Je hebt 't toch over de zomervakantie, mens, dat duurt nog eeuwen.quote:
Volgens mij gaat 't om de meivakantie, Piet.quote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt 't toch over de zomervakantie, mens, dat duurt nog eeuwen.
Ik ben niet nu aan het kijken, maar baseer me op de vorige keer. Wij hebben toen aan belastingen en toeslagen 0 euro betaald.quote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe hossel jij 6 euro per ticket als de belastingen vanaf Weeze altijd 16 euro zijn+ 5 euro CC kosten.
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ook![]()
M'n pil viel niet goed en nou heb ik al sinds gisteravond pijn op m'n borst, nogal irritant.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:39 schreef LastRequest het volgende:
Hebben jullie trouwens allemaal vakantie volgende week? Behalve Cali dan die werkt ook lekker door
Join the club. Wat een kutnacht!quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:39 schreef LastRequest het volgende:
Hebben jullie trouwens allemaal vakantie volgende week? Behalve Cali dan die werkt ook lekker door
Het is pas ochtend hè? Jij hebt wel hele ruige plannenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, lag er lekker op tijd in. Nu ff douchen en shit, koffie, peukie en het feest gaat los
Ja je weet keihard partyen in de kerk en het crematoriumquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is pas ochtend hè? Jij hebt wel hele ruige plannen.
Oh fuck, daar had ik niet aan gedachtquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja je weet keihard partyen in de kerk en het crematoriumBeste feestjes altijd
Maar casual kan een net overhemd zijn, of een versleten bandshirtquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
Nieuwe zwarte spijkerbroek gekocht en voor de rest casual. Verder heb ik nu een kapsel met model maar is nog wel langIk laat me niet emotioneel chanteren
Nope, heb besloten niks meer te doen. Afgelopen jaar ook niet en beviel goed, bovendien zit ik met stage dit jaar. Heb me een jaartje of zes met de intro bemoeid, het is mooi geweestquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:27 schreef LastRequest het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen mentormama/papa aankomende intro?
Ook een nieuw shirt, zonder bandlogo'squote:Op dinsdag 21 april 2009 10:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar casual kan een net overhemd zijn, of een versleten bandshirt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook een nieuw shirt, zonder bandlogo's
My badquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef LastRequest het volgende:
Mik doe ff die naam uit je post halen please![]()
Maar idd dus
Ik kan me daar in vinden hoor, is er gewoon niet van gekomen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:38 schreef Californium het volgende:
Hosti.... ik vind dat jij een keer een blouse moet kopen
Ziet er trouwens stuk verzorgder uit als ik kiek en lis mag gelovenquote:
je bent nu bij je moeder..... Omgekeerde emotionele chantagequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan me daar in vinden hoor, is er gewoon niet van gekomen.
tof! niet meer zoveel gel erin hequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ziet er trouwens stuk verzorgder uit als ik kiek en lis mag geloven
Ach man, gewoon even de stad in sjouwen. The Sting, Hilckmann ofzo, hebben ze mooie Pall Mall-overhemden. Wel aan de prijs, maar dan met een streepje erin. Zowel geschikt voor casual als voor netquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan me daar in vinden hoor, is er gewoon niet van gekomen.
Is dat standaard ja? Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:46 schreef LastRequest het volgende:
Das zeker weten heel leuk Mik!
Er is wel een kans dat ze zelf al zoiets gepland hebben denk ik, als je die kant op gaat doe je toch meestal de standaard dingen als olifanten wassen enzo
Zou het gewoon met dat kaartje doen idd, zo van dit is mijn voorstel, als het niet uitkomt/leuk is/al gepland is don jullie wat anders met de moneys!
Herinner je je swarma's vakantiefoto's ook niet meer?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat standaard ja? Ik had er nog nooit van gehoord.
Ik ban swarma altijd zo snel mogelijk uit m'n gedachtenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Herinner je je swarma's vakantiefoto's ook niet meer?
Natuurlijk, altijd iemand anders de schuld gevenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee was al vanaf half 10 wakker hoor, maar dat vriendje van mij is nooit uit bed te krijgen dus blijf ik er maar lekker naast liggen
Die inschrijvingen hoeven toch pas voor half mei ofzo? Volgens mij doen heel veel mensen dat pas laat...?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:54 schreef IrishBastard het volgende:
Als er nog wat te doen is dan iigHoorde vandaag van Moblo dat Informatiekunde nog maar 3 inschrijvingen heeft
En we dus het risico lopen op opheffing
Nouja, dan is er iig nog informatica in de intro
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:54 schreef IrishBastard het volgende:
Als er nog wat te doen is dan iigHoorde vandaag van Moblo dat Informatiekunde nog maar 3 inschrijvingen heeft
En we dus het risico lopen op opheffing
Nouja, dan is er iig nog informatica in de intro
Had je je 'n poosje terug al op moeten gevenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:18 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Ook of ik mentor kan worden
Heb me vijf minuten na het mailtje opgegeven, dus ik ben het gewoon niet geworden. Jammer voor mijquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Had je je 'n poosje terug al op moeten geven
Die inschrijvingen kunnen nog wel bijtrekken natuurlijk, maar over het algemeen is 't al geen populaire studie, en nu is er al helemaal weinig animo
Kut. Nu wil ik de nieuwste episode dus niet meer kijkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rukverhaal bij 24 zeg, het was zo goed
. De actie en de uitwerking zijn verder wel ok, maar 't plot zelf vind ik toch wel jammer nu.
Nee, ik meen het echt. Als Tony een bad guy is zuigen de scriptschrijvers enorm.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hap niet, want de vorige keer zei je iets heul anders.
You've got a point. Ben ook benieuwd hoe ze dit aan elkaar gaan lullen. Het wordt wat ongeloofwaardig als Jack nog vier uur lang blijft overleven op die shots, om vervolgens 100% te recoveren. En hoe gaan ze in het vat gieten dat Tony zo lang geholpen heeft? Alles for the greater good?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een rukverhaal bij 24 zeg, het was zo goed
. De actie en de uitwerking zijn verder wel ok, maar 't plot zelf vind ik toch wel jammer nu.
Ze hebben duidelijk een lesje geleerd van Alias. Die kwamen in seizoen vier ook met onmogelijke plottwistsquote:Op woensdag 22 april 2009 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
You've got a point. Ben ook benieuwd hoe ze dit aan elkaar gaan lullen. Het wordt wat ongeloofwaardig als Jack nog vier uur lang blijft overleven op die shots, om vervolgens 100% te recoveren. En hoe gaan ze in het vat gieten dat Tony zo lang geholpen heeft? Alles for the greater good?
Goed plan, we hebben wat aanwas nodig om 't allemaal levend te houden. Swarmi en Yashi zitten in 't grote boze buitenlandquote:Op woensdag 22 april 2009 09:51 schreef Appeltje_oranje het volgende:
Goeiemorgen! Ik dacht ik kom ook weer eens kijken..
Op vakantie?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goed plan, we hebben wat aanwas nodig om 't allemaal levend te houden. Swarmi en Yashi zitten in 't grote boze buitenland.
Swarmi wist ik trouwens ja! die komt vrijdag nacht terug..quote:Op woensdag 22 april 2009 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Swarmi voor z'n stage, yashi voor de studie. Nee, maar toch een beetje ja.
Op zich relaxt dat je kan afstuderen, alleen zou de belastingdienst niet het eerst zijn waar ik van ga juichenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:19 schreef Sander het volgende:
Zo, wie weet kan ik afstuderen bij de belastingdienst
Ik heb geen flauw idee. Ik kwam iets van een jungetocht tegen op Internet, 40 euro pp. Dan sponsoren ze dus maar mooi zelf ook maar watquote:Op woensdag 22 april 2009 18:23 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie olifantrijden kost alsnog n eurotje of 100/150 meen ik me te herinneren, welke eilanden gaan ze naartoe ?
Ik morgen ook. Maar mooi nu eerst nog even bier drinkenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welke film? Ik ga de komende 2 dagen werken
.
Dit is in het kader van "if you can't beat them, join them"quote:Op woensdag 22 april 2009 13:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op zich relaxt dat je kan afstuderen, alleen zou de belastingdienst niet het eerst zijn waar ik van ga juichen.
quote:Op donderdag 23 april 2009 08:14 schreef Sander het volgende:
En nu post je via telepathie?
ach man zeikerd! je hebt ook nog een soort van vakantie eraan!quote:
Verslaafdequote:Op donderdag 23 april 2009 11:04 schreef Californium het volgende:
HIMYM seizoen 4 downloaden... heb gister de laatste 12 van seizoen 3 'even' gekeken
en nu kan ik niet wachten op de volgende aflevering.....quote:
Je snapt dat je geen korting krijgt als je daar rondloopt hè?quote:Op donderdag 23 april 2009 07:27 schreef Sander het volgende:
[..]
Dit is in het kader van "if you can't beat them, join them"
Je moet niet mekkeren, je hebt gewoon een leuke reisquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:48 schreef Sander het volgende:
Crap ik heb vanmorgen mijn hele archief opgeruimd. Alle oude bonnetjes weggegooid, brieven opgeruimd, en alles gesorteerd op jaar en soort. Vijf mappen vol met vanalles en nog wat. School, werk, bonnetjes, belastingen, alles. Een archief van 6 of 7 jaar inmiddels. En nu dus helemaal opgeruimd. Heerlijk
ja sorry, maar het kost veel om te bellen hier, je kan ook mailenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:21 schreef Mikkie het volgende:
Hoe irritant als mensen niet bereikbaar zijn.
Zojuist voor de vijfde keer geprobeerd iemand te bellen om een afspraak te verzetten, maar het is weer niet gelukt om diegene te pakken te krijgen. Twee keer doorverbinden en dan hoor je alsnog dat ze er niet is.
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:21 schreef Mikkie het volgende:
Twee keer doorverbinden en dan hoor je alsnog dat ze er niet is.
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja sorry, maar het kost veel om te bellen hier, je kan ook mailen
Ik heb nu 5 mappen, met 5 onderwerpen en daar weer tabbladen in voor elk jaar. Ik heb van die insteekhoezen en alles verdwijnt consequent in die mappen. Werkt perfectquote:Op donderdag 23 april 2009 13:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zoiets, maar dat probeer ik toch echt een maal per jaar bij te houden. Al moet ik wel een nieuw systeem gaan maken, het begint alsnog een zootje te worden.
Da's een langequote:Op donderdag 23 april 2009 17:54 schreef Californium het volgende:
mijn gellie is aan het runnen![]()
17 uurtjes maar
En daarna ging het symposium nog even door in de keukenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:33 schreef IrishBastard het volgende:
Aloha
Symposium viel een beetje tegen, veel dingen gehoord die ik al wist, maar toch een grappige samenvatting
Mja, ik heb nu één map die bomvol zit, en één map die half vol zit, met spul van de afgelopen jaren erin. Misschien is jouw ontwerp ook wel een idee. Maar dan nog heb je altijd een restcategorie met spul dat je moet bewaren, maar niet specifiek ergens bij past...quote:Op donderdag 23 april 2009 14:07 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik heb nu 5 mappen, met 5 onderwerpen en daar weer tabbladen in voor elk jaar. Ik heb van die insteekhoezen en alles verdwijnt consequent in die mappen. Werkt perfect
Nog iets belangrijks te melden, zowel voor als tegen? Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden namelijkquote:Op donderdag 23 april 2009 19:44 schreef Dupje het volgende:
Jaja, zoals ik al zei, ik vind het ook best interessant. Vooral als het over het EPD gaat
jij ook alquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
He Cali, dat we vaak een gmta momentje hebben tot daaraantoe maar dit gaat wel heel ver
misschien welquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
JaZou het toch een Skype virus zijn?
Aw. aai.gifquote:
Kijk daarom ben jij de brains van deze organisatiequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:51 schreef Californium het volgende:of we zijn allebei blootgesteld aan een virus met een incubatietijd van 2-3 weken
I've got the brains! You've got the looks.....quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk daarom ben jij de brains van deze organisatie
Ga eens researchen dan
Nou ik ga wel ergens zitten met mijn looks, laat maar weten hoe het afloopt dan geef ik je mijn bankrekening nummerquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
I've got the brains! You've got the looks.....
Lets make lots of money!
Wel vermaakt?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:23 schreef Dupje het volgende:
Brakbrakbrak!
Vannacht de stad in geweest tot half 5En meer alcohol gedronken dan ooit
Dus ik ben echt vet brak nu. En zo naar school
vandaag kwam de kpn monteur het internet aansluitenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer krijgen we weersmilies gers?
quote:
A boy named Sue??quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Sue!
Na de taart?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
Dan pak je daar weer een map voor. Als je maar niet lui wordtquote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu één map die bomvol zit, en één map die half vol zit, met spul van de afgelopen jaren erin. Misschien is jouw ontwerp ook wel een idee. Maar dan nog heb je altijd een restcategorie met spul dat je moet bewaren, maar niet specifiek ergens bij past...
We wachten nog ff tot jij weer los gaatquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
heb je al wat voor de thabloid?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:34 schreef Sander het volgende:
[..]
We wachten nog ff tot jij weer los gaat
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
ook weer in Nederland.. Moe na een nacht + dag zuster spelen
Dus nu lekker slapen
quote:
Hoe was 't daar, we willen alles wetenquote:
Bier en taart. Beloofd is beloofdquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je al wat voor de thabloid?
Joh.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
euh.. stukjes hebben we het hier over
komt vanaaf welquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe was 't daar, we willen alles weten.
+1quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:12 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja, teruglezen als Cali of Hosti de lapo hebben, daar ga ik aan beginnen.
Paps had vroeger de voorganger ervan een 440 Turbo top-line! Dat wil wel door racenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:50 schreef Mikkie het volgende:
Oeh, mooie nieuwe auto gezien!. Een bordeauxrode Volvo S40, 2.0!
Kut, geen airco erin zie ik net. Da's toch wel een nadeeltje....
Dankje *buiging*quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:12 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja, teruglezen als Cali of Hosti de lapo hebben, daar ga ik aan beginnen.
En welke is ook alweer van jou?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehehe mensen die nu langs onze oprit komen zullen wel denken.. Staat een S4 een A4 en een A4 cabrio
De radio die er in zit welquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En die is eigenlijk niet eens van jou
het was meerr dat ik het recht heb om dat te zeggen omdat yashaa het ook tegen ons zeiquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En jij hebt recht om dat te zeggen omdat?
zie editquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:58 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, check de PI ookVond 't alleen wel ironisch
Ik kijk ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben the bunker online aant meeluisteren voor de lol.. Wat probeert die Danny toch afschuwelijk grappig over te komen
Het ziet er weer mooi uit allemaal!quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:20 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, ff met fiks wat huisgenoten de tuin aangepakt, schiet behoorlijk op zo! Moet zelf nu helaas weg, maar wel relaxte samenwerking hier
zal ik eens pics van onze tuin uploadenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:20 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, ff met fiks wat huisgenoten de tuin aangepakt, schiet behoorlijk op zo! Moet zelf nu helaas weg, maar wel relaxte samenwerking hier
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:16 schreef HostiMeister het volgende:
Zo... dat was ff lekker avondeten
Twee steaks gebakken, daarna laten nagaren in de oven, en een mep frietjes erbij. Mals
[su]En voor de slimmeriken, een voor mij en een voor mijn huisgenootje[/sub]
dudequote:
mooi hequote:
total destructionquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:53 schreef gers het volgende:
nu is het trouwens vol met brandnetel![]()
weet iemand hier iets tegen
Zoiets was het hier een jaar geleden ookquote:
Helaas? Ik zou echt megablij zijn, ik haat in de tuin werkenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:20 schreef IrishBastard het volgende:
20 liter benzine en een doosje lucifersquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:53 schreef gers het volgende:
nu is het trouwens vol met brandnetel![]()
weet iemand hier iets tegen
En een mobiele telefoon met bereikquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
20 liter benzine en een doosje lucifers
En vervolgens een paar kuub zandquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
20 liter benzine en een doosje lucifers
Oke, een paar kuub zand over die shit gooien niet danquote:
pfff... toen ik nog in het kleine dorp woonde en ik bij mijn grootmoeders boerderij moest helpen (god hebbe haar ziel) deden we die shit dagelijks man. Greppels graven en shit platbranden. Zo doe je dat in de fucking gangsta dorpen. Graven en branden was a way of life man.quote:
lent noord for lifequote:Op zaterdag 25 april 2009 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
pfff... toen ik nog in het kleine dorp woonde en ik bij mijn grootmoeders boerderij moest helpen (god hebbe haar ziel) deden we die shit dagelijks man. Greppels graven en shit platbranden. Zo doe je dat in de fucking gangsta dorpen. Graven en branden was a way of life man.
Out..
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, een paar kuub zand over die shit gooien niet dan
Yo ik kom uit een dorp dat heet Velden, ik bedoel, niet één Veld. Nee nee. Meervoud. VeldEN.quote:
Ja, da's niet eerlijk. Lent, Lente. Maar Lenten, dat kan nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Yo ik kom uit een dorp dat heet Velden, ik bedoel, niet één Veld. Nee nee. Meervoud. VeldEN.
Booom
Ik bedoel maar. Daarom, Velden, hardcore.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, da's niet eerlijk. Lent, Lente. Maar Lenten, dat kan niet.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Daarom, Velden, hardcore.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
pfff... toen ik nog in het kleine dorp woonde en ik bij mijn grootmoeders boerderij moest helpen (god hebbe haar ziel) deden we die shit dagelijks man. Greppels graven en shit platbranden. Zo doe je dat in de fucking gangsta dorpen. Graven en branden was a way of life man.
Out..
Wie heeft het over Happy? Fuck man, wij groeiden op in een kill or be killed atmosfeer. Enige lol die we hadden was als je avond eten kreeg, een keer in de week. Voor de rest was het van 8 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds hosselen op straat. Graven en branden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |