Er serieus op in gaan ook nog...hoe naief kun je zijn?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:12 schreef Tabula.Rasa het volgende:
Je lijkt een voorkeur naar het seksuele aspect van plassen te ontwikkelen en dan druk ik me heel zacht uit.Afgaande op je username kom je uit '94 (denk ik), dus er kan nog van alles veranderen op het gebied van seksualiteit.
Je zou eens een boek van Nancy Friday kunnen lezen om jezelf te bevrijden van het idee dat het pervers is. Hierin beschrijven allerlei vrouwen openhartig hun fantasiën en seksuele voorkeuren, van erg onschuldig tot nog een heel stukje 'perverser' dan wat jij hier beschrijft. Ik vind (dus) dat je je in ieder geval niet druk zou moeten maken of het wel of niet 'pervers' is (volgens wiens maatstaven überhaupt?).quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:03 schreef Manouk1994 het volgende:
Als meiden onderling maak je soms wel gebruik van dezelfde toiletruimte, ik bedoel niet dezelfde pot...
Dit heeft me altijd al, kan me dit zelfs herinneren van groep 7, erg geboeid... om de één of andere manier doet het iets me,... misschien is het zelfs wel opwinding![]()
Al een tijdje weet ik dat ik veel meer voor meiden voel dan voor jongens,... dit verklaart wel het één en ander,..maar toch laat het mij maar niet los... het is toch wel wat bizar toch???!
Afgelopen donderdagavond moest ik 's avonds nog op school zijn, en moest nodig plassen...
Toen ik daar zat,..hoorde ik dat er naast mij geplast werd,..geen idee wie natuurlijk.
Dit wond me zo erg op dat ik mezelf begon te vingeren, in het openbaar nog wel! Ik dacht aan "gewoon": seks, maar luisterde ook aandachtig naar het geplas...
Ik ben daar extra lang blijven zitten en heb mij tijdens twee toiletbezoeken naast mij mezelf tot een hoogtepunt gebracht.
Ben ik normaal of pervers? En zijn er nog meer (liefst meiden) die dit herkennen? graag reacties/ervaringen...
Manouk
Wat een rare, laatste zin.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:13 schreef starla het volgende:
[..]
Er serieus op in gaan ook nog...hoe naief kun je zien?
Ik lees het enkel vanwege mijn humanistische aard.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:17 schreef Copycat het volgende:
Daar heb ik ook nog een boek van liggen. Van Nancy Friday. Heel openhartig. En soms heel geil.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:18 schreef Tabula.Rasa het volgende:
[..]
Wat een rare, laatste zin.
Er zijn behoorlijk wat lui die het hele gedoe om plassen als seksueel ervaren, dus vreemd is het niet als het serieus is.
Zo ben jij!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:20 schreef keesjeislief het volgende:
Ik lees het enkel vanwege mijn humanistische aard..
Jij zou, wanneer dit een serieus probleem was, er geen kloon voor aanmaken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:29 schreef DrDarwin het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 3 minuten, 1 seconde geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
Mhhhh....
Ik heb er zo mijn bedenkingen bij.
... een sletje dat ondergezeken wil worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |