Ik neem aan dat ze vandaag haar spullen pakt en naar elders vertrekt?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:07 schreef Qwerty83 het volgende:
[..]
Wie weet wat ze gedaan zou hebben? Ze was echt overstuur, kon alleen maar huilen. Dan heb ik er geen goed gevoel bij als ze weg gaat. Vandaar.
Je bent gewoon een manipulatief geval. Je praat het voor jezelf allemaal goed, want jij ziet het natuurlijk allemaal wel goed. Ik hoop dat je vriendin vandaag haar spullen pakt en vertrekt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:07 schreef Qwerty83 het volgende:
[..]
Wie weet wat ze gedaan zou hebben? Ze was echt overstuur, kon alleen maar huilen. Dan heb ik er geen goed gevoel bij als ze weg gaat. Vandaar.
Ik woon daar goed, waarom moet ik het huis verlaten? Ik ga in iedergeval niet mijn koffers pakken. Wat zij doet moet ze zelf weten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:12 schreef Susi het volgende:
Het is an sich wel logisch dat je haar in een 'verwarde staat' niet laat autorijden midden in de nacht, maar ik hoop dat je nu je eigen koffers wel aan het pakken bent/of zij de hare.
Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:55 schreef Qwerty83 het volgende:
vraagt ze of ik nog wel van dr hou, heel eerlijk zeg ik van niet.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:33 schreef Qwerty83 het volgende:
[..]
Ik woon daar goed, waarom moet ik het huis verlaten? Ik ga in iedergeval niet mijn koffers pakken. Wat zij doet moet ze zelf weten.
Zo klinkt de waarheid nog suffer dan ie al was. En dát, dát wil wat zeggen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:44 schreef Biancavia het volgende:
Nou ja, als niet meer van haar houdt dan is het toch opgelost?
Zij pakt vandaag haar koffers en kan opsodemieteren terug naar waar ze vandaan kwam en jij kan een andere wel-rokende vriendin gaat zoeken om samen bij je ouders te gaan zitten paffen.
Kom, kom, die onverschilligheid geloof ik niet. 'Wat zij doet moet ze zelf weten." Volgens mij wil je heel graag dat ze ophoepelt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:33 schreef Qwerty83 het volgende:
[..]
Ik woon daar goed, waarom moet ik het huis verlaten? Ik ga in iedergeval niet mijn koffers pakken. Wat zij doet moet ze zelf weten.
Daar dwing ik haar niet toe.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:55 schreef Luxuria het volgende:
Jij dwingt haar om ook weer te gaan roken?
Dan weet je wat je moet doen. Just dump the body somewhere buddy..quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:59 schreef Qwerty83 het volgende:
[..]
Daar dwing ik haar niet toe.
Kijk: zoals het eens was, wordt het toch niet meer. En dat ze ook maar weer mee is gaan roken (we ondernamen iedere week een 'kansloze stoppoging') dat deed ze 'voor mij'. Belachelijk!
Wat ik graag zou willen dat kan niet (meer), dat was ooit zo en die tijd is geweest. Wat zij wil kan ook niet.
Je houdt niet eens meer van haar. Waarom hou je haar nog aan het lijntje? Ze verdient beter dan een manipulerende bordeliner als jij.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:12 schreef Qwerty83 het volgende:
[..]
Zij wil niet meer dat het zo wordt zoals het eens was.
Even?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:18 schreef Biancavia het volgende:
Ik krijg het idee dat jullie wel heel makkelijk de relatie over laten gaan.
Als er even iets niet helemaal lekker loopt, nou dan stoppen we er toch mee! (Met de relatie dan, niet met roken.)
Maar je accepteert het niet dat ze niet rookt zeg je net...quote:
Maar dat komt niet omdat zij niet meer rookt maar omdat je een nemer bent in een relatie en niet kan geven..quote:Kijk: zoals het eens was, wordt het toch niet meer.
Volgens mij nam jij een kansloze stoppoging.... zij kan zo te horen prima zonder hoor...quote:En dat ze ook maar weer mee is gaan roken (we ondernamen iedere week een 'kansloze stoppoging') dat deed ze 'voor mij'. Belachelijk!
Een relatie is blijven werken. Jullie zullen allebei een beetje water bij de wijn moeten doen. Maar zoals ik al zei, jij bent alleen een nemer en kan zo te horen niet geven...quote:Wat ik graag zou willen dat kan niet (meer), dat was ooit zo en die tijd is geweest. Wat zij wil kan ook niet.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:57 schreef ArmaniXL het volgende:
Maar je accepteert het niet dat ze niet rookt zeg je net...
[..]
Klopt, maar daarom dwing ik haar er nog niet toe.
Volgens mij nam jij een kansloze stoppoging.... zij kan zo te horen prima zonder hoor...
[..]
Klopt, mede omdat ze mij er pshycologisch elke keer weer toe aanzet. Ik kan ook prima zonder, maar je moet het ook willen, en ik wil het niet.
Een relatie is blijven werken. Jullie zullen allebei een beetje water bij de wijn moeten doen. Maar zoals ik al zei, jij bent alleen een nemer en kan zo te horen niet geven...
Ze is beter af zonder jou....
Voor bovenstaande stukjes geldt: GROW UP! Allebei.quote:Op maandag 20 april 2009 13:02 schreef Qwerty83 het volgende:
Beste lezers,
Daarnaast is er nog meer veranderd, nu, ruim een jaar terug was ze lang niet zo 'hebberig'. Bij alles wat ik wil kopen moet ik eerst een goedkeuring hebben van haar, dit verschilt van 'een pakje boter, tot een broek'.
.....
Mede omdat het de laatste keer echt uit de hand liep. We waren 1 dag gestopt, en we gingen boodschappen doen, ik vroeg de kassiere om een pakje sigaretten. Mijn vriendin liep boos weg, ik ging er achterna, trok de tas uit haar handen, en kocht sigaretten. De eerste reactie van mijn vriendin was 'je bent weer gaan roken, ik wil je niet meer zien, je gaat maar weer bij je ouders wonen'.
.....
Op de terugweg zeiden we elkaar niets, bij het uitstappen pakten we alletwee de tas, we begonnen er alletwee aan te trekken, en ik trok zo hard dat ze met haar hoofd tegen het portier knalde. Toen liet ze de tas los en begon ze te schoppen. Als reactie hierop schopte ik terug. Ik begon de boodschappen uit te pakken, en deze naar binnen te brengen.
.....
Even later waren we alle twee boven, we kregen ruzie, ik mocht niet meer binnen roken (iets wat we altijd deden).
.....
Uit woede gooide zij mjin sigaretten uit het raam, ik pakte haar portomonee en gooide deze erachteraan. Hierna kregen we echt ruzie, schelde, trekken, duwen etc.
Whehe, gesproken als een ware verslaafde...quote:Klopt, mede omdat ze mij er pshycologisch elke keer weer toe aanzet. Ik kan ook prima zonder, maar je moet het ook willen, en ik wil het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |