Bij voorkeur De Zeeuw zelf.quote:
Let eens op de dag man, morgen speelt ajax pas.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Let eens op je spelling man, het is ellenboog.
Dan ben je toch binnen drie tellen buiten?quote:
heerlijk would that bequote:Op zaterdag 18 april 2009 21:35 schreef Espabilado het volgende:
Normaal zou AZ dit denk ik in 2e helft wel rechtzetten maar omdat het in de hoofdjes gaat spelen dat het feestje wellicht niet door gaat zo kan het wel eens andersom uitpakken
Waar zeg ik dat ze vanavond al spelen dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:35 schreef need2009 het volgende:
[..]
Let eens op de dag man, morgen speelt ajax pas.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:35 schreef need2009 het volgende:
[..]
Let eens op de dag man, morgen speelt ajax pas.
morgen lopen we een ereronde in jouw stadionnetjequote:Op zaterdag 18 april 2009 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Demy De Zeeuw en consorten die ererondes door de Arena lopen. De gedachte alleen al, heerlijk!
Mwa druk, ik ga er een studie van maken, ik wil weten wat voor een type hersencellen Ajax supporters hebben aangezien ze zich jaar in jaar uit voor schut zetten.quote:
Ik vind je maar dom.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:37 schreef VatosLoco het volgende:
-hoop geblaat-
Hans de koning.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:38 schreef TC03 het volgende:
Wie is die tokkie die als analist fungeert bij Twente?.
Uhm als AZ nu gelijk speelt en Ajax wint dan kan Ajax nog geen kampioen worden hoor, met 10 punten achterstand met nog 9 te behalen...quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:30 schreef BeamofLight het volgende:
Stel AZ 1-1 vanavond
Twente wint
Ajax wint morgen
Dan is AZ niet in te halen behalve op doelpunten.
Als ajax dan dik wint volgende week zondag, gaan ze wel billetjes knijpen
Ga weer terug naar je haven, waar je et moet doen voor ¤0,50,- per uur.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:37 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Mwa druk, ik ga er een studie van maken, ik wil weten wat voor een type hersencellen Ajax supporters hebben aangezien ze zich jaar in jaar uit voor schut zetten.
Als een klein kind een verwarming aanraakt, en merkt dat deze heet is, dan doet deze dit misschien nog een 2e keer, maar geen 3e keer, een kind leert.
Als een hond binnen plast en je straft hem, dan zal hij dit nog 2 of 3 keer doen, daarna zal hij het afleren, omdat hij het binnenplassen associeert met de straf.
Als een Ajax supporter roept in het begin van het seizoen dat ze kampioen gaan worden, de grootste mond heeft van alle voetbal supporters omdat ze teren op historie en daarna op hun bek gaan doen ze dat het jaar erop, en het jaar erop, en het jaar erop, en het jaar erop, een Ajax supporter leert niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |