Manon en Omar zijn er uitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
wie is eruit?
Het is waar, maar helaas...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:44 schreef robster16 het volgende:
Als er gerechtigheid bestaat dan ruimt vanavond Ursul het veld. Hij houdt er zelf rekening mee en het is gewoon waar. Het is mooi geweest. Het moet niet de kop kosten aan andere betere paren, zoals Manon en Omar en Nicolette en Niels. Ik vind het een aardige man, maar hij moet naar huis...
quote:
thanksquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Manon en Omar... wat de reden is mag joost wel weten.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb me toch een hilarisch filmpje van wat er gebeurdde in de laatste commercial break. Morgenavond post ik m wel!
Ja toen was Lieke de klos zij moest eruit en John de Wolff mocht blijven. Dat is nu ook het geval met Manon zij moet ten koste van Ursul eruit. Ursel kan er wel niets aan doen..quote:Op maandag 15 juni 2009 00:06 schreef verleiding het volgende:
Zit Ursul er nu nog in joh? Zelfde verhaal als met John de Wolf..
Jamai.
hahah, jan postulaert en albert swingen de pan uit!quote:Op maandag 15 juni 2009 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit filmde ik vrijdag bij DWTS i/d laatste commercialbreak tijdens de uitslag:
Het was zó tof!
Morgen staat mn verslag weer online
Hoi Greys. Ja Nathalie was goed.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
Was Nathalie weer goed?![]()
Ik ga het vanavond even terugkijken.
Ze danst wel bovenverwachting goed, dat moet ik toegeven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:07 schreef Starlie het volgende:
Nou Natalie zal wel gaan winnen..... bij Idols werdt ze (THANK GOD) 2e... en nu zal ze wel 1e worden. Zo ging het met Jim ook...
Misschien was hij toen hij het interview gaf in een andere mood.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:15 schreef marky het volgende:
wo 17 jun 2009, 16:25 | 31 reacties Jamai Loman wilde niet dansen op tv van onze redactie
AMSTERDAM - Jamai wilde eigenlijk helemaal niet meedoen aan Dancing With The Stars.
Vrijdag strijdt Jamai om een plekje in de halve finale van DWTS, terwijl hij een half jaar geleden nog aangaf nooit meer te willen deelnemen aan dat soort types programma's.
De dansster won het eerste seizoen van Idols. "Ik heb het één keer heel goed gedaan en daar was heel Nederland getuige van", zo liet hij in een vraaggesprek weten aan Waalsmedia.nl. "Maar ik doe dat nooit meer. Geen Dancing With The Stars, geen Dancing on Ice, geen Wie wordt Tarzan. Goed dat ze het allemaal doen, dat meen ik echt, maar niet voor mij."
Blijkbaar is Jamai uiteindelijk tóch van gedachten veranderd. Aanstaande vrijdag moet hij het opnemen tegen Nicolette van Dam, Ursul de Geer en Nathalie Makoma.
Beluister hier het fragment.
http://waalsmedia.nl/wp/?p=1890#more-1890
Bron:
Telegraaf.nl
Ga het later nog een keer bekijken, kon het niet zo goed zien.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit filmde ik vrijdag bij DWTS i/d laatste commercialbreak tijdens de uitslag:
Het was zó tof!
Morgen staat mn verslag weer online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |