel, dit is een rukaflevering, bij voorbaat al. Mijn verwachtingen komen uit, nog negatiever zelfs.quote:
King of sports volgens de Brittenquote:
Nahhh, een potje flink batten kan je flink afmatten.quote:
Wat je zegt.quote:
Cypress Hillquote:Op maandag 27 april 2009 20:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind er geen moer aan, hiphop van de vorige eeuw was nog leuk, maar die meuk van tegenwoordig.
quote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef golfer het volgende:
Rot op met die herrie.
quote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
Er moet veel gebeuren om deze aflevering nog naar een voldoende te tillen.
denk het wel, volksheld in sri lankaquote:Op maandag 27 april 2009 21:02 schreef ScudRaket het volgende:
Refereert hij nou naar Malinga (de Sri Lankaan)?
Hopen dat ze het uitzenden of bij de NOS anders op de Beebquote:
Dat heb ik ook eens gedaan, maar toen begreep ik het nog niet.quote:Op maandag 27 april 2009 21:05 schreef Rikketik het volgende:
Cricket is één van de weinige sporten waar ik nog echt niks van begrijp. Ik ga me eens inlezen.
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cricketquote:Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gedaan, maar toen begreep ik het nog niet.
Of eindelijk eens de deur openquote:Op maandag 27 april 2009 21:10 schreef tong80 het volgende:
Lekkere blondine. Ik zou mijn petje af doen voor de sex.
probeer eens een clinic te doen, is echt erg leuk.quote:Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gedaan, maar toen begreep ik het nog niet.
Ik ga deze zomer naar India. Daar spelen ze ook cricket toch?quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef evert het volgende:
[..]
probeer eens een clinic te doen, is echt erg leuk.
en anders gewoon in sri lanka op vakantie gaan en dan met de locals gaan batten (het zuiden van sri lanka is gewoon heel veilig!)
De helft (of misschien wel meer) van die 1,2 miljard kijkers komt uit India.quote:Op maandag 27 april 2009 21:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer naar India. Daar spelen ze ook cricket toch?
Ah kijk aan. Misschien ben ik na die vakantie ook wel cricket-fan dan.quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De helft (of misschien wel meer) van die 1,2 miljard kijkers komt uit India.
Triest dat ie geen Nederlands kent. Woensdags trainen ze niet.quote:
Hij kent wel Nederlands, zag laatst nog een interview met hem. Nederlands.quote:Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest dat ie geen Nederlands kent. Woensdags trainen ze niet.
Drie jaar Nederlandse les op woensdagmiddag is 150 middagen.
Ja. Snap niet waarom ze het niet in NLands doen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef seetjai het volgende:
Ze spreken toch gewoon 'redelijk' Nederlands..
Kloptquote:Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef tha_dark het volgende:
Ze verstaan gewoon alles....
Vooral Luis spreekt al een aardig woordje Nederlands.
Zeker! Dit interview zal mij eeuwig bij blijvenquote:Op maandag 27 april 2009 21:19 schreef Rikketik het volgende:
Die vragen verstaan ze toch echt wel.
Die tolk zal er wel alleen zitten om het een 'uniek' interview te maken.
Ze verstaan het ook gewoonquote:Op maandag 27 april 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
Ze lachen wel als Wilfried een grapje maakt in het Nederlands.
Ik had ook niet anders verwacht van jou.quote:Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zeker! Dit interview zal mij eeuwig bij blijven
Ja want dat was wel interessantquote:Op maandag 27 april 2009 21:22 schreef marcodej het volgende:
Jammer dit, het ging dit seizoen best goed met HS. Maar dit is een dieptepuntje. Beter hadden ze het cricketitem en het item met Haase wat langer gedaan.
Daarom hoort voetbal niet in HS.quote:Op maandag 27 april 2009 21:22 schreef marcodej het volgende:
Jammer dit, het ging dit seizoen best goed met HS. Maar dit is een dieptepuntje. Beter hadden ze het cricketitem en het item met Haase wat langer gedaan.
ik zie menig interview met Suarez na afloop van de wedstrijd spaak lopen. dat ie goed Nederlands kan is een fabeltje.quote:Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Silva verstaat Nederlands maar spreekt het niet zo goed. Suarez verstaat het perfect en spreekt het ook heel aardig. Belachelijk die tolk
Dit is geen voetbalprogramma, verre van.quote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja want dat was wel interessant![]()
Gewoon jammer dat ze niet echt over voetbal praten met Suarez. Dan had het wel leuk kunnen worden.
Nou, ik kan me nog het interview met Sollied herinneren, maar daar werd je ook niet vrolijk van. Al zou zo'n Suarez er wel mee weg komen. Van Silva weet ik het niet zo zeker.quote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Grulez het volgende:
Lekker onpersoonlijk zo, terwijl stuntelig Nederlands juist wel charmant is.
Primaquote:Op maandag 27 april 2009 21:25 schreef GGMM het volgende:
Zonder voetbal zou het programma 4 kijkers hebben.
Vast ja.quote:Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Prima, en tig onzinposts minder in dit topic.
Nee, klopt. Maar dan had het wel leuker geweest. Nu met die talk en het niet-boeiende onderwerp ging het nergens over.quote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is geen voetbalprogramma, verre van.
Ja hoor, dat was wel interessant. Ik zie liever iets over cricket of tennis dan een zoveelste voetbalitem. Dat cricketitem had best iets langer mogen duren.quote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja want dat was wel interessant![]()
Gewoon jammer dat ze niet echt over voetbal praten met Suarez. Dan had het wel leuk kunnen worden.
Eerder het tegenovergestelde denk ik. Juist de bijzondere aandacht voor andere sporten dan voetbal (wat we al teveel hebben) maakt dit een goed programma. Deze aflevering had teveel voetbal.quote:Op maandag 27 april 2009 21:25 schreef GGMM het volgende:
Denk het ook.quote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
11 mei dus Boonen.
Deze uitzending de slechtste ooit.
Genoeg wielren-, hockey-, korfbal-, volleybal- en andere sportliefhebbers te vinden.quote:Op maandag 27 april 2009 21:25 schreef GGMM het volgende:
Heb je ooit een neger en een Uruguayaan hard zien fietsen?quote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
3 topatleten verliezen van een cricketer
Nee, het is inderdaad geen voetbalprogramma. Maar ze kunnen toch wel een boeiender onderwerp dan cricket verzinnen mag ik hopen. Welke Nederlander vindt dat nou interessantquote:Op maandag 27 april 2009 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja hoor, dat was wel interessant. Ik zie liever iets over cricket of tennis dan een zoveelste voetbalitem. Dat cricketitem had best iets langer mogen duren.
HS is geen voetbalprogramma, daar zijn er al te veel van. HS is een sportprogramma.
[..]
Eerder het tegenovergestelde denk ik. Juist de bijzondere aandacht voor andere sporten dan voetbal (wat we al teveel hebben) maakt dit een goed programma. Deze aflevering had teveel voetbal.
Ik. Cricket is tof en komt veel te weinig op tv.quote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad geen voetbalprogramma. Maar ze kunnen toch wel een boeiender onderwerp dan cricket verzinnen mag ik hopen. Welke Nederlander vindt dat nou interessant
Ik. Het is interessant meer te leren over een andere, onbekendere, sport.quote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad geen voetbalprogramma. Maar ze kunnen toch wel een boeiender onderwerp dan cricket verzinnen mag ik hopen. Welke Nederlander vindt dat nou interessant
Ik vind dat juist het leuke aan dit programma... dat ook er ook aandacht besteed wordt aan de onbekendere sportenquote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En ik, tong en vele anderen. Juist omdat het niet vaak op tv komt.quote:
Great minds think alikequote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik vind dat juist het leuke aan dit programma... dat ook er ook aandacht besteed wordt aan de onbekendere sporten
Ik vrees dat jullie dan in het verkeerde land geboren zijnquote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En ik, tong en vele anderen. Juist omdat het niet vaak op tv komt.
Voetballers die van sport houden mits het niet verder gaat dan voetbalquote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik vrees dat jullie dan in het verkeerde land geboren zijn
Sportforum op zaterdagmiddag bij langs de lijn en internet vind ik nog beter als de voetbalprogramma' s,quote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2009 21:36 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Voetballers die van sport houden mits het niet verder gaat dan voetbal
Whehehe een mooie bouncer.quote:
Onbekend maakt onbemindquote:Op maandag 27 april 2009 21:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
![]()
Zeg alleen dat ik geen tyfus aan cricket vind. Lijkt me toch niet zo heel bizar
Echte grote onzin die je nu uitkraamt. Heb vaak genoeg naar cricket gekeken. Ik vind er gewoon geen tyfus aan.quote:Op maandag 27 april 2009 21:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Onbekend maakt onbemind
Wat de booer niet kent....
etc.
Dat was volgens mij de "Bowl of the Century" van Shane Warne tegen Mike Gatting, die is ook het bekendst. Maar er is ook de "Bowl of the Millenium" van diezelfde Warne. Die vind ik eigenlijk mooier:quote:Op maandag 27 april 2009 21:46 schreef hetsjhokleek het volgende:
Een paar jaar geleden had matthijs in zijn boekje toch ook een cricket moment opgenomen met daarin een hele rara effect bal. Heeft iemand daar een you tube filmpje van?
Rest van de aflevering was erg mager.
Dat kan de titel wel naar Holland Voetbal, gewoon zo min mogelijk met voetballers imo. Dit programma is juist zo goed omdat ze zoveel dingen behandelen die we niet zoveel zien. Voetbal zien we al genoeg, vooral het lullen erover is er al veel te veel (van geen niveau ook, net als hier als het om voetbal gaat).quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:01 schreef Rots het volgende:
Lekkere blonde chick bij die quiz hoor. Leuke aflevering, sowieso de laatste tijd goed. Meer voetballers, minder cricket-onzin e.d.
![]()
Helemaal eens. Het voetbalaandeel moet echt zo klein mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat kan de titel wel naar Holland Voetbal, gewoon zo min mogelijk met voetballers imo. Dit programma is juist zo goed omdat ze zoveel dingen behandelen die we niet zoveel zien. Voetbal zien we al genoeg, vooral het lullen erover is er al veel te veel (van geen niveau ook, net als hier als het om voetbal gaat).
quote:In deze aflevering is Frank de Boerte gast. Wilfried praat met de assistent-bondscoach over zijn eerste stappen in het trainersvak en zijn grote voorbeeld, Louis van Gaal.
Ook te gast is het nieuwe judokatalent Kitty Bravik die in de studio laat zien hoe ze spart met haar Hongaarse vriend en Europees judokampioen Miklos Ungvari.
Zeilster Lobke Berkhout presenteert in Holland Sport haar nieuwe partner in de 470-klasse.
In de Holland Sport Bioscoop een mooi filmpje met wildwaterkanoёr Robert Bouten.
uit het forum Voetbalfoto-onderschriftquote:
Mwoah, topcoach... coach bij een topclub lijkt me een betere omschrijving. Voetballen kunnen ze daar toch wel, maar hoe hou je iedereen tevreden? Het is in dat kader ook niet vreemd dat Marco van Basten steeds in de clinch ligt met diverse spelers. Hij zal best verstand hebben van voetbal, maar hij mist inderdaad dat stuk people-management.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor Frank de Boer echt prima zeggen over people-management... in mijn ogen is dat ook de belangrijkste eigenschap van een topcoach... een eigenschap die Van Basten gewoon mist
Hiddink beheerst dat natuurlijk als geen ander... die krijgt elke speler voor 'm door het vuur... Foppe de Haan heeft dat ook... Louis van Gaal alleen bij een jonge gretige groep...quote:Op maandag 4 mei 2009 21:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mwoah, topcoach... coach bij een topclub lijkt me een betere omschrijving. Voetballen kunnen ze daar toch wel, maar hoe hou je iedereen tevreden? Het is in dat kader ook niet vreemd dat Marco van Basten steeds in de clinch ligt met diverse spelers. Hij zal best verstand hebben van voetbal, maar hij mist inderdaad dat stuk people-management.
Hiddink is daar inderdaad koning in. Kijk alleen al naar Drogba, ik krijg soms zelfs het idee dat hij daadwerkelijk blij is om het moment.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hiddink beheerst dat natuurlijk als geen ander... die krijgt elke speler voor 'm door het vuur... Foppe de Haan heeft dat ook... Louis van Gaal alleen bij een jonge gretige groep...
Leuke meid, die krijgt zometeen nog een portie goulashquote:Op maandag 4 mei 2009 21:20 schreef Rasmussen het volgende:
die Kitty Bravik wordt een publiekslieveling zeker als ze een Olympische medaille wint. dat zie je al aankomen
Inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 21:26 schreef Bjoro het volgende:
wat een schitterend filmpje zeg over die kanoer !
zeker mooi gedaan !quote:Op maandag 4 mei 2009 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Inderdaadvooral die druppels op het einde aan dat oog
Zeer mooi idd.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:26 schreef Bjoro het volgende:
wat een schitterend filmpje zeg over die kanoer !
Ik denk het nietquote:
Z'n bijnaam is dus Babyfacequote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Haha je zou zeggen dat ie 14 is...
Babyface. Hehe.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Haha je zou zeggen dat ie 14 is...
Zal hij daar harder van gaan fietsen? Van XTC toch zeker niet in ieder geval...quote:Op maandag 11 mei 2009 20:37 schreef koemleit het volgende:
laat um toch een lijntje snuiven als ie dat wil.. doet ie toch niemand kwaad mee.
van coke lijkt me ook niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zal hij daar harder van gaan fietsen? Van XTC toch zeker niet in ieder geval...
De beelden spreken dan ook voor zichzelfquote:Op maandag 11 mei 2009 20:52 schreef koemleit het volgende:
nu weer zo'n voetballer waar je alles uit moet trekken, anders zegt ie niks.
Die blijft echt ongelooflijk ja. *stilte*quote:Op maandag 11 mei 2009 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Die tegen NUFC blijft 1 van de mooiste ooit.
das waar.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
De beelden spreken dan ook voor zichzelf
En dan blijft Wilfred het gesprek maar rekken ook, boring.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:52 schreef koemleit het volgende:
nu weer zo'n voetballer waar je alles uit moet trekken, anders zegt ie niks.
Elia heeft gelijk: stilte. Genieten van de beelden.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja vind het jammer dat Wilfried daar niet op door ging.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:53 schreef Bonobo11 het volgende:
Wilfred, vraag anders ff waarom hij weggestuurd is bij ajax
In Engeland werden Tony Adams Gascoing aan de schandpaal genageld wegens hun drankgebruik.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:46 schreef golfer het volgende:
Hypocriet gedoe in Vlaanderen om privé-gebruik van coke te verbieden.
Zelfs ik als occasionele voetbalkijker kreeg kippenvel, tong.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:57 schreef tong80 het volgende:
GVD Bergkamp al 100 keer gezien en ik krijg weer kippenvel.
tja aan de ene kant wel, maar het is ook raar dat je het volgens de wet niet mag kopen of verkopen, niet mag hebben maar wel gebruikenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:46 schreef golfer het volgende:
Hypocriet gedoe in Vlaanderen om privé-gebruik van coke te verbieden.
mooier zou zijn om die beelden met Bergkamp zelf te bekijken.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het item was toch ook alleen bedoeld om met hem te praten over zijn bewondering voor Bergkamp?quote:
Moet je tegen Braas zeggen 's nacht om 2 uur in een donker steegje.quote:
De bewondering straalde er van af. Die stilte momenten voelde ik als eerbetoon.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het item was toch ook alleen bedoeld om met hem te praten over zijn bewondering voor Bergkamp?
Ja, maar daar had hij ook weinig over te zeggen, behalve dat hij het mooi vond.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het item was toch ook alleen bedoeld om met hem te praten over zijn bewondering voor Bergkamp?
quote:In Holland Sport is Bert van Marwijk te gast. De bondscoach van het Nederlands elftal kiest zelf zijn gespreksonderwerpen van de lopende band. Ook te gast is atleet Gregory Sedoc, die aan de hand van superslomo-beelden de techniek van het hordenlopen uitlegt. En op de studiovloer geeft Yannick de Jager een demonstratie boardsurfen.
Dat is wel apart ja. Bij het landskampioenschap van AZ hadden ze een hele uitzending daarover.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:45 schreef SCH het volgende:
Geen Sibon, geen Foppe?
En over het basketbal, hockey, handbal, etc, etc waar er ook landskampioenschappen verdeeld worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is wel apart ja. Bij het landskampioenschap van AZ hadden ze een hele uitzending daarover.
De beker staat wel niet gelijk aan de titel, maar ze mogen d'r natuurlijk wel ff wat aandacht aan besteden.
gisteravond was het al de hele avond Foppequote:
Oh echt, zat ie bij RTL of bij de NOS? Ik heb niet zoveel gezien lieve rubber.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gisteravond was het al de hele avond Foppe
hij zat in de studio bij RTL dus is al uren aan het woord geweest. Heb mijn portie Foppe wel gehadquote:Op maandag 18 mei 2009 15:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh echt, zat ie bij RTL of bij de NOS? Ik heb niet zoveel gezien lieve rubber.
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij zat in de studio bij SBSRTL dus is al uren aan het woord geweest. Heb mijn portie Foppe wel gehad
Doe dan Riemer
ik had mooi het bier en de mosselen gekozen, lekker vreten en zuipen tijdens de uitzending.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat Van Marwijk het biertje kiest. Misschien komt-ie dan een beetje los.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Bert komt goed over
Ik heb vertrouwen in hem!
Zin in het WK
Deed van Basten ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Zolang hij maar presteert met Oranje. En vooralsnog doet hij dat.
het voetbal ziet er wat beter uit nu en de rust is gelukkig weer wedergekeerd rond Oranje. En er worden geen spelers als Denneboom meer geselecteerdquote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deed van Basten ook.
De beste coach ooit in de voorbereiding
Hij mag alleen veel te lang zingen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:
George Baker
Heerlijk programma is het toch
Het is toch nooit goedquote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef Dos37 het volgende:
Agh zolang ie de resultaten behaald maakt het mij niet zo heel veel uit. Juist eigenlijk liever iemand zonder uitstraling dan een idioot als van Gaal.
ik zat me net af te vragen hoevaak ie dat nummer al wel niet heeft moeten zingen?quote:
Vind ik ookquote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef Veerboot het volgende:
Hier kunnen ze bij DWDD nog wat van leren, met hun 30 seconden-optredens.
toch prachtig, hij draait zijn hele carrière op een paar hitsquote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik zat me net af te vragen hoevaak ie dat nummer al wel niet heeft moeten zingen?
ik wed zo'n 10.000 keer.
ja das altijd wel schandalig maar om nou george baker dat oude nummer helemaal te laten zingen. wat nogeens totaal irrelevant isquote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef Veerboot het volgende:
Hier kunnen ze bij DWDD nog wat van leren, met hun 30 seconden-optredens.
-edit: ah Scrutinizer, great minds think alike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |