Je had ook gewoon 'ja' kunnen zeggen en hem dat zelf laten ontdekken als wraak...quote:Op zondag 19 april 2009 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Daar ben ik zelf ook al sinds januari niet meer naartoe geweest
Zeg, wat heb ik jou misdaan dat je met zulke suggesties komt?quote:Op zondag 19 april 2009 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had ook gewoon 'ja' kunnen zeggen en hem dat zelf laten ontdekken als wraak...
Mensen die CL zo passeren raken mij recht in het hart!quote:Op zondag 19 april 2009 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
Zeg, wat heb ik jou misdaan dat je met zulke suggesties komt?
Ja, Zelda! Heb hem niet uitgespeeld, maar ik weet niet eens meer waar ik ben in het spelquote:Op zondag 19 april 2009 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
Had jij trouwens nog een spelletje voor de Gamecube van mij?.
Je houd echt van je harem he?quote:Op zondag 19 april 2009 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die CL zo passeren raken mij recht in het hart!
Zo klink je als een acteur in een matige B-film.quote:Op zondag 19 april 2009 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die CL zo passeren raken mij recht in het hart!
Absoluut! Stuk voor stuk zijn het prachtvrouwen!quote:
Wat jij hebt met een zekere voetbalclub, dat heb ik met bepaalde vrouwen. Dus dan weet je ook hoe jij overkomt als je weer eens melodramatisch loopt te doen over de zoveelste fusie.quote:Op zondag 19 april 2009 11:33 schreef Plato1980 het volgende:
Zo klink je als een acteur in een matige B-film.
Dat een vergelijking die vrijwel in alle opzichten mank gaat.quote:Op zondag 19 april 2009 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat jij hebt met een zekere voetbalclub, dat heb ik met bepaalde vrouwen. Dus dan weet je ook hoe jij overkomt als je weer eens melodramatisch loopt te doen over de zoveelste fusie.
quote:Op zondag 19 april 2009 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat jij hebt met een zekere voetbalclub, dat heb ik met bepaalde vrouwen. Dus dan weet je ook hoe jij overkomt als je weer eens melodramatisch loopt te doen over de zoveelste fusie.
Air.. fuseren die vrouwen van je harem ook?quote:Op zondag 19 april 2009 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat een vergelijking die vrijwel in alle opzichten mank gaat.
Nou, kom maar op met de wetenschappelijke onderbouwing van deze post.quote:Op zondag 19 april 2009 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
Dat een vergelijking die vrijwel in alle opzichten mank gaat.
Van tijd tot tijd breng ik ze wel eens samen ja... Figuurlijk zou je dat wel kunnen opvatten als een fusie.quote:Op zondag 19 april 2009 11:37 schreef DR34M3R het volgende:
Air.. fuseren die vrouwen van je harem ook?
Daar heb ik nu geen tijd voor.quote:Op zondag 19 april 2009 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met de wetenschappelijke onderbouwing van deze post.
quote:
Altijd!quote:
quote:
Tussendoortjes!quote:Op zondag 19 april 2009 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. De braderie toch maar niet doen denk ik. Dat wordt wel erg krap. Dan maar iets langer de tijd nemen voor het tussendoor-bezoekje
quote:
Een braderiequote:Op zondag 19 april 2009 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. De braderie toch maar niet doen denk ik. Dat wordt wel erg krap. Dan maar iets langer de tijd nemen voor het tussendoor-bezoekje
Ik had toch ook niet gevraagd of je mee wilde?quote:
Ik sinds de eerste keer dit seizoen niet meer.quote:Op zondag 19 april 2009 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf ook al sinds januari niet meer naartoe geweest
Te laat? Waarvoor?quote:Op zondag 19 april 2009 11:31 schreef CherryLips het volgende:
En nu ga ik echt douchen anders ben ik zo nog te laat ook
John Boer!quote:
Volgens mij haalt ze wat zaken door elkaar....quote:Op zondag 19 april 2009 15:45 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben weer aanwezig!
Broertje is weg en het was erg gezellig! Hebben even goed bijgepraat en mama vindt me een egoistisch krengWeet ik dat ook weer
Mama projecteert graagquote:Op zondag 19 april 2009 15:49 schreef Betamacx het volgende:
Volgens mij haalt ze wat zaken door elkaar....
Moeders.quote:Op zondag 19 april 2009 15:45 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben weer aanwezig!
Broertje is weg en het was erg gezellig! Hebben even goed bijgepraat en mama vindt me een egoistisch krengWeet ik dat ook weer
Dia's?quote:
quote:
You're welcomequote:Op zondag 19 april 2009 15:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]Moeders..
Thnx voor het recept!
What's up?quote:
ah, gaat lekker dus.. Hoewel je aan beiden niets kan doenquote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Oh, en donderdagavond was de fietsband lek gestoken op het station. Dus m'n nicht heeft niet alleen een rode droger nu, maar het achterwiel van haar fiets is ook grondig naar de kloten. Schaam me dood, ben er nog geen week geweest en heb van alles gemold.
Balen... Maar dat je er nou echt wat aan kan doen... Nee... Had haar zelf ook kunnen gebeuren.quote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Oh, en donderdagavond was de fietsband lek gestoken op het station. Dus m'n nicht heeft niet alleen een rode droger nu, maar het achterwiel van haar fiets is ook grondig naar de kloten. Schaam me dood, ben er nog geen week geweest en heb van alles gemold.
Lekker belangrijk. Ophoeren met dat hele voetbal!quote:
nounou, dat mag wel wat liever!quote:Op zondag 19 april 2009 18:25 schreef AirwiN het volgende:
Lekker belangrijk. Ophoeren met dat hele voetbal!
Opprostitueren met dat hele voetbal?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |