Probeer eens een muur... Klinkt burgerlijk, maar het is best leuk!quote:Op zondag 19 april 2009 19:05 schreef CherryLips het volgende:
Toffe foto's inlijsten in toffe blije fotolijsten.
Nu nog een plek vinden om ze op te hangen.
Alles zit al volquote:Op zondag 19 april 2009 19:34 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Probeer eens een muur... Klinkt burgerlijk, maar het is best leuk!
En hoi Tegan!
Ja, die want Boys aren't Stupidquote:Op zondag 19 april 2009 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles zit al vol.
Of m'n Jugendstil-dingen moeten weg, of m'n Boys Are Stupid-poster.
Welke klok?quote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook een hele toffe klok gezien. Die kan er mooi bij dan. Maar ik wil hem alleen in een andere kleur en die bestaat wel, maar ik kan 'm nergens vinden
Da's te veel moeite, ga geen tig euro uitgeven voor een klok en hem dan zelf vervenquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 14:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Een van m'n barrels is verdwenen uit de stalling.
Eerste keer dat er iets van me is gejat in Utrecht. Uitgerekend nu ik weg ben uit de pauperbuurt.quote:
Dat is inderdaad nog het meest sneue. Al meen ik mij te herinneren dat je ook ooit wel eens een stoel een tijdje bent kwijt geweest, niet?quote:Op maandag 20 april 2009 14:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Eerste keer dat er iets van me is gejat in Utrecht. Uitgerekend nu ik weg ben uit de pauperbuurt.
Ohja, dat zou ik zo vergeten omdat die weer tevoorschijn was gekomen.quote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog het meest sneue. Al meen ik mij te herinneren dat je ook ooit wel eens een stoel een tijdje bent kwijt geweest, niet?
Dat bewijst toch wel dat studenten erger zijn dan de grootste tokkies.quote:Op maandag 20 april 2009 14:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Eerste keer dat er iets van me is gejat in Utrecht. Uitgerekend nu ik weg ben uit de pauperbuurt.
Vogels schijten niet in hun eigen nest, tokkies jatten niet in hun eigen buurt. Ik denk juist dat het tokkies waren!quote:Op maandag 20 april 2009 16:59 schreef Q. het volgende:
Dat bewijst toch wel dat studenten erger zijn dan de grootste tokkies.
Probeer eens een keppeltjequote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef Q. het volgende:
Ik was net bij de supermarkt de enige zonder hoofdddoekje. Echt! Binnenkort moet ik er ook maar eens eentje aan gaan schaffen.
De wijze levensles is volgens mij juist dat je een vrouw moet aanschaffen om de boodschappen voor jou te doen.quote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef Q. het volgende:
Ik was net bij de supermarkt de enige zonder hoofdddoekje. Echt! Binnenkort moet ik er ook maar eens eentje aan gaan schaffen.
Als je de kans wil vergroten dat ze boodschappen voor je doet wel. Mijn ervaring met Nederlandse vrouwen is dat die zich daar niet zonder meer voor het karretje laten spannen...quote:
Waarom zouden we als je het ook kan uitbesteden aan een manquote:Op maandag 20 april 2009 18:43 schreef AirwiN het volgende:
Als je de kans wil vergroten dat ze boodschappen voor je doet wel. Mijn ervaring met Nederlandse vrouwen is dat die zich daar niet zonder meer voor het karretje laten spannen...
Duurt ff voor ik reageer. Ik moest boodschappen doen van de vrouw...quote:Op maandag 20 april 2009 18:46 schreef nectarientje het volgende:
Waarom zouden we als je het ook kan uitbesteden aan een man
Als ik het niet dacht..quote:Op maandag 20 april 2009 19:02 schreef AirwiN het volgende:
Duurt ff voor ik reageer. Ik moest boodschappen doen van de vrouw...
Zou ik bij jou beter af zijn op dat gebied?quote:
Volgens mij ligt dat gewoon aan de ruggegraatloze mannen.quote:Op maandag 20 april 2009 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je de kans wil vergroten dat ze boodschappen voor je doet wel. Mijn ervaring met Nederlandse vrouwen is dat die zich daar niet zonder meer voor het karretje laten spannen...
Nee, ruggengraatloze mannen zijn sowieso niet in staat om een relatie te krijgen of te houden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:22 schreef Q. het volgende:
Volgens mij ligt dat gewoon aan de ruggegraatloze mannen.
Jij snapt het!quote:Op maandag 20 april 2009 19:25 schreef Tegan het volgende:
Boodschappen doen is tof. Helemaal met iemand anders' portemonee.
Echt wel. Dominante vrouwen ftw.quote:Op maandag 20 april 2009 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ruggengraatloze mannen zijn sowieso niet in staat om een relatie te krijgen of te houden.
Da's geen relatie da's een dienstverband.quote:
Met betaling in natura. Op onregelmatige basis.quote:Op maandag 20 april 2009 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's geen relatie da's een dienstverband.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |