In de Arena wordt het 6-0, dat is dus uitgeslotenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Mooi, laat AZ maar lekker in de Arena kampioen worden.
Sarcasme is voor niet-Ajacieden/mensen buiten Amsterdam echt heel moeiluk hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met alle respect, maar hoe wereldvreemd moet je zijn als je hier serieus op ingaat?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ook wel zo leuk voor het Ajax publiekquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Als Twente niet wint is 1-1 voor AZ ook genoeg hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:26 schreef denthemen het volgende:
Az moet gewoon winnen, ik wil niet dat ze bij ons kampioen worden
Dan moeten ze nog een weekje wachten, punten blijven in Amsterdamquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Volgend jaar worden we kampioen, met kerst al! Schrijf dat maar op in je mooie topicquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:28 schreef VatosLoco het volgende:
Ik ga me morgen eens een uurtje de tijd nemen om alle reacties in het begin van het seizoen te posten in een onzin topic van vooral de Ajax supporters, die wederom het hardste schreeuwen kampioen te gaan worden met gemak, en zodra het seizoen 09/10 begint roepen ze het ook weer het hardst![]()
je moet maar zo'n supporter zijn en al 5 jaar met de neus op de feiten gedrukt worden
Vitesse speelt tegen de wannabe landskampioenquote:
Nieuwe spelert?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:28 schreef need2009 het volgende:
Elleboog Mackaay
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:28 schreef VatosLoco het volgende:
Ik ga me morgen eens een uurtje de tijd nemen om alle reacties in het begin van het seizoen te posten in een onzin topic van vooral de Ajax supporters, die wederom het hardste schreeuwen kampioen te gaan worden met gemak, en zodra het seizoen 09/10 begint roepen ze het ook weer het hardst![]()
je moet maar zo'n supporter zijn en al 5 jaar met de neus op de feiten gedrukt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |