Waarom baart jou dat zorgen? Welke indruk heb ik gewekt dat ik daar de tijd niet voor zou hebben?quote:Op zondag 19 april 2009 10:58 schreef DR34M3R het volgende:
Wat me meer zorgen baart.. hoe zit het dan bij jou, heb jij nog wel tijd genoeg voor nieuwe ervaringen?
Je had het erover dat je nooit te oud bent om nieuwe ervaringen op te doen.quote:Op zondag 19 april 2009 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom baart jou dat zorgen? Welke indruk heb ik gewekt dat ik daar de tijd niet voor zou hebben?
Zou er nog een C komen?quote:
Met een beetje geluk kunnen we het alfabet nog afwerkenquote:
Genoeg, daar maak ik gewoon tijd voor vrij!quote:Op zondag 19 april 2009 11:06 schreef DR34M3R het volgende:
Is er bij jou nog wel tijd om genoeg nieuwe ervaringen op te doen?
Dat CL niet de eerste is aan wie je denkt...quote:Op zondag 19 april 2009 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb Burdie al een tijd niet meer gezien hier.
quote:Op zondag 19 april 2009 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat CL niet de eerste is aan wie je denkt...
Zolang jij dat afwerken maar bij 'A' begint vind ik het best.quote:Op zondag 19 april 2009 11:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kunnen we het alfabet nog afwerken
Hahaha, het is toch wat.. die taalbarrière tussen Noord en Zuid..quote:Op zondag 19 april 2009 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zolang jij dat afwerken maar bij 'A' begint vind ik het best.
Waar het hart vol van is...quote:
Ik zorg ervoor dat Bubba jouw kant op komt!quote:Op zondag 19 april 2009 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
Zolang jij dat afwerken maar bij 'A' begint vind ik het best.
Wat heeft Bubba hier mee te maken?quote:Op zondag 19 april 2009 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat Bubba jouw kant op komt!
Die verzorgt het afwerken!quote:
Merk op dat ik meteen aan jou moest denken!quote:
Daar ben ik zelf ook al sinds januari niet meer naartoe geweestquote:Op zondag 19 april 2009 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Kan ik het goed maken door een keer te komen pubquizzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |