Je hebt 't toch over de zomervakantie, mens, dat duurt nog eeuwen.quote:
Volgens mij gaat 't om de meivakantie, Piet.quote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt 't toch over de zomervakantie, mens, dat duurt nog eeuwen.
Ik ben niet nu aan het kijken, maar baseer me op de vorige keer. Wij hebben toen aan belastingen en toeslagen 0 euro betaald.quote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe hossel jij 6 euro per ticket als de belastingen vanaf Weeze altijd 16 euro zijn+ 5 euro CC kosten.
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ook![]()
M'n pil viel niet goed en nou heb ik al sinds gisteravond pijn op m'n borst, nogal irritant.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:39 schreef LastRequest het volgende:
Hebben jullie trouwens allemaal vakantie volgende week? Behalve Cali dan die werkt ook lekker door
Join the club. Wat een kutnacht!quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:39 schreef LastRequest het volgende:
Hebben jullie trouwens allemaal vakantie volgende week? Behalve Cali dan die werkt ook lekker door
Het is pas ochtend hè? Jij hebt wel hele ruige plannenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, lag er lekker op tijd in. Nu ff douchen en shit, koffie, peukie en het feest gaat los
Ja je weet keihard partyen in de kerk en het crematoriumquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is pas ochtend hè? Jij hebt wel hele ruige plannen.
Oh fuck, daar had ik niet aan gedachtquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja je weet keihard partyen in de kerk en het crematoriumBeste feestjes altijd
Maar casual kan een net overhemd zijn, of een versleten bandshirtquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
Nieuwe zwarte spijkerbroek gekocht en voor de rest casual. Verder heb ik nu een kapsel met model maar is nog wel langIk laat me niet emotioneel chanteren
Nope, heb besloten niks meer te doen. Afgelopen jaar ook niet en beviel goed, bovendien zit ik met stage dit jaar. Heb me een jaartje of zes met de intro bemoeid, het is mooi geweestquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:27 schreef LastRequest het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen mentormama/papa aankomende intro?
Ook een nieuw shirt, zonder bandlogo'squote:Op dinsdag 21 april 2009 10:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar casual kan een net overhemd zijn, of een versleten bandshirt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook een nieuw shirt, zonder bandlogo's
My badquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef LastRequest het volgende:
Mik doe ff die naam uit je post halen please![]()
Maar idd dus
Ik kan me daar in vinden hoor, is er gewoon niet van gekomen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:38 schreef Californium het volgende:
Hosti.... ik vind dat jij een keer een blouse moet kopen
Ziet er trouwens stuk verzorgder uit als ik kiek en lis mag gelovenquote:
je bent nu bij je moeder..... Omgekeerde emotionele chantagequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan me daar in vinden hoor, is er gewoon niet van gekomen.
tof! niet meer zoveel gel erin hequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ziet er trouwens stuk verzorgder uit als ik kiek en lis mag geloven
Ach man, gewoon even de stad in sjouwen. The Sting, Hilckmann ofzo, hebben ze mooie Pall Mall-overhemden. Wel aan de prijs, maar dan met een streepje erin. Zowel geschikt voor casual als voor netquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan me daar in vinden hoor, is er gewoon niet van gekomen.
Is dat standaard ja? Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:46 schreef LastRequest het volgende:
Das zeker weten heel leuk Mik!
Er is wel een kans dat ze zelf al zoiets gepland hebben denk ik, als je die kant op gaat doe je toch meestal de standaard dingen als olifanten wassen enzo
Zou het gewoon met dat kaartje doen idd, zo van dit is mijn voorstel, als het niet uitkomt/leuk is/al gepland is don jullie wat anders met de moneys!
Herinner je je swarma's vakantiefoto's ook niet meer?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat standaard ja? Ik had er nog nooit van gehoord.
Ik ban swarma altijd zo snel mogelijk uit m'n gedachtenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Herinner je je swarma's vakantiefoto's ook niet meer?
Natuurlijk, altijd iemand anders de schuld gevenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee was al vanaf half 10 wakker hoor, maar dat vriendje van mij is nooit uit bed te krijgen dus blijf ik er maar lekker naast liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |