Ik koop meestal pocket's van een tientje per stuk. Engelstalig dan. Dus 15 voor harde kaft is een goede prijsquote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voor 4 van die dikke pillen?
Vind ik niet
boeken zijn overratedquote:Op maandag 20 april 2009 12:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Boeken zijn sowieso te duur trouwens.
Yea ik wil Hard Covers.quote:Op maandag 20 april 2009 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik koop meestal pocket's van een tientje per stuk. Engelstalig dan. Dus 15 voor harde kaft is een goede prijs
lolquote:Op maandag 20 april 2009 12:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Boeken zijn sowieso te duur trouwens.
wrom?quote:Op maandag 20 april 2009 12:01 schreef Clif het volgende:
en toen werd ik op school van de pc gekickt
van wat voor soort boeken hou je? ik ben van de actie/spannende boeken. ik heb nu zo'n 10 engelstalige boeken thuis, die je best mag lenenquote:
Harry potter is echt wel tofquote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef Lauriette91 het volgende:
Maar het is zoooo tof om die boeken op een rijtje naast elkaar te hebben staan.
Ook al die Harry Potter boeken! Woahh.
quote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
In het OLC daar mag je niet dingen voor jezelf doen
Mwa. Ik ben niet echt van het lezen enzo.quote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
van wat voor soort boeken hou je? ik ben van de actie/spannende boeken. ik heb nu zo'n 10 engelstalige boeken thuis, die je best mag lenen
Harry potter, lord of the rings, en nog veel meer. Ik maak wel een foto vanmiddag als ik het niet vergeetquote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef Lauriette91 het volgende:
Maar het is zoooo tof om die boeken op een rijtje naast elkaar te hebben staan.
Ook al die Harry Potter boeken! Woahh.
quote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef Hyman het volgende:
Lang leve de boeken, want leren uit een online boek, gaat voor geen meter.
waar gaat twillight over? En ik lees veel, en snel.quote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Mwa. Ik ben niet echt van het lezen enzo.
Maar bij Harry Potter boeken bijvoorbeeld kan ik m in één dag uitlezen
En series zoals twilight zijn tof!
Vroeger las ik heeeeul veel.
Oeeh. LOTR kan ik echt niet lezen. Na de eerste 10 blz ben ik gestopt. Wat een hel was dat.quote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Harry potter, lord of the rings, en nog veel meer. Ik maak wel een foto vanmiddag als ik het niet vergeet
Dat vind ik dan weer minderquote:
FP, of al verwijderd?quote:Op maandag 20 april 2009 12:04 schreef Hyman het volgende:
trouwens, ik kan niet vinden waardoor mstr zn ban heeft
Keiharde discriminatie hier.
Hij had sowieso 4 notes gekregen gister.quote:Op maandag 20 april 2009 12:04 schreef Hyman het volgende:
trouwens, ik kan niet vinden waardoor mstr zn ban heeft
Keiharde discriminatie hier.
boeken.... geen filmsquote:Op maandag 20 april 2009 12:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer minder
Ik heb alleen die extended version gekeken, maar het is zo ongelooflijk uitgekauwd
Film niet gezien?quote:Op maandag 20 april 2009 12:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waar gaat twillight over? En ik lees veel, en snel.
na zo'n 100 wordt het pas leukquote:Op maandag 20 april 2009 12:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Oeeh. LOTR kan ik echt niet lezen. Na de eerste 10 blz ben ik gestopt. Wat een hel was dat.
Ja, ik ook al 1, en Bart 4quote:Op maandag 20 april 2009 12:05 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hij had sowieso 4 notes gekregen gister.
Van krentenbol uiteraard.![]()
nopequote:
BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BANquote:
En ik géén.quote:Op maandag 20 april 2009 12:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, ik ook al 1, en Bart 4, en Daniane ook een paar
Die krentenbol was aardig op dreef zeg
waarom?quote:Op maandag 20 april 2009 12:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, ik ook al 1, en Bart 4, en Daniane ook een paar
Die krentenbol was aardig op dreef zeg
Vandaar die clip van decodequote:Op maandag 20 april 2009 12:06 schreef Lauriette91 het volgende:
De 17-jarige Isabella Swan verhuist naar het kleine dorpje Forks in de staat Washington om bij haar vader Charlie te wonen. Hier wordt ze verliefd op haar mysterieuze klasgenoot Edward Cullen. Edward ziet er uit als een 17-jarige student, maar is werkelijk een vampier van 108 jaar oud. In het begin wil Edward er niet aan toegeven, maar ook hij wordt verliefd op haar. Bella's leven wordt in gevaar gebracht na de komst van drie nomadische vampiers, James, Victoria en Laurent. Het is aan Edward en zijn familie om het meisje van zijn dromen te redden.
en daar doey ie zo lang over?quote:Op maandag 20 april 2009 12:06 schreef Lauriette91 het volgende:
De 17-jarige Isabella Swan verhuist naar het kleine dorpje Forks in de staat Washington om bij haar vader Charlie te wonen. Hier wordt ze verliefd op haar mysterieuze klasgenoot Edward Cullen. Edward ziet er uit als een 17-jarige student, maar is werkelijk een vampier van 108 jaar oud. In het begin wil Edward er niet aan toegeven, maar ook hij wordt verliefd op haar. Bella's leven wordt in gevaar gebracht na de komst van drie nomadische vampiers, James, Victoria en Laurent. Het is aan Edward en zijn familie om het meisje van zijn dromen te redden.
Ik ookquote:Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik voel me altijd het braafste jongetje hier met m'n 0 notes.
Oké. Meester Bart.quote:Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef Bravebart het volgende:
Jongens, ga het nou niet over bans hebben, voor jullie eigen bestwilDat de mods daar nou vroeger niet zo moeilijk over deden, nu sommige wel.
wtf?quote:Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef Bravebart het volgende:
Jongens, ga het nou niet over bans hebben, voor jullie eigen bestwilDat de mods daar nou vroeger niet zo moeilijk over deden, nu sommige wel.
Ok, jij mag wel, kan je mooi over de knie daarnaquote:
mijn rug,schouders/armen en buikquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Yeaa
Ik ga de film zometeen even downloaden en vanavond weer kijken.
Sorry papaquote:Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef Bravebart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |