Dat is waarquote:Op maandag 20 april 2009 01:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kaap jij ze tenminste niet voor me weg, is er één minder
Oh reken maar dat ik het wel een aantal keer verneukquote:Op maandag 20 april 2009 01:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik zal ze wel naar je sturen, als je het maar niet vernuekt.
Want dan worden ze boos op mij dat ik ze naar jou gestuurd heb
Goede foto van Danique dan?quote:Op maandag 20 april 2009 01:09 schreef mstr het volgende: [..] Lichtelijk breezer -> Danique![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 01:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh reken maar dat ik het wel een aantal keer verneuk
Ik welquote:Op maandag 20 april 2009 01:11 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Goede foto van Danique dan?
Heb ik geloof ik nog niet gezien!
Oefening baart kunstquote:
Dat is waarquote:Op maandag 20 april 2009 01:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Ze zetten je toch ook niet in een auto en verwachten dat je het gelijk allemaal goed doet
De opgaves komen vanzelf wel, vragen om huiswerk doe je ook nietquote:Op maandag 20 april 2009 01:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar begin dan eens met oefenen
Gewoon beginnen met beetje flirten in de Mac johquote:Op maandag 20 april 2009 01:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De opgaves komen vanzelf wel, vragen om huiswerk doe je ook niet.. En hiermee bedoel ik dat het wel goed komt, en niet keihard op zoek ga.
Ik moet gewoon een keer optredenquote:Op maandag 20 april 2009 01:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met beetje flirten in de Mac joh
En ze wilden emanciperenquote:Op maandag 20 april 2009 01:14 schreef mstr het volgende:
En vrouwen willen versierd worden, want zelf doen ze het ook niet snel
Met verheven zwaard en hoorn! Wodan Heerst!quote:Op maandag 20 april 2009 01:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Het zit in de genen van de man om een vrouw te veroveren
Hope so, en anders heb je gewoon een tijdje lol op het podium met je bandjequote:Op maandag 20 april 2009 01:16 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan? Komen de groupies op je afgerend? :'0
Laat me maar weer alleenquote:
Vind het een mooie tijdquote:Op maandag 20 april 2009 01:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Laat me maar weer alleen
Welterusten
Oerend hard zekerquote:
Eigenlijks welquote:
Nee zachtquote:
quote:
Marocjes ook?quote:Op maandag 20 april 2009 01:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
![]()
Het emostijltje kan ik ook wel waarderen![]()
Nee, die blijven zo in het profiel van mijn kisten hangenquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 01:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, die blijven zo in het profiel van mijn kisten hangen
Welterustenquote:
En jij hangt hier nog wel rond?quote:
Moet je niet slapen?quote:
Denk dat mijn ouders niet zo blij zouden zijn dat ik nu opzit, maar ik ben morgen vrij dus het kan welquote:
Moet om half 10 even ergens zijn tot half 12 en dan verder niks.quote:Op maandag 20 april 2009 01:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk dat mijn ouders niet zo blij zouden zijn dat ik nu opzit, maar ik ben morgen vrij dus het kan wel. Moet je morgen nog wat doen dan?
Opzich wel klote, denk dat ik dan nog niet uit bed benquote:Op maandag 20 april 2009 01:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet om half 10 even ergens zijn tot half 12 en dan verder niks.
Dus eigenlijk te vroeg op.
Morgen 10 uur in de lounge zijn, maar ik heb een eindopdracht natuurlijk nog niet af.quote:
Heb morgen vrij, en heb nog geen zin om te slapenquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 01:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb morgen vrij, en heb nog geen zin om te slapen.. Maar toch ook weer wel
quote:
Denk dat ik mijn flesje water ga vullen en kijken welke dromen mij vannacht binnenvliegenquote:
Die kan je krijgenquote:
quote:
Hah! Wat leukquote:Op maandag 20 april 2009 07:33 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schoolproject.
My God, nog nooit zoveel tijd in huiswerk gestoken
Nah, ééntje, burgemeesteres uitgewerktquote:Op maandag 20 april 2009 @ 07:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Allemaal van dat soort poppetjes op de doos
Wat ga je er dan op doen?quote:Op maandag 20 april 2009 07:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nah, ééntje, burgemeesteres uitgewerkt
quote:Op maandag 20 april 2009 07:33 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schoolproject.
wazzzup tsjik?quote:
das mooi, met mij gaat het ook goedquote:
Stomme doosquote:Op maandag 20 april 2009 @ 08:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
das mooi, met mij gaat het ook goed
STOMME KOOI!quote:
Assistentes die hun hoorn niet op de haak leggenquote:Op maandag 20 april 2009 @ 08:32 schreef Renesite het volgende:Mijn huisarts is al vanaf 8 uur steeds in gesprek
!
quote:Op maandag 20 april 2009 @ 08:43 schreef Hyman het volgende:
Ik zat tegenover 2 irritante turken in de trein
huuu! Nou bel de krant!quote:Op maandag 20 april 2009 08:43 schreef Hyman het volgende:
Ik zat tegenover 2 irritante turken in de trein
Ja, ze zaten zo van:quote:
Wtf?quote:Op maandag 20 april 2009 @ 08:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, ze zaten zo van:
Hey jongen kijk daar!
*wijst naar jas
*kijkt naar beneden.
Pok!
HAHAHAHAHAH!![]()
Dat je zo met je vinger tegen je borst drukt/wijst, en dan kijk jij zo naar beneden, en dan doet hij zn vinger omhoog. tegen je neusquote:
goeie grapquote:Op maandag 20 april 2009 08:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat je zo met je vinger tegen je borst drukt/wijst, en dan kijk jij zo naar beneden, en dan doet hij zn vinger omhoog. tegen je neus
Als dat mijn huiswerk was in mijn tijd, zou ik er geen problemen mee hebben!quote:Op maandag 20 april 2009 07:33 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schoolproject.
Dat klinkt wel erg bejaard.quote:Op maandag 20 april 2009 09:07 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Als dat mijn huiswerk was in mijn tijd, zou ik er geen problemen mee hebben!
Ik was opt strandquote:Op maandag 20 april 2009 09:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Probinz
Waarom was jij gisteren niet mee trouwens?
Yea, wast een beetje leuk op de heiquote:
jawelquote:Op maandag 20 april 2009 09:46 schreef Probinski het volgende:
[..]
Yea, wast een beetje leuk op de hei?
Ah zoquote:Op maandag 20 april 2009 09:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neuh, klopt.
De hei is ook niet zo heel erg leuk ofzo
Topickillert!quote:
Je snurktequote:Op maandag 20 april 2009 09:51 schreef Bravebart het volgende:
Mogguh
Heb ik nou nog een note gekregen terwijl ik sliep?Het moet niet gekker worden...
kipnuggetsquote:Op maandag 20 april 2009 09:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is maar een onschuldig kuikentje.
Wat doe je in godsnaam op de heiquote:Op maandag 20 april 2009 09:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neuh, klopt.
De hei is ook niet zo heel erg leuk ofzo
Oja, sorryquote:
nee, wel een neger.quote:
Ook goedquote:
Hoiquote:
*boks*quote:
Ik zeg je, maak een kloonactiequote:Op maandag 20 april 2009 10:13 schreef ImTheBase het volgende:
Hoi, nog steeds geen permban, zit danny al in de bunker?
Ik blijf het raar vinden, ik zou gewoon met vrienden thuis chillenquote:
quote:
Mjah, k heb t ook maar 1 keer gedaan, en toen zijn we later toch nog in ermelo gaan zwervenquote:Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden, ik zou gewoon met vrienden thuis chillen
En terechtquote:Op maandag 20 april 2009 10:45 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nu m'n muziek gewoon kei en keihard aan.
Dan bellen ze maar aan.quote:Op maandag 20 april 2009 11:04 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Je zorgt overigens niet voor overlast?
Bij mij thuis janken de babies van de buren er iedere keer om 11 uur `savonds er doorheen, dus zet ik hem wat harder.quote:
Mijn ogen branden mijn kop uit. Nou jaa.. moet maar weer eens terugbellen om 14:00... Eikels.quote:
En je kan posten... knap.quote:
Ik moet zo ook even mijn medicijnen innemen, ik loop me alweer dood te niesenquote:Op maandag 20 april 2009 11:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ogen branden mijn kop uit. Nou jaa.. moet maar weer eens terugbellen om 14:00... Eikels.
quote:Op maandag 20 april 2009 11:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij mij thuis janken de babies van de buren er iedere keer om 11 uur `savonds er doorheen, dus zet ik hem wat harder.
Dat niet eens...quote:Op maandag 20 april 2009 11:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet zo ook even mijn medicijnen innemen, ik loop me alweer dood te niesen
Okeequote:Op maandag 20 april 2009 11:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat niet eens...
Maar mijn ogen zijn gewoon klote
In de klaagbaak?quote:Op maandag 20 april 2009 11:26 schreef mstr het volgende:
Mark, er was vannacht ook al een topic voor je gemaakt
Ik was m'n bed aan het testen vannacht.quote:Op maandag 20 april 2009 11:26 schreef mstr het volgende:
Mark, er was vannacht ook al een topic voor je gemaakt
Moet je maar es in Amsterdam in het datacenter horenquote:
Dat suggereerde ik daar alquote:Op maandag 20 april 2009 11:27 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik was m'n bed aan het testen vannacht.
Heeft ie de test doorstaan?quote:Op maandag 20 april 2009 11:27 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik was m'n bed aan het testen vannacht.
quote:Op maandag 20 april 2009 10:47 schreef Desunoto het volgende:
Waar komt die topic titel eigenlijk vandaan?
Dat dusquote:Op maandag 20 april 2009 11:44 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]Sjoerd valt op lichtelijk alto en Doo op lichtelijk breezer.
quote:Op maandag 20 april 2009 11:44 schreef MarkM het volgende:
[..]
Bedankt voor het topic.
Ik zal Juicy niet meer pesten.
Oh oke.quote:Op maandag 20 april 2009 11:44 schreef Lauriette91 het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 11:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
Anders wilde je ook wel zo'n horloge hè.
lichtelijk altoquote:Op maandag 20 april 2009 11:44 schreef Lauriette91 het volgende:
Niet breezer in ieder geval.quote:
Okeequote:Op maandag 20 april 2009 11:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet breezer in ieder geval.
Ik val op.. tja.. eh.. lieve rustige meisjes.![]()
![]()
![]()
Geen drukke meisjes. Lichtelijk alto of zo mag. Niet extreem.Verder geen voorkeuren eigenlijk.
Zolang het schattig is, en een leuk kopje heeft zonder 30 kg overgewicht is het al snel goed bij mijquote:Op maandag 20 april 2009 11:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet breezer in ieder geval.
Ik val op.. tja.. eh.. lieve rustige meisjes.![]()
![]()
![]()
Geen drukke meisjes. Lichtelijk alto of zo mag. Niet extreem.Verder geen voorkeuren eigenlijk.
Nou ja.. iets minder lang dan ik (maar dat zal niet zo moeilijk zijn gelukkigquote:Op maandag 20 april 2009 11:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Okee
Handig zo weinig voorkeuren
Ik heb er teveel
quote:Op maandag 20 april 2009 11:51 schreef Hyman het volgende:
Ik denk dat ik ook wel onder lichtelijk alto val
Twilight!quote:Op maandag 20 april 2009 11:55 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem wil ik het kopen.
Maar stiekem ook niet. Want duur. Engels. En weet niet of t leuk is.
Jeutje, wat een dikke pillen zegquote:Op maandag 20 april 2009 11:55 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ]
en gewoon chill peroonquote:Op maandag 20 april 2009 11:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nou ja.. iets minder lang dan ik (maar dat zal niet zo moeilijk zijn gelukkig) En slank/dun want dat ben ik ook.
Maar dat is toch allemaal bijzaak.
Wat is datquote:Op maandag 20 april 2009 11:55 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ]
60 Euro.quote:Op maandag 20 april 2009 11:56 schreef Desunoto het volgende:
M'n zusje vindt het leuk. Lieke ook. En Engels is helemaal niet moeilijk. Ik zeg kopen.
Waarover?quote:
Ik vind van wel.quote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voor 4 van die dikke pillen?
Vind ik niet
Ik koop meestal pocket's van een tientje per stuk. Engelstalig dan. Dus 15 voor harde kaft is een goede prijsquote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voor 4 van die dikke pillen?
Vind ik niet
boeken zijn overratedquote:Op maandag 20 april 2009 12:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Boeken zijn sowieso te duur trouwens.
Yea ik wil Hard Covers.quote:Op maandag 20 april 2009 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik koop meestal pocket's van een tientje per stuk. Engelstalig dan. Dus 15 voor harde kaft is een goede prijs
lolquote:Op maandag 20 april 2009 12:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Boeken zijn sowieso te duur trouwens.
wrom?quote:Op maandag 20 april 2009 12:01 schreef Clif het volgende:
en toen werd ik op school van de pc gekickt
van wat voor soort boeken hou je? ik ben van de actie/spannende boeken. ik heb nu zo'n 10 engelstalige boeken thuis, die je best mag lenenquote:
Harry potter is echt wel tofquote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef Lauriette91 het volgende:
Maar het is zoooo tof om die boeken op een rijtje naast elkaar te hebben staan.
Ook al die Harry Potter boeken! Woahh.
quote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
In het OLC daar mag je niet dingen voor jezelf doen
Mwa. Ik ben niet echt van het lezen enzo.quote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
van wat voor soort boeken hou je? ik ben van de actie/spannende boeken. ik heb nu zo'n 10 engelstalige boeken thuis, die je best mag lenen
Harry potter, lord of the rings, en nog veel meer. Ik maak wel een foto vanmiddag als ik het niet vergeetquote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef Lauriette91 het volgende:
Maar het is zoooo tof om die boeken op een rijtje naast elkaar te hebben staan.
Ook al die Harry Potter boeken! Woahh.
quote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef Hyman het volgende:
Lang leve de boeken, want leren uit een online boek, gaat voor geen meter.
waar gaat twillight over? En ik lees veel, en snel.quote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Mwa. Ik ben niet echt van het lezen enzo.
Maar bij Harry Potter boeken bijvoorbeeld kan ik m in één dag uitlezen
En series zoals twilight zijn tof!
Vroeger las ik heeeeul veel.
Oeeh. LOTR kan ik echt niet lezen. Na de eerste 10 blz ben ik gestopt. Wat een hel was dat.quote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Harry potter, lord of the rings, en nog veel meer. Ik maak wel een foto vanmiddag als ik het niet vergeet
Dat vind ik dan weer minderquote:
FP, of al verwijderd?quote:Op maandag 20 april 2009 12:04 schreef Hyman het volgende:
trouwens, ik kan niet vinden waardoor mstr zn ban heeft
Keiharde discriminatie hier.
Hij had sowieso 4 notes gekregen gister.quote:Op maandag 20 april 2009 12:04 schreef Hyman het volgende:
trouwens, ik kan niet vinden waardoor mstr zn ban heeft
Keiharde discriminatie hier.
boeken.... geen filmsquote:Op maandag 20 april 2009 12:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer minder
Ik heb alleen die extended version gekeken, maar het is zo ongelooflijk uitgekauwd
Film niet gezien?quote:Op maandag 20 april 2009 12:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waar gaat twillight over? En ik lees veel, en snel.
na zo'n 100 wordt het pas leukquote:Op maandag 20 april 2009 12:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Oeeh. LOTR kan ik echt niet lezen. Na de eerste 10 blz ben ik gestopt. Wat een hel was dat.
Ja, ik ook al 1, en Bart 4quote:Op maandag 20 april 2009 12:05 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hij had sowieso 4 notes gekregen gister.
Van krentenbol uiteraard.![]()
nopequote:
BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BANquote:
En ik géén.quote:Op maandag 20 april 2009 12:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, ik ook al 1, en Bart 4, en Daniane ook een paar
Die krentenbol was aardig op dreef zeg
waarom?quote:Op maandag 20 april 2009 12:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, ik ook al 1, en Bart 4, en Daniane ook een paar
Die krentenbol was aardig op dreef zeg
Vandaar die clip van decodequote:Op maandag 20 april 2009 12:06 schreef Lauriette91 het volgende:
De 17-jarige Isabella Swan verhuist naar het kleine dorpje Forks in de staat Washington om bij haar vader Charlie te wonen. Hier wordt ze verliefd op haar mysterieuze klasgenoot Edward Cullen. Edward ziet er uit als een 17-jarige student, maar is werkelijk een vampier van 108 jaar oud. In het begin wil Edward er niet aan toegeven, maar ook hij wordt verliefd op haar. Bella's leven wordt in gevaar gebracht na de komst van drie nomadische vampiers, James, Victoria en Laurent. Het is aan Edward en zijn familie om het meisje van zijn dromen te redden.
en daar doey ie zo lang over?quote:Op maandag 20 april 2009 12:06 schreef Lauriette91 het volgende:
De 17-jarige Isabella Swan verhuist naar het kleine dorpje Forks in de staat Washington om bij haar vader Charlie te wonen. Hier wordt ze verliefd op haar mysterieuze klasgenoot Edward Cullen. Edward ziet er uit als een 17-jarige student, maar is werkelijk een vampier van 108 jaar oud. In het begin wil Edward er niet aan toegeven, maar ook hij wordt verliefd op haar. Bella's leven wordt in gevaar gebracht na de komst van drie nomadische vampiers, James, Victoria en Laurent. Het is aan Edward en zijn familie om het meisje van zijn dromen te redden.
Ik ookquote:Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik voel me altijd het braafste jongetje hier met m'n 0 notes.
Oké. Meester Bart.quote:Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef Bravebart het volgende:
Jongens, ga het nou niet over bans hebben, voor jullie eigen bestwilDat de mods daar nou vroeger niet zo moeilijk over deden, nu sommige wel.
wtf?quote:Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef Bravebart het volgende:
Jongens, ga het nou niet over bans hebben, voor jullie eigen bestwilDat de mods daar nou vroeger niet zo moeilijk over deden, nu sommige wel.
Ok, jij mag wel, kan je mooi over de knie daarnaquote:
mijn rug,schouders/armen en buikquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Yeaa
Ik ga de film zometeen even downloaden en vanavond weer kijken.
Sorry papaquote:Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef Bravebart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |