Een kort fragmentje er uitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef Starlie het volgende:
Gaan ze nu nog een keer hetzelfde dansje doen?? "Schakel" net pas in nl.
Zie mijn post boven jou, ik vond het ook al een beetje overbodigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef E.T. het volgende:
ik vraag me al de hele avond af wat die handschoentjes bij Lieke voor moeten stellen..
Hihihi. Hij heeft zich wat teveel laten meeslepen ben ik bang.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Snapt die gozer wel dat het om de 'stars' gaat?
Het valt me op dat de (semi)professionals bij deze show altijd het meest aangedaan zijn wanneer ze uit de wedstrijd liggen. Voor hen is dit natuurlijk dé kans om Nederland te laten zien wat ze kunnen en misschien halen ze daaruit weer meer opdrachten binnen. Dansen is hun passie en ze willen niets anders.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Snapt die gozer wel dat het om de 'stars' gaat?
Echt onbegrijpelijk dat ze eruit liggen..Sneu voor ze. Ik had het niet verwacht !quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt sneu, hij is helemaal overstuur![]()
Kan je terug kijken op rtlgemist.nl.. Ja zonder dat Gigi eruit is. Lange Frans was niksquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:59 schreef Honeymooner het volgende:
Huh, Gigi eruit? Heb de uitslag niet gezien gister, maar dit had ik niet verwacht..
Ik zit nu naar de herhaling te kijken maar het is echt dramatisch ja... het hele format is zowat verneukt!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:13 schreef marky het volgende:
Ik blijf de hele show een zeer zwak aftreksel vinden van de eerdere seizoenen. Dat alles goekoper moet kan best zijn maar had in ieder geval gewoon wel de dans de dans gelaten. Al dat gehuppel en gespring met af en toe en correcte danspas vind het gewoon totaal niet boeiend meer om naar te kijken.
Idd, Lange Frans is echt slecht. Marleen kan dat met haar goeie looks niet compenseren...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:42 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Kan je terug kijken op rtlgemist.nl.. Ja zonder dat Gigi eruit is. Lange Frans was niks
Jooooooooopi-joquote:Op maandag 25 mei 2009 18:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik kon weer niet live kijken
Vrijdag hopelijk wel
Ik heb wel alles op RTL gemist gezien btw.. Omar is super. Omar en Manon worden steeds onderschat door de jury.
Overall vind ik het niveau een beetje tegenvallen, maar dat komt misschien ook wel door het "free-style" gedeelte.
(tevens tvp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |