quote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef golfer het volgende:
Rot op met die herrie.
Dit is een sportprogramma en geen plaatselijke getto-uitzending.
quote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
Er moet veel gebeuren om deze aflevering nog naar een voldoende te tillen.
denk het wel, volksheld in sri lankaquote:Op maandag 27 april 2009 21:02 schreef ScudRaket het volgende:
Refereert hij nou naar Malinga (de Sri Lankaan)?
Hopen dat ze het uitzenden of bij de NOS anders op de Beebquote:
Dat heb ik ook eens gedaan, maar toen begreep ik het nog niet.quote:Op maandag 27 april 2009 21:05 schreef Rikketik het volgende:
Cricket is één van de weinige sporten waar ik nog echt niks van begrijp. Ik ga me eens inlezen.
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cricketquote:Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gedaan, maar toen begreep ik het nog niet.
Of eindelijk eens de deur openquote:Op maandag 27 april 2009 21:10 schreef tong80 het volgende:
Lekkere blondine. Ik zou mijn petje af doen voor de sex.
probeer eens een clinic te doen, is echt erg leuk.quote:Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gedaan, maar toen begreep ik het nog niet.
Ik ga deze zomer naar India. Daar spelen ze ook cricket toch?quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef evert het volgende:
[..]
probeer eens een clinic te doen, is echt erg leuk.
en anders gewoon in sri lanka op vakantie gaan en dan met de locals gaan batten (het zuiden van sri lanka is gewoon heel veilig!)
De helft (of misschien wel meer) van die 1,2 miljard kijkers komt uit India.quote:Op maandag 27 april 2009 21:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer naar India. Daar spelen ze ook cricket toch?
Ah kijk aan. Misschien ben ik na die vakantie ook wel cricket-fan dan.quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De helft (of misschien wel meer) van die 1,2 miljard kijkers komt uit India.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |