Dat is waarquote:Op maandag 20 april 2009 01:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kaap jij ze tenminste niet voor me weg, is er één minder
Oh reken maar dat ik het wel een aantal keer verneukquote:Op maandag 20 april 2009 01:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik zal ze wel naar je sturen, als je het maar niet vernuekt.
Want dan worden ze boos op mij dat ik ze naar jou gestuurd heb
Goede foto van Danique dan?quote:Op maandag 20 april 2009 01:09 schreef mstr het volgende: [..] Lichtelijk breezer -> Danique![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 01:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh reken maar dat ik het wel een aantal keer verneuk
Ik welquote:Op maandag 20 april 2009 01:11 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Goede foto van Danique dan?
Heb ik geloof ik nog niet gezien!
Oefening baart kunstquote:
Dat is waarquote:Op maandag 20 april 2009 01:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Ze zetten je toch ook niet in een auto en verwachten dat je het gelijk allemaal goed doet
De opgaves komen vanzelf wel, vragen om huiswerk doe je ook nietquote:Op maandag 20 april 2009 01:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar begin dan eens met oefenen
Gewoon beginnen met beetje flirten in de Mac johquote:Op maandag 20 april 2009 01:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De opgaves komen vanzelf wel, vragen om huiswerk doe je ook niet.. En hiermee bedoel ik dat het wel goed komt, en niet keihard op zoek ga.
Ik moet gewoon een keer optredenquote:Op maandag 20 april 2009 01:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met beetje flirten in de Mac joh
En ze wilden emanciperenquote:Op maandag 20 april 2009 01:14 schreef mstr het volgende:
En vrouwen willen versierd worden, want zelf doen ze het ook niet snel
Met verheven zwaard en hoorn! Wodan Heerst!quote:Op maandag 20 april 2009 01:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Het zit in de genen van de man om een vrouw te veroveren
Hope so, en anders heb je gewoon een tijdje lol op het podium met je bandjequote:Op maandag 20 april 2009 01:16 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan? Komen de groupies op je afgerend? :'0
Laat me maar weer alleenquote:
Vind het een mooie tijdquote:Op maandag 20 april 2009 01:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Laat me maar weer alleen
Welterusten
Oerend hard zekerquote:
Eigenlijks welquote:
Nee zachtquote:
quote:
Marocjes ook?quote:Op maandag 20 april 2009 01:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
![]()
Het emostijltje kan ik ook wel waarderen![]()
Nee, die blijven zo in het profiel van mijn kisten hangenquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 01:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, die blijven zo in het profiel van mijn kisten hangen
Welterustenquote:
En jij hangt hier nog wel rond?quote:
Moet je niet slapen?quote:
Denk dat mijn ouders niet zo blij zouden zijn dat ik nu opzit, maar ik ben morgen vrij dus het kan welquote:
Moet om half 10 even ergens zijn tot half 12 en dan verder niks.quote:Op maandag 20 april 2009 01:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk dat mijn ouders niet zo blij zouden zijn dat ik nu opzit, maar ik ben morgen vrij dus het kan wel. Moet je morgen nog wat doen dan?
Opzich wel klote, denk dat ik dan nog niet uit bed benquote:Op maandag 20 april 2009 01:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet om half 10 even ergens zijn tot half 12 en dan verder niks.
Dus eigenlijk te vroeg op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |