Bij Rijnmond zeiken ze nog als Feyenoord de CL wintquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Rijnmond ook hoor. "de afstand met de top is wel heel groot moeten we concluderen" en dat soort dingen...
Rijnmond is juist een kakkerlakkenzender. En als het slecht gaat zijn die altijd de beste in kankeren op Feyenoord. Altijd genieten!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Rijnmond ook hoor. "de afstand met de top is wel heel groot moeten we concluderen" en dat soort dingen...
Ja.. Ofquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ik post hier sowieso altijd met eenop mijn gezicht
Wens is vader van de gedachte. Hij krijgt een paar steunbetuigingen, voor de rest gaat niemand er op inquote:
Ik denk de Ajaxsupporters. Alhoewel ik die jongen wel snap.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:46 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik hoop dat ze pas in Enschede Amsterdam de titel pakken...
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:46 schreef TC03 het volgende:
Goede analist. 'Ik zou wat meer druk naar voren geven'. Geniaal.
bij feyenoord-Ajax beginnen de commentatoren al te schreeuwen als feyenoord over de middellijn is met de bal. slecht voor je hart als Ajacied.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Rijnmond is juist een kakkerlakkenzender. En als het slecht gaat zijn die altijd de beste in kankeren op Feyenoord. Altijd genieten!
Het is z'n neef malloot.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:46 schreef need2009 het volgende:
[..]
Zo ken je hem goed? Je noemt hem bij de voornaam!
Zo begint een mopje ook geleuf ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Een Ajaxied en een Feyenoorder op één bank.²
Klopt ja. Als je dan de wedstrijd terug kijkt als je alleen naar de radio hebt geluisterd is het ook van ':{ '.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
bij feyenoord-Ajax beginnen de commentatoren al te schreeuwen als feyenoord over de middellijn is met de bal. slecht voor je hart als Ajacied.
Ajacied!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Een Ajaxied en een Feyenoorder op één bank.²
Dat is wel waar jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
bij feyenoord-Ajax beginnen de commentatoren al te schreeuwen als feyenoord over de middellijn is met de bal. slecht voor je hart als Ajacied.
mee eruit halen da ding dan!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |