Een braderiequote:Op zondag 19 april 2009 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. De braderie toch maar niet doen denk ik. Dat wordt wel erg krap. Dan maar iets langer de tijd nemen voor het tussendoor-bezoekje
Ik had toch ook niet gevraagd of je mee wilde?quote:
Ik sinds de eerste keer dit seizoen niet meer.quote:Op zondag 19 april 2009 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf ook al sinds januari niet meer naartoe geweest
Te laat? Waarvoor?quote:Op zondag 19 april 2009 11:31 schreef CherryLips het volgende:
En nu ga ik echt douchen anders ben ik zo nog te laat ook
John Boer!quote:
Volgens mij haalt ze wat zaken door elkaar....quote:Op zondag 19 april 2009 15:45 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben weer aanwezig!
Broertje is weg en het was erg gezellig! Hebben even goed bijgepraat en mama vindt me een egoistisch krengWeet ik dat ook weer
Mama projecteert graagquote:Op zondag 19 april 2009 15:49 schreef Betamacx het volgende:
Volgens mij haalt ze wat zaken door elkaar....
Moeders.quote:Op zondag 19 april 2009 15:45 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben weer aanwezig!
Broertje is weg en het was erg gezellig! Hebben even goed bijgepraat en mama vindt me een egoistisch krengWeet ik dat ook weer
Dia's?quote:
quote:
You're welcomequote:Op zondag 19 april 2009 15:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]Moeders..
Thnx voor het recept!
What's up?quote:
ah, gaat lekker dus.. Hoewel je aan beiden niets kan doenquote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Oh, en donderdagavond was de fietsband lek gestoken op het station. Dus m'n nicht heeft niet alleen een rode droger nu, maar het achterwiel van haar fiets is ook grondig naar de kloten. Schaam me dood, ben er nog geen week geweest en heb van alles gemold.
Balen... Maar dat je er nou echt wat aan kan doen... Nee... Had haar zelf ook kunnen gebeuren.quote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Oh, en donderdagavond was de fietsband lek gestoken op het station. Dus m'n nicht heeft niet alleen een rode droger nu, maar het achterwiel van haar fiets is ook grondig naar de kloten. Schaam me dood, ben er nog geen week geweest en heb van alles gemold.
Lekker belangrijk. Ophoeren met dat hele voetbal!quote:
nounou, dat mag wel wat liever!quote:Op zondag 19 april 2009 18:25 schreef AirwiN het volgende:
Lekker belangrijk. Ophoeren met dat hele voetbal!
Opprostitueren met dat hele voetbal?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |