opknopen die mensen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Dat wil ik ook! Wilde op bevrijdingsdag vrij hebben maar dan gaat natuurlijk net iedereen op vakantie. En ik moet achteraan sluiten omdat ik geen kids heb die dan vrij zijn. "Je kan ook wel een week later vrij zijn"..
Stompzinnige drogreden!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:01 schreef Q. het volgende:
Tof! Dat wil ik ook! Wilde op bevrijdingsdag vrij hebben maar dan gaat natuurlijk net iedereen op vakantie. En ik moet achteraan sluiten omdat ik geen kids heb die dan vrij zijn. "Je kan ook wel een week later vrij zijn"..
Hop, naar de OR ermee. Voor je het weet kun je eventuele vrije dagen in juli en augustus ook wel vergeten 'omdat je geen kinderen hebt'.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:04 schreef Q. het volgende:
Ik heb die week ook alle late diensten gekregen, ik wil gewoon vroeg beginnen zodat ik vroeg weer naar huis kan.
Het scheelt dat niemand rond Lowlands weg gaat, anders had ik dan vast ook geen vrij kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hop, naar de OR ermee. Voor je het weet kun je eventuele vrije dagen in juli en augustus ook wel vergeten 'omdat je geen kinderen hebt'.
'Dan ga je maar een week later naar Lowlands"quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef Q. het volgende:
Het scheelt dat niemand rond Lowlands weg gaat, anders had ik dan vast ook geen vrij kunnen krijgen.
Ik zie Q al zitten in zijn sofa op een grasveld tussen de gele vlekken..quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef AirwiN het volgende:
'Dan ga je maar een week later naar Lowlands"
Traytje bier erbij natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:11 schreef nectarientje het volgende:
Ik zie Q al zitten in zijn sofa op een grasveld tussen de gele vlekken..
oh ja! Wat dat betreft kun je rustig een week later gaan Q, hoe vaak ben je het terrein op geweest vorig jaar?quote:
Dit jaar komen er nog veel meer kutbands. En geen Elbow, want die stonden er verleden jaar al.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:22 schreef nectarientje het volgende:
oh ja! Wat dat betreft kun je rustig een week later gaan Q, hoe vaak ben je het terrein op geweest vorig jaar?
Ik hoor net dat een week later gaan geen probleem is! Scheelt ook in de kosten van het kaartje!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:25 schreef AirwiN het volgende:
Dit jaar komen er nog veel meer kutbands. En geen Elbow, want die stonden er verleden jaar al.
Met een beetje mazzel verkoopt het snel uit. Dat scheelt weer een dure editie LL.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:31 schreef nectarientje het volgende:
Ik hoor net dat een week later gaan geen probleem is! Scheelt ook in de kosten van het kaartje!
Wat denken wij ook goed geldbesparend mee Airquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:33 schreef AirwiN het volgende:
Met een beetje mazzel verkoopt het snel uit. Dat scheelt weer een dure editie LL.
Twee?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oh ja! Wat dat betreft kun je rustig een week later gaan Q, hoe vaak ben je het terrein op geweest vorig jaar?
Dat heeft niks met die kinderen te maken maar met de ouders/managers en de overheid (lees= plato)quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Het scheelt dat niemand rond Lowlands weg gaat, anders had ik dan vast ook geen vrij kunnen krijgen.Kinderen
.
Ik ben van mijn team natuurlijk de enige zonder kinderen.
Laten we eens beginnen met mensen zoeken die wèl iets doen met ons goedbedoeld advies.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:40 schreef nectarientje het volgende:
Wat denken wij ook goed geldbesparend mee AirWe zouden er eigenlijk iets mee moeten doen.
Laten we een vrijwilliger in de zaal zoeken!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:44 schreef AirwiN het volgende:
Laten we eens beginnen met mensen zoeken die wèl iets doen met ons goedbedoeld advies.
Ik heb al een Lowlandskaartje (die ik niet moet gaan kwijtraken in de verhuizing!)quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Laten we een vrijwilliger in de zaal zoeken!
Ik dacht dat je niet ging?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:56 schreef Q. het volgende:
Ik koop vrijdag mijn Lowlandskaartje, als de centjes weer binnenkomen.
een week laterquote:
Nou, doe mij maar een advies danquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
een week later![]()
En maxitaxi, het gaat om een vrijwilliger waar Air en ik onze creativiteit op kwijt kunnen qua adviezen. Niet om een lowlandskaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |