Spijker op z'n kop, proficiat!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:37 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Mwa druk, ik ga er een studie van maken, ik wil weten wat voor een type hersencellen Ajax supporters hebben aangezien ze zich jaar in jaar uit voor schut zetten.
Als een klein kind een verwarming aanraakt, en merkt dat deze heet is, dan doet deze dit misschien nog een 2e keer, maar geen 3e keer, een kind leert.
Als een hond binnen plast en je straft hem, dan zal hij dit nog 2 of 3 keer doen, daarna zal hij het afleren, omdat hij het binnenplassen associeert met de straf.
Als een Ajax supporter roept in het begin van het seizoen dat ze kampioen gaan worden, de grootste mond heeft van alle voetbal supporters omdat ze teren op historie en daarna op hun bek gaan doen ze dat het jaar erop, en het jaar erop, en het jaar erop, en het jaar erop, een Ajax supporter leert niet
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:37 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Mwa druk, ik ga er een studie van maken, ik wil weten wat voor een type hersencellen Ajax supporters hebben aangezien ze zich jaar in jaar uit voor schut zetten.
Als een klein kind een verwarming aanraakt, en merkt dat deze heet is, dan doet deze dit misschien nog een 2e keer, maar geen 3e keer, een kind leert.
Als een hond binnen plast en je straft hem, dan zal hij dit nog 2 of 3 keer doen, daarna zal hij het afleren, omdat hij het binnenplassen associeert met de straf.
Als een Ajax supporter roept in het begin van het seizoen dat ze kampioen gaan worden, de grootste mond heeft van alle voetbal supporters omdat ze teren op historie en daarna op hun bek gaan doen ze dat het jaar erop, en het jaar erop, en het jaar erop, en het jaar erop, een Ajax supporter leert niet
Ik heb het godverdomme toch niet over dat die joden kampioen wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:39 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Uhm als AZ nu gelijk speelt en Ajax wint dan kan Ajax nog geen kampioen worden hoor, met 10 punten achterstand met nog 9 te behalen...
In dat scenario kan alleen Twente nog kampioen worden door alles met 4-0 te winnen ofzo
Alvast de herhaling:quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:41 schreef Fortitudo het volgende:
kutzooi 1-1
heeft iemand stream, ben net thuis van ons eigen kampioenschapsfeest
Je vloekt!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb het godverdomme toch niet over dat die joden kampioen worden
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:37 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Pfff dat noemt ie anti-feyenoord. Je weet zelf ook wel dat Twente met 2-0 voor hadden moeten staan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:41 schreef Merkie het volgende:
Eredivisie Live is weer overdreven anti-Feyenoord hoor. Twente wordt helemaal opgehemeld alsof ze Feyenoord compleet kansloos laten. Vervolgens laten ze alleen kansen van Twente zien en niet die van Feyenoord. Ik beaam dat Twente beter speelt dan Feyenoord, maar EL overdrijft alwéér.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb het godverdomme potdorie toch niet over dat die joden kampioen worden
Idd, ik post hier sowieso altijd met eenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denken dat je iemand kunt beledigen hier op VBL
Rijnmond ook hoor. "de afstand met de top is wel heel groot moeten we concluderen" en dat soort dingen...quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:41 schreef Merkie het volgende:
Eredivisie Live is weer overdreven anti-Feyenoord hoor. Twente wordt helemaal opgehemeld alsof ze Feyenoord compleet kansloos laten. Vervolgens laten ze alleen kansen van Twente zien en niet die van Feyenoord. Ik beaam dat Twente beter speelt dan Feyenoord, maar EL overdrijft alwéér.
Bij Rijnmond zeiken ze nog als Feyenoord de CL wintquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Rijnmond ook hoor. "de afstand met de top is wel heel groot moeten we concluderen" en dat soort dingen...
Rijnmond is juist een kakkerlakkenzender. En als het slecht gaat zijn die altijd de beste in kankeren op Feyenoord. Altijd genieten!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Rijnmond ook hoor. "de afstand met de top is wel heel groot moeten we concluderen" en dat soort dingen...
Ja.. Ofquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ik post hier sowieso altijd met eenop mijn gezicht
Wens is vader van de gedachte. Hij krijgt een paar steunbetuigingen, voor de rest gaat niemand er op inquote:
Ik denk de Ajaxsupporters. Alhoewel ik die jongen wel snap.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:46 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik hoop dat ze pas in Enschede Amsterdam de titel pakken...
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:46 schreef TC03 het volgende:
Goede analist. 'Ik zou wat meer druk naar voren geven'. Geniaal.
bij feyenoord-Ajax beginnen de commentatoren al te schreeuwen als feyenoord over de middellijn is met de bal. slecht voor je hart als Ajacied.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Rijnmond is juist een kakkerlakkenzender. En als het slecht gaat zijn die altijd de beste in kankeren op Feyenoord. Altijd genieten!
Het is z'n neef malloot.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:46 schreef need2009 het volgende:
[..]
Zo ken je hem goed? Je noemt hem bij de voornaam!
Zo begint een mopje ook geleuf ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Een Ajaxied en een Feyenoorder op één bank.²
Klopt ja. Als je dan de wedstrijd terug kijkt als je alleen naar de radio hebt geluisterd is het ook van ':{ '.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
bij feyenoord-Ajax beginnen de commentatoren al te schreeuwen als feyenoord over de middellijn is met de bal. slecht voor je hart als Ajacied.
Ajacied!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Een Ajaxied en een Feyenoorder op één bank.²
Dat is wel waar jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
bij feyenoord-Ajax beginnen de commentatoren al te schreeuwen als feyenoord over de middellijn is met de bal. slecht voor je hart als Ajacied.
mee eruit halen da ding dan!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Vertelquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo begint een mopje ook geleuf ik
ik had 'm een paar keer op staan toen Ajax won.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Was een scherptecheck van me. Goed gedaan!quote:
En wat vind je van Mounir?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vond Martens in zijn eerste seizoen vele malen beter dan dit seizoen.²
Toch stelt het "fantastische" Twente Timmer weinig op de proef, op dat schot van Braafheid na.quote:
Bij de F'jes had ie inderdaad al veel potentiequote:Op zaterdag 18 april 2009 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vond Martens in zijn eerste seizoen vele malen beter dan dit seizoen.²
2 scheidsrechters in het veld?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toch stelt het "fantastische" Twente Timmer weinig op de proef, op dat schot van Braamhaar na.
Mounir is een klasse speler. Kijk naar zijn techniek, naar zijn gogme en looplijnen. Heerlijk.quote:
quote:
Bramaquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toch stelt het "fantastische" Twente Timmer weinig op de proef, op dat schot van Braamhaar na.
Al gefixt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:53 schreef need2009 het volgende:
[..]
Kijk jij je post nog maar eens na.
quote:
nicequote:Op zaterdag 18 april 2009 21:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die flitsende opbouw is inderdaad smullen.
Die zie je in 3011 nog terugkomen.quote:
Tegen die tijd hangt die in een Rijksmuseum, kan niet anders.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die zie je in 3011 nog terugkomen.
De Tomquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:58 schreef Merkie het volgende:
Jezus, De Tom. Puike aanval. Feyenoord wordt sterker.
Sja, namen kan je niet uitkiezen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De TomZe worden steeds slechter. De Wijn De Bies
hahahahahaahah De Tom.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De TomZe worden steeds slechter. De Wijn De Bies
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tegen die tijd hangt die in een Rijksmuseum, kan niet anders.
Ze moeten Mounir meer aanspelen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:59 schreef VatosLoco het volgende:
Ik zie AZ niet echt meer scoren op deze manier, Vitesse is blij met het gelijkspel, en gokt zo te zien daarop, AZ maakt het de Vitesse verdediging niet echt moeilijk, dringt wel aan maar komt er niet door.
Twente wint toch niet, 1-1 is genoeg.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze moeten Mounir meer aanspelen.²
Is dat een aardige speler ja?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze moeten Mounir meer aanspelen.²
Dat bedoel ik niet, maar goed, het klopt wel wat jij zegt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ja jullie publiek gaat er echt achter staan nu.
Hele aardige jongen, makkelijk in de omgang.quote:
Ja als ik me niet vergis klopt het idd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:05 schreef beertenderrr het volgende:
als het bij twente en az gelijk blijft, is AZ dan ook kampioen?
Ik ook, top!quote:
Nah, de kans is groter dat hij last gaat krijgen van zijn trommelvliezen door al het lawaai.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef TC03 het volgende:
Zometeen raakt Vincken geblesseerd door een afzwaaier van Perez ofzo.
pijnstillers?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:03 schreef Rots het volgende:
De Vinck knalt er minstens 2 in.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, de kans is groter dat hij last gaat krijgen van zijn trommelvliezen door al het lawaai.
Helaas ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:05 schreef beertenderrr het volgende:
Moeilijk he, rekenen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:05 schreef beertenderrr het volgende:
hij is beter dan messiquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:07 schreef TC03 het volgende:
Wijnaldum heeft een puike aanname, doet me een beetje denken aan Messi.![]()
Is niks nieuws toch?quote:
Jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:05 schreef beertenderrr het volgende:
Maar als het nu 1-1 blijft bij AZ-Vitesse en 0-0 bij Feyenoord Twente is het dan verlenging?quote:
Laten we lief blijven voor elkaar. Gezelligheid ten topquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:07 schreef Rots het volgende:
Moeilijk he, normaal reageren smerige jood.
Nee want dan wint Vitesse op uitgoals.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Maar als het nu 1-1 blijft bij AZ-Vitesse en 0-0 bij Feyenoord Twente is het dan verlenging?
Nou nou kan wel iets minder.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:07 schreef Rots het volgende:
Moeilijk he, normaal reageren smerige jood.
Inderdaad, opkomende backs hebben we lang gemist.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:09 schreef Rots het volgende:
De Cler speelt trouwens ook een puike wedstrijd hoor, hopen dat hij zijn oude niveau weer terugkrijgt.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Maar als het nu 1-1 blijft bij AZ-Vitesse en 0-0 bij Feyenoord Twente is het dan verlenging?
Volgens mij niet, Ajax speelt morgen immers nog.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:05 schreef beertenderrr het volgende:
66+9=74?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:08 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ja
AZ 76 punten
Twente 65 Punten
Ajax 64 punten
Na gelijkspel van vanavond:
AZ 77 punten
Twente 66 punten
Ajax 64 punten
Ajax kan nog 12 punten halen (4 wedstrijden) dus maximaal 76 punten, en Twente kan nog 9 punten halen (3 wedstrijden) dus maximaal 74 punten.
Nee, want Ajax speelt morgen uit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij heeft problemen met négers, dat weet toch iedereen?quote:
leer eens reken stelletje trekhazen hier.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Volgens mij niet, Ajax speelt morgen immers nog.
Dan zou PSV AZ kampioen kunnen maken![]()
De Bronck is geen néger.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft problemen met négers, dat weet toch iedereen?²
Kolk gaat scoren, ik voel hetquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jenner eraf onder een fluitconcert en Kolk ( ja toe maar ) erin
KNJB.quote:
lekker varkensvleesquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:12 schreef TC03 het volgende:
Gaat Feyenoord nog een keer scoren of wat? Twente is rijp voor de slachting.
Wil je nog kampioen worden dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Tyfustukkers. Scoor eens. Voor deze ene keer mag het.
Ik zeg, De Mols erinquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:12 schreef TC03 het volgende:
Gaat Feyenoord nog een keer scoren of wat? Twente is rijp voor de slachting.
iddquote:
Die kans is al verkeken sinds het verlies in Volendam en het gelijkspel tegen De Graafschap net de 5 punten die je mist om mee te doen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:14 schreef Espabilado het volgende:
Vitesse móet wel winnen wil het nog enigzins kans maken op playoffs
Ik weet niet hoor, maar als Twente niet wint, kunnen we ze morgen voorbij...quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog 20 min.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Zo lelijk. Wordt AZ in deze wedstrijd kampioen. Hoe lelijk wil je het hebben?
Edit: En ja ik ben jaloers. Haters
Dan liever Vitesse, dan kan Ajax het feestje van AZ zelf nog twee weekjes uitstellen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zag het net pas dat Ajax 64 punten heeftquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
leer eens reken stelletje trekhazen hier.
NAC, NEC en Utrecht blijven echter ook véél punten verspelen dus dat bied nog hoopquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die kans is al verkeken sinds het verlies in Volendam en het gelijkspel tegen De Graafschap net de 5 punten die je mist om mee te doen.
die heb ik al opgegeven maar ik laat me graag verassenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
NAC, NEC en Utrecht blijven echter ook véél punten verspelen dus dat bied nog hoop
74ste bij AZquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:17 schreef Fortitudo het volgende:
welke minuut zitten we
Dat komt de laatste wedstrijd wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als Twente niet wint, kunnen we ze morgen voorbij...
Logisch? Twente.quote:
Waar wordt AZ kampioen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:20 schreef Rots het volgende:
Wat een fucking helden TT van mij ook weer.![]()
Feyenoooooooooooooooooooooooooooooooord.
Eens, niets dan respect voor Vitesse vanavondquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:20 schreef Fortitudo het volgende:
vitesse speelt mijns inziens heel erg goed
wie is die keeper?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |