Het is allebei niks, maar het is in bepaalde situaties toch wel handig gebleken. Ik heb heel stoer tot afgelopen zomer beweerd dat het allemaal triest was, maar uiteindelijk heb ik er gewoon zelf ook 1quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
ik heb wel hyves maar ik gebruik het amper
Facebook FTW!
Haha, dat heb ik met een Russische Facebook gedaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:58 schreef toma het volgende:
[..]
ooit een keer aangemaakt omdat ik de vakantiefoto's van een vriend van me niet kon bekijken.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:58 schreef toma het volgende:
[..]
ooit een keer aangemaakt omdat ik de vakantiefoto's van een vriend van me niet kon bekijken. Af en toe voegt iemand me toe maar ik doe er niks mee.
ik zou nooit een band kunnen hebben met een buitenlandse clubquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:03 schreef venomsnake het volgende:
Pfffff. Ik word echt schijtziek van de mazzel die Real heeft week in week uit..
Echt he. Tegenstander mist pingel en Real schiet vervolgens de 3-2 wel binnen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:03 schreef venomsnake het volgende:
Pfffff. Ik word echt schijtziek van de mazzel die Real heeft week in week uit..
Ook gewoon weer 3 minuten in blessuretijd terwijl er 2 minuten op het bord stond van die 4e official..quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Echt he. Tegenstander mist pingel en Real schiet vervolgens de 3-2 wel binnen.
Spuit11quote:
Heyendaal.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:47 schreef Palmboom313 het volgende:
Kan ik morgen al die bushaltes gaan na lopen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef Breach het volgende:
Giel Beelen () tipte hem als mogelijke zomerhit.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:46 schreef Breach het volgende:
Vandaar dat ik steeds geen resultaten kreeg toen ik op Houniet zocht..
Ik zweer het je maat.quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik gebruik Hyves ook niet om chickies te scoren, dus ik geloof Houniet wel.
Ik vind het een oerlelijke website en slecht functionerend. Erg kwaliteitsarm.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:27 schreef toma het volgende:
Ik krijg bij Hyves altijd het gevoel alsof het uitgevonden is voor 15 jarige breezer sletjes.
ik heb het laatst eens gebruikt om te kijken of de meisjes die vroeger bij me in de klas zaten nog een beetje goed zijn opgedroogd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |