Waarom baart jou dat zorgen? Welke indruk heb ik gewekt dat ik daar de tijd niet voor zou hebben?quote:Op zondag 19 april 2009 10:58 schreef DR34M3R het volgende:
Wat me meer zorgen baart.. hoe zit het dan bij jou, heb jij nog wel tijd genoeg voor nieuwe ervaringen?
quote:
Je had het erover dat je nooit te oud bent om nieuwe ervaringen op te doen.quote:Op zondag 19 april 2009 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom baart jou dat zorgen? Welke indruk heb ik gewekt dat ik daar de tijd niet voor zou hebben?
Zou er nog een C komen?quote:
Met een beetje geluk kunnen we het alfabet nog afwerkenquote:
Genoeg, daar maak ik gewoon tijd voor vrij!quote:Op zondag 19 april 2009 11:06 schreef DR34M3R het volgende:
Is er bij jou nog wel tijd om genoeg nieuwe ervaringen op te doen?
Dat CL niet de eerste is aan wie je denkt...quote:Op zondag 19 april 2009 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb Burdie al een tijd niet meer gezien hier.
quote:Op zondag 19 april 2009 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat CL niet de eerste is aan wie je denkt...
Zolang jij dat afwerken maar bij 'A' begint vind ik het best.quote:Op zondag 19 april 2009 11:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kunnen we het alfabet nog afwerken
Hahaha, het is toch wat.. die taalbarrière tussen Noord en Zuid..quote:Op zondag 19 april 2009 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zolang jij dat afwerken maar bij 'A' begint vind ik het best.
Waar het hart vol van is...quote:
Ik zorg ervoor dat Bubba jouw kant op komt!quote:Op zondag 19 april 2009 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
Zolang jij dat afwerken maar bij 'A' begint vind ik het best.
Wat heeft Bubba hier mee te maken?quote:Op zondag 19 april 2009 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat Bubba jouw kant op komt!
Die verzorgt het afwerken!quote:
Merk op dat ik meteen aan jou moest denken!quote:
Daar ben ik zelf ook al sinds januari niet meer naartoe geweestquote:Op zondag 19 april 2009 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Kan ik het goed maken door een keer te komen pubquizzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |