quote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Aanvoerder het volgende:
FT 4-1. Mooi. Volgende wedstrijd voor bet 3, stap 2 wordt: Osijek - Inter Zapresic (Kroatie) op woensdag om 16:30. Morgen zijn er alleen maar buttwedstrijden.
Wat denk jij er van Breach?
quote:Osijek - Inter Zapresic 1 (1,65)
Inzet: 7,85
Totale notering: 1,65
Potentiële uitbetaling: 12,95
Ja dat was niet je systeem toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Jij roomt niks af?
Ik had bij de eerste bet 5.80 ingezet. 9.11 terug, maar heb daarna 7.50 ingezet. Dat afromen is juist om eventueel verlies te verkleinen en als je ver komt heb je ten minste al wat leuks.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Morgenochtend eindelijk naar de kapper. Weg met die mat!
Nog helemaal ongevouwen natuurlijk. Want die neger buigt voor niemand,quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zag heel vluchtig al Dennis Bergkamp en Winston Bogarde voorbij komen.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nog helemaal ongevouwen natuurlijk. Want die neger buigt voor niemand,
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nog helemaal ongevouwen natuurlijk. Want die neger buigt voor niemand,
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:57 schreef Breach het volgende:
Waarschijnlijk doe ik alleen Toma hier een plezier mee. Maar ik vind het een vet nummer en ook nog wel een leuke clip.
?quote:
Kan hier op zn tijd van dit soort muziek wel genieten. Nooit van gehoord trouwens, White lies..quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:57 schreef Breach het volgende:
Waarschijnlijk doe ik alleen Toma hier een plezier mee. Maar ik vind het een vet nummer en ook nog wel een leuke clip.
Iets te veel Editors voor mij, gaat me zo snel vervelenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:01 schreef toma het volgende:
[..]White Lies
ik vind de vorige singel echt helemaal geweldig. Verreweg het beste nummer van dit jaar.
En toen faalde je episch, waardoor je goal nooit onthouden zal worden?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:19 schreef Grulez het volgende:
Wat een bizarre avond. Ik heb er gewoon een anekdote bij voor mn repertoire.
Vanavond gevoetbald met het 3e. Bij een 2-1 stand schoot de keeper de bal verkeerd weg en vanaf de middencirkel schoot ik de bal er pardoes echt schitterend inDaarna kreeg ik last van mn maag en liet ik me wisselen. Alleen 10 minuten later moest ik er toch weer in door een blessure. Het stond inmiddels 3-2 en we werden eigenlijk weggedrukt. Toen kreeg ik de bal weer op de middenlijn...
hehe nee die bal ging er nog fraaier inquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:20 schreef Breach het volgende:
[..]
En toen faalde je episch, waardoor je goal nooit onthouden zal worden?
Ik ga het ook weer proberen volgend seizoenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:22 schreef toma het volgende:yeah volgend seizoen weer lid van een zaalvoetbalteam.
M'n neef wilde met z'n vrienden een team gaan beginnen maar ze kwamen precies 1 speler en 1 keeper tekort. En aangezien ik en een vriend van me sinds dit seizoen zonder club zitten komt dat perfect uit.
We hebben al meteen shirtjes enzo besteld.
Kosten voor een shirtje, broek én sokken: ¤26,40!
echt geen drol.
In welke competitie ga je meedoen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ga het ook weer proberen volgend seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |