ow, ok. Lekker doorslapen danquote:
sssssssssssssssst. Q. slaapt.quote:
Lekker belangrijk. Q. houdt ook nooit rekening met anderen...quote:
Nou en? Moeten wij ons dan verlagen tot zijn niveau?quote:Op zondag 19 april 2009 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Q. houdt ook nooit rekening met anderen...
Heel soms wel!quote:Op zondag 19 april 2009 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Q. houdt ook nooit rekening met anderen...
quote:Op zondag 19 april 2009 09:54 schreef DR34M3R het volgende:
Nou en? Moeten wij ons dan verlagen tot zijn niveau?
Sssssst!! Ik probeer Air te overtuigen dat hij zachtjes moet doen, ga jij er tussendoor liggen roepen. Dat komt niet over hè?quote:
quote:
Dan moet jet het niet doen, zeflbeschikking FTW!quote:
Dat lukt AIrwiN niet eens.quote:Op zondag 19 april 2009 09:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou en? Moeten wij ons dan verlagen tot zijn niveau?
Heerlijk! Erg relaxed. Flirten op de snelwegquote:Op zondag 19 april 2009 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet jet het niet doen, zeflbeschikking FTW!Dan moet je alleen mij er niet op aanspreken als ik het wel doe natuurlijk.
Hoe is je tripje Scheveningen geweest?
Air niet? Jaweeeeeeeeeeeeeeeel! *grenzeloos vertrouwen heeft in het kunnen van Airwin*quote:
Klinkt goed. Kleuren gaat best hard met de wind en het water in de nabijheid. Klinkt in ieder geval alsof je het naar je zin hebt gehad. Is je avondprogramma net zo goed bevallen?quote:Op zondag 19 april 2009 10:03 schreef DR34M3R het volgende:
Heerlijk! Erg relaxed. Flirten op de snelweg. Er was alleen geen file, dus dat was helaas maar kort steeds
. Eerst heerlijk gelunched bij een strandtentje, toen een keer over de boulevard gelopen, via het strand terug. Er waren aardig wat mensen, maar ver genoeg uit elkaar om toch rust te hebben. Ik heb me dan ook lekker met mijn dekentje ergens midden op het strand gevleid, heb maar 6 pagina's gelezen, verder vooral mensen gekeken en van de zon genoten.
Ik ben verkleurd!
Ookquote:Op zondag 19 april 2009 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed. Kleuren gaat best hard met de wind en het water in de nabijheid. Klinkt in ieder geval alsof je het naar je zin hebt gehad. Is je avondprogramma net zo goed bevallen?
Weet je wel stuk ze heeft gespeeld? (was een vriendin van je toch?)quote:Op zondag 19 april 2009 10:07 schreef DR34M3R het volgende:
Ook
Het pianostuk was wel erg zwaar, (wel erg knap gedaan overigens.) maar van de rest heb ik echt zitten genieten. En daarna het theatercafé in tot sluitingstijd. Ook erg gezellig
Wat familie op bezoek, wezen hardlopen, relaxen en daarna eten bij vrienden en met diezelfde vrienden naar de thestervoorstelling van Kees Torn geweest.quote:Op zondag 19 april 2009 10:08 schreef DR34M3R het volgende:
En wat hebben jullie gisteren gedaan eigenlijk?
Jawel. Het waren meerdere stukken, (voorjaarsconcert van de harmonie). Ik pak er even het programma bij:quote:Op zondag 19 april 2009 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je wel stuk ze heeft gespeeld? (was een vriendin van je toch?)
Kees Tom.. Zegt me zo niks. Was het leuk? Klinkt ook als een fijne dag iigquote:[..]
Wat familie op bezoek, wezen hardlopen, relaxen en daarna eten bij vrienden en met diezelfde vrienden naar de thestervoorstelling van Kees Torn geweest.
Oeh, Chopin... Ook een pianostuk toch? Ik word een beetje zenuwachtig van de stukken van Chopin.quote:
Het was wel aardig. Zijn vorige twee shows vond ik beter. Daar zat meer een lijn in en de grappen waren scherper. Het was nu wat lafjes allemaal. En inderdaad, het was een fijne dag.quote:Op zondag 19 april 2009 10:19 schreef DR34M3R het volgende:
Kees Tom.. Zegt me zo niks. Was het leuk? Klinkt ook als een fijne dag iig.
quote:Op zondag 19 april 2009 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, Chopin... Ook een pianostuk toch? Ik word een beetje zenuwachtig van de stukken van Chopin.
[..]
Het was wel aardig. Zijn vorige twee shows vond ik beter. Daar zat meer een lijn in en de grappen waren scherper. Het was nu wat lafjes allemaal. En inderdaad, het was een fijne dag.
quote:
Whehehe.. ik kan dat ook alleen maar zeggen omdat ik het programma hier heb liggen hoor. Dit was de eerste uitvoering van klassieke muziek waar ik ooit in mijn leven naartoe geweest ben. En ik kan ook niet zeggen dat ik regelmatig naar klassieke muziek op de radio luister of zoquote:
Je bent nooit te oud om nieuwe ervaring op te doen zeg ik altijd maar!quote:Op zondag 19 april 2009 10:40 schreef DR34M3R het volgende:
Whehehe.. ik kan dat ook alleen maar zeggen omdat ik het programma hier heb liggen hoor. Dit was de eerste uitvoering van klassieke muziek waar ik ooit in mijn leven naartoe geweest ben. En ik kan ook niet zeggen dat ik regelmatig naar klassieke muziek op de radio luister of zo
Maar zoals gezegd, ik heb er geen spijt van, en zal zeker ook vaker gaan
Dan kan ik nog heel veel nieuwe ervaringen opdoen, want ik ben nog helemaal niet oud!quote:Op zondag 19 april 2009 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om nieuwe ervaring op te doen zeg ik altijd maar!
quote:Op zondag 19 april 2009 10:47 schreef DR34M3R het volgende:
Dan kan ik nog heel veel nieuwe ervaringen opdoen, want ik ben nog helemaal niet oud!
Wat me meer zorgen baart.. hoe zit het dan bij jou, heb jij nog wel tijd genoeg voor nieuwe ervaringen?quote:
Waarom baart jou dat zorgen? Welke indruk heb ik gewekt dat ik daar de tijd niet voor zou hebben?quote:Op zondag 19 april 2009 10:58 schreef DR34M3R het volgende:
Wat me meer zorgen baart.. hoe zit het dan bij jou, heb jij nog wel tijd genoeg voor nieuwe ervaringen?
quote:
Je had het erover dat je nooit te oud bent om nieuwe ervaringen op te doen.quote:Op zondag 19 april 2009 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom baart jou dat zorgen? Welke indruk heb ik gewekt dat ik daar de tijd niet voor zou hebben?
Zou er nog een C komen?quote:
Met een beetje geluk kunnen we het alfabet nog afwerkenquote:
Genoeg, daar maak ik gewoon tijd voor vrij!quote:Op zondag 19 april 2009 11:06 schreef DR34M3R het volgende:
Is er bij jou nog wel tijd om genoeg nieuwe ervaringen op te doen?
Dat CL niet de eerste is aan wie je denkt...quote:Op zondag 19 april 2009 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb Burdie al een tijd niet meer gezien hier.
quote:Op zondag 19 april 2009 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat CL niet de eerste is aan wie je denkt...
Zolang jij dat afwerken maar bij 'A' begint vind ik het best.quote:Op zondag 19 april 2009 11:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kunnen we het alfabet nog afwerken
Hahaha, het is toch wat.. die taalbarrière tussen Noord en Zuid..quote:Op zondag 19 april 2009 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zolang jij dat afwerken maar bij 'A' begint vind ik het best.
Waar het hart vol van is...quote:
Ik zorg ervoor dat Bubba jouw kant op komt!quote:Op zondag 19 april 2009 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
Zolang jij dat afwerken maar bij 'A' begint vind ik het best.
Wat heeft Bubba hier mee te maken?quote:Op zondag 19 april 2009 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat Bubba jouw kant op komt!
Die verzorgt het afwerken!quote:
Merk op dat ik meteen aan jou moest denken!quote:
Daar ben ik zelf ook al sinds januari niet meer naartoe geweestquote:Op zondag 19 april 2009 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Kan ik het goed maken door een keer te komen pubquizzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |