Viel ze niet op je geld?quote:Op maandag 20 april 2009 13:22 schreef Qwerty83 het volgende:
Mijn kamer alleen al, was 3x zo groot als die kamer die zij had (en daar moest ze eten koken etc.) dus kwa ruimte was het geen probleem. (Mijn ouders hebben een groot huis:P)
Tegenwoordig gaan we daar standaard van uit.quote:Op maandag 20 april 2009 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Wordt er tegenwoordig eigenlijk nog wel eens wat gepost in R&P dat geen hoax is?
Omdat ik 'niet wil' dat het zo is, ik wilde niet 'stoppen met roken', maarja als het hoofdonderwerp 'stoppen met roken is' dan probeer je het.quote:Op maandag 20 april 2009 13:26 schreef sanven het volgende:
waarom accepteer je dat niet dat ze niet meer rookt?
omdat het toen leuker was...denk je echt dat dat alleen door dat roken komt?
misschien voel je je relatie meer in een slop zitten om andere dingen.
het roken is niet het probleem...laat haar...en gun het haar.
Doe andere LEUKE dingen met haar dan roken....er moet toch meer zijn?
En het is normaal dat je in een sleur raakt...dat weten we allemaal.
geef niet zo snel op...mijn advies...NIET STOPPEN maar werken eraan![]()
volgende keer heb je weer wat anders wat je tegenstaat in een andere persoon.
waarom ben je verliefd op haar geworden?
zet dat even neer als je wilt
Weet ze eigenlijk dat je hiermee zit of vertel je het alleen aan ons?quote:Op maandag 20 april 2009 13:31 schreef Qwerty83 het volgende:
Ben verliefd op haar geworden omdat het direct al zo 'vertrouwd' was. Het klikte enorm tussen ons.
Dat komt omdat zij jou 'dwingt' te stoppen, en jij haar 'dwingt' door te gaan met roken. Als jij nou gewoon blijft roken, en zij stopt, en jullie dat alle twee van elkaar accepteren, dan zijn er een hoop problemen weg. En nee, dat heeft niet zoveel te maken met roken opzich, als wel met elkaar respecteren en accepteren.quote:Op maandag 20 april 2009 13:21 schreef Qwerty83 het volgende:
[..]
Dat is het niet, ik bewonder haar niet dat ze 'zo gelukkig is dat ze niet meer rookt'. Ik zeg dan ook tegen haar; ik respecteer je keuze wel dat je niet meer rookt, maar ik accepteer het niet. De tijd voordat we aan die 'stoppen met roken onzin' begonnen was zoooveeeeel leuker dan dat we het nu hebben.
Ja, we zijn al heel wat keren bij mijn ouders geweest om hierover te praten. Meestal ging het dan weer een paar dagen goed.quote:Op maandag 20 april 2009 13:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Weet ze eigenlijk dat je hiermee zit of vertel je het alleen aan ons?
Niet triester dan schoppen en slaan als een stel kleuters wat in de zandbak ruzie heeft om een emmertje en een schepje.quote:Op maandag 20 april 2009 13:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat komt omdat zij jou 'dwingt' te stoppen, en jij haar 'dwingt' door te gaan met roken. Als jij nou gewoon blijft roken, en zij stopt, en jullie dat alle twee van elkaar accepteren, dan zijn er een hoop problemen weg. En nee, dat heeft niet zoveel te maken met roken opzich, als wel met elkaar respecteren en accepteren.
Het is trouwens wel triest als je het nodig hebt om te roken om het leuk te hebben.
Eh, als je problemen hebt praat je er altijd over bij je ouders??quote:Op maandag 20 april 2009 13:36 schreef Qwerty83 het volgende:
[..]
Ja, we zijn al heel wat keren bij mijn ouders geweest om hierover te praten. Meestal ging het dan weer een paar dagen goed.
precies...zo zie ik dat dus ook.quote:Op maandag 20 april 2009 13:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat komt omdat zij jou 'dwingt' te stoppen, en jij haar 'dwingt' door te gaan met roken. Als jij nou gewoon blijft roken, en zij stopt, en jullie dat alle twee van elkaar accepteren, dan zijn er een hoop problemen weg. En nee, dat heeft niet zoveel te maken met roken opzich, als wel met elkaar respecteren en accepteren.
Het is trouwens wel triest als je het nodig hebt om te roken om het leuk te hebben.
Hoofdonderwerp? Het is geen talkshow.. Een relatie heeft 2 'hoofdonderwerpen' en dat zijn de mensen die in die relatie zitten. Als jij niet wil stoppen met roken, moet zij dat niet van jou eisen en andersom. Als je niet achter zoiets staat als stoppen met roken gaat dat natuurlijk ook nooit lukken.quote:Op maandag 20 april 2009 13:31 schreef Qwerty83 het volgende:
[..]
Omdat ik 'niet wil' dat het zo is, ik wilde niet 'stoppen met roken', maarja als het hoofdonderwerp 'stoppen met roken is' dan probeer je het.
Ben verliefd op haar geworden omdat het direct al zo 'vertrouwd' was. Het klikte enorm tussen ons.
Vind je? Als mijn vriendin het alleen leuk heeft in de relatie als we alle twee roken dan vind ik dat toch behoorlijk triest. Dan heb ik liever dat ze mij een keer in een extreme ruzie een schop verkoopt (wat natuurlijk ook triest is).quote:Op maandag 20 april 2009 13:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Niet triester dan schoppen en slaan als een stel kleuters wat in de zandbak ruzie heeft om een emmertje en een schepje.
Ja, dat vind ik ook een beetje raar. Er zijn vast dingen die je dan toch niet helemaal lekker uitpraat omdat je niet alles wil zeggen met je ouders (of schoonouders) erbij. Lijkt mij nogal ongemakkelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 13:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
Eh, als je problemen hebt praat je er altijd over bij je ouders??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |