uit het forum Voetbalfoto-onderschriftquote:
Mwoah, topcoach... coach bij een topclub lijkt me een betere omschrijving. Voetballen kunnen ze daar toch wel, maar hoe hou je iedereen tevreden? Het is in dat kader ook niet vreemd dat Marco van Basten steeds in de clinch ligt met diverse spelers. Hij zal best verstand hebben van voetbal, maar hij mist inderdaad dat stuk people-management.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor Frank de Boer echt prima zeggen over people-management... in mijn ogen is dat ook de belangrijkste eigenschap van een topcoach... een eigenschap die Van Basten gewoon mist
Hiddink beheerst dat natuurlijk als geen ander... die krijgt elke speler voor 'm door het vuur... Foppe de Haan heeft dat ook... Louis van Gaal alleen bij een jonge gretige groep...quote:Op maandag 4 mei 2009 21:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mwoah, topcoach... coach bij een topclub lijkt me een betere omschrijving. Voetballen kunnen ze daar toch wel, maar hoe hou je iedereen tevreden? Het is in dat kader ook niet vreemd dat Marco van Basten steeds in de clinch ligt met diverse spelers. Hij zal best verstand hebben van voetbal, maar hij mist inderdaad dat stuk people-management.
Hiddink is daar inderdaad koning in. Kijk alleen al naar Drogba, ik krijg soms zelfs het idee dat hij daadwerkelijk blij is om het moment.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hiddink beheerst dat natuurlijk als geen ander... die krijgt elke speler voor 'm door het vuur... Foppe de Haan heeft dat ook... Louis van Gaal alleen bij een jonge gretige groep...
Leuke meid, die krijgt zometeen nog een portie goulashquote:Op maandag 4 mei 2009 21:20 schreef Rasmussen het volgende:
die Kitty Bravik wordt een publiekslieveling zeker als ze een Olympische medaille wint. dat zie je al aankomen
Inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 21:26 schreef Bjoro het volgende:
wat een schitterend filmpje zeg over die kanoer !
zeker mooi gedaan !quote:Op maandag 4 mei 2009 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Inderdaadvooral die druppels op het einde aan dat oog
Zeer mooi idd.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:26 schreef Bjoro het volgende:
wat een schitterend filmpje zeg over die kanoer !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |