abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68199768
Beste lezers,

Op dit moment weet ik niet goed waar ik moet beginnen.. Ik heb mijn vriendin via het internet leren kennen, in eerste instantie spraken we af om elkaar wat beter te leren kennen. Hieruit is een relatie ontstaan, zij woonde in Den Bosch, ik in Hengelo.

We hebben die dag een top dag gehad! We zijn wezen shoppen in Enschede, daarna zijn we wezen eten in een restaurant, en daarna zijn we wezen zwemmen. Het was alsof we voor elkaar gemaakt waren, het enige probleem wat we hadden was de afstand. Toendertijd was ze net aan een HBO opleiding begonnen, maar eigenlijk wilde we altijd bij elkaar zijn. In de herfstvakantie zijn we samen een midweek weg geweest naar Centerparcs, we hadden toen 2 maand een relatie. Na deze vakantie wisten we het zeker, we willen samenwonen!

Ruim een maand later (november 2007) kwam ze bij ons wonen, en had ze de HBO opleiding stopgezet. (ik woonde toen nog bij mijn ouders). Dit beviel heel erg goed, ze had inmiddels een leuke baan gevonden, en we waren op zoek naar een leuk huurhuisje. Dit huurhuisje vonden we in maart 2008. Samen hebben we hier een heel gezellig huisje van gemaakt, en we wonen daar nog steeds.

De problemen zijn pas ontstaan in Oktober. Vlak voordat we weer op herfstvakantie gingen zijn we gestopt met roken. (Ik rookte al jaren, zij was begonnen met roken toen we elkaar een paar maand kenden). Ik werd erg depressief, en het was niet zo leuk meer samen "toen we nog wel rookte". We hadden sindsdien bijna elke dag ruzie, en als we geen woordenwisselingen hadden dan negeerden we elkaar.

Zij had "nergens" last van, ze was zo blij dat ze niet meer rookte! Ik kon in die tijd aan niks anders denken; 'hoe fijn het was om samen te roken' op allerlei momenten. 8 weken nadat we zijn gestopt met roken was ik weer begonnen, volgens haar 'dwingde ik haar emotioneel' om ook weer te beginnen.

Ze begon weer met roken, althans, 'alleen als ik dat vroeg'. Zelf heeft ze nooit meer aan me gevraagd 'kom, we gaan een sigaretje roken', of; 'de sigaretten zijn om, ga even nieuwe halen' etc. etc.

Daarnaast is er nog meer veranderd, nu, ruim een jaar terug was ze lang niet zo 'hebberig'. Bij alles wat ik wil kopen moet ik eerst een goedkeuring hebben van haar, dit verschilt van 'een pakje boter, tot een broek'. Sindsdien hebben we veel ups & downs gekend. Steeds als we samen weer stopte met roken, begon ik binnen 2 weken weer, en wilde ik niets liever dat zij ook mee deed. Soms deed ze dit, en soms niet.

Nu zijn we 'voor de zoveelste' keer gestopt met roken, mede omdat we het eigenlijk maar over 2 dingen hebben (waar we dan ook ruzie bij maken) geld, en roken. Ik ben inmiddeld weer een paar dagen begonnen met roken, en ik begin me weer net zo te voelen als toen, en denk bij mezelf; 'waarom maak ik hier niet gewoon een einde aan, ik schiet hier niks mee op'. Sinds oktober vorig jaar zie ik deze tijd dan ook als 'verloren'.

Mede omdat het de laatste keer echt uit de hand liep. We waren 1 dag gestopt, en we gingen boodschappen doen, ik vroeg de kassiere om een pakje sigaretten. Mijn vriendin liep boos weg, ik ging er achterna, trok de tas uit haar handen, en kocht sigaretten. De eerste reactie van mijn vriendin was 'je bent weer gaan roken, ik wil je niet meer zien, je gaat maar weer bij je ouders wonen'.

Op de terugweg zeiden we elkaar niets, bij het uitstappen pakten we alletwee de tas, we begonnen er alletwee aan te trekken, en ik trok zo hard dat ze met haar hoofd tegen het portier knalde. Toen liet ze de tas los en begon ze te schoppen. Als reactie hierop schopte ik terug. Ik begon de boodschappen uit te pakken, en deze naar binnen te brengen. Even later waren we alle twee boven, we kregen ruzie, ik mocht niet meer binnen roken (iets wat we altijd deden). Uit woede gooide zij mjin sigaretten uit het raam, ik pakte haar portomonee en gooide deze erachteraan. Hierna kregen we echt ruzie, schelde, trekken, duwen etc.

Op dit moment zeggen we elkaar ook weer 'niks', en ik zou niet weten wat ik nu moet doen. Excuus voor het ellelange verhaal..
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 april 2009 @ 13:03:45 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  Forum Admin maandag 20 april 2009 @ 13:05:24 #3
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_68199869
Het klinkt als een hele gezonde relatie met een paar kleine minpuntjes. Gewoon aan kinderen beginnen, die lossen dit soort dingen wel op!
pi_68199884
Eeeeh, volgens mij is roken niet het probleem.
  maandag 20 april 2009 @ 13:06:44 #5
249901 Bargain
The best I ever had
pi_68199910
Wat een zielig gedoe zeg en dat roken is een leuke dekmantel; jullie zijn gewoon klaar met elkaar. Stop er maar mee (met die relatie dus).

edit, OP even gequote :
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:02 schreef Qwerty83 het volgende:
Beste lezers,

Op dit moment weet ik niet goed waar ik moet beginnen.. Ik heb mijn vriendin via het internet leren kennen, in eerste instantie spraken we af om elkaar wat beter te leren kennen. Hieruit is een relatie ontstaan, zij woonde in Den Bosch, ik in Hengelo.

We hebben die dag een top dag gehad! We zijn wezen shoppen in Enschede, daarna zijn we wezen eten in een restaurant, en daarna zijn we wezen zwemmen. Het was alsof we voor elkaar gemaakt waren, het enige probleem wat we hadden was de afstand. Toendertijd was ze net aan een HBO opleiding begonnen, maar eigenlijk wilde we altijd bij elkaar zijn. In de herfstvakantie zijn we samen een midweek weg geweest naar Centerparcs, we hadden toen 2 maand een relatie. Na deze vakantie wisten we het zeker, we willen samenwonen!

Ruim een maand later (november 2007) kwam ze bij ons wonen, en had ze de HBO opleiding stopgezet. (ik woonde toen nog bij mijn ouders). Dit beviel heel erg goed, ze had inmiddels een leuke baan gevonden, en we waren op zoek naar een leuk huurhuisje. Dit huurhuisje vonden we in maart 2008. Samen hebben we hier een heel gezellig huisje van gemaakt, en we wonen daar nog steeds.

De problemen zijn pas ontstaan in Oktober. Vlak voordat we weer op herfstvakantie gingen zijn we gestopt met roken. (Ik rookte al jaren, zij was begonnen met roken toen we elkaar een paar maand kenden). Ik werd erg depressief, en het was niet zo leuk meer samen "toen we nog wel rookte". We hadden sindsdien bijna elke dag ruzie, en als we geen woordenwisselingen hadden dan negeerden we elkaar.

Zij had "nergens" last van, ze was zo blij dat ze niet meer rookte! Ik kon in die tijd aan niks anders denken; 'hoe fijn het was om samen te roken' op allerlei momenten. 8 weken nadat we zijn gestopt met roken was ik weer begonnen, volgens haar 'dwingde ik haar emotioneel' om ook weer te beginnen.

Ze begon weer met roken, althans, 'alleen als ik dat vroeg'. Zelf heeft ze nooit meer aan me gevraagd 'kom, we gaan een sigaretje roken', of; 'de sigaretten zijn om, ga even nieuwe halen' etc. etc.

Daarnaast is er nog meer veranderd, nu, ruim een jaar terug was ze lang niet zo 'hebberig'. Bij alles wat ik wil kopen moet ik eerst een goedkeuring hebben van haar, dit verschilt van 'een pakje boter, tot een broek'. Sindsdien hebben we veel ups & downs gekend. Steeds als we samen weer stopte met roken, begon ik binnen 2 weken weer, en wilde ik niets liever dat zij ook mee deed. Soms deed ze dit, en soms niet.

Nu zijn we 'voor de zoveelste' keer gestopt met roken, mede omdat we het eigenlijk maar over 2 dingen hebben (waar we dan ook ruzie bij maken) geld, en roken. Ik ben inmiddeld weer een paar dagen begonnen met roken, en ik begin me weer net zo te voelen als toen, en denk bij mezelf; 'waarom maak ik hier niet gewoon een einde aan, ik schiet hier niks mee op'. Sinds oktober vorig jaar zie ik deze tijd dan ook als 'verloren'.

Mede omdat het de laatste keer echt uit de hand liep. We waren 1 dag gestopt, en we gingen boodschappen doen, ik vroeg de kassiere om een pakje sigaretten. Mijn vriendin liep boos weg, ik ging er achterna, trok de tas uit haar handen, en kocht sigaretten. De eerste reactie van mijn vriendin was 'je bent weer gaan roken, ik wil je niet meer zien, je gaat maar weer bij je ouders wonen'.

Op de terugweg zeiden we elkaar niets, bij het uitstappen pakten we alletwee de tas, we begonnen er alletwee aan te trekken, en ik trok zo hard dat ze met haar hoofd tegen het portier knalde. Toen liet ze de tas los en begon ze te schoppen. Als reactie hierop schopte ik terug. Ik begon de boodschappen uit te pakken, en deze naar binnen te brengen. Even later waren we alle twee boven, we kregen ruzie, ik mocht niet meer binnen roken (iets wat we altijd deden). Uit woede gooide zij mjin sigaretten uit het raam, ik pakte haar portomonee en gooide deze erachteraan. Hierna kregen we echt ruzie, schelde, trekken, duwen etc.

Op dit moment zeggen we elkaar ook weer 'niks', en ik zou niet weten wat ik nu moet doen. Excuus voor het ellelange verhaal..
pi_68199934
ga gewoon maar weer roken denk ik dan
  maandag 20 april 2009 @ 13:08:25 #7
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68199976
Vraag aan danny of ie voor jullie ergens een zeecontainer met camera's heeft staan.

Mensen betalen grof geld om twee zwakzinnigen aan de gang te zien gaan
Intelligent, but fucked up.
  maandag 20 april 2009 @ 13:09:34 #8
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_68200015
mensen die roken, bah
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_68200188
Je had misschien ook een verschil kunnen maken tussen het hebben van een relatie en het ge-assimileerd worden binnen het Borg-collectief: maar dat zal nu waarschijnlijk wel te laat zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 20 april 2009 @ 13:14:35 #10
85962 ioko
I Appear Missing
pi_68200198
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het klinkt als een hele gezonde relatie met een paar kleine minpuntjes. Gewoon aan kinderen beginnen, die lossen dit soort dingen wel op!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 20 april 2009 @ 13:14:44 #11
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68200207
Ik persoonlijk vind het sowieso bizar snel om al na 3 maanden bij iemand in te trekken, helemaal als diegene ook nog eens bij zijn ouders woont.

En verder, tja, als jullie je alleen maar ergeren aan elkaar wordt het misschien wel tijd om er een punt achter te zetten ja... Je zegt dat jullie het eigenlijk maar over twee dingen hebben en daar ook nog eens constant ruzie om maken. Klinkt niet als een gezonde relatie, vind je wel?
pi_68200223
Roken maakt meer kapot dan je lief is.....

Vind je het zelf niet vervelend zo ongelofelijk afhankelijk te zijn van een stofje/product dat je daar zelfs je vriendin de tas voor uit de handen rukt? Zie je niet een héél klein beetje in dat dat uitgesproken junkiegedrag is???
pi_68200237
dit is helemaal over. Trouwens.....slaan en schoppen. Triest volk!!
pi_68200271
zie in de eerste plaats niet de tijd met haar als verloren...dat is totaal niet waar.
Die ruzies van jullie heeft niets met roken te maken maar met elkaar niet in de waarde laten en
allebei proberen elkaar te "plezieren" wat niet lukt.
Ik denk altijd maar zo...als ze een vriend van je was...zou je ook zo moeilijk doen over het roken? en dat zij niet meer gezellig met je rookt?
Zou zij moeilijk doen dat jij wel wilt roken??
het probleem is vaak als je eenmaal samen bent denken we allemaal dat we meer "rechten" over
elkaar hebben en ja ik weet er alles van
Gewoon elkaar in waarde proberen te laten en praat rustig met elkaar.
geef aan dat jij wilt blijven roken...je staat er nu niet achter...maak er geen machtstrijdje van.
Voelt zij zich goed om te stoppen met roken zeg dit tegen haar.
Dat je haar bewonder maar dat jij het nu niet kan.
zij moet dit van jou ook respecteren.
Gooi niet zomaar een relatie weg voor dit....praat goed wat het echt probleem is.
Niet het roken...geloof mij

geef niet zomaar op...relaties moet je koesteren EN aan BLIJVEN werken
succes!
  maandag 20 april 2009 @ 13:16:34 #15
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68200274
Stoppen met een relatie is idd makkelijker dan stoppen met roken.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68200337
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik persoonlijk vind het sowieso bizar snel om al na 3 maanden bij iemand in te trekken, helemaal als diegene ook nog eens bij zijn ouders woont.

En verder, tja, als jullie je alleen maar ergeren aan elkaar wordt het misschien wel tijd om er een punt achter te zetten ja... Je zegt dat jullie het eigenlijk maar over twee dingen hebben en daar ook nog eens constant ruzie om maken. Klinkt niet als een gezonde relatie, vind je wel?
Ter info; ik woonde bij mijn ouders, zij woonde op kamers.

Enne over dat 'neem kinderen', we zijn alle 2 vrouw dus dat gaat moeilijk. Denk ook niet dat alle problemen dan de wereld uit zijn..
  maandag 20 april 2009 @ 13:18:51 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68200359
Wat een kutwijf.

Ik snap niet waarom je hier nog moeite voor zou doen, geef het op, het werkt niet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 20 april 2009 @ 13:20:34 #18
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68200418
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:18 schreef Qwerty83 het volgende:

[..]

En dus trok zij na 3 maanden in bij jou en je ouders
pi_68200437
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:16 schreef sanven het volgende:
zie in de eerste plaats niet de tijd met haar als verloren...dat is totaal niet waar.
Die ruzies van jullie heeft niets met roken te maken maar met elkaar niet in de waarde laten en
allebei proberen elkaar te "plezieren" wat niet lukt.
Ik denk altijd maar zo...als ze een vriend van je was...zou je ook zo moeilijk doen over het roken? en dat zij niet meer gezellig met je rookt?
Zou zij moeilijk doen dat jij wel wilt roken??
het probleem is vaak als je eenmaal samen bent denken we allemaal dat we meer "rechten" over
elkaar hebben en ja ik weet er alles van
Gewoon elkaar in waarde proberen te laten en praat rustig met elkaar.
geef aan dat jij wilt blijven roken...je staat er nu niet achter...maak er geen machtstrijdje van.
Voelt zij zich goed om te stoppen met roken zeg dit tegen haar.
Dat je haar bewonder maar dat jij het nu niet kan.
zij moet dit van jou ook respecteren.
Gooi niet zomaar een relatie weg voor dit....praat goed wat het echt probleem is.
Niet het roken...geloof mij

geef niet zomaar op...relaties moet je koesteren EN aan BLIJVEN werken
succes!
Dat is het niet, ik bewonder haar niet dat ze 'zo gelukkig is dat ze niet meer rookt'. Ik zeg dan ook tegen haar; ik respecteer je keuze wel dat je niet meer rookt, maar ik accepteer het niet. De tijd voordat we aan die 'stoppen met roken onzin' begonnen was zoooveeeeel leuker dan dat we het nu hebben.
  maandag 20 april 2009 @ 13:21:48 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68200471
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat ten eerste.
Adoptief.

En verder: wat een duf gedoe met dat roken. Zij gaat roken door jou en dan gaan jullie samen stoppen, alleen lukt het jou geestelijk niet echt en nu zit de hele relatie in het slop.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68200499
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:20 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

En dus trok zij na 3 maanden in bij jou en je ouders
Ja, dit hadden we natuurlijk afgesproken met mijn ouders. Die vonden dat geen probleem.

Mijn kamer alleen al, was 3x zo groot als die kamer die zij had (en daar moest ze eten koken etc.) dus kwa ruimte was het geen probleem. (Mijn ouders hebben een groot huis:P)
  maandag 20 april 2009 @ 13:23:16 #22
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_68200518
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:09 schreef Rosbief het volgende:
mensen die roken, bah
beter als rosbief
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_68200534
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:06 schreef Bargain het volgende:
Wat een zielig gedoe zeg en dat roken is een leuke dekmantel; jullie zijn gewoon klaar met elkaar. Stop er maar mee (met die relatie dus).
Dat dus.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_68200563
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:18 schreef Qwerty83 het volgende:

[..]

Enne over dat 'neem kinderen', we zijn alle 2 vrouw dus dat gaat moeilijk. Denk ook niet dat alle problemen dan de wereld uit zijn..
ik dacht al, de soort van problemen klinken idd een beetje als het gedrag van een vrouw die al een tijd niet meer goed is doorgesmeerd....
je partner heeft gewoon een flinke lentebeurt nodig en als je zelf niet zo handig bent met gereedschap (of dat zelf niet heb), zou ik aanraden dr naar de garage brengen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 20 april 2009 @ 13:25:11 #25
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_68200589
Ontmoet via Omegle.com zeker...
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  maandag 20 april 2009 @ 13:25:27 #26
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68200597
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:22 schreef Qwerty83 het volgende:
Mijn kamer alleen al, was 3x zo groot als die kamer die zij had (en daar moest ze eten koken etc.) dus kwa ruimte was het geen probleem. (Mijn ouders hebben een groot huis:P)
Viel ze niet op je geld?
pi_68200647
waarom accepteer je dat niet dat ze niet meer rookt?
omdat het toen leuker was...denk je echt dat dat alleen door dat roken komt?
misschien voel je je relatie meer in een slop zitten om andere dingen.
het roken is niet het probleem...laat haar...en gun het haar.
Doe andere LEUKE dingen met haar dan roken....er moet toch meer zijn?
En het is normaal dat je in een sleur raakt...dat weten we allemaal.
geef niet zo snel op...mijn advies...NIET STOPPEN maar werken eraan
volgende keer heb je weer wat anders wat je tegenstaat in een andere persoon.

waarom ben je verliefd op haar geworden?
zet dat even neer als je wilt
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 april 2009 @ 13:27:20 #28
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68200663
Wordt er tegenwoordig eigenlijk nog wel eens wat gepost in R&P dat geen hoax is?
pi_68200670
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Mordreth op 20-04-2009 13:36:50 (reageer anders even normaal :)) ]
  maandag 20 april 2009 @ 13:27:45 #30
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68200677
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Wordt er tegenwoordig eigenlijk nog wel eens wat gepost in R&P dat geen hoax is?
Tegenwoordig gaan we daar standaard van uit.
pi_68200794
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:26 schreef sanven het volgende:
waarom accepteer je dat niet dat ze niet meer rookt?
omdat het toen leuker was...denk je echt dat dat alleen door dat roken komt?
misschien voel je je relatie meer in een slop zitten om andere dingen.
het roken is niet het probleem...laat haar...en gun het haar.
Doe andere LEUKE dingen met haar dan roken....er moet toch meer zijn?
En het is normaal dat je in een sleur raakt...dat weten we allemaal.
geef niet zo snel op...mijn advies...NIET STOPPEN maar werken eraan
volgende keer heb je weer wat anders wat je tegenstaat in een andere persoon.

waarom ben je verliefd op haar geworden?
zet dat even neer als je wilt
Omdat ik 'niet wil' dat het zo is, ik wilde niet 'stoppen met roken', maarja als het hoofdonderwerp 'stoppen met roken is' dan probeer je het.

Ben verliefd op haar geworden omdat het direct al zo 'vertrouwd' was. Het klikte enorm tussen ons.
pi_68200797
Vroeger zou ik gezegd hebben: geef je op voor Jerry Springer en los het daar op!
pi_68200822
Wat ben jij een kansloze sigarettenjunk. Van je "vriendin" niet kunnen accepteren dat zij blij is met het niet roken omdat het daarvoor zoveel gezelliger was. Wat een bullcrap.
Als ik ik jou zo beluister zijn jullie op elkaar uitgekeken, zet er een punt achter.

ik rook ook, maar dit is wel heel triest
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_68200840
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door Mordreth op 20-04-2009 13:36:38 (dit hoeft niet) ]
  maandag 20 april 2009 @ 13:33:12 #35
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68200851
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:31 schreef Qwerty83 het volgende:

Ben verliefd op haar geworden omdat het direct al zo 'vertrouwd' was. Het klikte enorm tussen ons.
Weet ze eigenlijk dat je hiermee zit of vertel je het alleen aan ons?
pi_68200884
Oja en afhankelijk zijn van sigaretten. !!
pi_68200894
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:21 schreef Qwerty83 het volgende:

[..]

Dat is het niet, ik bewonder haar niet dat ze 'zo gelukkig is dat ze niet meer rookt'. Ik zeg dan ook tegen haar; ik respecteer je keuze wel dat je niet meer rookt, maar ik accepteer het niet. De tijd voordat we aan die 'stoppen met roken onzin' begonnen was zoooveeeeel leuker dan dat we het nu hebben.
Dat komt omdat zij jou 'dwingt' te stoppen, en jij haar 'dwingt' door te gaan met roken. Als jij nou gewoon blijft roken, en zij stopt, en jullie dat alle twee van elkaar accepteren, dan zijn er een hoop problemen weg. En nee, dat heeft niet zoveel te maken met roken opzich, als wel met elkaar respecteren en accepteren.

Het is trouwens wel triest als je het nodig hebt om te roken om het leuk te hebben.
  maandag 20 april 2009 @ 13:34:37 #38
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_68200902
gewoon niet voor elkaar gemaakt
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_68200933
Ik vind eigenlijk dat ze elkaar verdienen.
pi_68200964
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:33 schreef Stefan het volgende:

[..]

Weet ze eigenlijk dat je hiermee zit of vertel je het alleen aan ons?
Ja, we zijn al heel wat keren bij mijn ouders geweest om hierover te praten. Meestal ging het dan weer een paar dagen goed.
pi_68200977
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat komt omdat zij jou 'dwingt' te stoppen, en jij haar 'dwingt' door te gaan met roken. Als jij nou gewoon blijft roken, en zij stopt, en jullie dat alle twee van elkaar accepteren, dan zijn er een hoop problemen weg. En nee, dat heeft niet zoveel te maken met roken opzich, als wel met elkaar respecteren en accepteren.

Het is trouwens wel triest als je het nodig hebt om te roken om het leuk te hebben.
Niet triester dan schoppen en slaan als een stel kleuters wat in de zandbak ruzie heeft om een emmertje en een schepje.
pi_68201005
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:36 schreef Qwerty83 het volgende:

[..]

Ja, we zijn al heel wat keren bij mijn ouders geweest om hierover te praten. Meestal ging het dan weer een paar dagen goed.
Eh, als je problemen hebt praat je er altijd over bij je ouders??
pi_68201047
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

precies...zo zie ik dat dus ook.
gewoon laten gaan....

je zegt het KLIKTE tussen ons...dat doet het nu nog steeds alleen moeten jullie nu even door dit heen en ik hoop dat het lukt.
laat haar en zij moet jou laten gaan met dat roken.
Je zegt zelf....ik probeer het omdat het het hoofdonderwerp was tussen jullie.
Ik zei al in andere berichje...als je elkaar gaat "plezieren" maar je staat er niet achter werkt
dat dus echt nooit.
ophouden met haar over dit en zie weer waarom het zo klikte...niet om het roken maar om haar als persoon.....hopelijk
  maandag 20 april 2009 @ 13:38:41 #44
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_68201058
Zie zie je maar de 'relaties' via datingsites niet werken.
Je wordt verliefd op een illusie, en de werkelijk blijkt tegen te vallen.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_68201088
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:31 schreef Qwerty83 het volgende:

[..]

Omdat ik 'niet wil' dat het zo is, ik wilde niet 'stoppen met roken', maarja als het hoofdonderwerp 'stoppen met roken is' dan probeer je het.

Hoofdonderwerp? Het is geen talkshow.. Een relatie heeft 2 'hoofdonderwerpen' en dat zijn de mensen die in die relatie zitten. Als jij niet wil stoppen met roken, moet zij dat niet van jou eisen en andersom. Als je niet achter zoiets staat als stoppen met roken gaat dat natuurlijk ook nooit lukken.
pi_68201164
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:36 schreef MarMar het volgende:

[..]

Niet triester dan schoppen en slaan als een stel kleuters wat in de zandbak ruzie heeft om een emmertje en een schepje.
Vind je? Als mijn vriendin het alleen leuk heeft in de relatie als we alle twee roken dan vind ik dat toch behoorlijk triest. Dan heb ik liever dat ze mij een keer in een extreme ruzie een schop verkoopt (wat natuurlijk ook triest is).
pi_68201207
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:37 schreef MarMar het volgende:

[..]

Eh, als je problemen hebt praat je er altijd over bij je ouders??
Ja, dat vind ik ook een beetje raar. Er zijn vast dingen die je dan toch niet helemaal lekker uitpraat omdat je niet alles wil zeggen met je ouders (of schoonouders) erbij. Lijkt mij nogal ongemakkelijk.
pi_68201235
Dit moet gewoon een hoax zijn.

Anders is het dieptriest.

Of jullie zijn gewoon van de anti-rookmaffia die aan de hand van dit verhaaltje mensen willen waarschuwen voor de gevaren van het roken.
  maandag 20 april 2009 @ 13:52:58 #49
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68201516
Ik kan me moeilijk inleven in jouw situatie aangezien ik nooit gerookt heb, maar dat geruzie bij jullie altijd moet maar eens afgelopen zijn. Ga maar een tijdje apart wonen en zie dan hoe het gaat.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 april 2009 @ 14:13:24 #50
129444 Dahoo
In the silence I am free
pi_68202192
Waarom zo moeilijk doen over het roken?
Als zij zich zo goed voelt zonder het roken, gun het haar dan. Ze is je partner, niet je huisdier (die moet wel naar je luisteren )..
Dus als zij vraagt of je niet binnen wilt roken, omdat zij die smerige lucht niet binnen wil, wat is het probleem?? Je wilt toch een situatie creëren die voor beiden leefbaar is?

Ik ben zelf een gelegenheidsroker en ik vind het sowieso smerig om binnen te roken, die lucht blijft dagen hangen.. Plus dat m'n huisgenoten niet roken en die vinden het smerig, dus pas ik me aan.

Het lijkt erop dat jullie elkaar niet de ruimte gunnen die jullie nodig hebben.
Misschien moest je eens wat meer concessies gaan maken. Het is tenslotte een kwestie van geven en nemen.
En als je het niet waard vind om er aan te werken, ben je beter af zonder relatie, denk ik dan.
[i]"Life's too short for boring HI-FI"[/i] - Densen Audio Technologies
pi_68203232
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:14 schreef Hephaistos. het volgende:

Nog gekker vind ik dat vriendin na drie maanden meteen ook maar gestopt is met haar opleiding.
Dit is wel een heel absurd topic. .
pi_68203338
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:43 schreef Stali het volgende:

[..]

Nog gekker vind ik dat vriendin na drie maanden meteen ook maar gestopt is met haar opleiding.
Dit is wel een heel absurd topic. .
Wat is daar zo vreemd aan? Dat was de situatie toen.
  maandag 20 april 2009 @ 14:48:45 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68203385
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:47 schreef Qwerty83 het volgende:

Ze geeft wel heel makkelijk haar eigen leventje op voor iemand die ze net kent. Gaat ook nog eens roken omdat jij rookt en het zo gezellig is. (Gezelligheid zit btw niet in een peuk.)

Beetje clingy type.
  maandag 20 april 2009 @ 14:50:31 #54
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_68203448
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:21 schreef Qwerty83 het volgende:

Meen je dit serieus? Dan is je verslaving wel behoorlijk extreem. Dat jij zo graag wilt roken, moet je zelf weten. Ik vind het te idioot voor woorden, maar het is jouw leven. Maar dat je iemand anders wilt meetrekken in je verslaving is wel zo laag bij de grond! Je zegt nu wel dat je zogenaamd die keuze respecteert, maar in de OP komt een paar keer ter sprake dat je haar wilt aanzetten tot roken. Heb je dan geen respect (echt respect, niet dat pseudorespect wat je nu hier schijft) voor je vriendin? Het lijkt erop, dat je haar alleen maar leuk vond tijdens de verslaving, zolang ze maar vrolijk met je meedeed. Nu ze verstandig is geworden, is het heibel.

Ik denk dat je echt eerst bij jezelf moet nagaan wat je in een relatie zoekt. Wil je een liefdesrelatie of wil je een rokersmaatje? Het lijkt er sterk op, dat je het laatste wilt. Je kan het dan ook maar beter uitmaken, als een sigaret belangrijker is dan een mens.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_68203468
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze geeft wel heel makkelijk haar eigen leventje op voor iemand die ze net kent. Gaat ook nog eens roken omdat jij rookt en het zo gezellig is. (Gezelligheid zit btw niet in een peuk.)

Beetje clingy type.
Dat roken komt niet door mij.

Toen we bijvoorbeeld een keer uit eten gingen, vroeg ze mij of ze het eens mocht proberen. Ze is begonnen toen ze met die HBO studie bezig was, ze ging op kamp, en is toen eigenlijk begonnen met roken.

Daar was ik dus niet eens bij.
pi_68203516
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:09 schreef Rosbief het volgende:
mensen die roken, bah

Noem het roken dan een smerige gewoonte, dat is nog te begrijpen. Zo'n 1/3e van de bevolking, waaronder de zeer frisse boy, Yours Truly, bagataliseren door een relatief onschuldig verslavingkje is ook weer zo... Fok.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  maandag 20 april 2009 @ 14:58:14 #57
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_68203725
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:52 schreef Syheriat het volgende:
bagataliseren door een relatief onschuldig verslavingkje is ook weer zo... Fok.
Noem je het een relatief onschuldig verslavinkje, als je de resultaten ziet van die verslaving: leugens, aanzetten van anderen tot dezelfde verslaving, overlast, geweld? Ik noem dat echt niet meer zo onschuldig, of vind je al die dingen heel normaal?
  maandag 20 april 2009 @ 15:01:23 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68203840
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:58 schreef ikbenik het volgende:

Noem je het een relatief onschuldig verslavinkje, als je de resultaten ziet van die verslaving: leugens, aanzetten van anderen tot dezelfde verslaving, overlast, geweld? Ik noem dat echt niet meer zo onschuldig, of vind je al die dingen heel normaal?
Nu overdrijf je een tiny bit (...).
TS staat zeker niet symbool voor alle rokers.

Zegt deze ex-roker, na 27 jaar zwaar verslaafd te zijn geweest.
  maandag 20 april 2009 @ 15:07:34 #59
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_68204036
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nu overdrijf je een tiny bit (...).
TS staat zeker niet symbool voor alle rokers.

Zegt deze ex-roker, na 27 jaar zwaar verslaafd te zijn geweest.
Helaas heb ik het nu al een aantal keer gezien. Het is zeker niet representatief voor alle rokers, maar het komt wel voor. En bij de TS is het al zeker voorgekomen. Waarom gaf ze niet aan, toen haar vriendin wilde gaan roken, dat ze het beter niet kon doen? En toen ze weer was gestopt, wilde ze juist dat ze wel ging roken? En zo staat de OP met nog meer voorbeelden.

En je ziet inmiddels al vaker dat mensen agressief worden als ze hun sigaret niet krijgen (lees het nieuws er maar op na, er zijn al diverse incidenten geweest).
pi_68204235
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:47 schreef Qwerty83 het volgende:

[..]

Binnen drie maanden samenwonen in een ouderlijk nest en daar voor je opleiding stoppen omdat die kennelijk te ver weg werd, klinkt allemaal volkomen logisch.

Zeg je vriendin niet iedere keer toe te stoppen om vervolgens gewoon door te roken of opnieuw te beginnen. Blijkbaar ben je er nog niet aan toe om te willen stoppen maar ga dan gewoon lekker buiten roken. Wanneer je zelf vindt dat je dit niet voor je vriendin over hebt, ga dan gewoon uitelkaar.
pi_68204260
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:07 schreef ikbenik het volgende:

[..]

Helaas heb ik het nu al een aantal keer gezien. Het is zeker niet representatief voor alle rokers, maar het komt wel voor. En bij de TS is het al zeker voorgekomen. Waarom gaf ze niet aan, toen haar vriendin wilde gaan roken, dat ze het beter niet kon doen?
Sowieso mensen die met alle kennis die we tegenwoordig hebben nog beginnen met roken Als mijn vriendin dat zou doen zou het gelijk einde relatie zijn, niet omdat ik roken smerig vind, maar gewoon omdat ze dan blijkbaar te dom is om los rond te lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tja..1986 op 20-04-2009 15:40:14 ]
pi_68204382
quote:

[..]

Helaas heb ik het nu al een aantal keer gezien. Het is zeker niet representatief voor alle rokers, maar het komt wel voor. En bij de TS is het al zeker voorgekomen. Waarom gaf ze niet aan, toen haar vriendin wilde gaan roken, dat ze het beter niet kon doen? En toen ze weer was gestopt, wilde ze juist dat ze wel ging roken? En zo staat de OP met nog meer voorbeelden.

En je ziet inmiddels al vaker dat mensen agressief worden als ze hun sigaret niet krijgen (lees het nieuws er maar op na, er zijn al diverse incidenten geweest).
Zeg, MikeyMo heeft daar een hele reeks voor dramaqueens zoals jij opgezet. Daar in NWS.
pi_68204424
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:13 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Sowieso mensen die met alle kennis die we tegenwoordig hebben nog beginnen met roken Als mijn vriendin dat zou doen zou het gelijk einde relatie zijn, niet omdat ik roken smerig vind, maar gewoon omdat ze dan blijkbaar te dom is om rond los te lopen.
Ahum..
pi_68205101
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef Qwerty83 het volgende:

[..]

Ahum..
Geef mij één goede reden om te beginnen dan? Okee, misschien is er een uitzondering voor 12-jarigen die nog wat naief zijn, en onder groepsdruk beginnen. Ook stom, maar dat valt dan weer ergens wel te begrijpen. Maar dan je tegenwoordig, als volwassen man of vrouw nog begint met roken, dat is echt niet te geloven.

Edit: ah.. je doelde op mijn tikfoutje.. okee.. ja, dat is inderdaad wel veel dommer dan beginnen met roken met je volle verstand. Dat kost mij vast ook een paar jaar van mijn leven
pi_68205135
Ai... had ik nou toch maar beter naar de post van Swets geluisterd, die heeft daar echt voelsprieten voor.
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 15:43:21 #66
5428 crew  miss_sly
pi_68205293
quote:

[..]

Aangeven dat iemand beter niet kan beginnen met roken, klinkt heel leuk, maar dan nog is het aan de ander om het wel of neit te doen.

Ik heb mijn vriend meerdere malen gezegd: doe het nou niet, want het is erg verslavend en voor je het weet rook je ook niet meer voor de gezelligheid, maar omdat je verslaafd bent.
Intussen ben ik gestopt (zwanger, dus tja ) maar hij rookt inderdaad en kan niet meer zomaar zonder.

Toch is hij oud en wijs genoeg om die beslissing zelf te nemen en te oud dat ik het hem kan verbieden.

TS, bottomline bij jullie is dat je elkaar moet accepteren en ruimte moet geven en wat rekening houden met elkaar. Natuurlijk rook je niet binnen als een van beiden maar rookt en de ander niet. Dat is rekening houden met en goed fatsoen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68205322
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:58 schreef ikbenik het volgende:

[..]

Bij mij is dat niet het geval. Of generaliseer je altijd alles?
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_68205491
quote:

[..]

Er zijn ook zat mensen die agressief worden als ze hun eten niet krijgen, en hun vrouw daarom slaan. Lees het nieuws er maar op na! Domme mensen zoeken altijd een excuus voor geweld (slimme mensen weten dat dit niet nodig is ).

En al dat gejank over dat roken toch altijd Ik word er verdrietig van. Ik bedoel, waarom zou iemand het wat moeten interesseren wat ik met m'n longen en geld doe? Als iemand last heeft doe ik hem uit, als iemand zegt dat het een domme gewoonte is zeg ik dat ik me daar bewust van ben. Waarom moet ik door deze oeverloze rivieren van verbale bullshit heen die alle gezonde, optimistische, vrolijke, spontane, gezellige, zonneschijn-kotsende kutmensen over me heen spoelen?
pi_68205524
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Geef mij één goede reden om te beginnen dan? Okee, misschien is er een uitzondering voor 12-jarigen die nog wat naief zijn, en onder groepsdruk beginnen. Ook stom, maar dat valt dan weer ergens wel te begrijpen. Maar dan je tegenwoordig, als volwassen man of vrouw nog begint met roken, dat is echt niet te geloven.
Zullen we die weg maar niet inslaan en gewoon ontopic blijven?
pi_68213375
jullie zijn gewoon een stel sukkels. Zeker als je elkaar gaat slaan ...om roken nog wel
pi_68227732
Gisteravond was het weer hetzelfde verhaal.

De hele avond geen woord gezegd, liggen we in bed, begint ze te huilen en vraagt ze of ik nog wel van dr hou, heel eerlijk zeg ik van niet.

Daarna ging ze uit bed, klede zich aan, pakte spullen in en wilde weg gaan. Ik probeerde haar over te halen (was inmiddels 1 uur 's nachts). Uiteinderlijk heb ik de autosleutels gepakt en zei ik tegen dr 'je gaat zo niet weg, en al helemaal niet rijden'.

Later toch maar weer in bed gekropen, en de hele ochtend (we moeten er tegelijk uit) ook niets gezegd, alsof we elkaar niet zien.

Zucht...
  dinsdag 21 april 2009 @ 08:58:18 #72
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68227785
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:55 schreef Qwerty83 het volgende:

De hele avond geen woord gezegd, liggen we in bed, begint ze te huilen en vraagt ze of ik nog wel van dr hou, heel eerlijk zeg ik van niet.

Daarna ging ze uit bed, klede zich aan, pakte spullen in en wilde weg gaan. Ik probeerde haar over te halen (was inmiddels 1 uur 's nachts). Uiteinderlijk heb ik de autosleutels gepakt en zei ik tegen dr 'je gaat zo niet weg, en al helemaal niet rijden'.

Later toch maar weer in bed gekropen, en de hele ochtend (we moeten er tegelijk uit) ook niets gezegd, alsof we elkaar niet zien.

Zucht...
Waarom blijf je nog bij haar? Wat is er wel leuk in de relatie?
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 09:03:27 #73
5428 crew  miss_sly
pi_68227895
quote:

Zucht...
Waarom mag ze niet weg? jij houdt niet meer van haar, dat zeg je tegen haar en vervolgens moet ze wel bij je blijven?

laat haar toch los, dit gaat echt nergens meer over. Je wilt haar niet, maar ze is ook niet vrij om te gaan.
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:07:13 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68227969
Wat een teringwijf ben jij, zeg.
pi_68227972
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom mag ze niet weg? jij houdt niet meer van haar, dat zeg je tegen haar en vervolgens moet ze wel bij je blijven?

laat haar toch los, dit gaat echt nergens meer over. Je wilt haar niet, maar ze is ook niet vrij om te gaan.
Wie weet wat ze gedaan zou hebben? Ze was echt overstuur, kon alleen maar huilen. Dan heb ik er geen goed gevoel bij als ze weg gaat. Vandaar.
pi_68228015
Wat een absurd topic, als je gaat slaan en schoppen moet je echt kappen voor het tot bloedens toe uitloopt. En verder, jij houd niet meer van dr, zegt dat in dr gezicht, en ze mag niet weggaan? Alles goed met jou verder?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:11:46 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_68228052
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:07 schreef Qwerty83 het volgende:

[..]

Wie weet wat ze gedaan zou hebben? Ze was echt overstuur, kon alleen maar huilen. Dan heb ik er geen goed gevoel bij als ze weg gaat. Vandaar.
Ik neem aan dat ze vandaag haar spullen pakt en naar elders vertrekt?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:12:47 #78
202348 Susi
Temple of Love
pi_68228072
Het is an sich wel logisch dat je haar in een 'verwarde staat' niet laat autorijden midden in de nacht, maar ik hoop dat je nu je eigen koffers wel aan het pakken bent/of zij de hare.
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 09:15:07 #79
5428 crew  miss_sly
pi_68228126
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:07 schreef Qwerty83 het volgende:

[..]

Je bent gewoon een manipulatief geval. Je praat het voor jezelf allemaal goed, want jij ziet het natuurlijk allemaal wel goed. Ik hoop dat je vriendin vandaag haar spullen pakt en vertrekt.
pi_68228510
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:12 schreef Susi het volgende:
Het is an sich wel logisch dat je haar in een 'verwarde staat' niet laat autorijden midden in de nacht, maar ik hoop dat je nu je eigen koffers wel aan het pakken bent/of zij de hare.
Ik woon daar goed, waarom moet ik het huis verlaten? Ik ga in iedergeval niet mijn koffers pakken. Wat zij doet moet ze zelf weten.
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:35:12 #81
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68228546
quote:
vraagt ze of ik nog wel van dr hou, heel eerlijk zeg ik van niet.
Opgelost, slotje.

Waarom er nog energie insteken verder.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:19:17 #82
30252 Soempie
Procreating
pi_68229598
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:33 schreef Qwerty83 het volgende:

[..]

Ik woon daar goed, waarom moet ik het huis verlaten? Ik ga in iedergeval niet mijn koffers pakken. Wat zij doet moet ze zelf weten.

Dus je zegt dat je niet van haar houdt. Vervolgens maak je het niet uit en je zegt ook niet dat het wel goed komt, dat jullie er aan gaan werken

Mens, als je een beslissing neemt, doe het dan gewoon goed. Wat een naaistreek om die beslissing nu bij haar te leggen en zelf lekker te blijven zitten waar je zit.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_68230361
Nou ja, als niet meer van haar houdt dan is het toch opgelost?

Zij pakt vandaag haar koffers en kan opsodemieteren terug naar waar ze vandaan kwam en jij kan een andere wel-rokende vriendin gaat zoeken om samen bij je ouders te gaan zitten paffen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:47:59 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68230484
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:44 schreef Biancavia het volgende:
Nou ja, als niet meer van haar houdt dan is het toch opgelost?

Zij pakt vandaag haar koffers en kan opsodemieteren terug naar waar ze vandaan kwam en jij kan een andere wel-rokende vriendin gaat zoeken om samen bij je ouders te gaan zitten paffen.
Zo klinkt de waarheid nog suffer dan ie al was. En dát, dát wil wat zeggen.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:55:47 #85
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_68230727
Jij dwingt haar om ook weer te gaan roken?
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:57:41 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_68230798
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:33 schreef Qwerty83 het volgende:

[..]

Kom, kom, die onverschilligheid geloof ik niet. 'Wat zij doet moet ze zelf weten." Volgens mij wil je heel graag dat ze ophoepelt.
pi_68230871
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:55 schreef Luxuria het volgende:
Jij dwingt haar om ook weer te gaan roken?
Daar dwing ik haar niet toe.

Kijk: zoals het eens was, wordt het toch niet meer. En dat ze ook maar weer mee is gaan roken (we ondernamen iedere week een 'kansloze stoppoging') dat deed ze 'voor mij'. Belachelijk!

Wat ik graag zou willen dat kan niet (meer), dat was ooit zo en die tijd is geweest. Wat zij wil kan ook niet.
pi_68230956
Wat wil zij dan?
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:05:08 #89
252866 Pollock
Superlatief
pi_68231023
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:59 schreef Qwerty83 het volgende:

[..]

Kijk: zoals het eens was, wordt het toch niet meer. En dat ze ook maar weer mee is gaan roken (we ondernamen iedere week een 'kansloze stoppoging') dat deed ze 'voor mij'. Belachelijk!

Wat ik graag zou willen dat kan niet (meer), dat was ooit zo en die tijd is geweest. Wat zij wil kan ook niet.
Dan weet je wat je moet doen. Just dump the body somewhere buddy..
pi_68231265
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:02 schreef Biancavia het volgende:
Wat wil zij dan?
Zij wil niet meer dat het zo wordt zoals het eens was.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:14:24 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68231329
Kortom: jij wil gezellig samen roken ( ) en zij snapt wel dat gezelligheid niet in een peuk zit.
pi_68231480
Ik krijg het idee dat jullie wel heel makkelijk de relatie over laten gaan.
Als er even iets niet helemaal lekker loopt, nou dan stoppen we er toch mee! (Met de relatie dan, niet met roken.)
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:21:11 #93
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68231569
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:12 schreef Qwerty83 het volgende:

[..]

Zij wil niet meer dat het zo wordt zoals het eens was.
Je houdt niet eens meer van haar. Waarom hou je haar nog aan het lijntje? Ze verdient beter dan een manipulerende bordeliner als jij.
pi_68231891
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:18 schreef Biancavia het volgende:
Ik krijg het idee dat jullie wel heel makkelijk de relatie over laten gaan.
Als er even iets niet helemaal lekker loopt, nou dan stoppen we er toch mee! (Met de relatie dan, niet met roken.)
Even?
pi_68232361
Het is gewoon kinderspul. Dikke leermomenten dit
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:57:05 #96
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_68232884
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:59 schreef Qwerty83 het volgende:

[..]

Maar je accepteert het niet dat ze niet rookt zeg je net...
quote:
Kijk: zoals het eens was, wordt het toch niet meer.
Maar dat komt niet omdat zij niet meer rookt maar omdat je een nemer bent in een relatie en niet kan geven..
quote:
En dat ze ook maar weer mee is gaan roken (we ondernamen iedere week een 'kansloze stoppoging') dat deed ze 'voor mij'. Belachelijk!
Volgens mij nam jij een kansloze stoppoging.... zij kan zo te horen prima zonder hoor...
quote:
Een relatie is blijven werken. Jullie zullen allebei een beetje water bij de wijn moeten doen. Maar zoals ik al zei, jij bent alleen een nemer en kan zo te horen niet geven...

Ze is beter af zonder jou....
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_68233016
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:57 schreef ArmaniXL het volgende:

Maar je accepteert het niet dat ze niet rookt zeg je net...
[..]
Klopt, maar daarom dwing ik haar er nog niet toe.

Volgens mij nam jij een kansloze stoppoging.... zij kan zo te horen prima zonder hoor...
[..]
Klopt, mede omdat ze mij er pshycologisch elke keer weer toe aanzet. Ik kan ook prima zonder, maar je moet het ook willen, en ik wil het niet.

Een relatie is blijven werken. Jullie zullen allebei een beetje water bij de wijn moeten doen. Maar zoals ik al zei, jij bent alleen een nemer en kan zo te horen niet geven...

Ze is beter af zonder jou....
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:02:24 #98
163136 MvdZ
Smile, it confuses people.
pi_68233060
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:02 schreef Qwerty83 het volgende:
Beste lezers,

Daarnaast is er nog meer veranderd, nu, ruim een jaar terug was ze lang niet zo 'hebberig'. Bij alles wat ik wil kopen moet ik eerst een goedkeuring hebben van haar, dit verschilt van 'een pakje boter, tot een broek'.
.....
.....
Op de terugweg zeiden we elkaar niets, bij het uitstappen pakten we alletwee de tas, we begonnen er alletwee aan te trekken, en ik trok zo hard dat ze met haar hoofd tegen het portier knalde. Toen liet ze de tas los en begon ze te schoppen. Als reactie hierop schopte ik terug. Ik begon de boodschappen uit te pakken, en deze naar binnen te brengen.
.....
Even later waren we alle twee boven, we kregen ruzie, ik mocht niet meer binnen roken (iets wat we altijd deden).
.....
Uit woede gooide zij mjin sigaretten uit het raam, ik pakte haar portomonee en gooide deze erachteraan. Hierna kregen we echt ruzie, schelde, trekken, duwen etc.
Voor bovenstaande stukjes geldt: GROW UP! Allebei.
Verder, dat zij alles moet verbieden e.d..
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:02:47 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_68233078
Wat ga je nou doen?
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:03:07 #100
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68233086
quote:
Klopt, mede omdat ze mij er pshycologisch elke keer weer toe aanzet. Ik kan ook prima zonder, maar je moet het ook willen, en ik wil het niet.
Whehe, gesproken als een ware verslaafde...

Maar goed, hoe ga je het nu verder aanpakken? Want het lijkt me duidelijk dat dit een onhoudbare situatie is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')