abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2009 @ 13:25:27 #26
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68200597
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:22 schreef Qwerty83 het volgende:
Mijn kamer alleen al, was 3x zo groot als die kamer die zij had (en daar moest ze eten koken etc.) dus kwa ruimte was het geen probleem. (Mijn ouders hebben een groot huis:P)
Viel ze niet op je geld?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68200647
waarom accepteer je dat niet dat ze niet meer rookt?
omdat het toen leuker was...denk je echt dat dat alleen door dat roken komt?
misschien voel je je relatie meer in een slop zitten om andere dingen.
het roken is niet het probleem...laat haar...en gun het haar.
Doe andere LEUKE dingen met haar dan roken....er moet toch meer zijn?
En het is normaal dat je in een sleur raakt...dat weten we allemaal.
geef niet zo snel op...mijn advies...NIET STOPPEN maar werken eraan
volgende keer heb je weer wat anders wat je tegenstaat in een andere persoon.

waarom ben je verliefd op haar geworden?
zet dat even neer als je wilt
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 april 2009 @ 13:27:20 #28
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68200663
Wordt er tegenwoordig eigenlijk nog wel eens wat gepost in R&P dat geen hoax is?
pi_68200670
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Mordreth op 20-04-2009 13:36:50 (reageer anders even normaal :)) ]
  maandag 20 april 2009 @ 13:27:45 #30
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68200677
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Wordt er tegenwoordig eigenlijk nog wel eens wat gepost in R&P dat geen hoax is?
Tegenwoordig gaan we daar standaard van uit.
pi_68200794
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:26 schreef sanven het volgende:
waarom accepteer je dat niet dat ze niet meer rookt?
omdat het toen leuker was...denk je echt dat dat alleen door dat roken komt?
misschien voel je je relatie meer in een slop zitten om andere dingen.
het roken is niet het probleem...laat haar...en gun het haar.
Doe andere LEUKE dingen met haar dan roken....er moet toch meer zijn?
En het is normaal dat je in een sleur raakt...dat weten we allemaal.
geef niet zo snel op...mijn advies...NIET STOPPEN maar werken eraan
volgende keer heb je weer wat anders wat je tegenstaat in een andere persoon.

waarom ben je verliefd op haar geworden?
zet dat even neer als je wilt
Omdat ik 'niet wil' dat het zo is, ik wilde niet 'stoppen met roken', maarja als het hoofdonderwerp 'stoppen met roken is' dan probeer je het.

Ben verliefd op haar geworden omdat het direct al zo 'vertrouwd' was. Het klikte enorm tussen ons.
pi_68200797
Vroeger zou ik gezegd hebben: geef je op voor Jerry Springer en los het daar op!
pi_68200822
Wat ben jij een kansloze sigarettenjunk. Van je "vriendin" niet kunnen accepteren dat zij blij is met het niet roken omdat het daarvoor zoveel gezelliger was. Wat een bullcrap.
Als ik ik jou zo beluister zijn jullie op elkaar uitgekeken, zet er een punt achter.

ik rook ook, maar dit is wel heel triest
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_68200840
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door Mordreth op 20-04-2009 13:36:38 (dit hoeft niet) ]
  maandag 20 april 2009 @ 13:33:12 #35
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68200851
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:31 schreef Qwerty83 het volgende:

Ben verliefd op haar geworden omdat het direct al zo 'vertrouwd' was. Het klikte enorm tussen ons.
Weet ze eigenlijk dat je hiermee zit of vertel je het alleen aan ons?
pi_68200884
Oja en afhankelijk zijn van sigaretten. !!
pi_68200894
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:21 schreef Qwerty83 het volgende:

[..]

Dat is het niet, ik bewonder haar niet dat ze 'zo gelukkig is dat ze niet meer rookt'. Ik zeg dan ook tegen haar; ik respecteer je keuze wel dat je niet meer rookt, maar ik accepteer het niet. De tijd voordat we aan die 'stoppen met roken onzin' begonnen was zoooveeeeel leuker dan dat we het nu hebben.
Dat komt omdat zij jou 'dwingt' te stoppen, en jij haar 'dwingt' door te gaan met roken. Als jij nou gewoon blijft roken, en zij stopt, en jullie dat alle twee van elkaar accepteren, dan zijn er een hoop problemen weg. En nee, dat heeft niet zoveel te maken met roken opzich, als wel met elkaar respecteren en accepteren.

Het is trouwens wel triest als je het nodig hebt om te roken om het leuk te hebben.
  maandag 20 april 2009 @ 13:34:37 #38
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_68200902
gewoon niet voor elkaar gemaakt
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_68200933
Ik vind eigenlijk dat ze elkaar verdienen.
pi_68200964
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:33 schreef Stefan het volgende:

[..]

Weet ze eigenlijk dat je hiermee zit of vertel je het alleen aan ons?
Ja, we zijn al heel wat keren bij mijn ouders geweest om hierover te praten. Meestal ging het dan weer een paar dagen goed.
pi_68200977
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat komt omdat zij jou 'dwingt' te stoppen, en jij haar 'dwingt' door te gaan met roken. Als jij nou gewoon blijft roken, en zij stopt, en jullie dat alle twee van elkaar accepteren, dan zijn er een hoop problemen weg. En nee, dat heeft niet zoveel te maken met roken opzich, als wel met elkaar respecteren en accepteren.

Het is trouwens wel triest als je het nodig hebt om te roken om het leuk te hebben.
Niet triester dan schoppen en slaan als een stel kleuters wat in de zandbak ruzie heeft om een emmertje en een schepje.
pi_68201005
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:36 schreef Qwerty83 het volgende:

[..]

Ja, we zijn al heel wat keren bij mijn ouders geweest om hierover te praten. Meestal ging het dan weer een paar dagen goed.
Eh, als je problemen hebt praat je er altijd over bij je ouders??
pi_68201047
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

precies...zo zie ik dat dus ook.
gewoon laten gaan....

je zegt het KLIKTE tussen ons...dat doet het nu nog steeds alleen moeten jullie nu even door dit heen en ik hoop dat het lukt.
laat haar en zij moet jou laten gaan met dat roken.
Je zegt zelf....ik probeer het omdat het het hoofdonderwerp was tussen jullie.
Ik zei al in andere berichje...als je elkaar gaat "plezieren" maar je staat er niet achter werkt
dat dus echt nooit.
ophouden met haar over dit en zie weer waarom het zo klikte...niet om het roken maar om haar als persoon.....hopelijk
  maandag 20 april 2009 @ 13:38:41 #44
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_68201058
Zie zie je maar de 'relaties' via datingsites niet werken.
Je wordt verliefd op een illusie, en de werkelijk blijkt tegen te vallen.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_68201088
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:31 schreef Qwerty83 het volgende:

[..]

Omdat ik 'niet wil' dat het zo is, ik wilde niet 'stoppen met roken', maarja als het hoofdonderwerp 'stoppen met roken is' dan probeer je het.

Hoofdonderwerp? Het is geen talkshow.. Een relatie heeft 2 'hoofdonderwerpen' en dat zijn de mensen die in die relatie zitten. Als jij niet wil stoppen met roken, moet zij dat niet van jou eisen en andersom. Als je niet achter zoiets staat als stoppen met roken gaat dat natuurlijk ook nooit lukken.
pi_68201164
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:36 schreef MarMar het volgende:

[..]

Niet triester dan schoppen en slaan als een stel kleuters wat in de zandbak ruzie heeft om een emmertje en een schepje.
Vind je? Als mijn vriendin het alleen leuk heeft in de relatie als we alle twee roken dan vind ik dat toch behoorlijk triest. Dan heb ik liever dat ze mij een keer in een extreme ruzie een schop verkoopt (wat natuurlijk ook triest is).
pi_68201207
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:37 schreef MarMar het volgende:

[..]

Eh, als je problemen hebt praat je er altijd over bij je ouders??
Ja, dat vind ik ook een beetje raar. Er zijn vast dingen die je dan toch niet helemaal lekker uitpraat omdat je niet alles wil zeggen met je ouders (of schoonouders) erbij. Lijkt mij nogal ongemakkelijk.
pi_68201235
Dit moet gewoon een hoax zijn.

Anders is het dieptriest.

Of jullie zijn gewoon van de anti-rookmaffia die aan de hand van dit verhaaltje mensen willen waarschuwen voor de gevaren van het roken.
  maandag 20 april 2009 @ 13:52:58 #49
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68201516
Ik kan me moeilijk inleven in jouw situatie aangezien ik nooit gerookt heb, maar dat geruzie bij jullie altijd moet maar eens afgelopen zijn. Ga maar een tijdje apart wonen en zie dan hoe het gaat.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 april 2009 @ 14:13:24 #50
129444 Dahoo
In the silence I am free
pi_68202192
Waarom zo moeilijk doen over het roken?
Als zij zich zo goed voelt zonder het roken, gun het haar dan. Ze is je partner, niet je huisdier (die moet wel naar je luisteren )..
Dus als zij vraagt of je niet binnen wilt roken, omdat zij die smerige lucht niet binnen wil, wat is het probleem?? Je wilt toch een situatie creëren die voor beiden leefbaar is?

Ik ben zelf een gelegenheidsroker en ik vind het sowieso smerig om binnen te roken, die lucht blijft dagen hangen.. Plus dat m'n huisgenoten niet roken en die vinden het smerig, dus pas ik me aan.

Het lijkt erop dat jullie elkaar niet de ruimte gunnen die jullie nodig hebben.
Misschien moest je eens wat meer concessies gaan maken. Het is tenslotte een kwestie van geven en nemen.
En als je het niet waard vind om er aan te werken, ben je beter af zonder relatie, denk ik dan.
[i]"Life's too short for boring HI-FI"[/i] - Densen Audio Technologies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')