quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:56 schreef Tegan het volgende:
Is er plaats voor nog een single?
Ik heb zo het idee dat ik mijn eerste Singles-post niet meer terug kan vinden. Er zijn nog allerlei rare voorlopers van Singles geweest waar ik ook heb gepost vanaf ongeveer 2001 denk ik.quote:
Je nieuwe leven kost best wel veel tijd he?quote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Hehe, ik zit. En over een kwartiertje lig ik want dan ga ik naar bed.
Mijne was niet zo moeilijk om te vinden. Zoeken op 'Singles', op de laatste/eerste pagina van mijn posthistoryquote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ik mijn eerste Singles-post niet meer terug kan vinden. Er zijn nog allerlei rare voorlopers van Singles geweest waar ik ook heb gepost vanaf ongeveer 2001 denk ik.
Kostte wat moeite, maar voor mij ruim 4 jaar terugquote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ik mijn eerste Singles-post niet meer terug kan vinden. Er zijn nog allerlei rare voorlopers van Singles geweest waar ik ook heb gepost vanaf ongeveer 2001 denk ik.
Leven? Waar?quote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Je nieuwe leven kost best wel veel tijd he?
Het heeft altijd weer iets vertrouwdsquote:Op maandag 20 april 2009 23:30 schreef PP. het volgende:
Prachtig dat Fok!. Maanden lees ik hier niet mee, en toch heb ik niets gemist.
Klopt helemaal, een soort van thuiskomen in een begeleid wonen project.quote:Op maandag 20 april 2009 23:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het heeft altijd weer iets vertrouwds.
Het is net As the world turnsquote:Op maandag 20 april 2009 23:30 schreef PP. het volgende:
Prachtig dat Fok!. Maanden lees ik hier niet mee, en toch heb ik niets gemist.
quote:Op maandag 20 april 2009 23:46 schreef PP. het volgende:
Klopt helemaal, een soort van thuiskomen in een begeleid wonen project.
Twitter posts!quote:
heb ik laatste ook weer na maanden gezien, ging primaquote:
Ik vind het echt heerlijk om mijn heren zo vol ontspanning te zien tukkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:04 schreef MissMSX het volgende:
Damn, wat zijn katten lui zeg. Ligt er hier een tegenover me op de bank te pruttelen en te smakken terwijl ze in een ultraluie houding ligt![]()
Dat is zo twisted.quote:
TwistedBikequote:
Ik begrijp hieruit dat alle studenten van Utrecht nog een excuus tegoed hebben van Q.?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:50 schreef TwistedDarling het volgende:
m'n reservebarrel is toch niet weg.Hij staat alleen heel ergens anders dan waar ik hem had neergezet.
Dat hadden ze sowieso, dat eindeloze studenten-gebash ook altijd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat alle studenten van Utrecht nog een excuus tegoed hebben van Q.?
Q. is ook grumpy, hij is alleen niet gorgeous. Daarom is het bij jou schattig en bij hem rete-irritant!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat hadden ze sowieso, dat eindeloze studenten-gebash ook altijd.
Nee, jij vindt mij niet gorgeous. Dat wil niet zeggen dat ik het niet ben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. is ook grumpy, hij is alleen niet gorgeous. Daarom is het bij jou schattig en bij hem rete-irritant!
De strekking van mijn post blijft hetzelfde!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:58 schreef Q. het volgende:
Nee, jij vindt mij niet gorgeous. Dat wil niet zeggen dat ik het niet ben.
Het tussen de weilanden door fietsen deed me denken aan vroeger.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:55 schreef Q. het volgende:
De hoofdstraat van De Bilt is een leuke winkelstraat idd.
Daar doe ik niet aan hoor! Never admit you're wrong! Never give up, never surrender!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat alle studenten van Utrecht nog een excuus tegoed hebben van Q.?
Niet op een werkpc. Slechts op mijn mobiel. Dat telt niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je bent toch niet aan het fokken op het werk, Q.
Toen alles beter was!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het tussen de weilanden door fietsen deed me denken aan vroeger.
Je werkmobiel?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet op een werkpc. Slechts op mijn mobiel. Dat telt niet.
Je vindt mijn tieten gewoon te klein. Zeg dat dan gewoon.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De strekking van mijn post blijft hetzelfde!
Kan beter, kan slechter...quote:
Tof! Dat wil ik ook! Wilde op bevrijdingsdag vrij hebben maar dan gaat natuurlijk net iedereen op vakantie. En ik moet achteraan sluiten omdat ik geen kids heb die dan vrij zijn. "Je kan ook wel een week later vrij zijn".quote:
opknopen die mensen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Dat wil ik ook! Wilde op bevrijdingsdag vrij hebben maar dan gaat natuurlijk net iedereen op vakantie. En ik moet achteraan sluiten omdat ik geen kids heb die dan vrij zijn. "Je kan ook wel een week later vrij zijn"..
Stompzinnige drogreden!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:01 schreef Q. het volgende:
Tof! Dat wil ik ook! Wilde op bevrijdingsdag vrij hebben maar dan gaat natuurlijk net iedereen op vakantie. En ik moet achteraan sluiten omdat ik geen kids heb die dan vrij zijn. "Je kan ook wel een week later vrij zijn"..
Hop, naar de OR ermee. Voor je het weet kun je eventuele vrije dagen in juli en augustus ook wel vergeten 'omdat je geen kinderen hebt'.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:04 schreef Q. het volgende:
Ik heb die week ook alle late diensten gekregen, ik wil gewoon vroeg beginnen zodat ik vroeg weer naar huis kan.
Het scheelt dat niemand rond Lowlands weg gaat, anders had ik dan vast ook geen vrij kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hop, naar de OR ermee. Voor je het weet kun je eventuele vrije dagen in juli en augustus ook wel vergeten 'omdat je geen kinderen hebt'.
'Dan ga je maar een week later naar Lowlands"quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef Q. het volgende:
Het scheelt dat niemand rond Lowlands weg gaat, anders had ik dan vast ook geen vrij kunnen krijgen.
Ik zie Q al zitten in zijn sofa op een grasveld tussen de gele vlekken..quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef AirwiN het volgende:
'Dan ga je maar een week later naar Lowlands"
Traytje bier erbij natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:11 schreef nectarientje het volgende:
Ik zie Q al zitten in zijn sofa op een grasveld tussen de gele vlekken..
oh ja! Wat dat betreft kun je rustig een week later gaan Q, hoe vaak ben je het terrein op geweest vorig jaar?quote:
Dit jaar komen er nog veel meer kutbands. En geen Elbow, want die stonden er verleden jaar al.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:22 schreef nectarientje het volgende:
oh ja! Wat dat betreft kun je rustig een week later gaan Q, hoe vaak ben je het terrein op geweest vorig jaar?
Ik hoor net dat een week later gaan geen probleem is! Scheelt ook in de kosten van het kaartje!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:25 schreef AirwiN het volgende:
Dit jaar komen er nog veel meer kutbands. En geen Elbow, want die stonden er verleden jaar al.
Met een beetje mazzel verkoopt het snel uit. Dat scheelt weer een dure editie LL.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:31 schreef nectarientje het volgende:
Ik hoor net dat een week later gaan geen probleem is! Scheelt ook in de kosten van het kaartje!
Wat denken wij ook goed geldbesparend mee Airquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:33 schreef AirwiN het volgende:
Met een beetje mazzel verkoopt het snel uit. Dat scheelt weer een dure editie LL.
Twee?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oh ja! Wat dat betreft kun je rustig een week later gaan Q, hoe vaak ben je het terrein op geweest vorig jaar?
Dat heeft niks met die kinderen te maken maar met de ouders/managers en de overheid (lees= plato)quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Het scheelt dat niemand rond Lowlands weg gaat, anders had ik dan vast ook geen vrij kunnen krijgen.Kinderen
.
Ik ben van mijn team natuurlijk de enige zonder kinderen.
Laten we eens beginnen met mensen zoeken die wèl iets doen met ons goedbedoeld advies.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:40 schreef nectarientje het volgende:
Wat denken wij ook goed geldbesparend mee AirWe zouden er eigenlijk iets mee moeten doen.
Laten we een vrijwilliger in de zaal zoeken!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:44 schreef AirwiN het volgende:
Laten we eens beginnen met mensen zoeken die wèl iets doen met ons goedbedoeld advies.
Ik heb al een Lowlandskaartje (die ik niet moet gaan kwijtraken in de verhuizing!)quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Laten we een vrijwilliger in de zaal zoeken!
Ik dacht dat je niet ging?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:56 schreef Q. het volgende:
Ik koop vrijdag mijn Lowlandskaartje, als de centjes weer binnenkomen.
een week laterquote:
Nou, doe mij maar een advies danquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
een week later![]()
En maxitaxi, het gaat om een vrijwilliger waar Air en ik onze creativiteit op kwijt kunnen qua adviezen. Niet om een lowlandskaartje
Daar zit natuurlijk wel een hele analyse aan vast he, dat snap je. Daar zullen A. Irwin en N. Ectarientje zich over moeten buigen.quote:
Ik laat me graag informeren over de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk wel een hele analyse aan vast he, dat snap je. Daar zullen A. Irwin en N. Ectarientje zich over moeten buigen.
Absoluut!quote:
Hoi Plaat!quote:
Nu neem ik zelden vrij in die periode juist omdat alle collega's met kinderen opgerot zijn en het dus lekker rustig is. Plus dat klanten minder bellen omdat ze verwachten dat je toch met vakantie bentquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hop, naar de OR ermee. Voor je het weet kun je eventuele vrije dagen in juli en augustus ook wel vergeten 'omdat je geen kinderen hebt'.
Jij beschikt dan ook niet over het uitgebreide sociale leven dat Q. heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:59 schreef Litpho het volgende:
Nu neem ik zelden vrij in die periode juist omdat alle collega's met kinderen opgerot zijn en het dus lekker rustig is. Plus dat klanten minder bellen omdat ze verwachten dat je toch met vakantie bent.
Dat vond ik ook sterke argumenten om volgende week gewoon te gaan werken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu neem ik zelden vrij in die periode juist omdat alle collega's met kinderen opgerot zijn en het dus lekker rustig is. Plus dat klanten minder bellen omdat ze verwachten dat je toch met vakantie bent.
Beweer je nou serieus dat ik opkom voor de rechten van mensen met kinderen en daarom mijn medesingles verloochenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat heeft niks met die kinderen te maken maar met de ouders/managers en de overheid (lees= plato)
Volgens mij zijn veel scholen dicht ja. Ten minste vrijwel alle collega's met kinderen hebben verlof en dat is vast geen toevalquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:02 schreef Thisbe het volgende:
Is het volgende week weer een vrije week dan?
Ik was vergeten dat ik volgende week jarig ben.
Inderdaad. Niet dat leven.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij beschikt dan ook niet over het uitgebreide sociale leven dat Q. heeft natuurlijk.
Nixxx en Q. zijn je al voorgegaan. En ook jij zal je medesingles verraden op het moment dat een gewillige vrouw zich aandient.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
Beweer je nou serieus dat ik opkom voor de rechten van mensen met kinderen en daarom mijn medesingles verloochen?
Misschien is Plaat wel een uitzondering. Niet alsof ik deze singles meer verloochen tegenwoordig. Die andere Singles daarentegen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nixxx en Q. zijn je al voorgegaan. En ook jij zal je medesingles verraden op het moment dat een gewillige vrouw zich aandient.
Uiteraard, maar ik zie dat niet snel gebeuren dus tot die tijd kan ik de Godfather der singles spelen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nixxx en Q. zijn je al voorgegaan. En ook jij zal je medesingles verraden op het moment dat een gewillige vrouw zich aandient.
Ben jij geen single meerquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien is Plaat wel een uitzondering. Niet alsof ik deze singles meer verloochen tegenwoordig. Die andere Singles daarentegen...
Je vertrouwen in de mensheid is roerend... en naïef, maar vooral roerend.quote:
Je had ook niet verwacht dat Roda op dit moment nog in zijn huidige vorm zou bestaan. Dingen kunnen raar lopen. Aan de andere kant, als Roda nou was opgehouden te bestaan had je eindelijk ruimte in je hart kunnen maken voor een vrouw in plaats van voor een voetbalclub.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
Uiteraard, maar ik zie dat niet snel gebeuren dus tot die tijd kan ik de Godfather der singles spelen.
Sinds wanneer word jij ontroerd van dit soort dingenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vertrouwen in de mensheid is roerend... en naïef, maar vooral roerend.
Zat het maar zo simpel in elkaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had ook niet verwacht dat Roda op dit moment nog in zijn huidige vorm zou bestaan. Dingen kunnen raar lopen. Aan de andere kant, als Roda nou was opgehouden te bestaan had je eindelijk ruimte in je hart kunnen maken voor een vrouw in plaats van voor een voetbalclub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |