Je had ook gewoon 'ja' kunnen zeggen en hem dat zelf laten ontdekken als wraak...quote:Op zondag 19 april 2009 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Daar ben ik zelf ook al sinds januari niet meer naartoe geweest
Zeg, wat heb ik jou misdaan dat je met zulke suggesties komt?quote:Op zondag 19 april 2009 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had ook gewoon 'ja' kunnen zeggen en hem dat zelf laten ontdekken als wraak...
Mensen die CL zo passeren raken mij recht in het hart!quote:Op zondag 19 april 2009 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
Zeg, wat heb ik jou misdaan dat je met zulke suggesties komt?
Ja, Zelda! Heb hem niet uitgespeeld, maar ik weet niet eens meer waar ik ben in het spelquote:Op zondag 19 april 2009 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
Had jij trouwens nog een spelletje voor de Gamecube van mij?.
Je houd echt van je harem he?quote:Op zondag 19 april 2009 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die CL zo passeren raken mij recht in het hart!
Zo klink je als een acteur in een matige B-film.quote:Op zondag 19 april 2009 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die CL zo passeren raken mij recht in het hart!
Absoluut! Stuk voor stuk zijn het prachtvrouwen!quote:
Wat jij hebt met een zekere voetbalclub, dat heb ik met bepaalde vrouwen. Dus dan weet je ook hoe jij overkomt als je weer eens melodramatisch loopt te doen over de zoveelste fusie.quote:Op zondag 19 april 2009 11:33 schreef Plato1980 het volgende:
Zo klink je als een acteur in een matige B-film.
Dat een vergelijking die vrijwel in alle opzichten mank gaat.quote:Op zondag 19 april 2009 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat jij hebt met een zekere voetbalclub, dat heb ik met bepaalde vrouwen. Dus dan weet je ook hoe jij overkomt als je weer eens melodramatisch loopt te doen over de zoveelste fusie.
quote:Op zondag 19 april 2009 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat jij hebt met een zekere voetbalclub, dat heb ik met bepaalde vrouwen. Dus dan weet je ook hoe jij overkomt als je weer eens melodramatisch loopt te doen over de zoveelste fusie.
Air.. fuseren die vrouwen van je harem ook?quote:Op zondag 19 april 2009 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat een vergelijking die vrijwel in alle opzichten mank gaat.
Nou, kom maar op met de wetenschappelijke onderbouwing van deze post.quote:Op zondag 19 april 2009 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
Dat een vergelijking die vrijwel in alle opzichten mank gaat.
Van tijd tot tijd breng ik ze wel eens samen ja... Figuurlijk zou je dat wel kunnen opvatten als een fusie.quote:Op zondag 19 april 2009 11:37 schreef DR34M3R het volgende:
Air.. fuseren die vrouwen van je harem ook?
Daar heb ik nu geen tijd voor.quote:Op zondag 19 april 2009 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met de wetenschappelijke onderbouwing van deze post.
quote:
Altijd!quote:
quote:
Tussendoortjes!quote:Op zondag 19 april 2009 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. De braderie toch maar niet doen denk ik. Dat wordt wel erg krap. Dan maar iets langer de tijd nemen voor het tussendoor-bezoekje
quote:
Een braderiequote:Op zondag 19 april 2009 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. De braderie toch maar niet doen denk ik. Dat wordt wel erg krap. Dan maar iets langer de tijd nemen voor het tussendoor-bezoekje
Ik had toch ook niet gevraagd of je mee wilde?quote:
Ik sinds de eerste keer dit seizoen niet meer.quote:Op zondag 19 april 2009 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf ook al sinds januari niet meer naartoe geweest
Te laat? Waarvoor?quote:Op zondag 19 april 2009 11:31 schreef CherryLips het volgende:
En nu ga ik echt douchen anders ben ik zo nog te laat ook
John Boer!quote:
Volgens mij haalt ze wat zaken door elkaar....quote:Op zondag 19 april 2009 15:45 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben weer aanwezig!
Broertje is weg en het was erg gezellig! Hebben even goed bijgepraat en mama vindt me een egoistisch krengWeet ik dat ook weer
Mama projecteert graagquote:Op zondag 19 april 2009 15:49 schreef Betamacx het volgende:
Volgens mij haalt ze wat zaken door elkaar....
Moeders.quote:Op zondag 19 april 2009 15:45 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben weer aanwezig!
Broertje is weg en het was erg gezellig! Hebben even goed bijgepraat en mama vindt me een egoistisch krengWeet ik dat ook weer
Dia's?quote:
quote:
You're welcomequote:Op zondag 19 april 2009 15:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]Moeders..
Thnx voor het recept!
What's up?quote:
ah, gaat lekker dus.. Hoewel je aan beiden niets kan doenquote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Oh, en donderdagavond was de fietsband lek gestoken op het station. Dus m'n nicht heeft niet alleen een rode droger nu, maar het achterwiel van haar fiets is ook grondig naar de kloten. Schaam me dood, ben er nog geen week geweest en heb van alles gemold.
Balen... Maar dat je er nou echt wat aan kan doen... Nee... Had haar zelf ook kunnen gebeuren.quote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Oh, en donderdagavond was de fietsband lek gestoken op het station. Dus m'n nicht heeft niet alleen een rode droger nu, maar het achterwiel van haar fiets is ook grondig naar de kloten. Schaam me dood, ben er nog geen week geweest en heb van alles gemold.
Lekker belangrijk. Ophoeren met dat hele voetbal!quote:
nounou, dat mag wel wat liever!quote:Op zondag 19 april 2009 18:25 schreef AirwiN het volgende:
Lekker belangrijk. Ophoeren met dat hele voetbal!
Opprostitueren met dat hele voetbal?quote:
Dat klinkt toch al heel anders vind je niet?quote:
Het bevat zo alleen te veel lettergrepen voor de supporters om te begrijpen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef nectarientje het volgende:
Dat klinkt toch al heel anders vind je niet?
Dat geeft toch niet?quote:Op zondag 19 april 2009 18:35 schreef AirwiN het volgende:
Het bevat zo alleen te veel lettergrepen voor de supporters om te begrijpen.
Hoezee.. Van wie? Uk van L?quote:
Babyshowers doe je achteraf. Dan had ik nu al geworpenquote:
Yupquote:
Probeer eens een muur... Klinkt burgerlijk, maar het is best leuk!quote:Op zondag 19 april 2009 19:05 schreef CherryLips het volgende:
Toffe foto's inlijsten in toffe blije fotolijsten.
Nu nog een plek vinden om ze op te hangen.
Alles zit al volquote:Op zondag 19 april 2009 19:34 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Probeer eens een muur... Klinkt burgerlijk, maar het is best leuk!
En hoi Tegan!
Ja, die want Boys aren't Stupidquote:Op zondag 19 april 2009 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles zit al vol.
Of m'n Jugendstil-dingen moeten weg, of m'n Boys Are Stupid-poster.
Welke klok?quote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook een hele toffe klok gezien. Die kan er mooi bij dan. Maar ik wil hem alleen in een andere kleur en die bestaat wel, maar ik kan 'm nergens vinden
Da's te veel moeite, ga geen tig euro uitgeven voor een klok en hem dan zelf vervenquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 14:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Een van m'n barrels is verdwenen uit de stalling.
Eerste keer dat er iets van me is gejat in Utrecht. Uitgerekend nu ik weg ben uit de pauperbuurt.quote:
Dat is inderdaad nog het meest sneue. Al meen ik mij te herinneren dat je ook ooit wel eens een stoel een tijdje bent kwijt geweest, niet?quote:Op maandag 20 april 2009 14:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Eerste keer dat er iets van me is gejat in Utrecht. Uitgerekend nu ik weg ben uit de pauperbuurt.
Ohja, dat zou ik zo vergeten omdat die weer tevoorschijn was gekomen.quote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog het meest sneue. Al meen ik mij te herinneren dat je ook ooit wel eens een stoel een tijdje bent kwijt geweest, niet?
Dat bewijst toch wel dat studenten erger zijn dan de grootste tokkies.quote:Op maandag 20 april 2009 14:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Eerste keer dat er iets van me is gejat in Utrecht. Uitgerekend nu ik weg ben uit de pauperbuurt.
Vogels schijten niet in hun eigen nest, tokkies jatten niet in hun eigen buurt. Ik denk juist dat het tokkies waren!quote:Op maandag 20 april 2009 16:59 schreef Q. het volgende:
Dat bewijst toch wel dat studenten erger zijn dan de grootste tokkies.
Probeer eens een keppeltjequote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef Q. het volgende:
Ik was net bij de supermarkt de enige zonder hoofdddoekje. Echt! Binnenkort moet ik er ook maar eens eentje aan gaan schaffen.
De wijze levensles is volgens mij juist dat je een vrouw moet aanschaffen om de boodschappen voor jou te doen.quote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef Q. het volgende:
Ik was net bij de supermarkt de enige zonder hoofdddoekje. Echt! Binnenkort moet ik er ook maar eens eentje aan gaan schaffen.
Als je de kans wil vergroten dat ze boodschappen voor je doet wel. Mijn ervaring met Nederlandse vrouwen is dat die zich daar niet zonder meer voor het karretje laten spannen...quote:
Waarom zouden we als je het ook kan uitbesteden aan een manquote:Op maandag 20 april 2009 18:43 schreef AirwiN het volgende:
Als je de kans wil vergroten dat ze boodschappen voor je doet wel. Mijn ervaring met Nederlandse vrouwen is dat die zich daar niet zonder meer voor het karretje laten spannen...
Duurt ff voor ik reageer. Ik moest boodschappen doen van de vrouw...quote:Op maandag 20 april 2009 18:46 schreef nectarientje het volgende:
Waarom zouden we als je het ook kan uitbesteden aan een man
Als ik het niet dacht..quote:Op maandag 20 april 2009 19:02 schreef AirwiN het volgende:
Duurt ff voor ik reageer. Ik moest boodschappen doen van de vrouw...
Zou ik bij jou beter af zijn op dat gebied?quote:
Volgens mij ligt dat gewoon aan de ruggegraatloze mannen.quote:Op maandag 20 april 2009 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je de kans wil vergroten dat ze boodschappen voor je doet wel. Mijn ervaring met Nederlandse vrouwen is dat die zich daar niet zonder meer voor het karretje laten spannen...
Nee, ruggengraatloze mannen zijn sowieso niet in staat om een relatie te krijgen of te houden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:22 schreef Q. het volgende:
Volgens mij ligt dat gewoon aan de ruggegraatloze mannen.
Jij snapt het!quote:Op maandag 20 april 2009 19:25 schreef Tegan het volgende:
Boodschappen doen is tof. Helemaal met iemand anders' portemonee.
Echt wel. Dominante vrouwen ftw.quote:Op maandag 20 april 2009 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ruggengraatloze mannen zijn sowieso niet in staat om een relatie te krijgen of te houden.
Da's geen relatie da's een dienstverband.quote:
Met betaling in natura. Op onregelmatige basis.quote:Op maandag 20 april 2009 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's geen relatie da's een dienstverband.
Koppig / eigenwijs zijn is in mijn ogen heel iets anders dan dominant zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 19:33 schreef Tegan het volgende:
Ik ben trouwens best dominant, als in, koppig/eigenwijs (het moet op mijn manier, of anders niet). Maar daarnaast heb ik ook zo mijn onderdanige momenten.
Dat past wel bij het beeld dat ik van je heb. En dat is geen belediging...quote:Op maandag 20 april 2009 19:37 schreef Tegan het volgende:
Los van mijn koppigheid ben ik 100% onderdanig dan.
De perfecte vrouw!quote:Op maandag 20 april 2009 19:37 schreef Tegan het volgende:
Los van mijn koppigheid ben ik 100% onderdanig dan.
Ah ok. Ik vind het ook niet erg dat je dat zegt hoor. Het is nou eenmaal hoe ik ben, en ik ben gewoon tevreden met mezelfquote:Op maandag 20 april 2009 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past wel bij het beeld dat ik van je heb. En dat is geen belediging...
Je snapt er ook niet veel van he...quote:Op maandag 20 april 2009 19:43 schreef Q. het volgende:
De perfecte vrouw!!
Wanneer gingen we ook al weer daten?
Niks te danken hoor Q.!quote:
Dan moet ik maar blijven slapen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:50 schreef Tegan het volgende:
De bus stopt paar minuten van mijn huis. Alleen hij rijdt niet meer na 23:00 ofzo.
Logeerbed?quote:Op maandag 20 april 2009 19:54 schreef Tegan het volgende:
Ja, kan wel. Alleen. We zijn dus aan het verbouwen, dus op het logeerbed staat alle electronica van beneden...
Dan moet hij maar bij jou in bed. Hoe jammer!quote:Op maandag 20 april 2009 19:54 schreef Tegan het volgende:
Ja, kan wel. Alleen. We zijn dus aan het verbouwen, dus op het logeerbed staat alle electronica van beneden...
Die staat in de friendzone...quote:
Hij mag dus niet bij jou in bed?quote:Op maandag 20 april 2009 19:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Lege kamer van mijn zus met bed", was langer typen.
Een beetje dominante vent reageert natuurlijk met: Ik slaap gewoon bij jou in bed.quote:Op maandag 20 april 2009 19:59 schreef Tegan het volgende:
"Lege kamer van mijn zus met bed", was langer typen.
Ze is onderdanig dus dat kun je zo afdwingen...quote:
Om na een minuut of vijf te mogen gaan slapen met een beetje warme yoghurt op haar gezicht zeker?quote:Op maandag 20 april 2009 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is onderdanig dus dat kun je zo afdwingen...
Of in haar anus...quote:Op maandag 20 april 2009 20:03 schreef Anthraxx het volgende:
Om na een minuut of vijf te mogen gaan slapen met een beetje warme yoghurt op haar gezicht zeker?
Wat vreselijk.quote:Op maandag 20 april 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beter lezen, dat is de enige optie als hij moet blijven slapen...
Ik vind het meer zielig voor Tegan dat wij haar zo'n kerel opdringen...quote:
Jij hebt slechte ervaringen met een Q. in je bed?quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef nectarientje het volgende:
blijf wel vasthouden aan dat logeerbed T
Fysiek?quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef nectarientje het volgende:
Zo slecht dat ze het niet meer kan herinneren!quote:Op maandag 20 april 2009 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt slechte ervaringen met een Q. in je bed?
Vasthouden? Daar heb je handboeien voor toch?quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef nectarientje het volgende:
Wat helpen jullie Q goed!
Hup Q, hup Q![]()
Ook dat, vandaar dat ze moet zorgen dat als Q in de buurt komt, hij wel in dat logeerbed gaat slapen zonder haar.quote:Op maandag 20 april 2009 20:08 schreef AirwiN het volgende:
Ik vind het meer zielig voor Tegan dat wij haar zo'n kerel opdringen...
Jij hebt slechte ervaringen met een Q. in je bed?
Merkwaardig!quote:
Dat is dan toch het moment waarop je toeslaat?quote:
Precies, sinds wanneer is het een vereiste dat een vrouw ook wil of durft?quote:Op maandag 20 april 2009 20:13 schreef nectarientje het volgende:
Dat is dan toch het moment waarop je toeslaat?
Nooit geweest toch?quote:Op maandag 20 april 2009 20:15 schreef AirwiN het volgende:
Precies, sinds wanneer is het een vereiste dat een vrouw ook wil of durft?
Ik heb mij er tot op heden nog nooit door laten weerhouden.quote:
Sommige mannen daarentegen laten zich door allerlei onbenulligheden weerhoudenquote:Op maandag 20 april 2009 20:18 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb mij er tot op heden nog nooit door laten weerhouden.
Namen!quote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Sommige mannen daarentegen laten zich door allerlei onbenulligheden weerhouden
En ondertussen de schuld aan alles en iedereen geven behalve henzelf...quote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef nectarientje het volgende:
Sommige mannen daarentegen laten zich door allerlei onbenulligheden weerhouden
quote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef AirwiN het volgende:
En ondertussen de schuld aan alles en iedereen geven behalve henzelf...
Het is ook altijd de schuld van anderen! De wereld is oneerlijk!quote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ondertussen de schuld aan alles en iedereen geven behalve henzelf...
En jij wilt nog namen?quote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef Q. het volgende:
Het is ook altijd de schuld van anderen! De wereld is oneerlijk!
Stakkers! Nou ja, des te meer vrouwen blijven er over voor mij.quote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef nectarientje het volgende:
Sommige mannen zijn nu eenmaal foutloos in hun eigen beleving
Waarom is het eigenlijk niet 'wilt'?quote:Op maandag 20 april 2009 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, sinds wanneer is het een vereiste dat een vrouw ook wil of durft?
Jij bent zo'n stakkerquote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stakkers! Nou ja, des te meer vrouwen blijven er over voor mij.
Onregelmatig werkwoord dat geen t achter de stam krijgt in de derde persoon enkelvoud.quote:
En jij bent ermee getrouwd!quote:
Andere voorbeelden ook graagquote:Op maandag 20 april 2009 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onregelmatig werkwoord dat geen t achter de stam krijgt in de derde persoon enkelvoud.
Als dominante vrouw...quote:
quote:
Volgens mij heb jij net boodschappen gedaan?quote:
Zeg...quote:Op maandag 20 april 2009 20:31 schreef nectarientje het volgende:
Volgens mij heb jij net boodschappen gedaan?
mja?quote:
Dat doe ik sowieso wel voor mijn lol...quote:Op maandag 20 april 2009 20:38 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij is MissMSX gewoon dominanter dan Air en moet hij elke dag op zijn knietjes haar voeten kussen. Ofzo.
Nog even en je gaat ons vertellen dat je wekelijks in een latex catsuit rondloopt omdat MissMSX dat wil.quote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel voor mijn lol...
Hello Kitty suit he...quote:Op maandag 20 april 2009 20:40 schreef Anthraxx het volgende:
Nog even en je gaat ons vertellen dat je wekelijks in een latex catsuit rondloopt omdat MissMSX dat wil.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om na een minuut of vijf te mogen gaan slapen met een beetje warme yoghurt op haar gezicht zeker?
Op de rest reageer ik maar niet eensquote:Op maandag 20 april 2009 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De rest van bericht vond je wel normaal?
Fembol! Is that you?quote:Op maandag 20 april 2009 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was even beneden de bouwvakkers aanmoedigen.
Verstandig.quote:Op maandag 20 april 2009 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op de rest reageer ik maar niet eens.
Gokje? "Er voor". Deze reeks loopt in allerlei vormen dan inmiddels ook al weer 4 jaar.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:56 schreef Tegan het volgende:
Is er plaats voor nog een single?
Ik heb zo het idee dat ik mijn eerste Singles-post niet meer terug kan vinden. Er zijn nog allerlei rare voorlopers van Singles geweest waar ik ook heb gepost vanaf ongeveer 2001 denk ik.quote:
Je nieuwe leven kost best wel veel tijd he?quote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Hehe, ik zit. En over een kwartiertje lig ik want dan ga ik naar bed.
Mijne was niet zo moeilijk om te vinden. Zoeken op 'Singles', op de laatste/eerste pagina van mijn posthistoryquote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ik mijn eerste Singles-post niet meer terug kan vinden. Er zijn nog allerlei rare voorlopers van Singles geweest waar ik ook heb gepost vanaf ongeveer 2001 denk ik.
Kostte wat moeite, maar voor mij ruim 4 jaar terugquote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ik mijn eerste Singles-post niet meer terug kan vinden. Er zijn nog allerlei rare voorlopers van Singles geweest waar ik ook heb gepost vanaf ongeveer 2001 denk ik.
Leven? Waar?quote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Je nieuwe leven kost best wel veel tijd he?
Het heeft altijd weer iets vertrouwdsquote:Op maandag 20 april 2009 23:30 schreef PP. het volgende:
Prachtig dat Fok!. Maanden lees ik hier niet mee, en toch heb ik niets gemist.
Klopt helemaal, een soort van thuiskomen in een begeleid wonen project.quote:Op maandag 20 april 2009 23:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het heeft altijd weer iets vertrouwds.
Het is net As the world turnsquote:Op maandag 20 april 2009 23:30 schreef PP. het volgende:
Prachtig dat Fok!. Maanden lees ik hier niet mee, en toch heb ik niets gemist.
quote:Op maandag 20 april 2009 23:46 schreef PP. het volgende:
Klopt helemaal, een soort van thuiskomen in een begeleid wonen project.
Twitter posts!quote:
heb ik laatste ook weer na maanden gezien, ging primaquote:
Ik vind het echt heerlijk om mijn heren zo vol ontspanning te zien tukkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:04 schreef MissMSX het volgende:
Damn, wat zijn katten lui zeg. Ligt er hier een tegenover me op de bank te pruttelen en te smakken terwijl ze in een ultraluie houding ligt![]()
Dat is zo twisted.quote:
TwistedBikequote:
Ik begrijp hieruit dat alle studenten van Utrecht nog een excuus tegoed hebben van Q.?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:50 schreef TwistedDarling het volgende:
m'n reservebarrel is toch niet weg.Hij staat alleen heel ergens anders dan waar ik hem had neergezet.
Dat hadden ze sowieso, dat eindeloze studenten-gebash ook altijd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat alle studenten van Utrecht nog een excuus tegoed hebben van Q.?
Q. is ook grumpy, hij is alleen niet gorgeous. Daarom is het bij jou schattig en bij hem rete-irritant!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat hadden ze sowieso, dat eindeloze studenten-gebash ook altijd.
Nee, jij vindt mij niet gorgeous. Dat wil niet zeggen dat ik het niet ben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. is ook grumpy, hij is alleen niet gorgeous. Daarom is het bij jou schattig en bij hem rete-irritant!
De strekking van mijn post blijft hetzelfde!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:58 schreef Q. het volgende:
Nee, jij vindt mij niet gorgeous. Dat wil niet zeggen dat ik het niet ben.
Het tussen de weilanden door fietsen deed me denken aan vroeger.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:55 schreef Q. het volgende:
De hoofdstraat van De Bilt is een leuke winkelstraat idd.
Daar doe ik niet aan hoor! Never admit you're wrong! Never give up, never surrender!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat alle studenten van Utrecht nog een excuus tegoed hebben van Q.?
Niet op een werkpc. Slechts op mijn mobiel. Dat telt niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je bent toch niet aan het fokken op het werk, Q.
Toen alles beter was!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het tussen de weilanden door fietsen deed me denken aan vroeger.
Je werkmobiel?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet op een werkpc. Slechts op mijn mobiel. Dat telt niet.
Je vindt mijn tieten gewoon te klein. Zeg dat dan gewoon.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De strekking van mijn post blijft hetzelfde!
Kan beter, kan slechter...quote:
Tof! Dat wil ik ook! Wilde op bevrijdingsdag vrij hebben maar dan gaat natuurlijk net iedereen op vakantie. En ik moet achteraan sluiten omdat ik geen kids heb die dan vrij zijn. "Je kan ook wel een week later vrij zijn".quote:
opknopen die mensen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Dat wil ik ook! Wilde op bevrijdingsdag vrij hebben maar dan gaat natuurlijk net iedereen op vakantie. En ik moet achteraan sluiten omdat ik geen kids heb die dan vrij zijn. "Je kan ook wel een week later vrij zijn"..
Stompzinnige drogreden!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:01 schreef Q. het volgende:
Tof! Dat wil ik ook! Wilde op bevrijdingsdag vrij hebben maar dan gaat natuurlijk net iedereen op vakantie. En ik moet achteraan sluiten omdat ik geen kids heb die dan vrij zijn. "Je kan ook wel een week later vrij zijn"..
Hop, naar de OR ermee. Voor je het weet kun je eventuele vrije dagen in juli en augustus ook wel vergeten 'omdat je geen kinderen hebt'.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:04 schreef Q. het volgende:
Ik heb die week ook alle late diensten gekregen, ik wil gewoon vroeg beginnen zodat ik vroeg weer naar huis kan.
Het scheelt dat niemand rond Lowlands weg gaat, anders had ik dan vast ook geen vrij kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hop, naar de OR ermee. Voor je het weet kun je eventuele vrije dagen in juli en augustus ook wel vergeten 'omdat je geen kinderen hebt'.
'Dan ga je maar een week later naar Lowlands"quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef Q. het volgende:
Het scheelt dat niemand rond Lowlands weg gaat, anders had ik dan vast ook geen vrij kunnen krijgen.
Ik zie Q al zitten in zijn sofa op een grasveld tussen de gele vlekken..quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef AirwiN het volgende:
'Dan ga je maar een week later naar Lowlands"
Traytje bier erbij natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:11 schreef nectarientje het volgende:
Ik zie Q al zitten in zijn sofa op een grasveld tussen de gele vlekken..
oh ja! Wat dat betreft kun je rustig een week later gaan Q, hoe vaak ben je het terrein op geweest vorig jaar?quote:
Dit jaar komen er nog veel meer kutbands. En geen Elbow, want die stonden er verleden jaar al.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:22 schreef nectarientje het volgende:
oh ja! Wat dat betreft kun je rustig een week later gaan Q, hoe vaak ben je het terrein op geweest vorig jaar?
Ik hoor net dat een week later gaan geen probleem is! Scheelt ook in de kosten van het kaartje!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:25 schreef AirwiN het volgende:
Dit jaar komen er nog veel meer kutbands. En geen Elbow, want die stonden er verleden jaar al.
Met een beetje mazzel verkoopt het snel uit. Dat scheelt weer een dure editie LL.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:31 schreef nectarientje het volgende:
Ik hoor net dat een week later gaan geen probleem is! Scheelt ook in de kosten van het kaartje!
Wat denken wij ook goed geldbesparend mee Airquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:33 schreef AirwiN het volgende:
Met een beetje mazzel verkoopt het snel uit. Dat scheelt weer een dure editie LL.
Twee?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oh ja! Wat dat betreft kun je rustig een week later gaan Q, hoe vaak ben je het terrein op geweest vorig jaar?
Dat heeft niks met die kinderen te maken maar met de ouders/managers en de overheid (lees= plato)quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Het scheelt dat niemand rond Lowlands weg gaat, anders had ik dan vast ook geen vrij kunnen krijgen.Kinderen
.
Ik ben van mijn team natuurlijk de enige zonder kinderen.
Laten we eens beginnen met mensen zoeken die wèl iets doen met ons goedbedoeld advies.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:40 schreef nectarientje het volgende:
Wat denken wij ook goed geldbesparend mee AirWe zouden er eigenlijk iets mee moeten doen.
Laten we een vrijwilliger in de zaal zoeken!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:44 schreef AirwiN het volgende:
Laten we eens beginnen met mensen zoeken die wèl iets doen met ons goedbedoeld advies.
Ik heb al een Lowlandskaartje (die ik niet moet gaan kwijtraken in de verhuizing!)quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Laten we een vrijwilliger in de zaal zoeken!
Ik dacht dat je niet ging?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:56 schreef Q. het volgende:
Ik koop vrijdag mijn Lowlandskaartje, als de centjes weer binnenkomen.
een week laterquote:
Nou, doe mij maar een advies danquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
een week later![]()
En maxitaxi, het gaat om een vrijwilliger waar Air en ik onze creativiteit op kwijt kunnen qua adviezen. Niet om een lowlandskaartje
Daar zit natuurlijk wel een hele analyse aan vast he, dat snap je. Daar zullen A. Irwin en N. Ectarientje zich over moeten buigen.quote:
Ik laat me graag informeren over de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk wel een hele analyse aan vast he, dat snap je. Daar zullen A. Irwin en N. Ectarientje zich over moeten buigen.
Absoluut!quote:
Hoi Plaat!quote:
Nu neem ik zelden vrij in die periode juist omdat alle collega's met kinderen opgerot zijn en het dus lekker rustig is. Plus dat klanten minder bellen omdat ze verwachten dat je toch met vakantie bentquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hop, naar de OR ermee. Voor je het weet kun je eventuele vrije dagen in juli en augustus ook wel vergeten 'omdat je geen kinderen hebt'.
Jij beschikt dan ook niet over het uitgebreide sociale leven dat Q. heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:59 schreef Litpho het volgende:
Nu neem ik zelden vrij in die periode juist omdat alle collega's met kinderen opgerot zijn en het dus lekker rustig is. Plus dat klanten minder bellen omdat ze verwachten dat je toch met vakantie bent.
Dat vond ik ook sterke argumenten om volgende week gewoon te gaan werken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu neem ik zelden vrij in die periode juist omdat alle collega's met kinderen opgerot zijn en het dus lekker rustig is. Plus dat klanten minder bellen omdat ze verwachten dat je toch met vakantie bent.
Beweer je nou serieus dat ik opkom voor de rechten van mensen met kinderen en daarom mijn medesingles verloochenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat heeft niks met die kinderen te maken maar met de ouders/managers en de overheid (lees= plato)
Volgens mij zijn veel scholen dicht ja. Ten minste vrijwel alle collega's met kinderen hebben verlof en dat is vast geen toevalquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:02 schreef Thisbe het volgende:
Is het volgende week weer een vrije week dan?
Ik was vergeten dat ik volgende week jarig ben.
Inderdaad. Niet dat leven.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij beschikt dan ook niet over het uitgebreide sociale leven dat Q. heeft natuurlijk.
Nixxx en Q. zijn je al voorgegaan. En ook jij zal je medesingles verraden op het moment dat een gewillige vrouw zich aandient.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
Beweer je nou serieus dat ik opkom voor de rechten van mensen met kinderen en daarom mijn medesingles verloochen?
Misschien is Plaat wel een uitzondering. Niet alsof ik deze singles meer verloochen tegenwoordig. Die andere Singles daarentegen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nixxx en Q. zijn je al voorgegaan. En ook jij zal je medesingles verraden op het moment dat een gewillige vrouw zich aandient.
Uiteraard, maar ik zie dat niet snel gebeuren dus tot die tijd kan ik de Godfather der singles spelen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nixxx en Q. zijn je al voorgegaan. En ook jij zal je medesingles verraden op het moment dat een gewillige vrouw zich aandient.
Ben jij geen single meerquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien is Plaat wel een uitzondering. Niet alsof ik deze singles meer verloochen tegenwoordig. Die andere Singles daarentegen...
Je vertrouwen in de mensheid is roerend... en naïef, maar vooral roerend.quote:
Je had ook niet verwacht dat Roda op dit moment nog in zijn huidige vorm zou bestaan. Dingen kunnen raar lopen. Aan de andere kant, als Roda nou was opgehouden te bestaan had je eindelijk ruimte in je hart kunnen maken voor een vrouw in plaats van voor een voetbalclub.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
Uiteraard, maar ik zie dat niet snel gebeuren dus tot die tijd kan ik de Godfather der singles spelen.
Sinds wanneer word jij ontroerd van dit soort dingenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vertrouwen in de mensheid is roerend... en naïef, maar vooral roerend.
Zat het maar zo simpel in elkaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had ook niet verwacht dat Roda op dit moment nog in zijn huidige vorm zou bestaan. Dingen kunnen raar lopen. Aan de andere kant, als Roda nou was opgehouden te bestaan had je eindelijk ruimte in je hart kunnen maken voor een vrouw in plaats van voor een voetbalclub.
Al meer dan een half jaar niet, Plaat. Je loopt achterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |