Jij bent de enige die hem boeiend genoeg vond om z'n naam te noemen, dus jij denk ik?quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:28 schreef VatosLoco het volgende:
Ik ga me morgen eens een uurtje de tijd nemen om alle reacties in het begin van het seizoen te posten in een onzin topic van vooral de Ajax supporters, die wederom het hardste schreeuwen kampioen te gaan worden met gemak, en zodra het seizoen 09/10 begint roepen ze het ook weer het hardst![]()
je moet maar zo'n supporter zijn en al 5 jaar met de neus op de feiten gedrukt worden
Als als als, dat Als roepen Ajax supporters al maanden, er altijd vanuit gaande dat AZ en Twente punten verspelen en VERGETEN dat Ajax ook nog even dient te winnenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:30 schreef BeamofLight het volgende:
Stel AZ 1-1 vanavond
Twente wint
Ajax wint morgen
Dan is AZ niet in te halen behalve op doelpunten.
Als ajax dan dik wint volgende week zondag, gaan ze wel billetjes knijpen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Buttner erin en Van Wolfswinkel eraf
je zou maar een uurtje nemen en alle reacties van een jaar geleden van de concurrent te gaan doornemen terwijl je eigen club er 0.0 mee van doen heeftquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:28 schreef VatosLoco het volgende:![]()
je moet maar zo'n supporter zijn en al 5 jaar met de neus op de feiten gedrukt worden
Moslim versus Jood. Ik weet wie er wint.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Buttner erin en Van Wolfswinkel eraf
Dat is slechts een formaliteit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:32 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Als als als, dat Als roepen Ajax supporters al maanden, er altijd vanuit gaande dat AZ en Twente punten verspelen en VERGETEN dat Ajax ook nog even dient te winnen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:29 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog een weekje wachten, punten blijven in Amsterdam.
Let eens op je spelling man, het is ellenboog.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:28 schreef need2009 het volgende:
Elleboog Mackaay
Je hebt het er maar druk mee he.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:32 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Als als als, dat Als roepen Ajax supporters al maanden, er altijd vanuit gaande dat AZ en Twente punten verspelen en VERGETEN dat Ajax ook nog even dient te winnen
Hehe.quote:
De Zeeuw is inderdaad wel een type om een rondje te lopen terwijl er maar één vak met AZ-supporters is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Demy De Zeeuw en consorten die ererondes door de Arena lopen. De gedachte alleen al, heerlijk!
Ik vind het wel een leuke, nieuwe toevoegende user voor VBL. Wat jij?quote:
Als dat gebeurd sloop ik wel ietsquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Demy De Zeeuw en consorten die ererondes door de Arena lopen. De gedachte alleen al, heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |