Ze waren alleen niet zo aantrekkelijk...quote:
Breezers?quote:Op maandag 20 april 2009 00:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ze waren alleen niet zo aantrekkelijk...
Eentje redelijk "normaal", de ander vrij altoquote:
Okee, laat dan maar zittenquote:Op maandag 20 april 2009 00:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eentje redelijk "normaal", de ander vrij alto
Die "vrij alto" was opzich nog wel te doen denk ik. Volgens mij is mijn standaard wat gedaaldquote:
Welterustenquote:
Doe mij maar normaal / licht breezerquote:Op maandag 20 april 2009 00:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die "vrij alto" was opzich nog wel te doen denk ik. Volgens mij is mijn standaard wat gedaald
Lichtelijk altoquote:
Nee, dat hoef ik nietquote:Op maandag 20 april 2009 00:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lichtelijk alto, dus een beetje apart
Mooiquote:
quote:
Wat in de praktijk dus overeenkomt met een psychotisch borderlinewijf.quote:Op maandag 20 april 2009 00:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lichtelijk alto, dus een beetje apart
Yea.quote:Op maandag 20 april 2009 01:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
, jij valt volgens mij wel onder het kopje lichtelijk alto ofniet?
Als jij het zo zietquote:Op maandag 20 april 2009 01:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat in de praktijk dus overeenkomt met een psychotisch borderlinewijf.
Nja, goede reden.quote:Op maandag 20 april 2009 01:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb er zelf totaal niks mee, en val er ook niet op
Kom je nog wel achter als je een keer een vriendin hebt. Het zijn altijd van het soort dat tijdens de eerste date al uit haar broek te praten is, misbruikt is door familie en met armen waar Tony Montana jaloers op zou zijn.quote:
Échte breezers vind ik ook niks hoorquote:Op maandag 20 april 2009 01:04 schreef Lauriette91 het volgende:
Ikzelf vind alto meisjes een stuk interessanter dan breezers.
quote:Op maandag 20 april 2009 01:04 schreef Lauriette91 het volgende:
Ikzelf vind alto meisjes een stuk interessanter dan breezers.
quote:Op maandag 20 april 2009 01:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Kom je nog wel achter als je een keer een vriendin hebt. Het zijn altijd van het soort dat tijdens de eerste date al uit haar broek te praten is, misbruikt is door familie en met armen waar Tony Montana jaloers op zou zijn.
(whehe, snap je, scarface.)
Kleurtjes en alto?quote:Op maandag 20 april 2009 01:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
, sowieso de kledingstijl. Allstars of skateschoenen ofzo... Kleurtjes
Kan heel erg alto ook tof vindenquote:Op maandag 20 april 2009 01:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Échte breezers vind ik ook niks hoor
Maar zoals Sjoerd lichtelijk alto bedoelt, bedoel ik lichtelijk breezer
quote:
Alto's hebben vaak ook wel iets met zwart hoorquote:Op maandag 20 april 2009 01:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
, jij bent in de war met goths denk ik
Goddankquote:
Maar wel vaker in combinatie met een leuke kleurquote:Op maandag 20 april 2009 01:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Alto's hebben vaak ook wel iets met zwart hoor
Duidelijkquote:Op maandag 20 april 2009 01:07 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Snapik, maar dat misverstand wilde ik zo snel mogelijk uit de wereld helpen
Dat is emo.quote:Op maandag 20 april 2009 01:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Kom je nog wel achter als je een keer een vriendin hebt. Het zijn altijd van het soort dat tijdens de eerste date al uit haar broek te praten is, misbruikt is door familie en met armen waar Tony Montana jaloers op zou zijn.
(whehe, snap je, scarface.)
Mja, dat wel. Maar toch..quote:Op maandag 20 april 2009 01:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar wel vaker in combinatie met een leuke kleur
quote:Op maandag 20 april 2009 01:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
, sowieso de kledingstijl. Allstars of skateschoenen ofzo... Kleurtjes
Kaap jij ze tenminste niet voor me weg, is er één minderquote:
Lichtelijk breezer -> Daniquequote:Op maandag 20 april 2009 01:08 schreef KermitKikker het volgende:
Ik wacht eigenlijk een beetje op voorbeeldpics van lichtelijk alto en lichtelijk breezer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |