Bekijk die vloer, ik weet niet hoe jij denkt daar doorheen te kunnen zakken?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:54 schreef BasEnAad het volgende:
Ik hoop dat lange Frans door het ijs zakt.
Ik probeer me er overheen te zetten en geef de show toch een kans. Wel een beetje te hoog RTL en koddige ouwe mannen-gehalte maar Manon Thomas' d'r entrance belooft al wat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
Ik heb geen zin meer om naar te kijken want Wendy is de jury
Feit blijft dat de Amerikaanse en Engelse versie de leukste zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:06 schreef marky het volgende:
Volgens mij hebben ze nog maar een kwart van de productiekosten gebruikt in vergelijk met de voorgaande series
Verwoede poging #389725 om bij het publiek weer in de smaak te vallen. Ze faalt hard.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:41 schreef Relin het volgende:
Julie in de jury is wel een goede toevoeging, maar wat doet Wendy van Dijk daar?
Meer gewenning denk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
TOCH, ik heb even een half uurtje aandachtig gekeken en ik vind het al wel iets leuker worden. Ben benieuwd naar die gekke Nathalie.
Dat dus! Maar gelukkig zit er volgende wek een ander gast jurylid!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
Wendy maakt zichzelf onsterfelijk belachelijk (en nutteloos) door bij de eerste show al met een 10 te gooien.Ze doet het alleen maar om aardig gevonden te worden.
aawww die heb ik dus gemistquote:
Ze was verrassend dat Ursul bijna viel op het eindequote:
Ursul was veel slechterquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef Sk00p het volgende:
Emiel, Alias Dex eruit..
zo goed was hij toch niet.
Is toch mooi voor die man dat ie nog erbij is..Al hoewel ik ook verwacht had dat voor Ursul exit zal zijnquote:
Ja helemaal eens Nicolette vond ik ook de beste van allemaal..En die Emiel ken ik als Sander in de VARA serie Vuurzee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:46 schreef Fratz het volgende:
ik vond het best leuk. was niet zo enthousiast over de kleding.
Nicolette was de bester danseres vond ik!
Toch deed Beau het leuk.. Je kan op www.rtlgemist.nl terug kijken.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo de herhaling kijken, ik heb helemaal geen aankondigingen op tv gezien dat het afgelopen vrijdag al begonMaar ik zal wel niet opgelet hebben
Ben heel benieuwd naar Nathalie
En ik vind het dus wél jammer dat Ron het niet meer presenteert.
Ze hebben die man compleet van het scherm geveegd. Robert ten Brink die ineens Laat Ze Maar Lachen presenteert, dat kán gewoon niet
Het was gisteravond gewoon weer op tv dus daar heb ik gekekenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:55 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Toch deed Beau het leuk.. Je kan op www.rtlgemist.nl terug kijken.
Ja. Klopt. En? Ik snap niet helemaal wat je bedoeltquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Maar danser was ie toch in de vorige uitzendingen.
Geweldig lijkt mij dat ..Veel plezierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit vnv i/d studio. Ben benieuwd hoe het daar is
Ik heb Stanley paar keer gezien in musicals...en hij is goed.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:17 schreef Miss_S het volgende:
Stanleyhopelijk is de aflevering deze keer iets leuker
In musicals is hij zeker goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:23 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Ik heb Stanley paar keer gezien in musicals...en hij is goed.Hij doet ook geografie bij musicals.
Zo van.. optreden in alle hoeken van het land?!quote:
Ja Stanley is musicalsterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo van.. optreden in alle hoeken van het land?!
Ja dat deed ie goed. Goed optreden van Nathalie. De dames zien er mooi uit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:34 schreef Cee het volgende:
Zo, gelukkig, een gastjurylid die wat van dansen af weet.
Stanley basht Wendy meteen even, door te zeggen dat ze heel aardig was vorige week.
Ja he? Lieke valt me al met al helemaal niet tegen als presentatrice van dit programma!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef Cee het volgende:
Zo, wat een verschil zeg, als die rotte appel er niet tussen zit. Ik vind het in ieder geval een stuk leuker en geloofwaardiger nu. En Lieke presenteert het zo leuk enthousiast, dat ik me er NET niet aan ga ergeren. Ik vind 'r leuk.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar....ja! Hij was best goed!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
Shit, ik heb Mari gemist. Was het wat? Ik zag hoge cijfers?
Oh!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar....ja! Hij was best goed!
Een kort fragmentje er uitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef Starlie het volgende:
Gaan ze nu nog een keer hetzelfde dansje doen?? "Schakel" net pas in nl.
Zie mijn post boven jou, ik vond het ook al een beetje overbodigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef E.T. het volgende:
ik vraag me al de hele avond af wat die handschoentjes bij Lieke voor moeten stellen..
Hihihi. Hij heeft zich wat teveel laten meeslepen ben ik bang.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Snapt die gozer wel dat het om de 'stars' gaat?
Het valt me op dat de (semi)professionals bij deze show altijd het meest aangedaan zijn wanneer ze uit de wedstrijd liggen. Voor hen is dit natuurlijk dé kans om Nederland te laten zien wat ze kunnen en misschien halen ze daaruit weer meer opdrachten binnen. Dansen is hun passie en ze willen niets anders.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Snapt die gozer wel dat het om de 'stars' gaat?
Echt onbegrijpelijk dat ze eruit liggen..Sneu voor ze. Ik had het niet verwacht !quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt sneu, hij is helemaal overstuur![]()
Kan je terug kijken op rtlgemist.nl.. Ja zonder dat Gigi eruit is. Lange Frans was niksquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:59 schreef Honeymooner het volgende:
Huh, Gigi eruit? Heb de uitslag niet gezien gister, maar dit had ik niet verwacht..
Ik zit nu naar de herhaling te kijken maar het is echt dramatisch ja... het hele format is zowat verneukt!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:13 schreef marky het volgende:
Ik blijf de hele show een zeer zwak aftreksel vinden van de eerdere seizoenen. Dat alles goekoper moet kan best zijn maar had in ieder geval gewoon wel de dans de dans gelaten. Al dat gehuppel en gespring met af en toe en correcte danspas vind het gewoon totaal niet boeiend meer om naar te kijken.
Idd, Lange Frans is echt slecht. Marleen kan dat met haar goeie looks niet compenseren...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:42 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Kan je terug kijken op rtlgemist.nl.. Ja zonder dat Gigi eruit is. Lange Frans was niks
Jooooooooopi-joquote:Op maandag 25 mei 2009 18:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik kon weer niet live kijken
Vrijdag hopelijk wel
Ik heb wel alles op RTL gemist gezien btw.. Omar is super. Omar en Manon worden steeds onderschat door de jury.
Overall vind ik het niveau een beetje tegenvallen, maar dat komt misschien ook wel door het "free-style" gedeelte.
(tevens tvp)
Anonimousz !!!!!!!!!!!!!!!!! jij hier ook???quote:
Manon en Omar kregen van de jury maar weinig punten ..dat viel mij ook tegen. Ik was verbaast dat ze 3x een 7 kregen ik had meer punten verwacht.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik kon weer niet live kijken
Vrijdag hopelijk wel
Ik heb wel alles op RTL gemist gezien btw.. Omar is super. Omar en Manon worden steeds onderschat door de jury.
Overall vind ik het niveau een beetje tegenvallen, maar dat komt misschien ook wel door het "free-style" gedeelte.
(tevens tvp)
Ik zit bij hem op de dansschool en dit was echt ZIJN kans om verder te komen met dansen.. Hij kan het super goed, en vind het erg jammer dat hij er nu al uit ligt, wat ik totaal niet terecht vind maar ja. Gigi was geen super talent, maar Lange Frans al heeelemaal niet. Zelfs me katten kunnen beter dansen dan hem.....En Ursul blijft er toch nog wel in, alleen maar omdat ie ouder is en omdat dat goed is voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi. Hij heeft zich wat teveel laten meeslepen ben ik bang.
Het is nog maar een jonge jongen natuurlijk en een gevoelig typje zo te zien![]()
Je hebt gelijk. Ik vind het ook erg jammer dat Gigi eruit is, haar partner was misschien zelfs té gedreven, waardoor de samenwerking misliep. Jammer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:42 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik zit bij hem op de dansschool en dit was echt ZIJN kans om verder te komen met dansen.. Hij kan het super goed, en vind het erg jammer dat hij er nu al uit ligt, wat ik totaal niet terecht vind maar ja. Gigi was geen super talent, maar Lange Frans al heeelemaal niet. Zelfs me katten kunnen beter dansen dan hem.....En Ursul blijft er toch nog wel in, alleen maar omdat ie ouder is en omdat dat goed is voor de kijkcijfers.
Vind het ook erg jammer dat er niet meer is gekozen voor de kleding van vorig seizoen, deze kleding kun je bij de H&M ook kopen... Beetje goedkoop.. En dan de zangeres, nee.. Een zeer goedkoop aftreksel van afgelopen jaren.. Erg jammer........
Ook veel te veel freestyle vind ik, je ziet niets terug van de normale dansen.. Zelfs in ballroom alleen maar los van elkaar dansen, als ik dat doe krijg ik niet zulke cijfers.........
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik vind het ook erg jammer dat Gigi eruit is, haar partner was misschien zelfs té gedreven, waardoor de samenwerking misliep. Jammer.
Ik vind het trouwens wel leuk dat Ursul, Frans en Manon er nog in zitten, want Lena, Marleen en Omar (hun partners) dansen bij de dansschool waar ik ook bij zit![]()
![]()
Maar goed, Lange Frans is echt te slecht.
Je hebt ook gelijk over het niveau en het gebrek aan STIJLdansen... Dat vind ik echt een tegenvaller dit seizoen.
Ik hoop wel dat Omar en Manon ver komen
Ja ik ook ..en zo goed was Frans niet ik snap niet wat mensen zien in hem qua dansen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
Ik hoorde het ook net ja.
Wat jammer! Had liever Frans zien gaan.
Jup, je bent de enigequote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel de enige zijn () maar ik vind het er wel op vooruit gegaan, de show, ten opzichte van vorige jaren. Het is wat sneller, wat flitsender, wat nieuwer. Het presentatieduo valt me ook álles mee eerlijk gezegd, zo na drie shows gezien te hebben.
De echte dansliefhebbers/kenners zullen zich idd wel wat ergeren aan het vele freestylen, maar voor leken zoals ik is het wel leuker om te zien denk ik.
Mee eens, presentatie is er op vooruit gegaan. Lieke was de eerste uitzending verschikkelijk (jaaaaaah voor elke zin). Maar nu doet ze het leuk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Lieke presenteerd steeds beter ..Ze was gisteren heel goed en samen met Beau zijn ze een leuk duo!
Ze werken leuk naar mekaar toe . Beau vind ik heel leuk presenteren. Ik vind een leuk programma keek er toen ook altijd .
Inderdaad Frans is en vind ik de minste van allemaal. sneu voor Mari tijdens de generale repetitie was ie goed vertelde Beau en Lieke.. maar tijdens de live uitzending was een klein foutje te zien. En dat deed hem de das om.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ursúl gaat nog ( Lena), maar Frans is de dancing clown van het stel ..
Ik ben ook een leek maar kan juist als ze zich strakker aan de dans houden beter zien of iets een beetje klopt. Nu vind ik het meer een soort So you think you can dance maar dan voor onbevoegde.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel de enige zijn () maar ik vind het er wel op vooruit gegaan, de show, ten opzichte van vorige jaren. Het is wat sneller, wat flitsender, wat nieuwer. Het presentatieduo valt me ook álles mee eerlijk gezegd, zo na drie shows gezien te hebben.
De echte dansliefhebbers/kenners zullen zich idd wel wat ergeren aan het vele freestylen, maar voor leken zoals ik is het wel leuker om te zien denk ik.
Ja ze lijkt mij wel leuk..Julie is wel beetje streng als juryquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Dit kan je toch niet meer hóren, die rotmuziek na 134 keer oefenen?
Wel een leuk mens lijkt me dat, Nicolette
Ze mistte 2 keer haar positie, ze lostte het aardig op, maar het kwam op twee momenten niet helemaal lekker uit tussen haar en Peter. Ik moet zeggen dat ze wel "fierce" is, om t woord even te gebruiken, maar ik meen toch echt fouten gezien te hebben. Ach ja, maakt ook niet uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Dan ben ik vast ook een blinde vink, ik zag geen fout bij Nathalie.
Dat laatste ben ik helemaal met je eens!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:21 schreef robster16 het volgende:
[..]
Ze mistte 2 keer haar positie, ze lostte het aardig op, maar het kwam op twee momenten niet helemaal lekker uit tussen haar en Peter. Ik moet zeggen dat ze wel "fierce" is, om t woord even te gebruiken, maar ik meen toch echt fouten gezien te hebben. Ach ja, maakt ook niet uit.
Als lange frans en ursul maar het veld ruimen, dan kan de echte strijd beginnen!
Dat zal niet gek zijn. Maar kan raar lopen Ursul had bij de jury het minste punten gekregen. Maar hij is er nog bij..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:48 schreef robster16 het volgende:
Ursul volgende week eruit en dan wordt t echt spannend!
Ik denk dat Ursul er nog wel even in blijft voor de kijkcijfers.. Maar ik kan het ook mis hebben.. Hij mag er van mij ook wel uit.. Dan wordt het pas echt leuk om te kijken.... Al vind ik hem in Ballroom niet super slecht..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zal niet gek zijn. Maar kan raar lopen Ursul had bij de jury het minste punten gekregen. Maar hij is er nog bij..
Ik denk Jamai. Hij doet het erg goed en wordt elke week beter. Vond Nicolette deze week niet veel aan. Ze was een beetje slordig vond ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:26 schreef nktc het volgende:
[..]
Ik denk dat Ursul er nog wel even in blijft voor de kijkcijfers.. Maar ik kan het ook mis hebben.. Hij mag er van mij ook wel uit.. Dan wordt het pas echt leuk om te kijken.... Al vind ik hem in Ballroom niet super slecht..
Nog steeds de 3 (prof)amateurs in de race uit Friesland:)
Wie denken jullie dat gaat winnen? (ik denk Nicolette)
Dat klopt, ze was wel wat slordig, maar wie niet.. Nathalie ook.. Jamai doet het goed, maar vind hem een acteur, al moet je dat natuurlijk ook wel zijn met dansen..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:46 schreef SIRA het volgende:
[..]
Ik denk Jamai. Hij doet het erg goed en wordt elke week beter. Vond Nicolette deze week niet veel aan. Ze was een beetje slordig vond ik.
Manon en Omar zijn er uitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
wie is eruit?
Het is waar, maar helaas...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:44 schreef robster16 het volgende:
Als er gerechtigheid bestaat dan ruimt vanavond Ursul het veld. Hij houdt er zelf rekening mee en het is gewoon waar. Het is mooi geweest. Het moet niet de kop kosten aan andere betere paren, zoals Manon en Omar en Nicolette en Niels. Ik vind het een aardige man, maar hij moet naar huis...
quote:
thanksquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Manon en Omar... wat de reden is mag joost wel weten.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb me toch een hilarisch filmpje van wat er gebeurdde in de laatste commercial break. Morgenavond post ik m wel!
Ja toen was Lieke de klos zij moest eruit en John de Wolff mocht blijven. Dat is nu ook het geval met Manon zij moet ten koste van Ursul eruit. Ursel kan er wel niets aan doen..quote:Op maandag 15 juni 2009 00:06 schreef verleiding het volgende:
Zit Ursul er nu nog in joh? Zelfde verhaal als met John de Wolf..
Jamai.
hahah, jan postulaert en albert swingen de pan uit!quote:Op maandag 15 juni 2009 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit filmde ik vrijdag bij DWTS i/d laatste commercialbreak tijdens de uitslag:
Het was zó tof!
Morgen staat mn verslag weer online
Hoi Greys. Ja Nathalie was goed.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
Was Nathalie weer goed?![]()
Ik ga het vanavond even terugkijken.
Ze danst wel bovenverwachting goed, dat moet ik toegeven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:07 schreef Starlie het volgende:
Nou Natalie zal wel gaan winnen..... bij Idols werdt ze (THANK GOD) 2e... en nu zal ze wel 1e worden. Zo ging het met Jim ook...
Misschien was hij toen hij het interview gaf in een andere mood.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:15 schreef marky het volgende:
wo 17 jun 2009, 16:25 | 31 reacties Jamai Loman wilde niet dansen op tv van onze redactie
AMSTERDAM - Jamai wilde eigenlijk helemaal niet meedoen aan Dancing With The Stars.
Vrijdag strijdt Jamai om een plekje in de halve finale van DWTS, terwijl hij een half jaar geleden nog aangaf nooit meer te willen deelnemen aan dat soort types programma's.
De dansster won het eerste seizoen van Idols. "Ik heb het één keer heel goed gedaan en daar was heel Nederland getuige van", zo liet hij in een vraaggesprek weten aan Waalsmedia.nl. "Maar ik doe dat nooit meer. Geen Dancing With The Stars, geen Dancing on Ice, geen Wie wordt Tarzan. Goed dat ze het allemaal doen, dat meen ik echt, maar niet voor mij."
Blijkbaar is Jamai uiteindelijk tóch van gedachten veranderd. Aanstaande vrijdag moet hij het opnemen tegen Nicolette van Dam, Ursul de Geer en Nathalie Makoma.
Beluister hier het fragment.
http://waalsmedia.nl/wp/?p=1890#more-1890
Bron:
Telegraaf.nl
Ga het later nog een keer bekijken, kon het niet zo goed zien.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit filmde ik vrijdag bij DWTS i/d laatste commercialbreak tijdens de uitslag:
Het was zó tof!
Morgen staat mn verslag weer online
Dit was dan ook totaal niet haar toonhoogtequote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:04 schreef Starlie het volgende:
Wat mij betreft gaat dansen Nathalie beter af dan zingen... Het is net een kraai!
quote:
Oh het is me niet opgevallen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
Al zijn er bij Julie wel wat zwangerschapskilootjes blijven hangenWas me tot nu toe niet opgevallen trouwens.
al mag ik daar eigenlijk niks van zeggen.. bij mij hetzelfde euvel![]()
Marcus mag zeker vaker in beeld komen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
Bizar momentje he, dat tweede been er omheen vouwen en dan verder niet bewegen met je lijf!
Dan heeft ze dus allemachtig sterke armspieren denk ik?
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat de vaste 'profs' niet meer meedansen. Marcus moet veel vaker in beeld! En dat leuke meisje met dat buitenlandse accent, hoe heette ze ook alweer. Ze danste met Winston Post.
Ik vind het ook een heel terecht finale!
En jammer/gek dat er zo weinig gepost wordt dit jaar hier. Of zou er gewoon amper gekeken worden door FOK-ers deze keer?
Ik denk ook Nathalie..Het zit haar elke week goed mee en ze heeft ritme qua dansen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik denk dat nathalie volgende week gaat winnen, bij haar gaat alles heel natuurlijk
je zou haast denken dat die 2 werkelijk wat hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:34 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Nathalie wint. De chemie tussen haar en die vreselijk goed Nederlands sprekende Oostenrijker (toch?) is echt heel erg voelbaar, wat een feestbeesten!
Ze zijn leuk samen he?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:57 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
je zou haast denken dat die 2 werkelijk wat hebben
Ja dat dacht ik ook... die hebben volgens mij ook wel "iets" gehad... er waren veel geruchten en vlak na DWTS gingen Barbara en haar vriend uit elkaar.... maar ja dat kan ook toeval zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:04 schreef Greys het volgende:
... oh en dat dacht ik van Marcus en Barbara dus echt, dat ze wat hadden
Maar daarna hoorde ik weer (bij Paul de Leeuw geloof ik?) dat Marcus van de heren is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook... die hebben volgens mij ook wel "iets" gehad... er waren veel geruchten en vlak na DWTS gingen Barbara en haar vriend uit elkaar.... maar ja dat kan ook toeval zijn natuurlijk
Hihihihi!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
volgens mij is hij idd hardstikke homo, hij is dacht ik zelfs nog styliste geweest , en ik heb ff zn hyves doorgespit
Peter (is dat de blonde jongen die met Nicolette danst?) zei inderdaad dat 'zijn meisje' wel in de finale zit, Gwynethquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:35 schreef Smirre het volgende:
Ja, ik kijk ook!
Terechte finale tussen Jamai en Nathalie (en natuurlijk Peter en Gwyneth; zijn zij nu een setje?). Nicolette mocht dan vorige week beledigd zijn geweest dat ze haar lomp noemden, maar hey; haar passen waren toch ook groot,wijd en hoog? Wat een verschil met Nathalie die ondanks haar enthousiasme het lukt om klein en sierlijk te dansen. Wat danst zij natuurlijk.
Ik heb echt ademloos naar Julie en Marcus zitten kijken. (En teruggespoeld omdat ik via UPC keek.) Als je zo kunt dansen....
Nee, niet echt verbaasd; Julie heeft tijdens het dansen al haar spieren gespannen en in controll en ik geloof dat ik haar niet zou uitdagen voor een wedstrijdje armpje drukken. Ik heb mij vooral verwonderd hoe gracieus dat eerste deel verliep. Hoe ze schijnbaar moeiteloos van onder naar boven en toen weer naar beneden langs hem heen gleed. Echt heel erg prachtig. Ik biecht direct op; ik heb niet één, maar wel vijf keer teruggespoeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Peter (is dat de blonde jongen die met Nicolette danst?) zei inderdaad dat 'zijn meisje' wel in de finale zit, GwynethDus niet alle dansers zijn heaumeau, dan is er nog hoop voor ons en Marcus
![]()
Heb jij je ook zo verbaasd over Julie die haar ledematen - en dan vooral de onderste twee- om Marcus heen sloeg zonder te hupsen?
zaterdagochtendquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi!
Oh heeft hij een Hyves? En beheert hij die zelf?
Dan moeten we hem misschien even gaan adoreren daar!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:58 schreef Smirre het volgende:
Kleine toevoeging. Ik had uiteraard wel gehupst, hoor. Al was het maar omdat ik met Marcus had mogen dansen.
Ik vond het zingen van beide tenekrommend. Normaal vind ik de zangers van het orkest slecht maar die deden dit een stuk beter dan Jamai en Nathalie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was dan ook totaal niet haar toonhoogte
Het was veel te laag voor haar en het was natuurlijk even supersnel ingestudeerd ivm de dood van MJ. Dat kon je duidelijk merken, want dat moet natuurlijk dan ook nog even tussen de (generale) repetities door enzo. Ik vind het knap!
(En bij Idols heeft ze al laten horen wel degelijk te kunnen zingen).
Dit klonk niet zó inderdaad, daar heb je gelijk in.
Maar wat kan ze dansen! Wauw!
Nee zou pas sneu zijn voor Nathalie als ze weer niet wintquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Denk het ook..maar beetje sneu voor Jamai..Nathalie is wel goed.
Joopi-jo we gaan samen kijkenquote:
Saaiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:15 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik kijk met jullie mee, ik vond jamai ERGGGG goed, de wals van nathalie een beethe saai.
maar hopelijk wint ze
't Is nou niet dat ze zelf de choreografie voor haar rekening neemt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:26 schreef EricT het volgende:
[..]
Saai?
Ze heeft tenminste een eigen stijl, durft de etiquette te doorbreken
Choreografie een de uitvoering daarvan zijn twee losstaande dingen. Je kan leuk figuurtjes leren maar het gaat om de manier waarop je het brengt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
't Is nou niet dat ze zelf de choreografie voor haar rekening neemt.
Dat moet je pósitief benaderen Sk00p!quote:
Het was wel OKquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet je pósitief benaderen Sk00p!
Het is terecht!
By the way... heb jij ook zo genóten?
Alle pinda's, pistaches, borrels en walnoten op een rij, zo ontzettend genoten!quote:
Oh da's iets minder genieten danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Alle pinda's, pistaches, borrels en walnoten op een rij, zo ontzettend genoten!
(alle gekheid op een stokje, ik heb me voornamelijk bezig gehouden met m'n internetverbinding die aan het baggeren was en nog steeds is)
Was en ben met je eens.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:46 schreef Fratz het volgende:
Ik denk dat Jamai gaat winnen.
Gun het ze beide maar Jamai vond ik beter vanavond.
* Haaibaaike heeft ook van Jamai en Gwyneth en van het programma genotenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Jamai en Gwyneth bijna net zo leuk samen als Marcus en Barbara destijds
Ja ik ook..En zoals Julie zei jullie nemen risico vandaar dat ze 3x 10 punten kregen. Het was een mooie freestyle.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:24 schreef E.T. het volgende:
Ik vond de freestyle van Jamai en Gwyneth echt geweldig![]()
In mijn ogen terechte winnaars
Ik zit er al zoveel weken. Mag ik dan ook eens blijven zitten?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:11 schreef Zhenar het volgende:
CDP, wat flauw dat jullie niet meedansten tijdens de reclames.
Wat had Jamai dan voor behoorlijk voordeel? Want dansen had hij nog niet gedaan in die musicals volgens mij hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:06 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vond het haar, vooral de kleur van Nathalie niet mooi. Weet niet wie haar stylist was, veel te bloot en wild.
Jammer want het is een leuke meid.
Eigenlijk had Jamai natuurlijk een behoorlijk voordeel met zijn musical ervaring, dat vond ik vanaf het begin duidelijk. Maar los daarvan heeft hij het goed gedaan.
Hello Dolly bijvoorbeeld. En ja, hij is een homo, dus dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat had Jamai dan voor behoorlijk voordeel? Want dansen had hij nog niet gedaan in die musicals volgens mij hoor![]()
Ik was echt tot de finale voor Nathalie, maar haar freestyle viel me echt heel erg tegenBeetje schooluitvoering-dansje-idee kreeg ik er bij, vooral het begin met die klompendans. Het was allemaal te véél en te snel. Ze deden ook een soort moonwalk, maar dat ging allemaal zo snel dat het amper te zien was.
Die freestyle van Jamai heeft hem laten winnen, en terecht
Was jij gisteren bij de finale daar ook?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit er al zoveel weken. Mag ik dan ook eens blijven zitten?
Maar... het was de finale! Dan moet je dansen!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit er al zoveel weken. Mag ik dan ook eens blijven zitten?
Was jij er ook?!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was jij gisteren bij de finale daar ook?
Nee, dank je.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar... het was de finale! Dan moet je dansen!![]()
Oh, dat dacht ik, omdat je "was jij er ook" zei in je post aan CDP.quote:
Bedoel dat hij soms in de finale was...was verkeerd geschreven door mij (misschien)quote:Op zondag 5 juli 2009 01:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik, omdat je "was jij er ook" zei in je post aan CDP.
Ik oooookquote:Op zondag 5 juli 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
Volgende keer wil ik toch graag Marcus weer terug als danser.
En ik ook..quote:
Het amusementsprogramma wordt straks, in tegenstelling tot de meeste andere grote shows, live uitgezonden. De nieuwe versie van Dancing with The Stars wordt gepresenteerd door Chantal Janzen, die hulp krijgt van een 'oude bekende'. Tijl Beckand vormt met haar het nieuwe presentatieduo voor het dansprogramma, dat na tien jaar nieuw leven wordt ingeblazen. Chantal Janzen maakte eerder het programma De Jongens tegen de Meisjes met Tijl Beckand.quote:In Dancing with the Stars worden BN'ers gekoppeld aan een professionele danser of danseres. Samen trainen ze wekenlang om diverse dansstijlen als latin, ballroom en de wals onder de knie te krijgen. Wie uiteindelijk de finale in cha cha cha-t en wie afgaat als een gieter, dat bepalen het publiek en de jury, maar de liefhebbers én de kandidaten kunnen in ieder geval niet wachten.
+1quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Presentatie is wel echt heel kut en niet grappig.
+2quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Presentatie is wel echt heel kut en niet grappig.
Deze Patricia ligt er dus uit door een kansloze bn’er die zichzelf blesseert, niet eens in de training.quote:
Toen ik hoorde dat ze meedeed, was mijn eerste gedachte "die gaat voor de winst". En het zou zomaar kunnen, rolstoel of niet.quote:Op zondag 8 september 2019 10:41 schreef IriYe het volgende:
Wat ik ook lichtelijk irritant vond was dat de camera constant op Bibi gericht was omdat ze ziek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |