Ik. Het is interessant meer te leren over een andere, onbekendere, sport.quote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad geen voetbalprogramma. Maar ze kunnen toch wel een boeiender onderwerp dan cricket verzinnen mag ik hopen. Welke Nederlander vindt dat nou interessant
Ik vind dat juist het leuke aan dit programma... dat ook er ook aandacht besteed wordt aan de onbekendere sportenquote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad geen voetbalprogramma. Maar ze kunnen toch wel een boeiender onderwerp dan cricket verzinnen mag ik hopen. Welke Nederlander vindt dat nou interessant
En ik, tong en vele anderen. Juist omdat het niet vaak op tv komt.quote:
Great minds think alikequote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik vind dat juist het leuke aan dit programma... dat ook er ook aandacht besteed wordt aan de onbekendere sporten
Ik vrees dat jullie dan in het verkeerde land geboren zijnquote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En ik, tong en vele anderen. Juist omdat het niet vaak op tv komt.
Voetballers die van sport houden mits het niet verder gaat dan voetbalquote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik vrees dat jullie dan in het verkeerde land geboren zijn
Sportforum op zaterdagmiddag bij langs de lijn en internet vind ik nog beter als de voetbalprogramma' s,quote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2009 21:36 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Voetballers die van sport houden mits het niet verder gaat dan voetbal
Whehehe een mooie bouncer.quote:
Onbekend maakt onbemindquote:Op maandag 27 april 2009 21:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
![]()
Zeg alleen dat ik geen tyfus aan cricket vind. Lijkt me toch niet zo heel bizar
Echte grote onzin die je nu uitkraamt. Heb vaak genoeg naar cricket gekeken. Ik vind er gewoon geen tyfus aan.quote:Op maandag 27 april 2009 21:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Onbekend maakt onbemind
Wat de booer niet kent....
etc.
Dat was volgens mij de "Bowl of the Century" van Shane Warne tegen Mike Gatting, die is ook het bekendst. Maar er is ook de "Bowl of the Millenium" van diezelfde Warne. Die vind ik eigenlijk mooier:quote:Op maandag 27 april 2009 21:46 schreef hetsjhokleek het volgende:
Een paar jaar geleden had matthijs in zijn boekje toch ook een cricket moment opgenomen met daarin een hele rara effect bal. Heeft iemand daar een you tube filmpje van?
Rest van de aflevering was erg mager.
Dat kan de titel wel naar Holland Voetbal, gewoon zo min mogelijk met voetballers imo. Dit programma is juist zo goed omdat ze zoveel dingen behandelen die we niet zoveel zien. Voetbal zien we al genoeg, vooral het lullen erover is er al veel te veel (van geen niveau ook, net als hier als het om voetbal gaat).quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:01 schreef Rots het volgende:
Lekkere blonde chick bij die quiz hoor. Leuke aflevering, sowieso de laatste tijd goed. Meer voetballers, minder cricket-onzin e.d.
![]()
Helemaal eens. Het voetbalaandeel moet echt zo klein mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat kan de titel wel naar Holland Voetbal, gewoon zo min mogelijk met voetballers imo. Dit programma is juist zo goed omdat ze zoveel dingen behandelen die we niet zoveel zien. Voetbal zien we al genoeg, vooral het lullen erover is er al veel te veel (van geen niveau ook, net als hier als het om voetbal gaat).
quote:In deze aflevering is Frank de Boerte gast. Wilfried praat met de assistent-bondscoach over zijn eerste stappen in het trainersvak en zijn grote voorbeeld, Louis van Gaal.
Ook te gast is het nieuwe judokatalent Kitty Bravik die in de studio laat zien hoe ze spart met haar Hongaarse vriend en Europees judokampioen Miklos Ungvari.
Zeilster Lobke Berkhout presenteert in Holland Sport haar nieuwe partner in de 470-klasse.
In de Holland Sport Bioscoop een mooi filmpje met wildwaterkanoёr Robert Bouten.
uit het forum Voetbalfoto-onderschriftquote:
Mwoah, topcoach... coach bij een topclub lijkt me een betere omschrijving. Voetballen kunnen ze daar toch wel, maar hoe hou je iedereen tevreden? Het is in dat kader ook niet vreemd dat Marco van Basten steeds in de clinch ligt met diverse spelers. Hij zal best verstand hebben van voetbal, maar hij mist inderdaad dat stuk people-management.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor Frank de Boer echt prima zeggen over people-management... in mijn ogen is dat ook de belangrijkste eigenschap van een topcoach... een eigenschap die Van Basten gewoon mist
Hiddink beheerst dat natuurlijk als geen ander... die krijgt elke speler voor 'm door het vuur... Foppe de Haan heeft dat ook... Louis van Gaal alleen bij een jonge gretige groep...quote:Op maandag 4 mei 2009 21:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mwoah, topcoach... coach bij een topclub lijkt me een betere omschrijving. Voetballen kunnen ze daar toch wel, maar hoe hou je iedereen tevreden? Het is in dat kader ook niet vreemd dat Marco van Basten steeds in de clinch ligt met diverse spelers. Hij zal best verstand hebben van voetbal, maar hij mist inderdaad dat stuk people-management.
Hiddink is daar inderdaad koning in. Kijk alleen al naar Drogba, ik krijg soms zelfs het idee dat hij daadwerkelijk blij is om het moment.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hiddink beheerst dat natuurlijk als geen ander... die krijgt elke speler voor 'm door het vuur... Foppe de Haan heeft dat ook... Louis van Gaal alleen bij een jonge gretige groep...
Leuke meid, die krijgt zometeen nog een portie goulashquote:Op maandag 4 mei 2009 21:20 schreef Rasmussen het volgende:
die Kitty Bravik wordt een publiekslieveling zeker als ze een Olympische medaille wint. dat zie je al aankomen
Inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 21:26 schreef Bjoro het volgende:
wat een schitterend filmpje zeg over die kanoer !
zeker mooi gedaan !quote:Op maandag 4 mei 2009 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Inderdaadvooral die druppels op het einde aan dat oog
Zeer mooi idd.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:26 schreef Bjoro het volgende:
wat een schitterend filmpje zeg over die kanoer !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |