Wil je nog kampioen worden dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Tyfustukkers. Scoor eens. Voor deze ene keer mag het.
Ik zeg, De Mols erinquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:12 schreef TC03 het volgende:
Gaat Feyenoord nog een keer scoren of wat? Twente is rijp voor de slachting.
iddquote:
Die kans is al verkeken sinds het verlies in Volendam en het gelijkspel tegen De Graafschap net de 5 punten die je mist om mee te doen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:14 schreef Espabilado het volgende:
Vitesse móet wel winnen wil het nog enigzins kans maken op playoffs
Ik weet niet hoor, maar als Twente niet wint, kunnen we ze morgen voorbij...quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog 20 min.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Zo lelijk. Wordt AZ in deze wedstrijd kampioen. Hoe lelijk wil je het hebben?
Edit: En ja ik ben jaloers. Haters
Dan liever Vitesse, dan kan Ajax het feestje van AZ zelf nog twee weekjes uitstellen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zag het net pas dat Ajax 64 punten heeftquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
leer eens reken stelletje trekhazen hier.
NAC, NEC en Utrecht blijven echter ook véél punten verspelen dus dat bied nog hoopquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die kans is al verkeken sinds het verlies in Volendam en het gelijkspel tegen De Graafschap net de 5 punten die je mist om mee te doen.
die heb ik al opgegeven maar ik laat me graag verassenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
NAC, NEC en Utrecht blijven echter ook véél punten verspelen dus dat bied nog hoop
74ste bij AZquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:17 schreef Fortitudo het volgende:
welke minuut zitten we
Dat komt de laatste wedstrijd wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als Twente niet wint, kunnen we ze morgen voorbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |