Triest dat ie geen Nederlands kent. Woensdags trainen ze niet.quote:
Hij kent wel Nederlands, zag laatst nog een interview met hem. Nederlands.quote:Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest dat ie geen Nederlands kent. Woensdags trainen ze niet.
Drie jaar Nederlandse les op woensdagmiddag is 150 middagen.
Ja. Snap niet waarom ze het niet in NLands doen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef seetjai het volgende:
Ze spreken toch gewoon 'redelijk' Nederlands..
Kloptquote:Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef tha_dark het volgende:
Ze verstaan gewoon alles....
Vooral Luis spreekt al een aardig woordje Nederlands.
Zeker! Dit interview zal mij eeuwig bij blijvenquote:Op maandag 27 april 2009 21:19 schreef Rikketik het volgende:
Die vragen verstaan ze toch echt wel.
Die tolk zal er wel alleen zitten om het een 'uniek' interview te maken.
Ze verstaan het ook gewoonquote:Op maandag 27 april 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
Ze lachen wel als Wilfried een grapje maakt in het Nederlands.
Ik had ook niet anders verwacht van jou.quote:Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zeker! Dit interview zal mij eeuwig bij blijven
Ja want dat was wel interessantquote:Op maandag 27 april 2009 21:22 schreef marcodej het volgende:
Jammer dit, het ging dit seizoen best goed met HS. Maar dit is een dieptepuntje. Beter hadden ze het cricketitem en het item met Haase wat langer gedaan.
Daarom hoort voetbal niet in HS.quote:Op maandag 27 april 2009 21:22 schreef marcodej het volgende:
Jammer dit, het ging dit seizoen best goed met HS. Maar dit is een dieptepuntje. Beter hadden ze het cricketitem en het item met Haase wat langer gedaan.
ik zie menig interview met Suarez na afloop van de wedstrijd spaak lopen. dat ie goed Nederlands kan is een fabeltje.quote:Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Silva verstaat Nederlands maar spreekt het niet zo goed. Suarez verstaat het perfect en spreekt het ook heel aardig. Belachelijk die tolk
Dit is geen voetbalprogramma, verre van.quote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja want dat was wel interessant![]()
Gewoon jammer dat ze niet echt over voetbal praten met Suarez. Dan had het wel leuk kunnen worden.
Nou, ik kan me nog het interview met Sollied herinneren, maar daar werd je ook niet vrolijk van. Al zou zo'n Suarez er wel mee weg komen. Van Silva weet ik het niet zo zeker.quote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Grulez het volgende:
Lekker onpersoonlijk zo, terwijl stuntelig Nederlands juist wel charmant is.
Primaquote:Op maandag 27 april 2009 21:25 schreef GGMM het volgende:
Zonder voetbal zou het programma 4 kijkers hebben.
Vast ja.quote:Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Prima, en tig onzinposts minder in dit topic.
Nee, klopt. Maar dan had het wel leuker geweest. Nu met die talk en het niet-boeiende onderwerp ging het nergens over.quote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is geen voetbalprogramma, verre van.
Ja hoor, dat was wel interessant. Ik zie liever iets over cricket of tennis dan een zoveelste voetbalitem. Dat cricketitem had best iets langer mogen duren.quote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja want dat was wel interessant![]()
Gewoon jammer dat ze niet echt over voetbal praten met Suarez. Dan had het wel leuk kunnen worden.
Eerder het tegenovergestelde denk ik. Juist de bijzondere aandacht voor andere sporten dan voetbal (wat we al teveel hebben) maakt dit een goed programma. Deze aflevering had teveel voetbal.quote:Op maandag 27 april 2009 21:25 schreef GGMM het volgende:
Denk het ook.quote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
11 mei dus Boonen.
Deze uitzending de slechtste ooit.
Genoeg wielren-, hockey-, korfbal-, volleybal- en andere sportliefhebbers te vinden.quote:Op maandag 27 april 2009 21:25 schreef GGMM het volgende:
Heb je ooit een neger en een Uruguayaan hard zien fietsen?quote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
3 topatleten verliezen van een cricketer
Nee, het is inderdaad geen voetbalprogramma. Maar ze kunnen toch wel een boeiender onderwerp dan cricket verzinnen mag ik hopen. Welke Nederlander vindt dat nou interessantquote:Op maandag 27 april 2009 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja hoor, dat was wel interessant. Ik zie liever iets over cricket of tennis dan een zoveelste voetbalitem. Dat cricketitem had best iets langer mogen duren.
HS is geen voetbalprogramma, daar zijn er al te veel van. HS is een sportprogramma.
[..]
Eerder het tegenovergestelde denk ik. Juist de bijzondere aandacht voor andere sporten dan voetbal (wat we al teveel hebben) maakt dit een goed programma. Deze aflevering had teveel voetbal.
Ik. Cricket is tof en komt veel te weinig op tv.quote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad geen voetbalprogramma. Maar ze kunnen toch wel een boeiender onderwerp dan cricket verzinnen mag ik hopen. Welke Nederlander vindt dat nou interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |