Spijker op z'n kop, proficiat!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:37 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Mwa druk, ik ga er een studie van maken, ik wil weten wat voor een type hersencellen Ajax supporters hebben aangezien ze zich jaar in jaar uit voor schut zetten.
Als een klein kind een verwarming aanraakt, en merkt dat deze heet is, dan doet deze dit misschien nog een 2e keer, maar geen 3e keer, een kind leert.
Als een hond binnen plast en je straft hem, dan zal hij dit nog 2 of 3 keer doen, daarna zal hij het afleren, omdat hij het binnenplassen associeert met de straf.
Als een Ajax supporter roept in het begin van het seizoen dat ze kampioen gaan worden, de grootste mond heeft van alle voetbal supporters omdat ze teren op historie en daarna op hun bek gaan doen ze dat het jaar erop, en het jaar erop, en het jaar erop, en het jaar erop, een Ajax supporter leert niet
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:37 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Mwa druk, ik ga er een studie van maken, ik wil weten wat voor een type hersencellen Ajax supporters hebben aangezien ze zich jaar in jaar uit voor schut zetten.
Als een klein kind een verwarming aanraakt, en merkt dat deze heet is, dan doet deze dit misschien nog een 2e keer, maar geen 3e keer, een kind leert.
Als een hond binnen plast en je straft hem, dan zal hij dit nog 2 of 3 keer doen, daarna zal hij het afleren, omdat hij het binnenplassen associeert met de straf.
Als een Ajax supporter roept in het begin van het seizoen dat ze kampioen gaan worden, de grootste mond heeft van alle voetbal supporters omdat ze teren op historie en daarna op hun bek gaan doen ze dat het jaar erop, en het jaar erop, en het jaar erop, en het jaar erop, een Ajax supporter leert niet
Ik heb het godverdomme toch niet over dat die joden kampioen wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:39 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Uhm als AZ nu gelijk speelt en Ajax wint dan kan Ajax nog geen kampioen worden hoor, met 10 punten achterstand met nog 9 te behalen...
In dat scenario kan alleen Twente nog kampioen worden door alles met 4-0 te winnen ofzo
Alvast de herhaling:quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:41 schreef Fortitudo het volgende:
kutzooi 1-1
heeft iemand stream, ben net thuis van ons eigen kampioenschapsfeest
Je vloekt!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb het godverdomme toch niet over dat die joden kampioen worden
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:37 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Pfff dat noemt ie anti-feyenoord. Je weet zelf ook wel dat Twente met 2-0 voor hadden moeten staan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:41 schreef Merkie het volgende:
Eredivisie Live is weer overdreven anti-Feyenoord hoor. Twente wordt helemaal opgehemeld alsof ze Feyenoord compleet kansloos laten. Vervolgens laten ze alleen kansen van Twente zien en niet die van Feyenoord. Ik beaam dat Twente beter speelt dan Feyenoord, maar EL overdrijft alwéér.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb het godverdomme potdorie toch niet over dat die joden kampioen worden
Idd, ik post hier sowieso altijd met eenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denken dat je iemand kunt beledigen hier op VBL
Rijnmond ook hoor. "de afstand met de top is wel heel groot moeten we concluderen" en dat soort dingen...quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:41 schreef Merkie het volgende:
Eredivisie Live is weer overdreven anti-Feyenoord hoor. Twente wordt helemaal opgehemeld alsof ze Feyenoord compleet kansloos laten. Vervolgens laten ze alleen kansen van Twente zien en niet die van Feyenoord. Ik beaam dat Twente beter speelt dan Feyenoord, maar EL overdrijft alwéér.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |