haha, zeer netjesquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehe nee die bal ging er nog fraaier in
ik scoor gemiddeld 1 keer per seizoen, dus dit was redelijk uniekGewoon Alfred Schreuder waardig al zeg ik het zelf.
Adrenaline heet zoietsquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:26 schreef Grulez het volgende:
heheh ik ben er gewoon helemaal euforisch door![]()
ZFB Breda, dus zal jou niet tegenkomen denk ik..quote:
Denk het ook nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:27 schreef Breach het volgende:
[..]
ZFB Breda, dus zal jou niet tegenkomen denk ik..
hehe nou dat liet mn maag niet toe... ik was al blij dat ik 'heelhuids' thuisgekomen benquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:26 schreef toma het volgende:
[..]
Adrenaline heet zoiets
Moest je niet napilsen in de kantine?
Ja daar baal ik zelf ook van. Maar het ongeloofwaardige maakt het juist zo grappigquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef Rots het volgende:
Wel een ongeloofwaardig verhaal hoor Grulez, waar blijven die gifjes.
Was je zo bang voor de tegenstander?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehe nou dat liet mn maag niet toe... ik was al blij dat ik 'heelhuids' thuisgekomen ben![]()
nou laat ik het zo zeggen... ik ben allang blij dat ik de auto niet hoefde schoon te maken toen ik thuis was.quote:
In Nijmegenquote:
quote:
Giel Beelen (quote:
Vandaar dat ik steeds geen resultaten kreeg toen ik op Houniet zocht..quote:
jajaquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef Houniet het volgende:
Ik heb geen hyves.
ooit een keer aangemaakt omdat ik de vakantiefoto's van een vriend van me niet kon bekijken. Af en toe voegt iemand me toe maar ik doe er niks mee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
ik heb wel hyves maar ik gebruik het amper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |