Nog gekker vind ik dat vriendin na drie maanden meteen ook maar gestopt is met haar opleiding.quote:Op maandag 20 april 2009 13:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik persoonlijk vind het sowieso bizar snel om al na 3 maanden bij iemand in te trekken, helemaal als diegene ook nog eens bij zijn ouders woont.
En verder, tja, als jullie je alleen maar ergeren aan elkaar wordt het misschien wel tijd om er een punt achter te zetten ja... Je zegt dat jullie het eigenlijk maar over twee dingen hebben en daar ook nog eens constant ruzie om maken. Klinkt niet als een gezonde relatie, vind je wel?
Wat is daar zo vreemd aan? Dat was de situatie toen.quote:Op maandag 20 april 2009 14:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Nog gekker vind ik dat vriendin na drie maanden meteen ook maar gestopt is met haar opleiding.
Dit is wel een heel absurd topic..
Ze geeft wel heel makkelijk haar eigen leventje op voor iemand die ze net kent. Gaat ook nog eens roken omdat jij rookt en het zo gezellig is. (Gezelligheid zit btw niet in een peuk.)quote:Op maandag 20 april 2009 14:47 schreef Qwerty83 het volgende:
Wat is daar zo vreemd aan? Dat was de situatie toen.
Meen je dit serieus? Dan is je verslaving wel behoorlijk extreem. Dat jij zo graag wilt roken, moet je zelf weten. Ik vind het te idioot voor woorden, maar het is jouw leven. Maar dat je iemand anders wilt meetrekken in je verslaving is wel zo laag bij de grond! Je zegt nu wel dat je zogenaamd die keuze respecteert, maar in de OP komt een paar keer ter sprake dat je haar wilt aanzetten tot roken. Heb je dan geen respect (echt respect, niet dat pseudorespect wat je nu hier schijft) voor je vriendin? Het lijkt erop, dat je haar alleen maar leuk vond tijdens de verslaving, zolang ze maar vrolijk met je meedeed. Nu ze verstandig is geworden, is het heibel.quote:Op maandag 20 april 2009 13:21 schreef Qwerty83 het volgende:
Dat is het niet, ik bewonder haar niet dat ze 'zo gelukkig is dat ze niet meer rookt'. Ik zeg dan ook tegen haar; ik respecteer je keuze wel dat je niet meer rookt, maar ik accepteer het niet. De tijd voordat we aan die 'stoppen met roken onzin' begonnen was zoooveeeeel leuker dan dat we het nu hebben.
Dat roken komt niet door mij.quote:Op maandag 20 april 2009 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze geeft wel heel makkelijk haar eigen leventje op voor iemand die ze net kent. Gaat ook nog eens roken omdat jij rookt en het zo gezellig is. (Gezelligheid zit btw niet in een peuk.)
Beetje clingy type.
quote:
Noem je het een relatief onschuldig verslavinkje, als je de resultaten ziet van die verslaving: leugens, aanzetten van anderen tot dezelfde verslaving, overlast, geweld? Ik noem dat echt niet meer zo onschuldig, of vind je al die dingen heel normaal?quote:Op maandag 20 april 2009 14:52 schreef Syheriat het volgende:
bagataliseren door een relatief onschuldig verslavingkje is ook weer zo... Fok.
Nu overdrijf je een tiny bit (...).quote:Op maandag 20 april 2009 14:58 schreef ikbenik het volgende:
Noem je het een relatief onschuldig verslavinkje, als je de resultaten ziet van die verslaving: leugens, aanzetten van anderen tot dezelfde verslaving, overlast, geweld? Ik noem dat echt niet meer zo onschuldig, of vind je al die dingen heel normaal?
Helaas heb ik het nu al een aantal keer gezien. Het is zeker niet representatief voor alle rokers, maar het komt wel voor. En bij de TS is het al zeker voorgekomen. Waarom gaf ze niet aan, toen haar vriendin wilde gaan roken, dat ze het beter niet kon doen? En toen ze weer was gestopt, wilde ze juist dat ze wel ging roken? En zo staat de OP met nog meer voorbeelden.quote:Op maandag 20 april 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu overdrijf je een tiny bit (...).
TS staat zeker niet symbool voor alle rokers.
Zegt deze ex-roker, na 27 jaar zwaar verslaafd te zijn geweest.
Binnen drie maanden samenwonen in een ouderlijk nest en daar voor je opleiding stoppen omdat die kennelijk te ver weg werd, klinkt allemaal volkomen logisch.quote:Op maandag 20 april 2009 14:47 schreef Qwerty83 het volgende:
[..]
Wat is daar zo vreemd aan? Dat was de situatie toen.
Sowieso mensen die met alle kennis die we tegenwoordig hebben nog beginnen met rokenquote:Op maandag 20 april 2009 15:07 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Helaas heb ik het nu al een aantal keer gezien. Het is zeker niet representatief voor alle rokers, maar het komt wel voor. En bij de TS is het al zeker voorgekomen. Waarom gaf ze niet aan, toen haar vriendin wilde gaan roken, dat ze het beter niet kon doen?
Zeg, MikeyMo heeft daar een hele reeks voor dramaqueens zoals jij opgezet. Daar in NWS.quote:Op maandag 20 april 2009 15:07 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Helaas heb ik het nu al een aantal keer gezien. Het is zeker niet representatief voor alle rokers, maar het komt wel voor. En bij de TS is het al zeker voorgekomen. Waarom gaf ze niet aan, toen haar vriendin wilde gaan roken, dat ze het beter niet kon doen? En toen ze weer was gestopt, wilde ze juist dat ze wel ging roken? En zo staat de OP met nog meer voorbeelden.
En je ziet inmiddels al vaker dat mensen agressief worden als ze hun sigaret niet krijgen (lees het nieuws er maar op na, er zijn al diverse incidenten geweest).
Ahum..quote:Op maandag 20 april 2009 15:13 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die met alle kennis die we tegenwoordig hebben nog beginnen met rokenAls mijn vriendin dat zou doen zou het gelijk einde relatie zijn, niet omdat ik roken smerig vind, maar gewoon omdat ze dan blijkbaar te dom is om rond los te lopen.
Geef mij één goede reden om te beginnen dan? Okee, misschien is er een uitzondering voor 12-jarigen die nog wat naief zijn, en onder groepsdruk beginnen. Ook stom, maar dat valt dan weer ergens wel te begrijpen. Maar dan je tegenwoordig, als volwassen man of vrouw nog begint met roken, dat is echt niet te geloven.quote:
Aangeven dat iemand beter niet kan beginnen met roken, klinkt heel leuk, maar dan nog is het aan de ander om het wel of neit te doen.quote:Op maandag 20 april 2009 15:07 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Helaas heb ik het nu al een aantal keer gezien. Het is zeker niet representatief voor alle rokers, maar het komt wel voor. En bij de TS is het al zeker voorgekomen. Waarom gaf ze niet aan, toen haar vriendin wilde gaan roken, dat ze het beter niet kon doen? En toen ze weer was gestopt, wilde ze juist dat ze wel ging roken? En zo staat de OP met nog meer voorbeelden.
En je ziet inmiddels al vaker dat mensen agressief worden als ze hun sigaret niet krijgen (lees het nieuws er maar op na, er zijn al diverse incidenten geweest).
Bij mij is dat niet het geval. Of generaliseer je altijd alles?quote:Op maandag 20 april 2009 14:58 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Noem je het een relatief onschuldig verslavinkje, als je de resultaten ziet van die verslaving: leugens, aanzetten van anderen tot dezelfde verslaving, overlast, geweld? Ik noem dat echt niet meer zo onschuldig, of vind je al die dingen heel normaal?
Er zijn ook zat mensen die agressief worden als ze hun eten niet krijgen, en hun vrouw daarom slaan. Lees het nieuws er maar op na! Domme mensen zoeken altijd een excuus voor geweld (slimme mensen weten dat dit niet nodig isquote:Op maandag 20 april 2009 15:07 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Zullen we die weg maar niet inslaan en gewoon ontopic blijven?quote:Op maandag 20 april 2009 15:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Geef mij één goede reden om te beginnen dan? Okee, misschien is er een uitzondering voor 12-jarigen die nog wat naief zijn, en onder groepsdruk beginnen. Ook stom, maar dat valt dan weer ergens wel te begrijpen. Maar dan je tegenwoordig, als volwassen man of vrouw nog begint met roken, dat is echt niet te geloven.
Waarom blijf je nog bij haar? Wat is er wel leuk in de relatie?quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:55 schreef Qwerty83 het volgende:
Gisteravond was het weer hetzelfde verhaal.
De hele avond geen woord gezegd, liggen we in bed, begint ze te huilen en vraagt ze of ik nog wel van dr hou, heel eerlijk zeg ik van niet.
Daarna ging ze uit bed, klede zich aan, pakte spullen in en wilde weg gaan. Ik probeerde haar over te halen (was inmiddels 1 uur 's nachts). Uiteinderlijk heb ik de autosleutels gepakt en zei ik tegen dr 'je gaat zo niet weg, en al helemaal niet rijden'.
Later toch maar weer in bed gekropen, en de hele ochtend (we moeten er tegelijk uit) ook niets gezegd, alsof we elkaar niet zien.
Zucht...
Waarom mag ze niet weg? jij houdt niet meer van haar, dat zeg je tegen haar en vervolgens moet ze wel bij je blijven?quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:55 schreef Qwerty83 het volgende:
Gisteravond was het weer hetzelfde verhaal.
De hele avond geen woord gezegd, liggen we in bed, begint ze te huilen en vraagt ze of ik nog wel van dr hou, heel eerlijk zeg ik van niet.
Daarna ging ze uit bed, klede zich aan, pakte spullen in en wilde weg gaan. Ik probeerde haar over te halen (was inmiddels 1 uur 's nachts). Uiteinderlijk heb ik de autosleutels gepakt en zei ik tegen dr 'je gaat zo niet weg, en al helemaal niet rijden'.
Later toch maar weer in bed gekropen, en de hele ochtend (we moeten er tegelijk uit) ook niets gezegd, alsof we elkaar niet zien.
Zucht...
Wie weet wat ze gedaan zou hebben? Ze was echt overstuur, kon alleen maar huilen. Dan heb ik er geen goed gevoel bij als ze weg gaat. Vandaar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom mag ze niet weg? jij houdt niet meer van haar, dat zeg je tegen haar en vervolgens moet ze wel bij je blijven?
laat haar toch los, dit gaat echt nergens meer over. Je wilt haar niet, maar ze is ook niet vrij om te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |