quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Stoppen met de relatie?
Leuk leesvoer.
Vandaag al KNVB-beker?quote:
quote:
Twente - Heerenveen teken ik voorquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hoop het niet. Play-off plek minder dan.
Welke?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:13 schreef Houniet het volgende:
Ik moet die nieuwe Calvin Klein poster hebben.
Ik zag haar voor het eerst vanmorgen in Nijmegen, in een bushokje. Mooie dame manquote:
Ahjoh alsof we de top8 niet halen. Volendam in UEFA cup, stel het je is voor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hoop het niet. Play-off plek minder dan.
Laat je dat hokje heel?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zag haar voor het eerst vanmorgen in Nijmegen, in een bushokje. Mooie dame man.
Ik haakte af na 'ik dwingde'quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Stoppen met de relatie?
Leuk leesvoer.
Ja man, zo erg is het nou ook weer niet.quote:
Leuk speelgoedje...quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:25 schreef Prosac het volgende:![]()
[ afbeelding ]
must..... not..... buy....
vakantie...
Waar preciesquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zag haar voor het eerst vanmorgen in Nijmegen, in een bushokje. Mooie dame man.
Hm, ik had 'm gisteren wel gezien. Yeovil staat 18e trouwens. Vond het verschil 18-24 niet groot genoeg denk ik. Maar het is het proberen waard. Ik heb echter al op die bet van morgen ingezet. Ik heb geen haast.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:27 schreef Breach het volgende:
20:45 Yeovil - Hereford 1 1,53
Hereford staat stijf onderaan (24ste in Conference 1) Yeovil 16e. Hereford verloor al 5 keer achtereen.
Wat denk je ervan Aanvoerder?
Het blijft bekervoetbal. En het verleden leert mij dat je daar met je poten vanaf moet blijvenquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Aanvoerder het volgende:
FT 4-1. Mooi. Volgende wedstrijd voor bet 3, stap 2 wordt: Osijek - Inter Zapresic (Kroatie) op woensdag om 16:30. Morgen zijn er alleen maar buttwedstrijden.
Wat denk jij er van Breach?
quote:Osijek - Inter Zapresic 1 (1,65)
Inzet: 7,85
Totale notering: 1,65
Potentiële uitbetaling: 12,95
Ja dat was niet je systeem toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Jij roomt niks af?
Ik had bij de eerste bet 5.80 ingezet. 9.11 terug, maar heb daarna 7.50 ingezet. Dat afromen is juist om eventueel verlies te verkleinen en als je ver komt heb je ten minste al wat leuks.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Morgenochtend eindelijk naar de kapper. Weg met die mat!
Nog helemaal ongevouwen natuurlijk. Want die neger buigt voor niemand,quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zag heel vluchtig al Dennis Bergkamp en Winston Bogarde voorbij komen.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nog helemaal ongevouwen natuurlijk. Want die neger buigt voor niemand,
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nog helemaal ongevouwen natuurlijk. Want die neger buigt voor niemand,
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:57 schreef Breach het volgende:
Waarschijnlijk doe ik alleen Toma hier een plezier mee. Maar ik vind het een vet nummer en ook nog wel een leuke clip.
?quote:
Kan hier op zn tijd van dit soort muziek wel genieten. Nooit van gehoord trouwens, White lies..quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:57 schreef Breach het volgende:
Waarschijnlijk doe ik alleen Toma hier een plezier mee. Maar ik vind het een vet nummer en ook nog wel een leuke clip.
Iets te veel Editors voor mij, gaat me zo snel vervelenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:01 schreef toma het volgende:
[..]White Lies
ik vind de vorige singel echt helemaal geweldig. Verreweg het beste nummer van dit jaar.
En toen faalde je episch, waardoor je goal nooit onthouden zal worden?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:19 schreef Grulez het volgende:
Wat een bizarre avond. Ik heb er gewoon een anekdote bij voor mn repertoire.
Vanavond gevoetbald met het 3e. Bij een 2-1 stand schoot de keeper de bal verkeerd weg en vanaf de middencirkel schoot ik de bal er pardoes echt schitterend inDaarna kreeg ik last van mn maag en liet ik me wisselen. Alleen 10 minuten later moest ik er toch weer in door een blessure. Het stond inmiddels 3-2 en we werden eigenlijk weggedrukt. Toen kreeg ik de bal weer op de middenlijn...
hehe nee die bal ging er nog fraaier inquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:20 schreef Breach het volgende:
[..]
En toen faalde je episch, waardoor je goal nooit onthouden zal worden?
Ik ga het ook weer proberen volgend seizoenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:22 schreef toma het volgende:yeah volgend seizoen weer lid van een zaalvoetbalteam.
M'n neef wilde met z'n vrienden een team gaan beginnen maar ze kwamen precies 1 speler en 1 keeper tekort. En aangezien ik en een vriend van me sinds dit seizoen zonder club zitten komt dat perfect uit.
We hebben al meteen shirtjes enzo besteld.
Kosten voor een shirtje, broek én sokken: ¤26,40!
echt geen drol.
In welke competitie ga je meedoen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ga het ook weer proberen volgend seizoen
haha, zeer netjesquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehe nee die bal ging er nog fraaier in
ik scoor gemiddeld 1 keer per seizoen, dus dit was redelijk uniekGewoon Alfred Schreuder waardig al zeg ik het zelf.
Adrenaline heet zoietsquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:26 schreef Grulez het volgende:
heheh ik ben er gewoon helemaal euforisch door![]()
ZFB Breda, dus zal jou niet tegenkomen denk ik..quote:
Denk het ook nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:27 schreef Breach het volgende:
[..]
ZFB Breda, dus zal jou niet tegenkomen denk ik..
hehe nou dat liet mn maag niet toe... ik was al blij dat ik 'heelhuids' thuisgekomen benquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:26 schreef toma het volgende:
[..]
Adrenaline heet zoiets
Moest je niet napilsen in de kantine?
Ja daar baal ik zelf ook van. Maar het ongeloofwaardige maakt het juist zo grappigquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef Rots het volgende:
Wel een ongeloofwaardig verhaal hoor Grulez, waar blijven die gifjes.
Was je zo bang voor de tegenstander?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehe nou dat liet mn maag niet toe... ik was al blij dat ik 'heelhuids' thuisgekomen ben![]()
nou laat ik het zo zeggen... ik ben allang blij dat ik de auto niet hoefde schoon te maken toen ik thuis was.quote:
In Nijmegenquote:
quote:
Giel Beelen (quote:
Vandaar dat ik steeds geen resultaten kreeg toen ik op Houniet zocht..quote:
jajaquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef Houniet het volgende:
Ik heb geen hyves.
ooit een keer aangemaakt omdat ik de vakantiefoto's van een vriend van me niet kon bekijken. Af en toe voegt iemand me toe maar ik doe er niks mee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
ik heb wel hyves maar ik gebruik het amper
Het is allebei niks, maar het is in bepaalde situaties toch wel handig gebleken. Ik heb heel stoer tot afgelopen zomer beweerd dat het allemaal triest was, maar uiteindelijk heb ik er gewoon zelf ook 1quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
ik heb wel hyves maar ik gebruik het amper
Facebook FTW!
Haha, dat heb ik met een Russische Facebook gedaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:58 schreef toma het volgende:
[..]
ooit een keer aangemaakt omdat ik de vakantiefoto's van een vriend van me niet kon bekijken.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:58 schreef toma het volgende:
[..]
ooit een keer aangemaakt omdat ik de vakantiefoto's van een vriend van me niet kon bekijken. Af en toe voegt iemand me toe maar ik doe er niks mee.
ik zou nooit een band kunnen hebben met een buitenlandse clubquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:03 schreef venomsnake het volgende:
Pfffff. Ik word echt schijtziek van de mazzel die Real heeft week in week uit..
Echt he. Tegenstander mist pingel en Real schiet vervolgens de 3-2 wel binnen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:03 schreef venomsnake het volgende:
Pfffff. Ik word echt schijtziek van de mazzel die Real heeft week in week uit..
Ook gewoon weer 3 minuten in blessuretijd terwijl er 2 minuten op het bord stond van die 4e official..quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Echt he. Tegenstander mist pingel en Real schiet vervolgens de 3-2 wel binnen.
Spuit11quote:
Heyendaal.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:47 schreef Palmboom313 het volgende:
Kan ik morgen al die bushaltes gaan na lopen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef Breach het volgende:
Giel Beelen () tipte hem als mogelijke zomerhit.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:46 schreef Breach het volgende:
Vandaar dat ik steeds geen resultaten kreeg toen ik op Houniet zocht..
Ik zweer het je maat.quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik gebruik Hyves ook niet om chickies te scoren, dus ik geloof Houniet wel.
Ik vind het een oerlelijke website en slecht functionerend. Erg kwaliteitsarm.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:27 schreef toma het volgende:
Ik krijg bij Hyves altijd het gevoel alsof het uitgevonden is voor 15 jarige breezer sletjes.
ik heb het laatst eens gebruikt om te kijken of de meisjes die vroeger bij me in de klas zaten nog een beetje goed zijn opgedroogd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |